Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η εταιρία ψάχνει πληρώματα (και) με αγγελία στα sm.

IMG_20230430_225544.thumb.jpg.e28bc94707ca2731a44096cf2fcdd41a.jpg

Mου θυμίζει ένα πρόσφατο meme:

Screenshot_2023-04-30-22-53-03-194-edit_com.android.chrome.thumb.jpg.d8214f02af5642969997562648820331.jpg

On 3/19/2023 at 9:23 PM, proud_ionian said:

 Με 3 πλοιάρχους εκτός μέσα σε λίγους μήνες είναι η Levante

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άλλο ένα βραβείο μπήκε στη συλλογή της εταιρείας! 

Περισσότερα στην Ημέρα Ζακύνθου:

Quote

Με την βράβευση της εταιρείας «Levante Ferries» για τη συνολική της προσφορά ολοκληρώθηκε το συνέδριο “Άξονες της νησιωτικής οικονομίας σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2030” που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 53ης Γενικής Συνέλευσης του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών (ΕΟΑΕΝ) στο νησί μας.

Το βραβείο παρέλαβε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιώργος Θεοδόσης.

Αρχικά, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ζακύνθου Φώτης Κόττης είπε για τη βράβευση: «Μπορεί η Levante Ferries να έχει πάρει πολύ σημαντικότερα βραβεία, αλλά αυτό είναι συναισθηματικό, γιατί είναι εταιρεία ζακυνθινών συμφερόντων και γιατί θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό που προσπάθησε και διεκδικεί σε εθνικό επίπεδο με το “Smyrna di Levante” (σύνδεση με την Σμύρνη)

Από την πλευρά, ο Γ.Γ. Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής Μανώλης Κουτουλάκης έκανε ιδιαίτερη μνεία στην αξιοπιστία της εταιρείας και στο έργο που επιτελεί με σοβαρότητα, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στη στάση που κράτησε η εταιρεία στα χρόνια της πανδημίας, αλλά και στη σπουδαία επένδυση που έκανε με το Smyrna di Levante για τη σύνδεση με την Σμύρνη.
Σημείωσε κάνοντας την βράβευση:
«Το Ιόνιο έπαψε να απασχολεί το υπουργείο, γιατί υπάρχουν σοβαροί επιχειρηματίες, μία σοβαρή ακτοπλοϊκή εταιρεία, η οποία έχε συνδέσει το όνομά της όχι απλώς με τις επενδύσεις στο άριστο, αλλά και στη σχέση με την τοπική κοινωνία.
Αυτό το οποίο επιτελεί η Levante Ferries στο Ιόνιο είναι σημαντικό. Περάσαμε «δύσκολες θάλασσες» στην ακτοπλοΐα και μάλιστα εν μέσω πανδημίας αναλάβαμε πρωτοβουλίες και τρεις άνθρωποι κληθήκαμε να δώσουμε μία λύση σε μία δύσκολη άσκηση που δεν είχε ποτέ ξανά το κράτος επιχειρήσει να κάνει, να κρατήσει το δίκτυο «ζωντανό», το οποίο δεν ‘ήταν αυτονόητο εν μέσω πανδημίας και ενώ όλες οι εταιρείες σταδιακά εάν δεν λαμβάναμε τις αποφάσεις να επιδοτήσουμε όλο το ελεύθερο δίκτυο, σταδιακά μείωναν τα δρομολόγια, οφείλω να πω ότι η Levante Ferries είναι από τις εταιρείες που έλαβαν μεν για πρώτη φορά την κρατική επιδότηση covid, όμως δεν έμειναν σε αυτό, αλλά όταν υπήρχε ανάγκη έκαναν και εξτρα δρομολόγια. Σε δύσκολες εποχές κάποιοι έβαλαν το χέρι στην τσέπη για να κρατηθεί ζωντανή η νησιώτικη μας Ελλάδα και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Η σπουδαία επένδυση που έγινε πέρυσι (με το Smyrna στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη) άνοιξε δρόμους. Θεωρώ ότι το κράτος θα κάνει για ακόμη μία φορά αυτό που πρέπει. Πέρυσι το κάναμε, άλλες δυσκολίες δεν μας επέτρεψαν να αξιοποιηθεί. Μας ενδιαφέρει το Βόρειο Αιγαίο και η επένδυση στη γραμμή. Εσείς αξιολογείται τη σύνδεση με την Τουρκία θεωρούμε όμως ότι τέτοια πλοία θέλουμε να συνδέουν τις δύο χώρες. Αν βάλουμε μέσα και τη Λήμνο και τη Λέσβο θα είναι ακόμα καλύτερα για να δώσουμε μια ακόμα δυνατότητα στη μεταφορά των προϊόντων και των ανθρώπων. Τέτοια πλοία θέλουμε στις θάλασσές μας μας. Σημασία έχει να έχει ανθρώπους διορατικούς, εμπνευσμένους που να μην έχουν φειδώ στην επένδυση όταν αυτό είναι για το καλό, το άριστο και το καλό αποτέλεσμα που είναι το υψηλό μεταφορικό έργο»

