Ariadne Posted May 8, 2013 Posted May 8, 2013 Εάν όμως είχε εκκρεμότητες, πώς μεταβιβάστηκε το πλοίο; Δε θα υπήρχε νομικό εμπόδιο;
csst9728 Posted May 8, 2013 Posted May 8, 2013 εννοείς το "βεβαίωση ΝΑΤ" ? (και τίποτα άλλο αντίστοιχο);
proud_ionian Posted May 9, 2013 Author Posted May 9, 2013 και η απαντηση της kefalonian lines. στολιζει τον βουλευτη κανονικα (μιλα για ψευδη και συκοφαντιες), δινει ραντεβου στα αστικα (αγωγη) και ποινικα (μηνυση) δικαστηρια και επι της ουσιας: διαψευδει (οπως ηταν αυτονοητο) οτι το πλοιο δεν εχει πιστοποιητικα μας κανει γνωστο οτι ο κοντονης ηταν επι σειρα ετων δικηγορος της... Ionian Ferries. τον βουλευτη ζακυνθου, στολιζει και ο προεδρος του Δ.Σ. Κεφαλονιας.
gpap2006 Posted May 9, 2013 Posted May 9, 2013 Α μαλιστα..Δηλαδη μιλαμε για βουλευτη-ντιλερ οικονομικων συμφεροντων που στην αρχη της τουριστικης περιοδου συκοφαντει τα πλοια που θα κληθουν σε μερικες εβδομαδες να μεταφερουν τουριστες στα νησια..Να χαιρονται τις επιλογες τους οι Ζακυνθινοι.
csst9728 Posted May 10, 2013 Posted May 10, 2013 Δηλαδή τώρα, εμείς είμαστε σίγουροι ότι έγινε ο πλήρης έλεγχος στο πλοίο (μηχανικά, σωστικά κλπ), το πλοίο δεν χρωστάει πουθενά (ΝΑΤ, ΟΛΠ, πληρώματα) και φταίει σώνει και καλά ο Κοντονής που τόλμησε να υποβάλει επερώτηση. Δεν ξέρω τι καπνό φουμάρει ο Κοντονής (και ο κάθε Κοντονής), αλλά το να μας ενοχλεί να υποβάλλονται ερωτήσεις (όσο κακόπιστες/προβοκατόρικες/άστοχες και να είναι αυτές) θυμίζει πολύ περίεργες καταστάσεις.
proud_ionian Posted May 10, 2013 Author Posted May 10, 2013 αν υπαρχει λογος να ερθει το θεμα στη βουλη, τοτε αυτο επρεπε να ερθει απο τον υπευθυνο ναυτιλιας του ΣΥΡΙΖΑ, που αν δεν κανω λαθος ειναι ο βουλευτης κυκλαδων, αντε απο τη βουλευτη κεφαλληνιας. εδω βλεπουμε να ρωτα ο βουλευτης ζακυνθου, που μπορει και να σχετιζοταν στο παρελθον με την ανταγωνιστρια εταιρεια και να εστιαζει στο κατα ποσο επληγη αυτη (η ανταγωνιστρια). αυτο ειναι το παραδοξο. απο εκει και περα το τι στοιχεια υπαρχουν θα φανει στη βουλη.
proud_ionian Posted May 10, 2013 Author Posted May 10, 2013 η ionian ferries στο εξωδικο προς τον υπουργο, ισχυριζεται οτι η kefalonian ιδρυθηκε με μετοχικο κεφαλαιο €5.000.
