Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 year later...
Posted

Να δούμε και λίγο γκαράζ από το Europalink, φόρτωση στο Travemunde από πρύμα και εκφόρτωση στο Malmo της Σουηδίας από πλώρα, όπως πέφτει πάντοτε το πλοίο. Βλέπετε το πάνω γκαράζ και το ανοιχτό γκαράζ, όχι το κυρίως. Προσέξτε τις 9 γραμμές φόρτωση κατά πλάτος.

 

  • 1 month later...
Posted
On 12/30/2017 at 9:34 PM, Nick the Greek said:

Εν Χριστώ αδελφέ, μου θύμησες τώρα το Europalink που πέτυχα πέρυσι την άνοιξη. Όπως είπα και στο topic του Euroferry Corfu, δεν έχω μπεί και δεν έχω γνώμη για μέσα. Αλλά δέστε το απέξω ενώ πλέει πρός Livorno. Απαίσια κατάσταση, τρεξίματα, σκουριές, ένα ταλαιπωρημένο βαπόρι εξωτερικά τουλάχιστον. Και φυσικά είναι 5+ χρόνια στην Μεσόγειο και δεν έχουν μπεί ακόμα στον κόπο να του βάψουν μπλέ το εσωτερικό της τσιμινιέρας. Και έκτοτε δε νομίζω πως έχει σταματήσει δρομολόγια το βαπόρι, οπότε φαντάζομαι πως η εξωτερική του κατάσταση μπορεί να είναι ίδια και χειρότερη. 

 

Το πλοίο επέστρεψε στο Βορρά και βρήκε την υγειά του, τέλη Ιουνίου 2019 και το βλέπουμε απαστράπτον να αναχωρεί από το Travemunde για το Malmo. Τα ακόμη πιο καλά νέα για την εταιρεία του, είναι πως το βλέπουμε και γεμάτο φορτηγά που πλερώνουν ναύλο. Και η πρυμνιά άποψη καθώς το πλοίο στρέφει αριστερά για να εισέλθει στο δίαυλο πρός την ανοιχτή θάλασσα.

  • 4 weeks later...
Posted

Και πάμε να δούμε και ορισμένες φωτογραφίες του Europalink υπό άλλη οπτική γωνία. Πρωινή είσοδος στο Travemunde, είναι πρίν τις 7 το πρωί και σε μια πόλη διακοπών σαν αυτή δεν κυκλοφορεί ψυχή έξω. Όπως βλέπετε το πλοίο είναι πίτα, ερχόμενο από βραδυνή αναχώρηση από το Malmo, στην πρυμνιά όψη βλέπει κανείς τις νταλίκες πακτωμένες στο πάνω γκαράζ. Τα σινιάλα της Finnlines επέστρεψαν στα φουγάρα του πλοίου.

  • 2 years later...
Posted

Συμφωνα με τους Ιταλους το πλοιο θα επιστρεψει στη Μεσογειο το χειμωνα,μετα την παραδοση των νεοτευκτων,χωρις να υπαρχουν πληροφοριες ακομα για το σε ποια γραμμη θα χρησιμοποιηθει.

  • 2 months later...
Posted
On 7/19/2023 at 7:04 PM, Petros P said:

Μαλλον Βαλεαρίδες για την Transmed απο οτι καταλαβαίνω στο navi.

Παίζει και Πάτρα Ανκόνα πάντως

 

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Posted
On 7/19/2023 at 6:59 PM, MILTIADIS said:

Συμφωνα με τους Ιταλους το πλοιο θα επιστρεψει στη Μεσογειο το χειμωνα,μετα την παραδοση των νεοτευκτων,χωρις να υπαρχουν πληροφοριες ακομα για το σε ποια γραμμη θα χρησιμοποιηθει.

Την επομενη βδομαδα κατηφοριζει Μεσογειο συμφωνα με τα διεθνη φορουμ του Νταβος για να ενταχθει στον στολο της Grimaldi Lines.

Απο υποψηφιες γραμμες εξακολουθουν να ακουγονται οσες υπαρχουν.

