ΝΗΡΕΑΣ Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 Mα η HSW έχει ήδη...το Ιεράπετρα. Λογική η σκέψη για το ένα δρομολόγιο, αλλά αφενός δεν νομίζω ότι το νησί έχει κίνηση και για παραπάνω και αφ΄ετέρου τα οριστικά δρομολόγια θα τα δούμε τον Οκτώβριο με την πιθανή αποδέσμευση του Διαγόρα από την Κάλυμνο. Αν και μ' αυτή την προβλήτα στο πέλαγος, δεν ξέρω εάν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος ότι το πλοίο θα δένει πάντα χειμώνα-καλοκαίρι.
sg3 Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 και καθε κυριακη το μπλου σταρ 1/2 στις 19,00 για σαντορινη-καλυμνο-κω-ροδο http://www.bluestarferries.com/site/...?sel=624&loc=1
NHSOS XIOS Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Πράγματι τεράστιο γκαράζ, αλλά σχεδόν άδειο και πολλά από τα αυτοκίνητα είχαν προορισμό την Πάρο....Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πολύ δύσκολα θα μπορέσει να αποσπάσει σοβαρό και βιώσιμο μερίδιο από την Blue Star. Προσωπικά πιστεύω ότι -συνολικά σαν πλοίο- υστερεί σημαντικά από τα BS1/2…και πιστεύω ότι στην εταιρεία θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται πολύ σοβαρά την Αριάδνη για τα Δωδεκάνησα. Πανω κατω τα ειχαμε πει και πριν δρομολογηθει το πλοιο(ακριβως στις προηγουμενες σελιδες),καλο το Ν.ΡΟΔΟΣ αλλα τα BS δεν πιανονται(για πολλους λογους).Εχω ακουσει κι εγω οτι η κινηση του ΡΟΔΟΣ ειναι κυριως για Παρο,για Κω και Ροδο κουβαλαει ψιλοπραγματα.Αμφιβαλω αν η ΑΡΙΑΔΝΗ θα κανει την διαφορα γιατι και παλι δεν θα εχει να προσφερει το κατι φοβερο στους επιβατες σε σχεση με τα μεγαλα μπλε.Επισης αμφιβαλω αν Ν.ΡΟΔΟΣ κ ΑΡΙΑΔΝΗ μαζι στην γραμμη,εκαναν περισσοτερη ζημια στην ΑΤΤΙΚΑ η στην ιδια την εταιρια(hsw)... Για μενα μια ειναι λυση για το ΡΟΔΟΣ:μετονομασια σε ΖΑΚΡΟΣ,μικρη μετασκευη για να βαλουν παραπανω καμπινες και κατευθειαν στα Χανια για....40χρονια
HIGHSPEED 4 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Ουτε καν Nissos Chios.. Πωληση στον Grimaldi που τοσο το ηθελε ολο το χειμωνα να το παρει και αν επιμενουν οπωσδηποτε στα Δωδεκανησα βαζουν στην αγοροπωλησια το Ικαρος, του κανουν ενα σουλουπωμα για συνθηκες Αιγαιου και χτυπανε Blue Star στα ισια (τουλαχιστον απο πλευρας πλοιου). Και αν θελουν τον διπλωνουν με την Αριαδνη. Αλλα αυτα ειναι ονειρα θερινης νυκτος για μας τους ασχετους (ειρωνικα το λεω μην παρεξηγηθει κανεις..)
