Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το Φοίβος πριν το Πάσχα έκανε μόλις δυο δρομολόγια την ημέρα και ο λόγος ήταν ότι τα απογεύματα γινόντουσαν κάποιες εργασίες για αλλαγή της μπάλας του πλοίου. Το πλοίο κατά την επισκευή άλλαξε κατηγορία πλοών, πλέον ανήκει στη Β’ κατηγορία. Έτσι οι νέες απαιτήσεις στη κατηγορία ήθελαν μεγαλύτερες ποσότητες μόνιμης σαβούρας, οπότε το πλοίο να είχε χάσει λίγο δρόμο αλλά και να μην έχει το καλύτερο δυνατό trimming. Έτσι αλλάζοντας τη θέση της μπάλας (χαμηλώνοντας), αφαίρεσαν αρκετή σαβούρα από τα τανκια, όποτε να επανέλθει στις συνηθισμένες ταχύτητες με λιγότερες στροφές.

  • 1 month later...
  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

απο οτι ειδα μονο σε μια φωτο του σειριου το ειχαμε εν πλω.

εδω την περασμενη κυριακη ενω προσπερνα μια λαντζα. λιγο πειραγμενη η φωτο λογω μουντης ατμοσφαιρας.

κατι το σουλουπι του, κατι τα απονερα του, σου δινει την εντυπωση οτι τρεχει περισσοτερο απο οσο πραγματικα παει.

  • 4 months later...
Posted

Φέτος το Φοίβος θα δέσει πρώτο από τα δυο πλοία της Nova Ferries, μετά του Αγίου Νεκταρίου (9/11). Η ετήσια θα διαρκέσει μέχρι τις 24/12/10 ή μέχρι 10/01/11 (αυτό θα εξαρτηθεί από τη κίνηση στη γραμμή του Σαρωνικού.

Posted

Την ίδια εποχή (Οκτώβρης του 2005) που ο φίλος Π100 μας έλεγε,

.......Για αυτό προεκτάθηκε και το δρομολόγιο σε Ύδρα Σπέτσες. Και από ότι μαθαίνω πάει πολύ καλά!! Σε νούμερα από ότι ακούω παίρνει 200 άτομα κάθε πρωί του πάει στο Πόρο, παίρνει από το Πόρο για Ύδρα περίπου 200, αλλά τόσα από Ύδρα για Σπέτσες, από Σπέτσες για Αίγινα και από Αίγινα για Πειραιά. Χθες το απόγευμα της Αίγινας τους επιβάτες τους πήρε το Αθηνά!!

το ΣΑΣ αποφαινόταν :

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΣ

ΑΡΙΘΜ. 6/ 23-09-05

ΘΕΜΑ 1Ο α) Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΦΟΙΒΟΣ» , μέχρι 31-10-2005

β) Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΦΟΙΒΟΣ» , περιόδου 2005-2006

α) ομόφωνα θετική, με την προϋπόθεση της μη περικοπής του τελευταίου δρομολογίου

β) ομόφωνα θετική με την προϋπόθεση ότι στην περίπτωση που το πλοίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την ΥΔΡΑ και τις ΣΠΕΤΣΕΣ, εξαιτίας αδυναμίας διέλευσης του στενού του Πόρου λόγω βυθίσματος, θα εκτελούνται τα αρχικώς δηλωθέντα δρομολόγια στην από 31/1/2005 αίτηση της πλοιοκτήτριας εταιρείας

Eίναι δυνατόν το πλοίο να είχε πρόβλημα "στην διέλευση του στενού του Πόρου" λόγω του βυθίσματος του ??? Συγγνώμη (δεν το αμφισβητώ), αλλά κάπως υπερβολικό δεν ακούγεται ???

Posted

Το πρόβλημα ήταν ότι το πλοίο πέρναγε το στενό του Πόρου οριακά στα βυθίσματα!!! Ένα λάθος σε μια πορεία ή κάποιο σκάφος να εμφανιζόταν στη πορεία (κάτι σύνηθες στο στενό), μπορεί να γινόταν κάποια ζημιά.

  • 4 weeks later...
Posted
Φέτος το Φοίβος θα δέσει πρώτο από τα δυο πλοία της Nova Ferries, μετά του Αγίου Νεκταρίου (9/11). Η ετήσια θα διαρκέσει μέχρι τις 24/12/10 ή μέχρι 10/01/11 (αυτό θα εξαρτηθεί από τη κίνηση στη γραμμή του Σαρωνικού.

Το Φοίβος πήρε παράταση στα δρομολόγια του για ακόμα μια εβδομάδα, οπότε το δέσιμο του πάει για τις 15 Νοεμβρίου.

  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο χθες το βραδύ τελείωσε τα δρομολόγια του και έπιασε τη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού, όπου εκεί θα κάνει την ετήσια επισκευή του. Το πλοίο αναμένεται να ξαναβγεί για δουλειά στις 24 Δεκεμβρίου

  • 1 month later...
Posted

Πριν από λίγη ώρα έπεσε ο Φοίβος από τη δεξαμενή και δένει αυτή την ώρα με τη συνοδεία των ρυμουλκών Μεγαλόχαρη X & Μεγαλόχαρη XII. Το πλοίο δε θα ξεκινήσει σήμερα όπως είχε ανακοινωθεί, αλλά μάλλον τις πρώτες ημέρες του νέου έτους.