 

Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Θεοδόσης πλοιοκτήτης , μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Σας ευχαριστώ για την απονομή του βραβείου. Αυτό το βραβείο είναι πολύ σημαντικό για εμάς γιατί απονέμεται από την ίδια μας την πατρίδα, την αγαπημένη μας, Ζάκυνθο.
Το 2014 η Ζάκυνθος μας ενέπνευσε να ξεκινήσουμε το όμορφο ταξίδι της οικογένειας της Levante Ferries με κεντρικό όραμα «Το Ιόνιο μπροστά». Στόχος μας η ποιοτική μας αυξάνεται συνεχώς με βασική προτεραιότητα την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών, των θαλασσίων μεταφορών των νησιών μας και την προβολή τους ως τουριστικό προϊόν πάντα προσηλωμένοι στην ασφάλεια των επιβατών με τη διαρκή αναβάθμιση των πλοίων μας, των υπηρεσιών μας και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.
Η Ζάκυνθος μας είναι ένας μοναδικός και εκπληκτικός προορισμός. Τόσο οι υπηρεσίες μας όσο και η διαφημιστική προβολή διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εξωστρέφεια της Ζακύνθου συμβάλλοντας τόσο στην προβολή της όσο και στην ανάπτυξή της ως ένα ονειρικό προορισμό.
Κάθε χρόνο η Levante Ferries με πανελλαδική τηλεοπτική διαφήμιση και με συγκεκριμένα μηνύματα στα social media στη γλώσσα κάθε χώρας προβάλλει τη Ζάκυνθο μας την Κεφαλονιά και την Ιθάκη παρακινώντας του ταξιδιώτες να ανακαλύψουν την ομορφιά, τη γαστρονομία, τα μουσεία, τις παραδόσεις και συμβάλλει στην ανάπτυξη του τουριστικού τομέα, ενδυναμώνοντας τις τοπικές οικονομίες.

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με πάνω από 600 πρακτορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό καθώς και με τα μεγαλύτερα τουριστικά site.
Tα πλοία δίνουν ζωή στα νησιά. H σχέση νησιού και πλοίου είναι δεσμός ζωής. Τα πλοία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την καθημερινότητα των νησιωτών και την ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών.
Κάθε έτος τα πλοία της Levante Ferries εκτελούν πάνω από 4.500 δρομολόγια, διανύοντας περισσότερα από 170.000 ναυτικά μίλια σε μία τόσο μικρή περιοχή. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 11.500 ώρες πλεύσης για να σας εξασφαλίσουμε τις θαλάσσιες γέφυρες επικοινωνίας που χτίζουμε
Διαρκώς επενδύουμε για τη συντήρηση, αναβάθμιση και επέκταση του στόλου μας αλλά παράλληλα και στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας η εταιρείας μας στηρίζει και ενισχύει οικονομικά και διαφημιστικά κάθε χρόνο μία σειρά από δράσεις πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, ενώ παράλληλα δείχνει πάντα την ευαισθησίας της στις αδύναμες και ευπαθείς ομάδες συντοπιτών μας και όχι μόνο.
Σήμερα είναι μια μέρα χαράς και ευθύνης. Αυτό το βραβείο μας δεσμεύει με την ευθύνη να συνεχίσουμε να προσφέρουμε και το μέλλον ακόμα καλύτερες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό μας. Σας υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε ακόμα πιο καινοτόμες υπηρεσίες για τους επιβάτες μας. θα συνεχίσουμε να προβάλλουμε ακόμα πιο δυναμικά τα αγαπημένα μας νησιά. Η δική σας τιμητική βράβευση επισφραγίζει τις προσπάθειές μας και η ζακυνθινή καταγωγή της βράβευσης μας γεμίζει υπερηφάνεια».