man9328 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Εγω παντως θα προτιμουσα το νησος Ροδος απο καραβολατρικης αποψης βεβαια θα μου πειτε οτι τα μπλε ειναι ποιο γρηγορα και ισως ποιο καλαισθητα εσωτερικα αλλα πιστευω οτι το βαπορι θελει το χρονο του στη γραμμη και οσο ο ανταγωνισμος δουλευει τοσο οι επιβατες κερδιζουν
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 το πλοίο μόνο με το Διαγόρα (εγώ προσωπικά σε αυτή τη κατηγορία μόνο μπορώ να το κατατάξω λόγω ηλικίας) μπορώ να πω πως τον έχει φάει το Διαγόρα και με διαφορά στα πάντα του. Το ζήτημα, αγαπητέ μου, δεν είναι εάν και κατά πόσο έφαγε τον Διαγόρα, καθώς η κυρίαρχη θέση της Blue Star στα Δωδεκάνησα δεν οφείλεται στον Διαγόρα, αλλά στα BS1/2. Και απέναντι στα οποία κατά την γνώμη μου δεν υπερτερεί. Και τώρα που τα BS1/2 δένουν και στην Κάλυμνο, δεν αποκλείεται στην ερχόμενη σαιζόν ο Διαγόρας να αποσυρθεί (ολικώς ή μερικώς) από τα Δωδεκάνησα. Μιλώντας τώρα γενικώτερα, πιστεύω ότι όταν χτυπάς μια γραμμή απέναντι σε κάποια εταιρεία θα πρέπει να βάλεις ένα πλοίο και να παρέχεις υπηρεσίες που να κάνουν αισθητή την διαφορά απέναντι στα πλοία και τις εταιρείες του ανταγωνισμού. Στην περίπτωση μας, εάν δεχθούμε ότι η HSW και η BSF είναι ισοδύναμες από άποψη παροχής υπηρεσιών, την αισθητή διαφορά θα πρέπει να την κάνει αποκλειστικά το πλοίο. Το Νήσος Ρόδος είναι μεν ένα καλό πλοίο που υπέστη μια εκτεταμένη και αξιοπρόσεκτη μετασκευή, αλλά δεν είναι το πλοίο που θα κάνει την διαφορά απέναντι στα BS1/2. Αναλογίσου με ποιο πλοίο μπήκε η Blue Star στα Δωδεκάνησα απέναντι στην GA και με ποιο πλοίο εδραίωσε την θέση της. Θυμήσου με ποια πλοία μπήκε η ίδια η HSW στη Χίο-Μυτιλήνη και απέσπασε σημαντικό μερίδιο απέναντι στην ΝΕΛ. Θυμήσου με ποια πλοία αποπειράθηκαν παλαιότερα να μπουν η Blue Star και η ίδια η τότε HSW στα Χανιά απέναντι στην ΑΝΕΚ και όμως απέτυχαν. Σκέψου με ποιο πλοίο μπήκε η ΑΤΤΙΚΑ στο Ηράκλειο, κι ακόμα παλεύει να σταθεί. Όλες οι παραπάνω προσπάθειες (επιτυχείς ή ατυχείς) έγιναν με πλοία που έκαναν αισθητή την διαφορά από τα υπάρχοντα στις γραμμές. Επίσης, ένα άλλο όπλο που έχει μια μεγάλη εταιρεία, όπως η HSW, την τιμολογιακή πολιτική…σε αυτή την περίπτωση δεν είναι χρήσιμο, καθώς έχει απέναντι μια εξίσου μεγάλη εταιρεία που μπορεί άμεσα να την ακολουθήσει στις προσφορές και στις εκπτώσεις, πράγμα που είδαμε ότι συνέβη. Μόλις η HSW ανακοίνωσε τις φθηνότερες τιμές για το Νήσος Ρόδος, την επόμενη ημέρα η Blue Star μείωσε τις τιμές της και τις εξομοίωσε με αυτές του Νήσος Ρόδος. Κατά την γνώμη μου το πλοίο της HSW που θα έκανε την διαφορά στα Δωδεκάνησα θα ήταν η Αριάδνη. Όμως, έχω την γνώμη ότι και η Αριάδνη και το Νήσος Ρόδος έχουν ένα μειονέκτημα για τα Δωδεκάνησα…το μέγεθός τους. Απ’ όσο μπορώ να