csst9728 Posted May 10, 2013 Posted May 10, 2013 αν υπαρχει λογος να ερθει το θεμα στη βουλη, τοτε αυτο επρεπε να ερθει απο τον υπευθυνο ναυτιλιας του ΣΥΡΙΖΑ, που αν δεν κανω λαθος ειναι ο βουλευτης κυκλαδων, αντε απο τη βουλευτη κεφαλληνιας. Μόλις τώρα βρήκα πως υπεύθυνος ναυτιλίας του σύριζα είναι ο Δρίτσας του Πειραιά (συμμετέχουν ο των κυκλάδων κ των δωδεκανήσων). Τώρα ο βουλευτής Κεφαλληνίας να υποβάλει επερώτηση για το εξτρά πλοίο στο νησί του (όπου εμπλέκονται και συμπατριώτες του) θα φαινόταν παράδοξο στους περισσότερους (κακώς αν θέλετε τη γνώμη μου). Το "περίεργο" είναι το γιατί δεν το προώθησε το θέμα ο τομέας ναυτιλίας του σύριζα. Φαντάζομαι πως ο Κοντονής δεν θα ξεκίνησε μόνος του χωρίς να ενημερώσει-θέσει το θέμα στον τομέα ναυτιλίας του κόμματός του. υγ1: ασχέτως με τους λόγους που μπορεί να ενδιαφέρουν προσωπικά τον κοντονή υγ2: το σκηνικό αυτό λίγο-πολύ το ζούμε ήδη και θα το ζήσουμε ακόμα περισσότερο σε πολλές δρομολογιακές γραμμές και είναι ξεκάθαρη κυβερνητική πολιτική. Μου δημιουργεί τεράστια απορία η στάση της αντιπολίτευσης που δεν έχει "σηκώσει" το θέμα.
proud_ionian Posted May 13, 2013 Author Posted May 13, 2013 αντε απο τη βουλευτη κεφαλληνιας. η οποια (συμφωνα με το γνωστο ρεπορταζ της ημερας) θλιβεται για το γεγονος οτι ο ομογαλακτος βουλευτης ζακυνθου εφερε το θεμα στη βουλη χωρις να την ρωτησει Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ της Κεφαλονιάς, πήρε σαφείς αποστάσεις για την επερώτηση. Σε συνέντευξη τύπου και σε ερώτηση του Ζακυνθινής καταγωγής δημοσιογράφου Σάκη Βούτου, σχετικά με την επερώτηση του συναδέλφου της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ζακύνθου Σταύρου Κοντονή πήρε σαφείς αποστάσεις. Μάλιστα, απαντώντας στο δημοσιογράφο δήλωσε ότι “θλίβεται”. Ενώ συνεχίζοντας τόνισε, «έχετε απόλυτο δίκιο, παρόλο που είστε Ζακυνθός δεν το υποστηρίζετε. Θλίβομαι κ. Βούτο, γιατί έκανε αυτή την ενέργεια και δεν με ενημέρωσε».
csst9728 Posted May 13, 2013 Posted May 13, 2013 Δεν συνενοηθηκαν αι συνιστωσαι Μακάρι να 'ταν θέμα πολιτικών συνιστωσών. Τουλάχιστον θα είχε κάτι ουσιαστικό πολιτικό μέσα του (όσο ανούσιο και αν το θεωρούν οι απολιτίκ). Αυτό δυστυχώς που φαίνεται είναι πως προφανώς ο ένας αβαντάρει τους χ και η άλλη τους ψ, για τους δικούς τους λόγους ο καθένας. Οπότε θα συμφωνήσω αν με τις συνιστώσες εννοείς τις αβάντες Παιδιά, μην ξεχνάμε το ζουμί: Η μεν κεφαλονίτισσα κυρία "θλίβεται" για την ερώτηση, η δε εταιρεία απειλεί με μηνύσεις. Σε ποιό πολιτισμένο κράτος απαγορεύονται οι ερωτήσεις, όσο προβοκατόρικες και αν είναι αυτές; Ήμαρτον δηλαδή!!! * Αν η ερώτηση είναι κακόπιστη/προβοκατόρικη/άκυρη ή βασισμένη σε ψεύδη κλπ του απαντάς με όλα στοιχεία και του τα τρίβεις στη μούρη (και του την κάνεις κρέας - μεταφορικά). Προσωπικά η όλη αντίδραση δείχνει πως υπάρχει λάκκος στη φάβα.. *Γενικότερα τον τελευταίο καιρό έχουμε ξεφύγει - συνολικά - στους περισσότερους τομείς της κοινωνικής ζωής... Άκους εκεί να απαγορεύονται οι ερωτήσεις (ότι κι αν είναι αυτές)...