 

 

 

Edited by proud_ionian
To κείμενο της ανάρτησης για να μη χαθεί
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι το Επιμελητήριο Ζακύνθου σχεδίασε το Βραβείο ειδικά για την κίτρινη εταιρία.:rolleyes:

Πέρα από τα σάλια και τους αυτοεπαίνους (έχουμε χορτάσει από αυτά), το ζουμί είναι στην παρακάτω δήλωση του Γ.Γ.

Quote

Η σπουδαία επένδυση που έγινε πέρυσι (με το Smyrna στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη) άνοιξε δρόμους. Θεωρώ ότι το κράτος θα κάνει για ακόμη μία φορά αυτό που πρέπει. Πέρυσι το κάναμε, άλλες δυσκολίες δεν μας επέτρεψαν να αξιοποιηθεί. Μας ενδιαφέρει το Βόρειο Αιγαίο και η επένδυση στη γραμμή. Εσείς αξιολογείται τη σύνδεση με την Τουρκία θεωρούμε όμως ότι τέτοια πλοία θέλουμε να συνδέουν τις δύο χώρες. Αν βάλουμε μέσα και τη Λήμνο και τη Λέσβο θα είναι ακόμα καλύτερα για να δώσουμε μια ακόμα δυνατότητα στη μεταφορά των προϊόντων και των ανθρώπων. 

Αφήνει ανοιχτό παράθυρο για επιδότηση του Θεσσαλονίκη Τουρκία, με την προσθήκη Λήμνου και Λέσβου.

Φαίνεται τα κίτρινα πλοία, μετέφεραν δωρεάν τους γαλάζιους ετεροδημότες :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από αύριο Μάρε και Κάλβος στη Ζάκυνθο και το Κεφαλονιά στο συνδυαστικό δρομολόγιο Πάτρα Σάμη Ιθάκη Πόρος Κυλλήνη.Το Φιόρο εκεί που είναι.(Κυλλήνη Πόρο).

Καλή δύναμη στα πληρώματα αλλά εγώ σκέφτομαι το εξής.Απ τη στιγμή που δεν μπορεί να φέρει ως extra πλοίο το Σμύρνα για τους λόγους που έχουν αναφερθεί,τι θα κάνει η εταιρεία αν πάθει καμιά βλάβη σοβαρή μέσ' το καλοκαίρι ένα πλοίο της.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
54 minutes ago, Nick the Greek said:

Όπως έλεγα και όταν έκαναν αυτές τις επανειλημμένες καταγγελίες για τη Levante, 

Φαντάζομαι ότι  τα συγκεκριμένα σωματεία δεν κάνουν πια καταγγελίες για την κίτρινη εταιρία, γιατί εξέλιπαν οι λόγοι και δεν δίνει πια δικαιώματα:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καιρο είχαμε να ακούσουμε νέα, από την κίτρινη εταιρία.

Χθεσινή ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ, για τις εργασιακές συνθήκες στα κίτρινα πλοία.

Quote

Εφοπλιστική αυθαιρεσία - Η «Levante Ferries» κλέβει τις αυξήσεις και τα αναδρομικά των πληρωμάτων της!

 

Με την υπογραφή της ατομικής σύμβασης Ναυτικής εργασίας ολοκληρώνεται μια μακρά και δύσκολη  προσπάθεια του Ναυτεργάτη για εύρεση εργασίας.

Η σύμβαση αυτή  έχει καταρτιστεί από Νομικούς των Ναυτιλιακών εταιριών και ο Ναυτεργάτης έχει δυο επιλογές: Η πρώτη είναι  να την υπογράψει και να πιάσει δουλειά, η δεύτερη να μην την υπογράψει και να πλαισιώσει τον κατάλογο των ανέργων…

Αυτό εκμεταλλεύεται τα τελευταία χρόνια στο έπακρο, η  Ναυτιλιακή εταιρία  «Levante Ferries»,   η οποία καταβάλλοντας  ένα επιμίσθιο (bonus) στους Ναυτεργάτες που εργάζονται στα πλοία της, το προσαρμόζει άλλοτε για να καλύψει την επιπλέον υπερωριακή απασχόληση και άλλοτε για να  καλύψει όπως τώρα  μισθολογικές διαφορές που προκύπτουν από την εφαρμογή των αυξήσεων της Συλλογικής Σύμβασης  Εργασίας.

