Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν και κατά πόσον εμπίπτει στην κατηγορία των ασημικών, αλλά όπως και να έχει το πράγμα η Moby βγάζει στο σφυρί τη μπίζνα των ρυμουλκών για να υποστηρίξει με ρευστότητα τα ferries. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί στη Σαρδηνία και μόνο βλέπω ρυμουλκά της Moby, το παραπάνω άρθρο μου λύνει την απορία: έχουν μονοπώλιο τη δουλειά για όλη τη Σαρδηνία με ανάθεση από το κράτος φαντάζομαι, μέχρι το 2024. Ελεύθερη οικονομία κατά τα άλλα. Και μετά φταίνε οι Γερμανοί. Υπενθυμίζω πως και στα ηπειρωτικά Ιταλικά λιμάνια υπάρχει μονοπώλιο και κλειστή αγορά στο καθένα από αυτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο στόλος της Moby εν πολλοίς εξακολουθεί να δουλεύει παρά την κατάσταση με τον κορωνοιό. Ας ξεκινήσουμε από τα φέρρυ:

 

Εκτός δράσης είναι τα Moby Otta, Moby Drea, Moby Zaza και Moby Dada, αυτά όμως έτσι κι αλλιώς συνήθως έβγαιναν αργότερα στη σεζόν. Αυτά που πραγματικά είναι εκτός δράσης είναι τα Moby Aki και Moby Wonder, προφανώς τα πιο ακριβά σε οπερέσιο από τον υπόλοιπο στόλο. Επίσης εκτός δράσης και το Raffaele Rubattino που είναι στη ράδα του Palermo αγκυροβολημένο εδώ και μερικές ημέρες. Κατά τα άλλα:

Moby Tommy και Vincenzo Florio στο Napoli - Palermo

Ariadne στα γνωστά του δρομολόγια ανάμεσα σε Napoli - Cagliari και Cagliari -  Palermo.

Sharden και Bithia στο Civitavecchia - Olbia

Janas και Athara στο Genova - Porto Torres

Nuraghes στην Civitavecchia εδώ και 2-3 ημέρες, οψόμεθα τι θα γίνει με αυτό.

 

Στα roro τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, το μοναδικό που δεν ταξιδεύει είναι το Pietro Manunta. Τα υπόλοιπα είναι στην κυκλοφορία στις γραμμές που αναφέρω σε προηγούμενο post.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κατάσταση στα roro έχει αλλάξει αρκετά. Στη δράση είναι τα Beniamino Carnevale στο Livorno - Cagliari, Maria Grazia Onorato, Eurocargo Catania και Alf Pollak στη γραμμή της Catania, Eurocargo Sicilia και Giuseppe Lucchesi στη Ραβέννα. Τα υπόλοιπα έχουν βάλει χειρόφρενο, στο Olbia - Livorno βλέπω μόνο τα 2 μεγάλα ferries, δε βλέπω roro τον τελευταίο καιρό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας με διορθώσει κάποιος με καλύτερα ιταλικά από μένα, αλλά αν καταλαβαίνω καλά από αυτό το άρθρο, τότε η Moby εκμεταλλεύεται ένα άρθρο του πτωχευτικού κώδικα της Ιταλίας προκειμένου να εξασφαλίσει μια διορία 6 μηνών χωρίς κάποιος πιστωτής της να δύναται να καταφύγει στα δικαστήρια εναντίον της και να ζητήσει την πτώχευσή της. Η ιδέα είναι πως θα εξακολουθήσουν σε αυτό το χρονικό διάστημα να δουλεύουν ώστε να βρούν μια λύση με τους πιστωτές τους, χωρίς να ανησυχούν για πιθανές επιπλοκές. 

 

Απολαυστικό το τελευταίο κομμάτι του άρθρου όπου ο Vincenzo κάνει τη γνωστή του πατριωτική κορώνα, απευθυνόμενος πρός τους υπαλλήλους του σαν "λαέ μου στη θάλασσα και στη στεριά" :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...