proud_ionian Posted May 14, 2013 Author Posted May 14, 2013 o λυκουδης (επωφελουμενος και της ιδιοτητας του ως αντιπροεδρου του επιμελητηριου), εξασφαλισε και απο εκει μια δηλωση υποστηριξης στην κοντρα με τον βουλευτη ζακυνθου. πιθανον να παραστει και εκπροσωπος του επιμελητηριου στο ΣΑΣ. δηλωση υπερ της kefalonian εχει κανει και ο αιρετος αντιπεριφερειαρχης κεφαλονιας και ιθακης (στην ουσια καλλικρατικος νομαρχης) σωτηρης κουρης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Σε ποιό πολιτισμένο κράτος απαγορεύονται οι ερωτήσεις, όσο προβοκατόρικες και αν είναι αυτές; Ήμαρτον δηλαδή!!! * Αν η ερώτηση είναι κακόπιστη/προβοκατόρικη/άκυρη ή βασισμένη σε ψεύδη κλπ του απαντάς με όλα στοιχεία και του τα τρίβεις στη μούρη (και του την κάνεις κρέας - μεταφορικά). Προσωπικά, δεν έχω καμία έγνοια ούτε για τα πλοία του Ιονίου, ούτε για τις εταιρείες, ούτε και για τις τοπικές συνιστώσες του οποιουδήποτε κόμματος, ούτε και θα ασχοληθώ με την ουσία του ζητήματος. Γενικότερες είναι οι αντιρρήσεις μου, πχ. διαφωνώ με την άποψη της αρμοδιότητας του βουλευτή μόνο στα όρια του νομού του. Από που κι ως που λόγο για τα της Κεφαλονιάς ή της Ζακύνθου έχει μόνον ο τοπικός βουλευτής και κανένας άλλος? Για νομούς μιας δημοκρατικής χώρας μιλάμε ή για φέουδα? Όπως διαφωνώ και με την άποψη του ακαταλόγιστου του ερωτώντος βουλευτή. Νομίζω ότι σε όλα θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο, ακόμα και στο δικαίωμα του βουλευτή. Και μιλάω για τα "ψεύδη" που ανέφερες.Δεν μπορεί πχ να ρωτάει την Κυβέρνηση για ότιδήποτε κάποιος του είπε ή για κάτι που άκουσε, χωρίς μια αρχική προσωπική στοιχειώδη έρευνα. Νομίζω ότι ο βουλευτής θα πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικός με τον οποιονδήποτε άλλον πολίτη όταν αναφέρεται σε ζητήματα τα οποία μπορούν να θίξουν υπολήψεις προσώπων ή να προκαλέσουν οικονομική ζημιά επιχειρήσεων. Και το να είναι κάποιος βουλευτής προσεκτικός στις διατυπώσεις του, δεν σημαίνει ότι παρεμποδίζεται το δικαίωμα του στον κοινοβουλευτικό έλεγχο. Εξάλλου όλα εξαρτώνται από την απάντηση του υπουργού και όχι από την ερώτηση. Πιστεύω ότι το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα θα είχε και μια ερώτηση που απλώς θα ζητούσε από τον υπουργό να απαντήσει εάν ήταν σύννομη η δρομολόγηση και να προσκομίσει όλα τα δικαιολογητικά δρομολόγησης.