Αυτή η πρακτική της περιγράφεται  στην Ατομική Σύμβαση Εργασίας  που έχει συνάψει με τα πληρώματα  των πλοίων και σε συνδυασμό  με το ότι προσχηματικά διαθέτει κάποιες (ελάχιστες καμπίνες) παραβιάζει το θεσμοθετημένο συνεχές ωράριο, δηλώνει ώρες διακοπής εργασίας για διάφορα μέλη του πληρώματος και με τον τρόπο αυτό φαίνεται στα χαρτιά ότι υπάρχει ανάπαυση -ξεκούραση, ενώ στην πραγματικότητα το πλήρωμα βρίσκεται στο πλοίο από 15 έως και 18 ώρες   και  παράνομα του αφαιρεί τις υπερωρίες που δικαιούνται.

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε μετά τις τελευταίες καταγγελίες μας υπήρξε έλεγχος και πράγματι διαπιστώθηκε και  από τις Λιμενικές Αρχές ότι οι ώρες ανάπαυσης που δηλώνονταν  από την εταιρία ήταν  ανύπαρκτες  αφού εντοπίστηκαν  Ναυτεργάτες που υποτίθεται  αναπαύονταν, να εργάζονται κανονικά.

 Μέχρι στιγμής η «καλή» και πολυδιαφημισμένη  «Levante Ferries»  δεν έχει καταβάλει σε κανένα Ναυτεργάτη   (στους συνεργάτες της όπως τους αποκαλεί…) την αύξηση  που  του αναλογεί και τα αναδρομικά που προβλέπονται  με αποτέλεσμα ο μισθός να είναι στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, λογιστικά όμως  φαίνεται ότι πληρώνει με την νέα σύμβαση!!

Οι ευθύνες για την κατάσταση αυτή πέρα από την εταιρία βαραίνουν τόσο το ΥΕΝ όσο και τις Λιμενικές Αρχές, αλλά και την ΠΝΟ η οποία κωφεύει… για την καταφανή καταστρατήγηση των Ναυτεργατικών δικαιωμάτων…

 

H Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

Αυτά που αναφέρει η ανακοίνωση πιθανότατα ισχύουν.

Στα τόπικ της εταιρίας, των πλοίων της και των γραμμών που εξυπηρετεί, έχουμε γράψει πολλές φορές για:

  • Τα συνεχόμενα δρομολόγια των πλοίων, πχ του Mare που χειμώνα καλοκαίρια κάνει 4 δρομολόγια για Ζάκυνθο + καύσιμα, με το ίδιο πλήρωμα.
  • Νομότυπα μειωμένες συνθέσεις
  • Το δρομολόγιο Κυλλήνη Πόρο Ιθάκη, που βαφτίζεται πορθμειακό και σπάει σε Κυλλήνη Πόρο και Πόρο Ιθάκη.
  • Βλάβες στα πλοία, απόρροια της έλλειψης χρόνου για τη στοιχειώδη συντήρηση. κλπ

Υπάρχουν και πολλά άλλα, τα οποια δεν γράφονται ;) 

Η ένσταση μου είναι η εξής. Πρόκειται για μία πάγια πρακτική της εταιρίας, εδώ και εννέα χρόνια που έχει παρουσία στα νησιά μας. Αντί να κάνει η ΠΕΝΕΝ ανακοινώσεις κάθε ένα με ενάμισυ χρόνο, ας κάνει συνεχείς κινητοποιήσεις στα κίτρινα πλοία, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 hours ago, Kaptennemo said:

Ετοιμάζεται για κάπου το πλοίο; Ζητάνε πληρώματα

Από το φιάσκο της Σμύρνης και μετά, έχουμε ακούσει, για την ακρίβεια η εταιρία έχει διαδόσει, τα πάντα όσον αφορά τις επόμενες επιχειρηματικές της κινήσεις.

Το τελευταίο exit poll, είναι ότι θέλει να ενισχύσει τη γραμμή της Πάτρας, αλλά και να κάνει άνοιγμα στο Αιγαίο. Θυμίζει λίγο το άνοιγμα στην Αφρική που είχε κάνει η... Επανάστασις.