ξέρω το μήκος τους δεν τους επιτρέπει να κάνουν κορμό, εκτός από Κω και Ρόδο, ίσως και Κάλυμνο με την νέα υποτυπώδη (και επισφαλή στους νοτιάδες) εξωτερική προβλήτα. Και το ερώτημα πλέον είναι εάν ένα πλοίο αυτού του μεγέθους μπορεί να είναι βιώσιμο οικονομικά σε ετήσια βάση μόνο με Κω-Ρόδο. Ακόμα όμως και στην περίπτωση που μπορούσαν να κάνουν κορμό, τότε τα BS1/2 θα υπερτερούσαν καθώς με την μεγαλύτερη ταχύτητα, την ευελιξία τους και την πιο γρήγορη φορτοεκφόρτωση (λόγω διπλών καταπελτών) θα ήταν συνολικά αρκετά γρηγορότερα για Κω-Ρόδο. Προφανώς, οι αρμόδιοι της HSW θα έχουν για το μέλλον κάποιο καλύτερο σχέδιο για τα Δωδεκάνησα, αλλά προς το παρόν μόνο με το Νήσος Ρόδος και με 3 αναχωρήσεις την εβδομάδα, πιστεύω ότι η θέση της Blue Star δεν κλονίζεται σοβαρά, μόνο απώλειες εσόδων μπορεί να της προκαλέσει. Βέβαια, μέσα στην τωρινή οικονομική συγκυρία που όλα στην οικονομία και στις επιχειρήσεις είναι ρευστά, κάθε πρόβλεψη είναι εκ των πραγμάτων παρακινδυνευμένη. Τα δεδομένα της οικονομίας -και κατ’ επέκταση της ακτοπλοϊας- αλλάζουν μέρα με την ημέρα. Από την πλευρά μου, εύχομαι η HSW να βρει τον τρόπο και να στεριώσει στα Δωδεκάνησα, γιατί από καιρό έχω διατυπώσει την άποψη ότι η ύπαρξη μονοπωλίων είναι από την φύση της μια «ανωμαλία» της αγοράς. Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν 2 εταιρείες και στα Χανιά. Και αυτό δεν θα είναι ήττα της ΑΝΕΚ, αλλά μια νομοτέλεια των πραγμάτων. Μια διόρθωση μιάς "ανωμαλίας", όπως διόρθωση "ανωμαλίας" θα είναι και η είσοδος και άλλης σοβαρής ανταγωνίστριας εταιρείας στα Δωδεκάνησα ή αντίστροφα στη Χίο-Μυτιλήνη. Και φυσικά όλα αυτά είναι για το καλό μας, όσο δεν υπάρχουν μονοπώλια και καρτέλ με συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι.
Earl Granville Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 (edited) Παντως δεν νομιζω να περιμενε κανεις οτι θα εκανε θραυση το πλοιο στην συγκεκριμενη γραμμη η οτι θα εβαζε κατω τα μεγαλα Blue Star Τα εχουμε πει απο την πρωτη μερα της δρομολογησης του. Τα θέματα είναι πολλά που το βαπόρι δεν έχει κερδίσει ακόμη μεγάλα μερίδια αγοράς. 1)Βασικό είναι ότι έχει 3 δρομολόγια την εβδομάδα και κατά συνέπεια η εταιρεία δεν έχει καθημερινή παρουσία όπως η Blue star 2) είναι νέος παίκτης στην γραμμή απέναντι σε μια εταιρεία οργανωμένη με σύγχρονα πλοία. Αν είχε να αντιμετωπίσει τον Αγούδημο θα ήταν πολύ πιο εύκολα τα πράγματα. 3)Αν κι η εταιρεία έκανε την παρθενική της εμφάνιση με το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ στην γραμμή δεν διαφημισε επαρκώς ούτε το προιόν της ούτε τον εαυτό της. 4)Συνεχώς αιωρείται μια φημολογία η οποία θέλει το πλοίο να μενει μικρό χρονικό διάστημα στην γραμμή. Δεν ξέρω αν ισχύει πάντως αυτός είναι ανασταλτικός παράγοντας για την πελατεία Τώρα θα μου πείτε ότι κι η Superfast που τα έκανε όλα τα παραπάνω μάτωσε στο Ηράκλειο για να αποκτήσει μια υποτυπωδη πελατεία και μάλιστα με ένα πλοίο όπλο.