margaritis24 Posted April 3, 2016 Posted April 3, 2016 Εχει πεσει διπλα στο ναξος jet κ του εχουν αφαιρεθει οι 2 καταπελτες για συντηρηση
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Το Champion Jet 2 μεθόρμισε στο κεφάλι της προβλήτας του Κερατσινίου, έτσι ώστε να βαφτεί εξωτερικά (εκεί που ήταν δεμένο πριν το Champion Jet 1). Οι καταπέλτες του παραμένουν στη προβλήτα εκεί που ήταν δεμένο αρχικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Τη Πέμπτη 21/4 γύρισε με τη πλώρη μέσα το Champion Jet 2 στο Κερατσίνι για να βαφτεί και η δεξιά πλευρά του. Το πλοίο αύριο το πρωί ξεκινάει δρομολόγια από τη Ραφήνα.
margaritis24 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 οι καταπελτες πλεον ερχονται κ κλεινουν στο πλοιο κ δεν κρεμονται οπως πριν
Champion Jet_2 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 (edited) Γνωρίζουμε αν έχει γίνει το ίδιο και στο αδερφό;Επίσης αν εχεις κάποια φωτό του πλοίου με τους νέους καταπέλτες μπορείς να τις ανεβάσεις; Δοκιμαστικό εκτελεί αυτή την ώρα το πλοίο. Άραγε οι πόρτες που είχε πίσω (αν θυμάμαι καλά ονομάζονται watertight doors) αφαιρέθηκαν; Edited May 2, 2016 by proud_ionian
Superfast VI Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Στο CJ1 οι καταπέλτες είναι όπως ήταν προς το παρόν τουλάχιστον
Panagia Ekatontapiliani Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Το Champion Jet 2 αναχώρησε πριν από λίγη ώρα από το Πειραιά για τη Τήνο όπου θα διανυκτερευσει το πλοίο. Έτσι ώστε αύριο το μεσημέρι να ξεκινήσει τα δρομολόγια από τη Μύκονο στις 12:00.
Superfast VI Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Το πλοίο μετά την διανυκτερευση στο μέσα λιμάνι αναχώρησε γύρω στις 11.40 για Μύκονο από όπου και επέστρεψε στην Τήνο στις 13.15 με προορισμό τη Ραφήνα. Αν και δεν είμαι fan των ταχύπλοων, η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο είναι πολύ εντυπωσιακό από κοντά. Επίσης η μανούβρα του πολύ σβέλτη (χωρίς αέρα βέβαια).Ακούστηκε ότι η παραμονή έγινε σαν μια άτυπη γνωριμία με το νησί, μήπως το ξαναδούμε πιο τακτικά το καλοκαίρι;
JohnTinos Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 (edited) Να δούμε και μια φωτογραφία του πλοίου κατά την διάρκεια παραμονής του στο μέσα λιμάνι της Τήνου. Edited May 3, 2016 by JohnTinos
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Άραγε οι πόρτες που είχε πίσω (αν θυμάμαι καλά ονομάζονται watertight doors) αφαιρέθηκαν; Η απάντηση στη συγκεκριμένη σου ερώτηση είναι ότι παραμένουν αυτές οι πόρτες στο γκαράζ του πλοίου.
pathfinder Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Εφόσον προβλέπονται watertight doors η μόνη περίπτωση να φύγουν θα ήταν να γίνουν watertight οι καταπέλτες -που φαντάζομαι δεν είναι και δεν έγιναν. Γιατί να προχωρήσουν σε τέτοια μετασκευή από την στιγμή που δεν προσφέρει -υποθέτω- κάτι?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά της «SEA JETS» για την πολύωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες στο δρομολόγιο της επιστροφής τη Τρίτη του Πάσχα υπάρχει από επιβάτιδα στο Cyclades24.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Χθες το απόγευμα το Champion Jet 2 μεθορμισε από το Πειραιά στο μωλο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι. Να αναφέρω ότι το Σάββατο το Champion Jet 2 αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Μύκονο Νάξο Σαντορίνη
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Αυτή την ώρα έχει βγει για δοκιμαστικό το Champion Jet 2 και θα έρθει στο λιμάνι του Πειραιά, έτσι ώστε αύριο το πρωί να επανελθει στα δρομολόγια
Champion Jet_2 Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Κοιτώντας την άφιξη του πλοίου από την webcam της Νάξου παρατήρησα οτι οι καταπέλτες δεν κουμπώνουν μέχρι πάνω όπως όταν είχε βγει για Πάσχα,δηλαδή κρέμονται .Πιθανόν να ήταν αυτός ο λόγος που πήγε το πλοίο στο μώλο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι.
