Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν και κατά πόσον εμπίπτει στην κατηγορία των ασημικών, αλλά όπως και να έχει το πράγμα η Moby βγάζει στο σφυρί τη μπίζνα των ρυμουλκών για να υποστηρίξει με ρευστότητα τα ferries. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί στη Σαρδηνία και μόνο βλέπω ρυμουλκά της Moby, το παραπάνω άρθρο μου λύνει την απορία: έχουν μονοπώλιο τη δουλειά για όλη τη Σαρδηνία με ανάθεση από το κράτος φαντάζομαι, μέχρι το 2024. Ελεύθερη οικονομία κατά τα άλλα. Και μετά φταίνε οι Γερμανοί. Υπενθυμίζω πως και στα ηπειρωτικά Ιταλικά λιμάνια υπάρχει μονοπώλιο και κλειστή αγορά στο καθένα από αυτά.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ο στόλος της Moby εν πολλοίς εξακολουθεί να δουλεύει παρά την κατάσταση με τον κορωνοιό. Ας ξεκινήσουμε από τα φέρρυ:

 

Εκτός δράσης είναι τα Moby Otta, Moby Drea, Moby Zaza και Moby Dada, αυτά όμως έτσι κι αλλιώς συνήθως έβγαιναν αργότερα στη σεζόν. Αυτά που πραγματικά είναι εκτός δράσης είναι τα Moby Aki και Moby Wonder, προφανώς τα πιο ακριβά σε οπερέσιο από τον υπόλοιπο στόλο. Επίσης εκτός δράσης και το Raffaele Rubattino που είναι στη ράδα του Palermo αγκυροβολημένο εδώ και μερικές ημέρες. Κατά τα άλλα:

Moby Tommy και Vincenzo Florio στο Napoli - Palermo

Ariadne στα γνωστά του δρομολόγια ανάμεσα σε Napoli - Cagliari και Cagliari -  Palermo.

Sharden και Bithia στο Civitavecchia - Olbia

Janas και Athara στο Genova - Porto Torres

Nuraghes στην Civitavecchia εδώ και 2-3 ημέρες, οψόμεθα τι θα γίνει με αυτό.

 

Στα roro τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, το μοναδικό που δεν ταξιδεύει είναι το Pietro Manunta. Τα υπόλοιπα είναι στην κυκλοφορία στις γραμμές που αναφέρω σε προηγούμενο post.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Η κατάσταση στα roro έχει αλλάξει αρκετά. Στη δράση είναι τα Beniamino Carnevale στο Livorno - Cagliari, Maria Grazia Onorato, Eurocargo Catania και Alf Pollak στη γραμμή της Catania, Eurocargo Sicilia και Giuseppe Lucchesi στη Ραβέννα. Τα υπόλοιπα έχουν βάλει χειρόφρενο, στο Olbia - Livorno βλέπω μόνο τα 2 μεγάλα ferries, δε βλέπω roro τον τελευταίο καιρό.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Ας με διορθώσει κάποιος με καλύτερα ιταλικά από μένα, αλλά αν καταλαβαίνω καλά από αυτό το άρθρο, τότε η Moby εκμεταλλεύεται ένα άρθρο του πτωχευτικού κώδικα της Ιταλίας προκειμένου να εξασφαλίσει μια διορία 6 μηνών χωρίς κάποιος πιστωτής της να δύναται να καταφύγει στα δικαστήρια εναντίον της και να ζητήσει την πτώχευσή της. Η ιδέα είναι πως θα εξακολουθήσουν σε αυτό το χρονικό διάστημα να δουλεύουν ώστε να βρούν μια λύση με τους πιστωτές τους, χωρίς να ανησυχούν για πιθανές επιπλοκές. 

 

Απολαυστικό το τελευταίο κομμάτι του άρθρου όπου ο Vincenzo κάνει τη γνωστή του πατριωτική κορώνα, απευθυνόμενος πρός τους υπαλλήλους του σαν "λαέ μου στη θάλασσα και στη στεριά" :D 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 6/26/2020 at 4:02 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, επιστρέφουν στη μαμά Grimaldi τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania που από το 2014 ήταν ναυλωμένα στην Tirrenia. Το άρθρο αναφέρει πως η Grimaldi προτίθεται να συνεχίσει τη γραμμή Ραβέννα - Μπρίντιζι - Κατάνια, γραμμή που ανήκε στην Tirrenia αλλά βέβαια είχε δημιουργηθεί από την Adriatica, αν δεν κάνω λάθος. Να βάλει δικό της τοννάζ η Tirrenia και να ανταγωνιστεί την Grimaldi? Απίθανο. 

 

Ακριβώς όπως τα είπα παραπάνω:D, η Moby Lines επέλεξε ακόμη μια απ΄ευθείας κόντρα με τη Grimaldi Lines και συνεχίζει δρομολόγια με δικά της πλοία τις ίδιες μέρες με την Grimaldi, δε θα μου κάνει καθόλου εντύπωση αν είναι και τις ίδιες ώρες.

Edited by Nick the Greek
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Η Moby/Tirrenia, αν καταλαβαίνω καλά εδώ, ανησυχεί σφόδρα γιατί τα μπικικίνια δεν πέφτουν από την Ιταλική κυβέρνηση ώστε να επεκταθεί το καθεστώς επιδότησης στις γραμμές της Σαρδηνίας. Οπότε ο Ονοράτο προχωράει σε ένα μικρόοοοο εκβιασμούλη της Ιταλικής κυβέρνησης, δηλώνοντας ότι από 1η Δεκεμβρίου θα σταματήσουν οι ακόλουθες γραμμές, τονίζοντας βέβαια πως θα υπάρξουν απολύσεις:

Genova - Olbia

Civitavecchia - Arbatax - Cagliari

Napoli - Cagliari

Cagliari - Palermo

 

Για να δούμε τι θα πράξει η Ιταλικιά κυβέρνηση. Ομολογουμένως ο Σακέλλης έχει περισσότερο τάκτ :rolleyes:.

Link to post
Share on other sites

Στο Genova - Olbia υπάρχει τους καλοκαιρινούς μήνες η GNV με το GNV Allegra. Στο Napoli - Cagliari υπάρχει κάτι παραπλήσιο, ο Grimaldi δηλαδή με το Venezia που πάει Cagliari από Salerno. Στις άλλες 2 όχι.

Link to post
Share on other sites

Επιπλέον των γραμμών που ανέφερα, υπάρχει και άλλη μια η οποία είναι υπό καθεστώς επιδότησης και θα επηρρεαστεί: Είναι το Termoli - Isole Tremiti, στην Αδριατική. Εξυπηρετείται από ένα από τα ταχύπλοα της Tirrenia.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...