Όχι ότι κι η Hsw αν τα έκανε θα χτυπαγε Σεπτέμβριο πρωτόκολλα αλλά ενδεχομένως τα πράγματα να ήταν λίγο καλύτερα γιατί πραγματικά με τέτοια κίνηση το βαπόρι πραγματικά αδικείται.Είναι ένα πολύ καλό βαπόρι εγινε εξίσου όμορφη δουλεια στο ξενοδοχειακό κι αξίζει περεταίρω εμπιστοσύνης από το επιβατικό κοινό. Edited September 23, 2010 by proud_ionian move post
NHSOS XIOS Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Δεν αντιλεγει κανεις Earl οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο πλοιο απο ολες τις αποψεις.Εγω δεν πιστευω οτι οι επιβατες δεν του εδωσαν τις απαραιτητες ευκαιριες η την εμπιστοσυνη που επρεπε αλλα οτι η γραμμη δεν 'σηκωνει' ενα τοσο μεγαλο πλοιο απεναντι στα πολυ καλα και μεγαλα(σε χωρητικοτητα)Blue Star.Ηταν φυσιολογικο το ΡΟΔΟΣ να παιρνει οτι περισσευει απο τα μπλε κι επειδη προφανως η κινηση μειωνεται σταδιακα αφου μπαινουμε σε χειμερινη περιοδο,το μικρο μεριδιο που μπορει να εχει αποκτησει,συρρικνωνεται.
sg3 Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 εγω θα το παω στο οικονομικο!πλεον ο κοσμος κοιταζει την τιμη του εισητηριου.αν μπορουσε να την ειχε ριξει πιο πολυ ακομη αρκετος κοσμος θα το επελεγε !(βλεπε πολιτικη μπλου οριζον).μετα θα βλεπανε οτι το πλοιο ειναι πολυ καλο απολες τις αποψεις και ετσι απο στομα σε στομα και διαφημιση, θα μαζευε περισσοτερο κοσμο! (αυτα τα λεει καποιος που ειναι fan της blue star)
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 Μα η εταιρεία έριχνε τις τιμές και την επόμενη ημέρα η Blue Star Ferries έριχνε και αυτή τις τιμές.
TASOSNAXOS Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 (edited) Τυχαιο?Δεν νομιζω!!! Το θεμα της τιμης ειναι κατι που μπορει κ ο αντιπαλος να σε ακολουθησει,ετυχε και ειμουν μπροστα σε μια συζητηση των "μεγαλων" της Blue Star κ στην τοτε φημη για το Ροδος ειχε πεις ενας εξ αυτων οτι το εισιτηριο ειχαν σκοπο να το πανε ακομα κ 1ευρω για να χτυπησουν τον ανταγωνισμο. Στο θεμα ομως κατασταση,ηληκιας κτλπ του πλοιου εκει παιζει ο καθενας με οτι εχει κ δυστηχως οσο καλη δουλεια κ να εκαναν στο Ροδος κ αν επιανε μονο Κω κ Παρο στην διαδρομη(για να μην κανει κ 30 ωρες να παει Ροδο) το πλοιο υστερει σε ολους τους τομεις απο τα δυο Μπλε. Edited September 23, 2010 by proud_ionian quote
