polmyt Posted February 9 Posted February 9 @bas εχεις βαλει στο μπλεντερ διαφορετικα πραγματα.Σαρωνικο, κρουαζιερες Δεν βρισκω και την παραμικρη σχεση σε αυτα που μου απαντας σε σχεση με αυτο που λεω για τη γραμμη της Λημνου.Εκτος αν δεν το καταλαβαινω εγω
bas Posted February 10 Posted February 10 Ανέφερα από την αρχή, ότι για τα φορτηγά είναι μια χαρά επιλογή το Λαύριο, αλλά για τους επιβάτες, είναι η χειρότερη. Γιατί ο επιβάτης αναγκάζεται να παίρνει καμπίνα και να κοστίζει η μετακίνηση 500 ευρώ για μια οικογένεια, ενώ μέσω Κύμης θα κόστιζε για 4,5 - 5 ώρες θαλάσσια διαδρομή τα μισά λεφτά. Αντε 300 μαζί με τα καύσιμα. Επίσης μιλάμε για 3 ώρες τουλάχιστον όφελος. Μπορεί και λιγότερα αφού θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση ανά δρομολόγιο, αλλά λόγω της μειωμένης κατά 40 % απόστασης, αυτή να είναι τελικά μικρότερο ποσό για το κράτος. Δεν νομίζω ότι στις μέρες μας υπάρχει οικογένεια που πάει διακοπές με το ΚΤΕΛ. Αν δεν έχει αμάξι, παίρνει αεροπλάνο και τελειώνει το θέμα. Με το ΚΤΕΛ πάνε μοναχικοί άνθρωποι, ή νέοι ως παρέες, ή ζευγάρια, που όντως μπορούν να πάνε και κατάστρωμα σε sleeping bug από το Λαύριο. Αλλά μάλλον τους πέφτει λίγο ξενέρωτη η Λήμνος για αυτούς που προτιμούν θορυβώδη κυκλαδονήσια...
Captain_Hook Posted February 10 Posted February 10 Να φανταστώ έχετε βάλει στην εξίσωση ότι από την Αθήνα (κέντρο) μέχρι την Κύμη είναι σχεδόν 2ω και 40λ, με ΙΧ το φορτηγό θα κάνει ένα 3ω μες το νερό.
polmyt Posted February 10 Posted February 10 (edited) 3 hours ago, bas said: Ανέφερα από την αρχή, ότι για τα φορτηγά είναι μια χαρά επιλογή το Λαύριο, αλλά για τους επιβάτες, είναι η χειρότερη. Γιατί ο επιβάτης αναγκάζεται να παίρνει καμπίνα και να κοστίζει η μετακίνηση 500 ευρώ για μια οικογένεια, ενώ μέσω Κύμης θα κόστιζε για 4,5 - 5 ώρες θαλάσσια διαδρομή τα μισά λεφτά. Αντε 300 μαζί με τα καύσιμα. Επίσης μιλάμε για 3 ώρες τουλάχιστον όφελος. Μπορεί και λιγότερα αφού θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση ανά δρομολόγιο, αλλά λόγω της μειωμένης κατά 40 % απόστασης, αυτή να είναι τελικά μικρότερο ποσό για το κράτος. Απο τη στιγμη που δεχομαστε οτι τα φορτηγα δεν φευγουν απο το Λαυριο ,παμε αναγκαστικα σε roro.Επομενως θα χρειαστουμε δευτερο βαπορι για μια δουλεια που αυτη τη στιγμη γινεται με ενα, το οποιο γεμιζει μονο καποιες μερες του καλοκαιριου.Χωρια οτι και το πλοιο απο Κυμη- Μαντουδι θα πηγαινει με μισο γκαραζ γιατι δεν θα εχει τα φορτηγα να το γεμιζουν. Μαλλον δυσκολο το βρισκω σαν σεναριο διοτι ουτε ρορο θα μπει για να περνει 20-30 φορτηγα, ουτε πλοιο απο Κυμη που δεν θα γεμιζει καν το γκαραζ του 3 hours ago, bas said: Δεν νομίζω ότι στις μέρες μας υπάρχει οικογένεια που πάει διακοπές με το ΚΤΕΛ. Αν δεν έχει αμάξι, παίρνει αεροπλάνο και τελειώνει το θέμα. Με το ΚΤΕΛ πάνε μοναχικοί άνθρωποι, ή νέοι ως παρέες, ή ζευγάρια, που όντως μπορούν να πάνε και κατάστρωμα σε sleeping bug από το Λαύριο. Αλλά μάλλον τους πέφτει λίγο ξενέρωτη η Λήμνος για αυτούς που προτιμούν θορυβώδη κυκλαδονήσια... Δεν ειπα ποτε οτι μια οικογενεια θα παει διακοπες με ΚΤΕΛ.