csst9728 Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 (edited) Προσωπικά, δεν έχω καμία έγνοια ούτε για τα πλοία του Ιονίου, ούτε για τις εταιρείες, ούτε και για τις τοπικές συνιστώσες του οποιουδήποτε κόμματος, ούτε και θα ασχοληθώ με την ουσία του ζητήματος. Γενικότερες είναι οι αντιρρήσεις μου, πχ. διαφωνώ με την άποψη της αρμοδιότητας του βουλευτή μόνο στα όρια του νομού του. Από που κι ως που λόγο για τα της Κεφαλονιάς ή της Ζακύνθου έχει μόνον ο τοπικός βουλευτής και κανένας άλλος? Για νομούς μιας δημοκρατικής χώρας μιλάμε ή για φέουδα?Νηρέα, αρχικά θα συμφωνήσω μαζί σου.Όπως διαφωνώ και με την άποψη του ακαταλόγιστου του ερωτώντος βουλευτή. Νομίζω ότι σε όλα θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο, ακόμα και στο δικαίωμα του βουλευτή. Και μιλάω για τα "ψεύδη" που ανέφερες.Δεν μπορεί πχ να ρωτάει την Κυβέρνηση για ότιδήποτε κάποιος του είπε ή για κάτι που άκουσε, χωρίς μια αρχική προσωπική στοιχειώδη έρευνα.... Κοίτα Νηρέα. Ας ξεκινήσουμε νομικά: το να θέτεις ερωτήματα για πράγματα τα οποία απασχολούν την κοινή γνώμη (κυκλοφορούν σενάρια είτε προφορικά, είτε στο internet, είτε από ανακοινώσεις άλλης εταιρείας) δεν αποτελεί αδίκημα. Και στο λέω μετά λόγου γνώσης στο συγκεκριμένο. Ο Κοντονής, όσο "άτσαλα" (προβοκατόρικα θα έλεγα) κι αν κάνει την ερώτηση, ΔΕΝ κάνει "διασπορά ψευδών ειδήσεων", αντιθέτως ζητάει εξηγήσεις - και δεν μπορεί να καταδικαστεί σε κανένα δικαστήριο του πολιτισμένου κόσμου. Οπότε δεν έχουμε ούτε ηθική βλάβη, ούτε διαφυγόντα κέρδη, ούτε τίποτα. Αν η Kefalonian αναζητεί ενόχους θα πρέπει να βρει αυτόν ακριβώς που ξεκίνησε την κουβέντα και αυτούς που την αναπαρήγαγαν ως βεβαιότητα (δηλ. πιάσ' τ' αυγό και κούρευ' το). Αν ρωτήσεις κάποιον δικηγόρο, θα σου το εξηγήσει με λεπτομέρειες και θα σου πει πως αυτή είναι η πάγια τακτική παντού.* Ηθικά τώρα, νομίζω πως δεν χωρά αμφιβολία πως για την πρωτοβουλία του Κοντονή μέτρησε η παλιά (?) σχέση του με την ανταγωνίστρια εταιρεία**, ή το ότι κατάγεται από τον τόπο των "θιγόμενων οικονομικά" ανταγωνιστών (το αναφέραμε και προηγουμένως). Και νομίζω πως από τα προηγούμενα έγινε ξεκάθαρο πως κανείς δεν πίστεψε πως η πρωτοβουλία του βουλευτή έγινε για την ψυχή της μάνας του (ή για τη δικαιοσύνη, τη νομιμότητα, τις ίσες ευκαιρείες, το κοινό καλό κλπ). Οπότε, στο συγκεκριμένο δεν υπάρχει καν θέμα (μιας και δεν είδα κάποιον εδώ να τον υπερασπιστεί για την αγνότητα των προθέσεών του). Τώρα αν αυτή η τακτική είναι ορθή ή όχι, ηθική ή ανήθικη, θα πω το προφανές: Ναι, είναι θεμιτή (πάμπολλα σκάνδαλα ανά τον κόσμο έχουν αποκαλυφθεί έτσι και είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στην πίεση καταστάσεων/αποκαλύψεων). Σαφώς λοιπόν και συμφωνώ με την ύπαρξή της και την υποστηρίζω ως θεμιτή (και δεν χαρακτηρίζει αρνητικά αναγκαστικά αυτόν που τη χρησιμοποιεί - αλλιώς ετοιμάσου να καταδικάσεις ολόκληρο το σύμπαν). Από εκεί και πέρα το θέμα είναι ποιός και γιατί χρησιμοποιεί το "συγκεκριμένο εργαλείο" (όπου εκεί ακριβώς δημιουργείται το ηθικόν του πράγματος).*** υγ: Αν και δεν έχω ιδιαίτερους δεσμούς με την περιοχή εκεί, παρά μόνο σποραδικές επισκέψεις κατά αραιά διαστήματα και κάποιους φίλους, μου έχει κινήσει υπερβολικά το ενδιαφέρον μιας και βλέπω την εποχή που όλοι ψάχνουν τρόπο απεμπλοκής ή συρρίκνωσης των ακτοπλοϊκών δραστηριοτήτων τους εκεί να έχουμε ξαφνικά νέους παίκτες. * Ακόμα και εσύ να υπέβαλες τη συγκεκριμένη ερώτηση κανένα ανεξάρτητο δικαστήριο δεν θα σε καταδίκαζε (αν παρουσίαζες πηγές) ** καρφώθηκαν κιόλας από τις ημερομηνίες ερωτήσεων/ανακοινώσεων *** Φαντάσου το σαν το εργαλείο "μαχαίρι". Είναι καλό ή κακό; Ήθικό ή ανήθικο. Θεμιτό ή αθέμιτο. Κάτι φυσικά που εξαρτάται εντελώς από τον τρόπο και το σκοπό που θα το χρησιμοποιήσεις. Ε, το πρόβλημά μου είναι το ότι σε κάποιους έφταιξε το ότι "τόλμησε" να κάνει ερώτηση για την εταιρεία Edited May 15, 2013 by csst9728
Neptune Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Μη ξεφευγουμε απο το θεμα μας ομως. Δεν εχει νοημα να τρωγομαστε εμεις εδω. Ας φαγωθουν αυτοι.