Η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι η εταιρία είναι στριμωγμένη. Όχι απαραίτητα οικονομικά. Μάλλον νιώθει κάποια απειλή να πλησιάζει 

Link to comment
Share on other sites

Συγχωρέστε τα αυτιά μου.:unsure: Μπερδεματακι. Τυπικά την άγονη την έχει το Κεφ και το αντικαθιστά ο Κάλβος. Δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας 

Edited by proud_ionian
γραμματική
Link to comment
Share on other sites

Δρομολόγια με δόσεις, ο ΘεοδόσηςB)

Το πρωί η εταιρία ανέβασε ΠΣΙ ως 31.12 (αυτά που ισχύουν ως τώρα), το μεσημέρι ανέβασε δρομολόγια από Κυλλήνη για Ζάκυνθο και Πόρο. Ανέβασε μεν, ως τις 15.11 δε. Με το σταγονόμετρο. Για την ώρα είναι τα γνωστά χειμερινά: 4 η Ζάκυνθος με Mare, 3 ο Πόρος με τη Νόνα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2023 at 2:05 PM, Nick the Greek said:

Δε βλέπω γιατί η Levante θα θελήσει να ανοίξει ντράβαλα με τον Ηλιόπουλο. 

 

On 11/2/2023 at 3:41 PM, iord said:

Ωστοσο δεν βρισκω κανενα λογο πρώτα η λεβάντε να μην προσπαθήσει να χτυπήσει την γραμμή. Ο ηλιοπουλος δεν εχει τα πλοια για να αποτελεσει σοβαρο ανταγωνιστή της λεβαντε στο ιονιο ωστε να τον φοβηθεί...

Γελάνε οι πετροπέρδικες, γελάνε και τ' αηδόνια ;) με αυτό που θα ακολουθήσει. Ετσι και προσπαθησει η Levante να μπει στα χωραφια της Seajets, θα γινει στο Ιόνιο, ότι έγινε στη Ραφήνα το 2017. Κάποιο από τα ταχύπλοα στης Seajets θα δρομολογηθεί είτε Κυλλήνη Αργοστόλι (που νοσταλγούν τη γραμμή), είτε Πάτρα Σάμη (η άγονη είναι Πάτρα Ιθάκη, με ελεύθερες επιπλέον προσεγγίσεις).

Σαν τώρα βλέπω τις διαφημίσεις: Η Seajets σε πάει στην Κεφαλονιά γρήγορα και φθηνά. Πάτρα Σάμη σε 2 ωρες, με €10 ο επιβάτης και €39 το ΧΙ (Ή Κυλλήνη Αργοστόλι σε 1,20' ώρες, με €9 ο επιβάτης και €29 το ΙΧ.

Η seajets θα ειχε μεν μια σαιζον χασούρας, αλλά η αιμορραγία της Levante θα ηταν τεράστια.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα θα έπρεπε το Σμύρνα να μπει Δωδεκανησα. Τα πλοία ακόμη και αυτή την περίοδο γυρίζουν φισκα, και τα τελευταία πολλα χρόνια είναι μονοπωλειο η Blue. Καλώς ή κακως το Σμύρνα είναι μεγάλο για Ιόνιο.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τα διαδικαστικά των δηλώσεων ελεύθερης δρομολόγησης (Δηλώνεις Φεβρουάριο, για να ξεκινήσεις Νοέμβριο - δες αυτό το τοπικ), μια μικρή εταιρία που έχει τη γωνίτσα της και κάνει τη δουλειά της, δεν έχει κανένα απολύτως λόγο να ανοίξει μέτωπο με έναν μεγάλο όμιλο. Θα τον βρει μπροστά της (κυριολεκτικά και μεταφορικά), είτε άμεσα, με ανταγωνιστική δρομολόγηση στην έδρα της, είτε έμμεσα, στους λαβύρινθους της γραφειοκρατίας Λ.Σ. και ΥΝΑΝΠ.

Οι λανθασμένες επιχειρηματικές επιλογές (αγορά-μετασκευή Σμύρνα και... άλωση της Σμύρνης), πάντα έχουν κόστος και συνέπειες.

