Jump to content
Shipfriends

Europalink (IMO 9319454)


Recommended Posts

  • 1 year later...

Να δούμε και λίγο γκαράζ από το Europalink, φόρτωση στο Travemunde από πρύμα και εκφόρτωση στο Malmo της Σουηδίας από πλώρα, όπως πέφτει πάντοτε το πλοίο. Βλέπετε το πάνω γκαράζ και το ανοιχτό γκαράζ, όχι το κυρίως. Προσέξτε τις 9 γραμμές φόρτωση κατά πλάτος.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/30/2017 at 9:34 PM, Nick the Greek said:

Εν Χριστώ αδελφέ, μου θύμησες τώρα το Europalink που πέτυχα πέρυσι την άνοιξη. Όπως είπα και στο topic του Euroferry Corfu, δεν έχω μπεί και δεν έχω γνώμη για μέσα. Αλλά δέστε το απέξω ενώ πλέει πρός Livorno. Απαίσια κατάσταση, τρεξίματα, σκουριές, ένα ταλαιπωρημένο βαπόρι εξωτερικά τουλάχιστον. Και φυσικά είναι 5+ χρόνια στην Μεσόγειο και δεν έχουν μπεί ακόμα στον κόπο να του βάψουν μπλέ το εσωτερικό της τσιμινιέρας. Και έκτοτε δε νομίζω πως έχει σταματήσει δρομολόγια το βαπόρι, οπότε φαντάζομαι πως η εξωτερική του κατάσταση μπορεί να είναι ίδια και χειρότερη. 

 

Το πλοίο επέστρεψε στο Βορρά και βρήκε την υγειά του, τέλη Ιουνίου 2019 και το βλέπουμε απαστράπτον να αναχωρεί από το Travemunde για το Malmo. Τα ακόμη πιο καλά νέα για την εταιρεία του, είναι πως το βλέπουμε και γεμάτο φορτηγά που πλερώνουν ναύλο. Και η πρυμνιά άποψη καθώς το πλοίο στρέφει αριστερά για να εισέλθει στο δίαυλο πρός την ανοιχτή θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και πάμε να δούμε και ορισμένες φωτογραφίες του Europalink υπό άλλη οπτική γωνία. Πρωινή είσοδος στο Travemunde, είναι πρίν τις 7 το πρωί και σε μια πόλη διακοπών σαν αυτή δεν κυκλοφορεί ψυχή έξω. Όπως βλέπετε το πλοίο είναι πίτα, ερχόμενο από βραδυνή αναχώρηση από το Malmo, στην πρυμνιά όψη βλέπει κανείς τις νταλίκες πακτωμένες στο πάνω γκαράζ. Τα σινιάλα της Finnlines επέστρεψαν στα φουγάρα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Συμφωνα με τους Ιταλους το πλοιο θα επιστρεψει στη Μεσογειο το χειμωνα,μετα την παραδοση των νεοτευκτων,χωρις να υπαρχουν πληροφοριες ακομα για το σε ποια γραμμη θα χρησιμοποιηθει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
On 7/19/2023 at 6:59 PM, MILTIADIS said:

Συμφωνα με τους Ιταλους το πλοιο θα επιστρεψει στη Μεσογειο το χειμωνα,μετα την παραδοση των νεοτευκτων,χωρις να υπαρχουν πληροφοριες ακομα για το σε ποια γραμμη θα χρησιμοποιηθει.

Την επομενη βδομαδα κατηφοριζει Μεσογειο συμφωνα με τα διεθνη φορουμ του Νταβος για να ενταχθει στον στολο της Grimaldi Lines.

Απο υποψηφιες γραμμες εξακολουθουν να ακουγονται οσες υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, MILTIADIS said:

Φαινεται οτι το Igoumenitsa θα μας αφησει για να επιστρεψει στην Ισπανια και στις Βαλεαριδες.

Κατοπιν τουτου οι πιθανες γραμμες δρομολογησης του Europalink περιοριζονται σε Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι ή Λιβορνο-Παλερμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ολοκληρωσε την Πεμπτη τα δρομολογια του για λογαριασμο της Finnlines και αυριο ή μεθαυριο θα βαλει πλωρη για Ναπολη για να βαφτει στα Γκριμαλντοσινιαλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 1/30/2024 at 2:02 PM, Petros P said:

Στο theferryforums Ιταλός συνασθενής αναφέρει πως θα πάρει το ονομα του προκατοχου του, Igoumenitsa

Με το ίδιο όνομα έρχεται.

Link to comment
Share on other sites

Να το δούμε και στην Ηγουμενίτσα με τα νέα του σινιαλα μέσα από μια φωτογραφία του πράκτορα της εταιρείας στην πόλη.

 

FB_IMG_1709056216090.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πριν μερικές μέρες είχα την ευκαιρία να κάνω ένα πρώτο ταξίδι με το πλοίο,ένα πλοίο πραγματικά εντυπωσιακό ειδικά ως προς το γκαράζ του  την έκταση του οποίου την αντιλαμβάνεσαι μόνο αν το δεις από κοντά.

Στα του κομοδεσιου ξεκιναμε με το deck 7 στο οποιο βρισκεται η ρεσεψιον και γυρω στις 50 καμπινες και ακριβως απο πανω στα deck 8&9 ειναι ολες οι υπολοιπες,οι οποιες ειναι εντυπωσιακα μεγαλες για πλοιο.Στο deck 10 ειναι οι χωροι ενδιαιτησης και οι καμπινες του πληρωματος.Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου είναι στο deck 11 όπου από πλωρα προς πρυμα συναντάμε το self service και αμέσως μετά βρίσκονται τα 2 σαλόνια του πλοίου,ο παιδότοπος και αμέσως μετά η αίθουσα με τα αεροπορικά καθισματα και τέρμα πίσω το casino και το κατάστημα του πλοίου.Ολη η διακόσμηση είναι εναρμονισμενη με την αισθητική των περιοχών για τις οποίες χτίστηκε.Στο deck 12 τέλος υπάρχει άλλη μια αίθουσα με αεροπορικά.Το πλοίο ήταν πολύ καθαρό,έχει ελληνικό πλήρωμα πλην μηχανής και γέφυρας και ήταν συνεπές στο χρονοδιάγραμμα του.

Συνολικα δεν εχει καμία σχέση με Visentini,superfast του Μπάρι κλπ το συγκεκριμένο πλοίο είναι εμφανώς πιο άνετο και ευχάριστο για ταξίδι ενώ και σε θέματα ποιότητας κατασκευης είναι ένα σκαλί πιο πάνω από sfXI,fossen και Κύδων Παλας τα οποία είναι οι συνοδοιποροι του στην Αδριατική.Η διαφορα στην ηλικια αλλα και στην κατασκευαστικη φιλοσοφια ειναι εμφανης.Καλα για το Λευκά Όρη δεν το συζητάμε καν,δεν το φτάνει κανείς :D

Μακάρι κάποια στιγμή να το χαρούμε και σε πιο λογκαδα ταξίδια στον Ιταλικό βορρά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...