margaritis24 Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Στους καταπελτες εχουν τοποθετηθει μπουκαλες για να ανοιγωκλεινουν ενω παλια ειχε συρματοσχοινα
pie Posted August 26, 2016 Posted August 26, 2016 Τα βρήκε σκούρα σήμερα το ταχύπλοο στο δρομολόγιο προς Μύκονο καθώς πέρασε κάτω από Σύρο και Ρήνεια και ανέβηκε προς Μύκονο.
Champion Jet_2 Posted August 26, 2016 Posted August 26, 2016 Γεμάτο 8αρι προς 9αρι ειναι ο καιρός,και η Ε.Μ.Υ το έδινε 6 και τοπικά 7.Ολα τα πλοία σήμερα τα βρίσκουν σκούρα.Αν ειχε περάσει πανω απο Σύρο θα ειχε φάει πιο πολυ θάλασσα γιατι η Γυάρος απαγκιαζει μέχρι ένα σημείο απο τους ανέμους του Κάβο Ντόρο και μετα θα έτρωγε γερή θάλασσα στον Τσικνιά.
Petros P Posted August 26, 2016 Posted August 26, 2016 Βράζει το Αιγαίο αλλα όχι κατι διαφορετικό απο άλλες φορές. Εγω ταξίδεψα σημερα με το HS4 ,πλην κοντα στη Κυθνο με Συρο που ειχε κυματάκι γυρω στο 7αρακι. Οπως και το hs4 έτσι και το CJ2 πλανάρανε μια χαρά στο καιρό απλά κανανε ζικ ζακ αρκετά. Απο ταχύτητα δε πέσαμε και οι 2 κάτω απο 30,μιας και μας έβλεπα στο vesselfinder
margaritis24 Posted August 26, 2016 Posted August 26, 2016 Κ που να το βλεπες την προηγουμενη βδομαδα προν βγει το απαγορευτικο που στην επιστροφη απο μυκονο εφτασε μεχρι το γαυριο στην ανδρο κ μετα γυρισε για πειραια
Champion Jet_2 Posted August 29, 2016 Posted August 29, 2016 Ταξίδι χτες με το πλοίο από Σαντορίνη για Πειραιά.Το πλοίο ήταν καθαρό και άνετο με εξυπεριτικό προσωπικό.Η παραμονή των επιβατών στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου επιτρεπόταν καθ όλη την διάρκεια του ταξιδιού.Το πλοίο από Νάξο πρέπει να πήρε πάνω από 350 επιβάτες και 50 Ι.Χ όπως και στην Μύκονο που πρέπει να πιάσαμε πρωτόκολλο.Ο καιρός ήταν 7αρι-8αρι βοριάς με αποτέλεσμα το πλοίο να ψηλώσει στην Τήνο και στην Γυάρο.Το πλοίο επίσης περνώντας έξω από την Τήνο χαιρέτησε και το νησί και την Παναγία της Τήνου με την μπουρού του.Για ακόμη μια φορά το πλοίο μου άφησε θετικές εντυπώσεις.
Champion Jet_2 Posted September 1, 2016 Posted September 1, 2016 Έχω την εντύπωση οτι το Master πάει να αντικαταστήσει το Champion 2. Το master τώρα έφτασε Νάξο και θα κάνει το σκέλος Νάξος-Μύκονος-Πειραιάς,και το Champion 2 Σαντορίνη-Πειραιάς
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now