Ολες αυτες οι κατηγοριες επιβατων που αναφερεις ,(και να προσθεσουμε και τους ηλικιωμενοι που δεν ειναι και λιγοι) , δεν περνουν αυτοκινητο δεν ειναι αμελητεα ποσοτητα και πρεπει με καποιο τροπο να μεταβουν στην Ευβοια.Δεν το βρισκω καθολου ευκολο.Επιπλεον οι πτησεις το καλοκαιρι ειναι τρεις τη μερα και αυτες με 72 αεροπλανο.Να δω ποιος θα πρωτοταξιδεψει Επισης μαλλον δεν εχεις παει Λημνο για να δεις ποση αναπτυξη και ποσο τουρισμο εχει τα τελευταια χρονια και τι κοσμος υπαρχει.Σιγουρα δεν ειναι ουτε Μυκονος ,ουτε Σαντορινη ,αλλα εχει ανεβει παρα πολυ τα τελευταια χρονια Περα απο αυτα ομως το βασικοτερο νομιζω οτι ειναι το πρωτο μερος της απαντησης μου.Θες δυο βαπορια για μια δουλεια που τωρα την κανεις με ενα.Δεν το βλεπω να γινεται ποτε αυτο Edited February 10 by polmyt
observer Posted April 12 Posted April 12 ένα ταχύπλοο που το καλοκαίρι θα έκανε Κυλλήνη, Ζάκυνθο, Πόρο, Ιθάκη και ίσως Βασιλική Λευκάδας και πίσω, δεν θα'χε ζήτηση; Λάβετε υπόψιν ότι με τον δρόμο που ολοκληρώνεται τους προσεχείς μήνες η Κυλλήνη σε σχέση με το κέντρο της Πάτρας και την κίνησή της θα είναι σχεδόν μια ή άλλη. Και οκ, στο Κυλλήνη-Ζάκυνθος δεν θα μπορείς να χρεώσεις πολύ παραπάνω απ'το συμβατικό της Λεβάντε γιατί ποιος να πληρώσει πολλά παραπάνω για μισή ώρα ώφελος αλλά με 15-20% παραπάνω και κέρδος θα βγάζεις και θα πάρεις όλο το χαρτί και μετά θα έχεις και τους ταξιδιώτες του island hopping του Ιονίου, ακόμη και με λογική εκδρομής ημέρας.
LoveBoat Posted April 12 Posted April 12 (edited) Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί....Θα έλυνε πολλά προβλήματα & ειδικά αν έμπαινε από Πάτρα θα την ακούγανε χοντρά,,,, Edited April 13 by polmyt quote
HS_4 Posted May 20 Posted May 20 Πώς θα σας φαινόταν αν η αττικά αντί να «αφήσει» την πετυχημένη γραμμή Πάρο Νάξο Κουφονήσι την προέκτεινε μέχρι Ηράκλειο; Δηλαδή να ήταν εναλλάξ τα hs3/4 Πειρ-Παρ-Νάξο-Κουφ-(Αμοργος)- Ιός-Σαντ-Ηρακλειο και το Hellenic highspeed Πει-Συρ-Μυκ-Νάξο
Man0lero Posted May 20 Posted May 20 (edited) Η γραμμη που προτείνεις στηρίζεται στο ενδοκυκλαδικο των νησιων αυτων και κανεις δεν θα προτιμήσει να παει απο την Ναξο η την Παρο στην Ιο και την Σαντορινη μεσω αλλων νησιων οταν υπαρχουν απ´ευθειας . Τα κουφωνησια δεν εχουν τοσο τουρίστα καθημερινά για να δικαιολογήσουν 2 πλοια απο την ιδια εταιρεια ποσο μαλλον αλλα 3 απο τον ανταγωνισμό (superjet/2 και το champion) . Η Αμοργος εχει εναλλακτικό τουρισμό και λίγες υποδομές για το μέγεθος του νησιου . Τέλος αυτο το δρομολόγιο θελει ταχύτητες worldchampion το λιγότερο για να ειναι ελκυστικό (Αποψη μου) . Το να κανει Πειραια-Σιφνο-Ιο-Κουφωνησια-Αμοργο και πισω ισως ειναι καλυτερη προταση κατ´εμε Edited May 20 by Nick the Greek Quote
aggelos_lask Posted May 20 Posted May 20 Πάντως μια ωραία γραμμή με ταχύπλοο θα ήταν να κάνει Πειραιάς Πάρος Νάξος Κουφονήσι Αμοργό και με τελικό προορισμό στην Αστυπάλαια.Φυσικά αυτή η γραμμή είναι για ανταγωνισμό από την Seajets προς την Άττικα ώστε να τους πάει κόντρα και ειδικά για Αστυπάλαια πιστεύω οι ξένοι θα το προτιμούσαν.