Posted

Το Φοίβος αλλάζει νηογνώμονα από Ελληνικό σε Rina. Ο λόγος της καθυστέρησης είναι ότι το πλοίο θα χρειαστεί να ξανανεβεί για δεξαμενής την άλλη εβδομάδα για να γίνουν κάποιες εργασίες που ζήτησε ο νέος νηογνώμονας. Ο καθρέπτης στη πλώρη έχει έντονα σημάδια από κόκκινο χρώμα, επειδή βάφτηκε το πλοίο στη δεξαμενή με «πιστόλι»

Posted

Το Φοίβος αλλάζει νηογνώμονα από Ελληνικό σε Rina.

τι σημαινει με απλα λογια αυτο?(για πειτε και σε μες που δεν γνωριζουμε)

Posted

Σημαίνει πως τα πιστοποιητικά του πλοίου που εμπίπτουν στο Νηογνώμονα για να εκδώσει, θα τα εκδίδει ο Ιταλικός Νηογνώμονας κι όχι ο Ελληνικός(Passenger Safety, IOPPC, AIPPC, Class Certificate etc.) . Ο Ιταλικός (Registro Italiano NAvale) είναι μέλος του IACS(International Association of Classification Societies), κάτι που ο ελληνικός δεν θα κατάφερνει ούτε σε 300 χρόνια και -τουλάχιστον σε θεωρητική βάση- τα standards που ζητάει ο Ιταλικός για να δεχτεί στους κόλπους του ένα πλοίο είναι πιο αυστηρά από τα αντίστοιχα του Ελληνικού. Ο Ιταλικός Νηογνώμονας έχει δικό του γραφείο στον Πειραιά(μέχρι πρίν λίγα χρόνια ήταν στην Μπουμπουλίνας, τώρα είναι πάνω στην Ακτή Μιαούλη νομίζω) και φυσικά εκτός από τον γενικό διευθυντή το υπόλοιπο προσωπικό είναι Έλληνες, εξ' όσων μπορώ να γνωρίζω και θυμάμαι από παλιά.

Posted (edited)

σευχαριστω πολυ φιλε! δηλαδη μπορουμε να πουμε οτι το πλοιο κατα καποιον τροπο αναβαθμιζεται? (''τα standards που ζητάει ο Ιταλικός για να δεχτεί στους κόλπους του ένα πλοίο είναι πιο αυστηρά'')

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Το συγκεκριμένο πλοίο επειδή έχει τύχει να ταξιδέψω πάρα πολλές φορές το θεωρώ εξαιρετικό από κάθε άποψη, οπότε ο όρος αναβάθμιση δεν μου ακούγεται δόκιμος υπό την έννοια πως αναβαθμίζεται κάτι που είναι κατώτερο από κάποια standards ποιότητας, το συγκεκριμένο είναι όπως έχει τώρα ένα πολύ καλό πλοίο. Απλά όπως είδες και σε αυτό που έγραψε παραπάνω ο φίλος μας ο Madonna Centorporte, ο νέος Νηογνώμονας ζητάει κάποια διαφορετικά, παραπάνω πράγματα προκειμένου να του χορηγήσει πιστοποιητικά σε σύγκριση με τον ελληνικό, τουλάχιστον σε θεωρητική βάση. Αυτό είναι προφανώς προς όφελος και του πλοίου, αυτών που το ταξιδεύουν αλλά και των επιβατών.

Posted

Κι'έτσι λοιπόν σήμερις το πλοίον ήτο πρυμνοδετημένον στην συνήθη θέση του,δίπλα στο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ (το οποίον ήτο πρυμνοπλαγιογωνιοδετημένον).

Απορία:χτές που ήρθε,γιατί χρησιμοποίησε ρυμουλκά;

Posted
Απορία:χτές που ήρθε,γιατί χρησιμοποίησε ρυμουλκά;

Συνηθίζεται όταν κάποιο πλοίο πάει για δεξαμενισμό και οταν βγαίνει από τη δεξαμενή χρησιμοποιεί ρυμουλκά. Τώρα ήρθε στο Πειραιά και έδεσε με ρυμουλκά επειδή δεν δούλευαν οι μηχανές του πλοίου (δεν είχα δοκιμάσει τις μηχανές μετά την επισκευή)

Posted

γινοντουσταν εργασιες στον βολβο του πλοιου!ειχαν ανοιξει το βολβο κ καποια μερη απο πισω μεχρι το προπελακι

Posted

Ο Φοιβος επεσε απο τη δεξαμενη και κατευθυνεται στο λιμανι του πειραια αυτη τη στιγμη

Posted (edited)

Συμπληρώνει 2 μήνες ακινησίας και κάναμε μαύρα μάτια να το δούμε με τον σχολαστικό νηογνώμονα φέτος. Τελικά ξεκινά αύριο? Αν έχουν τόσες παρατηρήσεις για το ΦΟΙΒΟ (που τον θεωρώ το καλύτερο της Αίγινας από τα υπάρχοντα), φανταστείτε τί θα έβγαζαν αν αναλάμβαναν κάποια άλλα που κυκλοφορούν αδέσποτα σε κάτι άγονες... :P

Edited by gpap2006
Posted

Οι παρατηρήσεις είχαν σχέση με τις λαμαρίνες στο βολβό της πλώρης, που αποκαταστάθηκαν στο δεύτερο δεξαμενισμό, (ο RINA δίνει μικρότερο ποσοστό φθοράς από ότι είχε ο Ελληνικός). Πλέον το μόνο που απομένει είναι να τελειώσει η αντικατάσταση της μια ηλεκτρομηχανής, που παρουσίασε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της επισκευής και προσπαθούν να τελειώσουν μέχρι αύριο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...