Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
6 hours ago, George...f said:

Στα Αμπελακια πλέον το πλοίο προς αποκατάσταση της βλάβης. Στη θέση του το Superrunner Jet 2.

Αλλάζει στρόφαλο με ολοκαίνουριο κούτας. Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, η εταιρεία έχει χτίσει υποδομή και έχει αποκτήσει know how στην αντιμετώπιση αβαριών, όσο καμία άλλη εταιρεία. Από την Κυριακή που εμφανίστηκε η βλάβη, μέσα σε τέσσερις ημέρες και ενώ τις προηγούμενες τρεις έκανε δρομολόγια , τοποθετείται ήδη ο νέος στρόφαλος που υπήρχε αμοιβός.

 

  • Replies 472
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ευχαριστώ για την απάντηση, έχετε απόλυτο δίκιο 😉
Ποιος ξέρει τότε τι είχε συμβεί στο Champion Jet 1, είδα ότι στο Champion Jet 2 το σφάλμα ήταν πολύ μεγάλο!

1 hour ago, Annivas said:

Αλλάζει στρόφαλο με ολοκαίνουριο κούτας. Για να λέμε όμως και του στραβού το δίκιο, η εταιρεία έχει χτίσει υποδομή και έχει αποκτήσει know how στην αντιμετώπιση αβαριών, όσο καμία άλλη εταιρεία. Από την Κυριακή που εμφανίστηκε η βλάβη, μέσα σε τέσσερις ημέρες και ενώ τις προηγούμενες τρεις έκανε δρομολόγια , τοποθετείται ήδη ο νέος στρόφαλος που υπήρχε αμοιβός.

 

Μερικές φορές βλέπεις σπασμένα πλοία να κάθονται ακίνητα για πολλούς μήνες. Ο Seajets ούτε σε μια εβδομάδα μετά τον χωρισμό έχει σχεδόν επισκευάσει το πλοίο του, πολύ καλό!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Είναι πολύ σημαντικό να έχεις στοκ τα ανταλλακτικά οπου πονάει ένας κινητήρας οπως ο 20Rk270 που βγάζει όχι πολύ συχνά στρόφαλο αλλά βγάζει και όχι μόνο στα Πλοία της SEAJETS

Μπράβο στην εταιρεία που είχε στροφάλου “καβάτζα” Η τον βρήκε σε πέντε μέρες ,εδώ του βγάζω το καπέλο..!!!

 

Posted

Λένε πως έγινε αναρρόφηση αντικειμένου κάτι τέτοιο. Εγώ γυρνάω από Σέριφο τη Δευτέρα. Θα έχει επιστρέψει πιστεύετε το champion jet 2 ή με το superrunner jet 2; Βγάζει και καιρό. Και πάλι μπράβο στην εταιρία για την επισκευή.

Posted

Δεδομένης της ταχύτητας των εργασιών, μπορεί να βρείτε ακόμη και το Champion Jet 2 έτοιμο να κάνει το ταξίδι τη Δευτέρα....

Posted

Το πλοιο επέστρεψε στο πρωινό δρομολόγιο με μειωμένη ακομα ταχυτητα . Μαλλον οι υπολοιπες εργασίες θα γίνουν εν πλω η στον Πειραιά ; 

Posted

Για δοκιμαστικό αυτη τη στιγμή στο Σαρωνικό με επιστροφή στα 32 μίλια,ξεμπουκώνει σιγά σιγά.

  • 1 month later...
Posted

Γενικά δεν επρεπε να βγει το WCJ γιατί και χθες που πήγαινε με νορμαλ ταχύτητα έκανε 1 ωρα καθυστέρηση και έφτασε 7 στον Πειραιά.. Γενικότερα μήπως θα έπρεπε να πηγαίνει με 36-38 για να βγει το δρομολόγιο αντί να πηγαίνει με 33… ίσως όμως γενικότερα εχει θέματα και χθες και το περίμεναν οτι θα βγει off η μια μηχανή 

Posted

Έχει επανέλθει στη κανονική του ταχύτητα και θα συνεχίσει στη τωρινή γραμμή μέχρι 12 Νοεμβρίου. Προφανώς είναι οικονομικότερο του wcj και γι αυτό μπήκε τώρα που λογικά θα έχει μειωθεί η κίνηση. 