Patmios Posted June 2 Posted June 2 ΝΑΞΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΙΚΑΡΙΑ - ΠΑΤΜΟΣ - ΙΚΑΡΙΑ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ Λείπει το όνομα του ταχύπλοου και οι ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων… Ακούω τις προτάσεις σας παρακαλώ…
Captainfanouris Posted June 2 Posted June 2 (edited) Βάλε φούρνους και ένα supercat jet Edited June 2 by Captainfanouris
Man0lero Posted June 2 Posted June 2 (edited) Το μπράτσο Μύκονος -Ικαρια για το τζετακι ειναι δύσκολο με τα μελτέμια . Ενα naxos jet με 28-30 μιλια ομως θα ηταν πιο ρεαλιστικό πιστεύω Edited June 2 by Nick the Greek Quote
Captainfanouris Posted June 2 Posted June 2 Απλώς είπα επιβατικό καθώς αυτοκίνητα να παιρνει max 20 σε ένα τέτοιο δρομολόγιο αλλά ναι είναι μια καλή επιλογή
Patmios Posted June 2 Posted June 2 Παρέλειψα τη Σάμο με Διεθνές αεροδρόμιο όπως επίσης και με καθημερινά πολλαπλά δρομολόγια από τα παράλια. 😉
Agaios Posted June 3 Posted June 3 Έτσι και αλλιώς τα παράλια θα έχουν σύντομα και απευθείας δρομολόγιο για Μύκονο.
Patmios Posted June 4 Posted June 4 Σωστά, με την διαφορά όμως ότι Σάμος και Πάτμος είναι ενταγμένες στο πρόγραμμα visa express για τους Τούρκους πολίτες. Και από τουρκικό καφέ στα παράλια μπορεί να βρεθεί σε μια στιγμή να πίνει ελληνικό… https://www.kathimerini.gr/society/563524972/parateinetai-i-chorigisi-visa-express-se-toyrkoys-12-nisia-sto-programma/
giordim Posted June 6 Posted June 6 Αν ένα σκάφος πλέει με 32 μίλια, πόση ώρα θέλει περίπου να πάει από τον Πειραιά στην Αγία Μαρίνα, στον Πόρο, στην Ύδρα και στις Σπέτσες, αν είναι στο ίδιο δρομολόγιο και τα 4 λιμάνια μαζί;
Nikos_Chania Posted June 6 Posted June 6 Πειραιάς-Αγία Μαρίνα 30' Αγία Μαρίνα-Πόρος 40' Πόρος-Ύδρα 30' Ύδρα-Σπέτσες 30' Έστω αναχώρηση στις 8:00, έχουμε Πειραιάς(αν.08:00) - Αγία Μαρίνα(08:30-08:40) - Πόρος(09:20-09:30) - Ύδρα(10:00-10:10) - Σπέτσες(αφ.10:40)
KARAVI Posted June 6 Posted June 6 Έχοντας η Sea Jet τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων θα μπορούσε να δρομολογήσει ένα τα ταχύπλοο με τη δυνατότητα μεταφοράς ΙΧ ώστε να συνδέσει της Δυτικές με της Ανατολικές Κυκλάδες με το Πειραιά , ώστε να δώσει τη δυνατότητα καλύτερης μετακίνησης των νησιών .
Nikos_Chania Posted June 6 Posted June 6 Δεν έχει νόημα ένας σιδηρόδρομος. Έχει νόημα να δημιουργηθεί island hoping, είτε από μία εταιρεία, είτε από πολλές. Και τα δρομολόγια θα τηρούνται πιο εύκολα, και θα μπορεί να διαμορφωθεί πιο ορθά ο στόλος μίας εταιρείας. Η seajets το κάνει ήδη γιατί έχει τον στόλο. Μακάρι να μπορέσουν κι άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν είτε με συμπράξεις είτε με επεκτάσεις.
pilot Posted June 6 Posted June 6 Να πω πάντως εδώ ότι ναι μεν έχει το στόλο η seajets, αλλά υπάρχουν κυκλαδονησια, όπως π.χ. η Σικινος, που βλέπουν το στόλο της να περνάει έξω από τα βράχια της, αλλά τους ντόκους της δεν τους πιάνει. Όπως π.χ. φέτος μπήκε ακόμα κ η Ηρακλεια κ η Σχοινουσα σε δρομολόγια της Seajets, θα ήταν ομοιως ανάσα για νησιά όπως η Σικινος κ η Ανάφη έστω και 2 φορές την εβδομάδα την περίοδο αιχμής να είχαν προσεγγίσεις από κάποιο ταχύπλοο. Έχουν κάποια τουριστικη κίνηση και αυτά και δυστυχώς η κάλυψη των συγκοινωνιακων τους αναγκών είναι ελλιπής και το καλοκαίρι
Man0lero Posted June 6 Posted June 6 (edited) Όλα είναι θέμα πρακτόρευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης. τα δυο νησιά που ανέφερες θεωρούνται άγονη οπότε χωρίς μπικικινι δεν θα δεις εύκολα ταχύπλοο εκει . Το οτι μπήκε Σχοινούσα και ηρακλεια μην το δεσεις οτι θα συνεχίσει. Αν φύγει ο ανταγωνισμός του εκει μπορεί ουτε αυτός να ξαναπάει . Μακάρι να βγω λάθος Edited June 6 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now