Posted
1 minute ago, MILTIADIS said:

Φαινεται οτι το Igoumenitsa θα μας αφησει για να επιστρεψει στην Ισπανια και στις Βαλεαριδες.

Κατοπιν τουτου οι πιθανες γραμμες δρομολογησης του Europalink περιοριζονται σε Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι ή Λιβορνο-Παλερμο.

  • 2 weeks later...
Posted

Ολοκληρωσε την Πεμπτη τα δρομολογια του για λογαριασμο της Finnlines και αυριο ή μεθαυριο θα βαλει πλωρη για Ναπολη για να βαφτει στα Γκριμαλντοσινιαλα.

Posted

Στο theferryforums Ιταλός συνασθενής αναφέρει πως θα πάρει το ονομα του προκατοχου του, Igoumenitsa

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
On 1/30/2024 at 2:02 PM, Petros P said:

Στο theferryforums Ιταλός συνασθενής αναφέρει πως θα πάρει το ονομα του προκατοχου του, Igoumenitsa

Με το ίδιο όνομα έρχεται.

Posted

Μα τω θεω αυτό θα έγραφα ! Και μάλιστα έχει σχολιάσει και σε σχόλιο η ίδια η Grimaldi στο insta

Posted

Ξεκιναει καποια δρομολογια ως Europalink αλλα μετα μαλλον αλλαζει ονομα σε Igoumenitsa...

.

Posted

Να το δούμε και στην Ηγουμενίτσα με τα νέα του σινιαλα μέσα από μια φωτογραφία του πράκτορα της εταιρείας στην πόλη.

 

FB_IMG_1709056216090.jpg

  • 1 month later...
Posted

Πριν μερικές μέρες είχα την ευκαιρία να κάνω ένα πρώτο ταξίδι με το πλοίο,ένα πλοίο πραγματικά εντυπωσιακό ειδικά ως προς το γκαράζ του  την έκταση του οποίου την αντιλαμβάνεσαι μόνο αν το δεις από κοντά.

Στα του κομοδεσιου ξεκιναμε με το deck 7 στο οποιο βρισκεται η ρεσεψιον και γυρω στις 50 καμπινες και ακριβως απο πανω στα deck 8&9 ειναι ολες οι υπολοιπες,οι οποιες ειναι εντυπωσιακα μεγαλες για πλοιο.Στο deck 10 ειναι οι χωροι ενδιαιτησης και οι καμπινες του πληρωματος.Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου είναι στο deck 11 όπου από πλωρα προς πρυμα συναντάμε το self service και αμέσως μετά βρίσκονται τα 2 σαλόνια του πλοίου,ο παιδότοπος και αμέσως μετά η αίθουσα με τα αεροπορικά καθισματα και τέρμα πίσω το casino και το κατάστημα του πλοίου.Ολη η διακόσμηση είναι εναρμονισμενη με την αισθητική των περιοχών για τις οποίες χτίστηκε.Στο deck 12 τέλος υπάρχει άλλη μια αίθουσα με αεροπορικά.Το πλοίο ήταν πολύ καθαρό,έχει ελληνικό πλήρωμα πλην μηχανής και γέφυρας και ήταν συνεπές στο χρονοδιάγραμμα του.

Συνολικα δεν εχει καμία σχέση με Visentini,superfast του Μπάρι κλπ το συγκεκριμένο πλοίο είναι εμφανώς πιο άνετο και ευχάριστο για ταξίδι ενώ και σε θέματα ποιότητας κατασκευης είναι ένα σκαλί πιο πάνω από sfXI,fossen και Κύδων Παλας τα οποία είναι οι συνοδοιποροι του στην Αδριατική.Η διαφορα στην ηλικια αλλα και στην κατασκευαστικη φιλοσοφια ειναι εμφανης.Καλα για το Λευκά Όρη δεν το συζητάμε καν,δεν το φτάνει κανείς :D

Μακάρι κάποια στιγμή να το χαρούμε και σε πιο λογκαδα ταξίδια στον Ιταλικό βορρά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...