Posted (edited)

Σίγουρα ειναι πιο οικονομικό αλλα η πραγματική του ταχύτητα ειναι πολυ υψηλότερη σε σχέση με αυτή που το πηγαίνουν, Οποτε καλο θα ειναι να τηρούνται τα ωράρια του τωρα που ούτε γίνεται χαμός στο γκαράζ ούτε κανει πολυ ωρα στα λιμάνια.. δεν ειναι τιποτα να ανεβάσει 2-3 μιλακια ταχύτητα, αφού μπορει.. εν ολίγοις θα μπορούσαν αντί να πηγαίνει με 33/34 σήμερα που θα φτάσει με 2 ώρες καθυστέρηση στον Πειραιά να ανεβάσει ένα 37/38 ώστε να μειώσει την καθυστέρηση 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Αν κρίνω από τα ψηλωματα στη Γυάρο ο καιρός σήμερα δεν είναι για 38 που αμφιβάλλω αν τα έχει κι όλας. 

Edited by gpap2006
Posted

Τα δυο Champion όσο είναι στην Ελλάδα με 50% πληρότητα σε επιβάτες και 50% γκαράζ έχουν υπηρεσιακή 34,5-36,5 με  γεματο γκαράζ και 80-100% πληρότητα σε επιβάτες έχουν υπηρεσιακή 32,5-34,5.

Αυτά βλέποντας τα τόσα χρόνια.

Posted (edited)

Στο δρομολόγιο των δυτικών αλλα και στην κάθοδο απο ναξο για Σαντορίνη πολλές φορές εχει πιάσει 38.. τωρα προφανώς δεν ξέρω τι πληρότητα είχε αλλα γενικά μη νομίζετε οτι όσο το πάνε ειναι και η πραγματική τους μέγιστη.. ειναι και τα καύσιμα στη μεση και πολλοί παράγοντες 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει με βάσει τεχνικά και ισχύοντα χαρακτηριστικά.. το champion jet 1/2 σε σχέση με το super express ειναι πιο αργά σώστα; Το super εχει μέγιστη 42 και νομίζω μέσα στην προγγουμη χρονια σε δοκιμαστικά είχε πάει 40;

Edited by HIGHSPEED 6
Posted
On 10/18/2023 at 5:00 PM, HIGHSPEED 6 said:

Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει με βάσει τεχνικά και ισχύοντα χαρακτηριστικά.. το champion jet 1/2 σε σχέση με το super express ειναι πιο αργά σώστα; Το super εχει μέγιστη 42 και νομίζω μέσα στην προγγουμη χρονια σε δοκιμαστικά είχε πάει 40;

Με βάση τα ισχύοντα χαρακτηριστικά δεν το νομίζω.

Έμφορτα τα Τσάμπιονς είναι κατά τί πιο γρήγορα.

Posted (edited)

Ταξίδι χτές με το Champion Jet 2 από τη Μύκονο για τον Πειραιά. Το πλοίο ήταν πρωτόκολλο σε επιβάτες και σχεδόν πρωτόκολλο σε γκαράζ. Από τη Μύκονο την οποία και προσέγγισε με ημίωρη καθυστέρηση για την οποία είχαν εγκαίρως ειδοποιήσει τους επιβάτες, έβαλε κάτι σε 40-50 ΙΧ, άλλα 5 από την Τήνο και άλλα 10 από τη Σύρα. Ο καιρός εξαιρετικός, επέτρεψε στο πλοίο να ξεδιπλώσει την βασική του αρετή, που δεν είναι άλλη από την ταχύτητα μια και ήταν στα 33-34 μίλια σταθερά σε όλο το ταξίδι. Αυτό βέβαια δεν απέτρεψε τα παράπονα τα οποία ήταν έντονα από διάφορους επιβάτες διότι είχε προστεθεί και η Τήνος εκτάκτως στο πρόγραμμα του πλοίου, προορισμό από τον οποίο πέρα από τα ΙΧ που είπαμε νωρίτερα, έβαλε και καμιά 150αριά προσκυνητές μεγάλης ηλικίας. Έτσι τελικά αντί για τις 1800 που υποτίθεται πως είναι η καθημερινή ώρα άφιξής του, και αντί για την τροποποιημένη άφιξη των 1825, το πλοίο έδεσε στον Άγιο Σπυρίδωνα στις 1915. Παράπονα υπήρξαν και για την καθαριότητα στις τουαλέτες αλλά εδώ απλά το μεταφέρω γιατί δεν το είδα με τα ματάκια μου.