HIGHSPEED 4 Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 Για μενα τα πραγματα ειναι πιο απλα 1.) Το Ροδος ειναι σαφως υποδεεστερο πλοιο απο καθε αποψη απο τα Blue Star 1&2 2.) Τα δρομολογια ειναι λιγοτερα απο της Blue Star 3.) Η εταιρια ειναι νεα στη γραμμη-καστρο της BSF 4.) Απεναντι της η HSW περα απο ποιοτικοτερα πλοια εχει και μια εταιρια-μοντελο απο καθε αποψη που ουτε τιμολογιακα μπορει να τη χτυπησει.(οργανωση, προγραμμα, marketing ΚΑΙ cash flow) Αν κανουμε τη σουμα στα παραπανω θα δουμε πως η τυχη της HSW στα Δωδεκανησα ειναι δεδομενη και δυσκολα θα μπορεσει να κανει κατι καλυτερο. Ας μην ξεχναμε -οπως παλιοτερα ειχα γραψει στο thread της HSW- πως ακομα και αν εφερνε η HSW πλοια εφαμιλλα των BS (που δεν εχει) και παλι εχει τοσα 'θεματα' αλλα που δυσκολα θα τα καταφερνε. Λιγο off topic κλεινωντας, αν δουμε (βασικα αλλοι πρεπει να το δουν αυτο)τη δρομολογηση του Ροδος σαν case study και την ανταποκριση του κοσμου στην Παρο, ισως να βγαζαμε καποιο συμπερασμα σχετικα με την αναγκαιοτητα δρομολογησης πλοιου απο την HSW στην Παροναξια. Βεβαια σε λιγους μηνες και παλι η BSF θα εχει θωρακησει και αυτην την 'κερκοπορτα' με το Δηλος...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2010 Posted October 11, 2010 Blue Star Ferries - Έκτακτη Προσέγγιση του F/B Διαγόρας στην Τήνο Η Blue Star Ferries ανακοίνωσε ότι το πλοίο F/B Διαγόρας που πραγματοποιεί δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς - Ρόδος θα προσεγγίσει εκτάκτως το λιμάνι της Τήνου στις ακόλουθες ημερομηνίες και ώρες: Την Παρασκευή στις 29/10, το πλοίο αναχωρεί από το λιμάνι της Ρόδου στις 15:00 και υπολογίζεται να προσεγγίσει το λιμάνι της Τήνου στις 3:40. Την Κυριακή 31/10 αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά στις 15:00 για να φτάσει στο λιμάνι της Τήνου στις 19:30.
gpap2006 Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 (edited) Εφόσων η εταιρία (ΗSW) έχει (αν έχει) αποφασίσει να αποσυρθεί από τα Δωδεκάνησα, φαντάζομαι η απόφασή της να είναι οριστική. Θα είναι άδικο (για τον υγιή ανταγωνισμό) να σταματήσει για το χειμώνα και να ξαναρχίσει τέλη Μαίου πάλι. Η ΑΤΤΙΚΑ κυριαρχεί στα Δωδεκάνησα γιατί είναι συνεπής 12 μήνες το χρόνο με πίστη στα ωράρια, καλά βαπόρια και συνεπή παρουσία. Αυτό επιβραβεύεται από τους κατοίκους. Άλλωστε θεωρώ το Ν.ΡΟΔΟΣ υπερβολικά μεγάλο για τη γραμμή. Mόνο στη γραμμή του Ηρακλείου θα μπορέσει ένα τέτοιο πλοίο να αξιοποιηθεί σωστά και να μη χαραμίζεται. Edited October 24, 2010 by proud_ionian μεταφορα
margaritis24 Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 (edited) υγιεις ανταγωνισμος ειναι να υπαρχουν 2 εταιριες στην γραμμη κ ο επβατης να διαλεγει με πια εταιρια θα ταξιδεψει ολο το χρονο κ δω θα μπορουσαν να κανουν συμφωνια για την γραμμη για τις ακινησιες των πλοιων τους αλλα δεν το κανουν το ροδος μια χαρα ειναι για την γραμμη δηλ.τα μπλου σταρ ειναι πιο μικρα...απλα δεν ειχε τα επιθυμητα αποτελεσματα Edited October 24, 2010 by margaritis24