Link to comment
Share on other sites

Για Μυτιλήνη λογικό γιατί είναι η BSF. Στο Θεσ-Κρήτη δεν είναι κανένας. Άλλο στο Κυκλ-Κρήτη που εκεί είναι η σάρα και μάρα. Μη μπερδεύεστε. Δε μπορεί να δουλέψει πουθενά αλλού το Σμύρνα. Όλες οι γραμμές είναι καπαρωμένες. Μόνο αν το ναυλώσει έξω ή του το φάει κάποιος σε καλή τιμή. Η αξία του όσο περνάει ο χρόνος πέφτει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί πρέπει το δημόσιο ταμείο, εμείς δηλαδή, να χρηματοδοτήσουμε άλλη μια επιχειρηματική αποτυχία. Είναι εκτός λογικής κάτι τέτοιο. Φαντάζομαι ότι όσοι το υποστηρίζουν δεν πληρώνουν φόρους.

Για τη γραμμή Θεσσαλονίκη Κρήτη τα συζητήσαμε αναλυτικά όταν απέτυχε και η τελευταία προσπάθεια αναβίωσης. Ας μην συζητήσουμε σε αυτό το θέμα τα προβλήματα επιμέρους γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, SuperRunner said:

Μόνο αν το ναυλώσει έξω ή του το φάει κάποιος σε καλή τιμή. Η αξία του όσο περνάει ο χρόνος πέφτει.

Και ποία εταιρεία από το εξωτερικό θα το ναυλώσει ή θα το αγοράσει?Σχεδόν όλες οι εταιρείες του εξωτερικού κοιτούν το μέλλον ανανεώνοντας τον στόλο τους με υπερσύγχρονα πλοία,το Σμύρνα που είναι 46 ετών θα κοιτάξουν?? 

Link to comment
Share on other sites

On 11/7/2023 at 12:28 AM, proud_ionian said:

 

Γελάνε οι πετροπέρδικες, γελάνε και τ' αηδόνια ;) με αυτό που θα ακολουθήσει. Ετσι και προσπαθησει η Levante να μπει στα χωραφια της Seajets, θα γινει στο Ιόνιο, ότι έγινε στη Ραφήνα το 2017. Κάποιο από τα ταχύπλοα στης Seajets θα δρομολογηθεί είτε Κυλλήνη Αργοστόλι (που νοσταλγούν τη γραμμή), είτε Πάτρα Σάμη (η άγονη είναι Πάτρα Ιθάκη, με ελεύθερες επιπλέον προσεγγίσεις).

Σαν τώρα βλέπω τις διαφημίσεις: Η Seajets σε πάει στην Κεφαλονιά γρήγορα και φθηνά. Πάτρα Σάμη σε 2 ωρες, με €10 ο επιβάτης και €39 το ΧΙ (Ή Κυλλήνη Αργοστόλι σε 1,20' ώρες, με €9 ο επιβάτης και €29 το ΙΧ.

Η seajets θα ειχε μεν μια σαιζον χασούρας, αλλά η αιμορραγία της Levante θα ηταν τεράστια.

Απο την μια συμφωνω οτι "ψυχραιμες αντιδρασεις" οπως η αυτη που περιεργαψες νομιζω χαρακτηριζουν τον ηλιόπουλο, και πραγματικά πιστευω οτι σε περιπτωση που επιχειρησει να παρει η λεβαντε την συγκεκριμένη αγωνη δεν θα του κατσει καλα. Παρολα αυτα, το ιονιο ειναι τελειως διαφορετική πιστα απο την ραφηνα. Οι αποστασεις ειναι πολυ μικρες (περα απο την γραμμη πατρα σαμη ιθακη που εκει η λεβαντε ομως εχει επιδοτηση) ωστε η ταχυτητα των ταχυπλοών να κανει ουσιαστική διαφορα, δεν υπαρχει 3ο η 4ο παιχτης οπως στην ραφηνα και η κινηση ειναι πολυ μεγαλη ωστε να επηρεαστει τοσο πολυ η λεβαντε.

Απο την αλλη η λημνος φετος το καλοκαιρι εσπασε τα ταμεια, και σε συνδιασμο με το μεγαλο γκαραζ του σμυρνα το οποιο θα κοιτανε καλα καλα οι μεταφορικες, αλλα και την επιδότηση που θα παιρνει, εγω θεωρω οτι ακομα οτι ακομα και αντιδρασει ετσι ψυχραιμα ο ηλιοπουλος (αντιδραση η οποια εχει ημερομηνια ληξης) η λεβαντε παλι κερδισμενη θα βγει απο μια τετοια κινηση. 