proud_ionian Posted May 17, 2013 Author Posted May 17, 2013 κατα το e-kefalonian εγκριθηκαν τα δρομολογια μεχρι 31/10
proud_ionian Posted May 18, 2013 Author Posted May 18, 2013 η εταιρεια στο ΣΑΣ πηγε πολυ καλα προετοιμασμενη, τοσο επικοινωνιακα (μεγαλη αποστολη με συμμετοχη αιρετων) οσο και ουσιαστικα (ηταν αρκετα διαβασμενοι).
proud_ionian Posted May 20, 2013 Author Posted May 20, 2013 (και) ο αντιδημαρχος τουρισμου και πολιτισμου της κεφαλονιας παρενεβη υπερ της δρομολογησης του κεφαλονια και του αιτηματος της kefalonian.
proud_ionian Posted May 21, 2013 Author Posted May 21, 2013 συμφωνα με την γνωμοδοτηση του ΣΑΣ, εχουν παρει εγκριση μεχρι 31/10. σε επομενο ΣΑΣ θα επανεξετασθουν τα δρομολογια απο 31/10 με βαση το τι εχουν ζητησει τα υπολοιπα πλοια (βλ θεμα 32 τρεχουσας περιοδου).
proud_ionian Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 ο βουλευτης (της μονοεδρικης) ζακυνθου σταυρος κοντονής (συριζα), κατεθεσε ερωτηση με θεμα "παρανομη και αδιαφανής δρομολογηση πλοιου στην γραμμή Σάμης Κεφαλληνίας / Πάτρας / Ιθάκης / Αργοστολίου / Κυλλήνης / Πόρου Κεφαλληνίας". και να και το κειμενο της ερωτησης που μας ξεφυγε πριν. και η απαντηση της kefalonian lines. και η απαντηση του Υπουργου. ολα ηταν εμπροθεσμα και συννομα και εγκριθηκαν και απο το ΣΑΣ εκ των υστερων
proud_ionian Posted June 19, 2013 Author Posted June 19, 2013 o εκπροσωπος της εταιρειας τα χωνει στους στριντζαιους και σε οσους τον κατηγορουν οτι κινησε γη και ουρανο για να μη δρομολογηθει το επτανησος.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Επιστολή προς την Kefalonian Lines και υπόψη κ. Διονυσίου Λυκούδη έστειλε ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακών Ενοτήτων Κεφαλονιάς και Ιθάκης κος Σ. Κουρής. Η επιστολή έχει θέμα την επιπλέον δρομολόγηση πλοίων (Επτάνησος) για την κάλυψη των θερινών αναγκών. Πηγή: IONIAN PRESS
proud_ionian Posted July 5, 2013 Author Posted July 5, 2013 ανακοινωση για τα τηλεφωνα των πρακτορων της εβγαλε η εταιρεια.
proud_ionian Posted July 27, 2013 Author Posted July 27, 2013 κατα το ionian press, (που πεφτει παντα μεσα ) το χειμωνα το κεφαλονια θα κοψει το αργοστολι και θα κανει μονο τρια κυκλικα δρομολογια πορο κυλληνη
Mr_Zoo Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 αναμενόμενον..... Η προϊστορία του Τανι, επαναλαμβάνετε σχεδόν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now