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Εφόσων η εταιρία (ΗSW) έχει (αν έχει) αποφασίσει να αποσυρθεί από τα Δωδεκάνησα, φαντάζομαι η απόφασή της να είναι οριστική. Γιατί ποιος είπε το πλοίο θα αποσυρθεί?? Επειδή ακόμα δεν έχει ανοίξει τα πλάνα μετά τη 1 Νοεμβρίου (δεν έχει ανοίξει για καμία γραμμή της HSW)?? Μην αγχώνεσαι το πλοίο θα συνεχίσει στη γραμμή μέχρι τον Ιανουάριο
George Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 (edited) ΜΥΚΟΝΟΣ και ΧΙΟΣ με ανοιχτα πλανα μεχρι τις 31/12...στο ΡΟΔΟΣ 29/10 φαινεται το τελευταιο δρομολογιο απο Πειραια...Μετα..? Επειδή ακόμα δεν έχει ανοίξει τα πλάνα μετά τη 1 Νοεμβρίου (δεν έχει ανοίξει για καμία γραμμή της HSW)?? Ποια μένουν που δεν έχουν ανοίξει πλάνα; Τα HIGHSPEED; Edited October 24, 2010 by George
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Του Νήσος Μύκονος δεν βλέπω να έχουν ανοίξει τα δρομολόγια. Ενώ στο site της εταιρείας δεν έχουν αναρτηθεί καθόλου του Νήσος Χίος
NHSOS XIOS Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Του ΧΙΟΣ τα δρομολογια υπαρχουν στο online booking της HSW,ετσι υπηρχαν και του ΜΥΚΟΝΟΣ,ασχετα αν τωρα εχουν εξαφανιστει (μαλιστα ειχα ψαξει,νοεμβριο,δεκεμβριο,γεναρη κ τελευταιο δρομολογιο ειχα βρει 31/12).Αντιθετα του ΡΟΔΟΣ,δεν εχουν κανει ακομα την εμφανιση τους για μετα τις 31/10 Μπορει να μπουν βεβαια αυτη την βδομαδα...
sg3 Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Blue Star Ferries - Έκτακτη Προσέγγιση του F/B Διαγόρας στην Τήνο για ποιο λογο πιανει την τηνο?
proud_ionian Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 επιασε μια δυο φορες για να παει προσκυνητες/εκδρομεις απο δωδεκανησα και να τους γυρισει πισω
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 (edited) άνοιξαν τα πλάνα του Νήσος Ρόδος μέχρι τον Ιανουάριο, όπως σας έλεγα χθες Edited October 25, 2010 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Στα νέα δρομολόγια του Νήσος Ρόδοςδυο είναι οι σημαντικότερες αλλαγές. Πρώτα από όλα ότι δε θα πιάνει στη Πάρο κατά το δρομολόγιο της επιστροφής και δεύτερον η αλλαγή ώρας από τη Ρόδο που θα αναχωρεί στις 18:00 (μια ώρα μετά από τη Blue Star Ferries) αντί για τις 15:30. Ενώ έχω μια απορία γιατί στο δρομολόγιο της Δευτέρας το πλοίο γιατί φτάνει 10 λεπτά αργότερα από τις άλλες ημέρες στη Ρόδο?? Το ίδιο συνέβαινε και στα μέχρι τώρα δρομολόγια του
George Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Άλλη μια εύστοχη κίνηση της εταιρίας! Δηλαδή με το να μη πιάνει Πάρο στην επιστροφή χάνει κάθε πιθανότητα να πάρει έστω ένα φορτηγό από το μόνο νησί που στήριξε το καράβι.
margaritis24 Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 (edited) Η εταιρια κανει τα ΠΑΝΤΑ να μην πιασουν τα επιβατηγα της στην παροναξια! HELLENIC SEAWAYS KEEP WALKING Edited October 28, 2010 by margaritis24
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now