ΥΓ. Για να μην μακριγορο απλα τονιζο τους λογους που μου φαινεται λογικη η κινηση αυτη, δεν εχω καμια πληρωφορια και μου σαν σεναριο ειναι τραβηγμενο απο τα μαλια, απλα κουβεντα να γινεται

Edited by iord
Link to comment
Share on other sites

@iord όπως γράφω και στο ποστ που παρέθεσες, η Ιθάκη έχει αποκλειστικότητα, η Σάμη είναι προσθήκη σε ελεύθερη προσέγγιση.

Κατά τα λοιπά μένω σε αυτά που είπα

ΥΓ: @iord Κυλλήνη Αργοστόλι μια χαρά κάνει ζημιά το ταχύπλοο. Δεν μίλησα για Πόρο η Ζάκυνθο. 

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, proud_ionian said:

@iord όπως γράφω και στο ποστ που παρέθεσες, η Ιθάκη έχει αποκλειστικότητα, η Σάμη είναι προσθήκη σε ελεύθερη προσέγγιση.

Ναι εννοειτε αυτο, απλα λεω οτι με το δρομολογιο, ενα 30% της κινησης να παρει απο σαμη, την ιθακη και την επιδοτηση, μια χαρα κερδη θα φερει το πλοιο.

22 hours ago, proud_ionian said:

ΥΓ: @iord Κυλλήνη Αργοστόλι μια χαρά κάνει ζημιά το ταχύπλοο. Δεν μίλησα για Πόρο η Ζάκυνθο. 

Το δρομολογιο αυτο θα απευθηνεται στους κεφαλονητες πιο πολυ και να θα παρει κινηση, αλλα η εποχιακη κινηση και κυριως τα τουριστικα θερετρα ειναι εκτος αργοστολιου και πολλα εξυπηρετουνται καλυτερα απο πορο η σαμη.

Συμπερασματικα, δεν διαφωνω οτι θα παρει καποιο κοσμο ο ηλιοπουλος, αλλα στην μεγαλη εικονα που ειναι το ιονιο η ζημια που θα κανει στην λεβαντε να χασει ενα 10-15% στην συνολικη κινηση, που στην τελικη αν κοψει και ενα δυο δρομολογια ουτε που θα φανει, ενω θα παρει και μια μονοπολιακη γραμμη με υψηλα εποχιακα νουμερα και ετησια επιδοτηση εκμεταλευομενη το 100% του στολου της για εμενα ειναι μεγαλο δελεαρ.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω πως εάν έρθει κάποιος άλλος παίκτης με σοβαρότητα και συνέπεια στα δρομολόγια καθόλη τη σαιζόν, είναι αρκετοί αυτοί που θα τον επιλέξουν έναντι της Λεβάντε. Η αγανάκτηση στα νησιά είναι μεγάλη και είναι τελείως ακαταλαβίστικο πως και δεν έχει υπάρξει έως τώρα καμία σοβαρή αντίδραση στα δύο νησιά. Κοιμούνται όρθιοι όλοι τους και περιμένουν τουρίστες το καλοκαίρι ...

Link to comment
Share on other sites

Αν όμως μια Αιγαιοπελαγίτικη εταιρεία αποφασίσει κάποια στιγμή να επεκταθεί στις γραμμές του Κεντρικού-νοτίου Ιόνιου σπάζοντας το μονοπώλιο της Levante,θα πρέπει να δρομολογήσει 2 συμβατικά (μεταξύ 100-120 μέτρων) για να έχει παρουσία όλο τον χρόνο και με καλύτερα δρομολόγια και φθηνές τιμές εισιτηρίων απ'αυτά της Levante ο κόσμος και οι μεταφορικές της Ζακύνθου(όπου οι περισσότερες δεν έχουν καλές σχέσεις με τη Levante) και της Κεφαλονιάς θα την υποστηρίξουν. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον @Ariadne. Δεν χρειάζεται να μπει και στα δύο νησιά σε πρώτη φάση. Με την Κεφαλονιά αν ξεκινήσει που είναι πολύ πιο έντονη η δυσαρέσκεια μια χαρά θα πάει. Μετά βλέπουν.

€30-35εκ κίτρινο τζίρο έχουν κάθε χρόνο και τα τρία νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...