 

Κατά τα άλλα τα γνωστά. Ήμουν το τελευταίο ΙΧ που επιβιβάστηκε από τη Μύκονο, μέχρι να γίνει η στοιβασία στο γκαράζ και να ανέβω στα σαλόνια, είχαμε φτάσει στην Τήνο. Δεν κάνω πλάκα, βγήκα στο κατάστρωμα και περνούσαμε δίπλα από το γήπεδο της Τήνου. Σε μια μέρα με μπουνάτσα, άντε να το δεχτώ πως δεν τρέχει και τίποτα. Αν χόρευε το πλοίο στον Τσικνιά και έπεφτε κανείς κι έσπαγε το πόδι του, ποιός θα έφταιγε? Ή αν στη διάρκεια της διαδικασίας αυτής ξεσπούσε πυρκαγια στο γκαράζ και έπρεπε να μπεί σε λειτουργία το σύστημα πυρόσβεσης με τόσο κόσμο μέσα στο γκαράζ? Τέλος πάντων, μη γίνομαι κουραστικός, όσο δεν αποφασίζουν οι έχοντες το μαχαίρι στο Λιμενικ... έεεεε Διακοσμητικό Σώμα να εφαρμόσουν τους νόμους πρός πάσα κατεύθυνση, θα έχουμε ακόμη χειρότερα. Είναι μαθηματικά βέβαιο. Τα σαλόνια του πλοίου επίσης γνωστά, στενόχωρα κι ανήλιαγα. Με τα σωσίβια κάτω από το μπροστινό κάθισμα, αν είσαι πάνω από 1.60 σε ύψος, βγαίνεις με κράμπες. Και φυσικά ο παραλογισμός του να κατεβαίνουν τις σκάλες άνθρωποι μεγάλης ηλικίας από το επάνω ντέκ για να πάνε τουαλέτα.

 

Φυσικά είμαστε κι εμείς για τα πανηγύρια σαν ταξιδιώτες. Ολόκληρα 45 λεπτά πρίν την άφιξη, οι πρώτοι απάλευτοι έπιασαν ουρά στις πλωριές πόρτες του γκαράζ. Και όπως αποδείχτηκε όταν το πλοίο έκανε αναγγελία να κατέβουν μόνο οι οδηγοί στα γκαράζ καθώς περνούσαμε τα φανάρια, ανάθεμα αν ήταν 2-3 που ήταν οδηγοί. Και φυσικά τα ΙΧ ήταν τόσο πακτωμένα στο γκαράζ που ήταν αδύνατο για κάποιον που κρατούσε πράγματα και τσάντες να περάσει ανάμεσά τους. Τέλος πάντων, το πλοίο έχει γενικά πολύ δύσκολη πρόσβαση από και πρός τα σαλόνια, 10 άτομα να σηκωθούν όρθια, μπλοκάρει το σύμπαν. Άλλο άξιο λόγου η προσπέραση στο Blue Star Paros στο ύψος της Τζιάς, από την εσωτερική, ανάμεσα στον Ταμελο και το Blue Star Paros, χρόνια είχα να περάσω τόσο κοντά από τη Τζιά.

 

Εντυπώσεις γενικά πολύ μέτριες, στα δικά μου κιτάπια είναι μόνο αναγκαστική επιλογή ταξιδίου.

 

Edited by Nick the Greek
Posted

Είναι πραγματικά απορίας άξιο το πως δεν έχει γίνει κάποιο σοβαρό περιστατικό στα ταχύπλοα γενικά και όχι μόνο στο συγκεκριμένο. Πέρυσι, το έζησα σε άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας το POWER JET από Μύκονο για Πάρο, με παρόμοιες συνθήκες και καμιά χιλιάδα άτομα. Όπως το είπες. ΜΟΝΟ αναγκαστική επιλογή το να μπείς εκεί μέσα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...