Jump to content
Shipfriends

Europalink (IMO 9319454)


Recommended Posts

Αν μπεις δεν θα το μετανιώσεις,το μόνο κακό είναι ότι το σκέλος Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι γίνεται μαύρα μεσάνυχτα και δεν προσφέρεται για να χαρείς το πλοίο,το κατέβασμα απο Ιταλια που είναι ημερήσιο είναι σαφώς καλύτερο για τα άτομα που ανήκουν στη στοά μας.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ανεβηκα Brindisi με το Europalink και κατεβηκα με τον Κυδωνα.....το βραδυ στην καμπινα δεν κοιμηθηκα....καθε 5 λεπτα βαρυς συντονισμος ...πηγα στην reception δυο φορες...την μια μου ειπαν το vibration ειναι και την αλλη ο κλιματισμος(ιταλοι ηταν στην βαρδια).....Στο κατω γκαραζ οντως για να ανεβεις επανω με το ανσασερ πηγαινεις τερμα ευθεια στο βαθος.....δεν ξερω με πληρες φορτιο αναμεσα απο τις τοσο στενες σε χωρο νταλικες πως φθανει κανεις αν εχει και μια μικρη βαλιτσα...Κατα τα αλλα μεγαλο σκαρι αλλα παει και χαμηλα με 15-16 κοντα στο Brindisi.....θα μπορουσε να ειναι ταχυτερο φυσικα.....Ο Κυδων με εξεπληξε ευχαριστα....εκανα μπανιο μετα απο χρονια σε πλοιο...ελαμπαν τα ανοξειδωτα σε ολη την καμπινα..πεντακαθαρο  χωρις θορυβο η καμπινα.....και αυτο μπορει να παει γρηγοροτερα..ας οψεται η οικονομια στα καυσιμα......

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα

Πρώτο ταξίδι την προηγούμενη εβδομάδα. Ήσυχο ταξίδι με τη συνηθισμένη του ταχύτητα (με αναχώρηση κανονικά 1.00 από την Ηγουμενίτσα έδεσε 10.00 στο Μπρίντιζι.) Κοινόχρηστοι χώροι λίγο μεγαλύτεροι από το Ηγουμενίτσα.Το θέμα είναι ότι ο χώρος του self service το βράδυ μένει κλειστός σε αντίθεση με το Ηγουμενίτσα που είχε έναν ενιαίο χώρο ανοιχτό σε όλο το ταξίδι. Το europalink με κλειστό το self service καθώς και μια άλλη τραπεζαρία που ονομάζει captain lounge (υποθέτω σε κάποια φάση της ζωής του ήταν alla carte) επίσης κλειστή, αν δεν έχεις καμπίνα παίζει να τη βγάλεις όρθιος όλο το βράδυ. Το πρωί το captain lounge έιναι ανοιχτό και χρησιμοποιείται για σαλόνι. Γκαράζ πραγματικά ατελείωτα, καμπίνες ευρύχωρες και η εξωτερική που είχαμε είχε και τηλεόραση που έχει σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σήμα, μόνο ιταλικά κανάλια βέβαια. Επίσης θετικό είναι ότι λειτουργεί δυο μπάρ οπότε δεν θες μια ώρα για να πάρεις έναν καφέ μάλιστα το ένα έχει και κάποια έτοιμα φαγητά τύπου burger, γύρος κτλ. Δεν είχα καμμιά περιέργεια για την ποιότητα οπότε δεν δοκίμασα, πάντως το βράδυ στην επιβίβαση κάποιος μπορεί να βρεί κάτι να φάει. Τιμές όχι ακόμα minoan αν και τα μπάρ έχουν πλέον την ίδια ποικιλία με το κύδον και όχι τρία γλύκα, ένα σάντουιτς και καφέ που έχουν συνήθως τα grimaldoπλοια.Πλήρωμα ανάμεικτο. Εδώ τελειώνουμε με τα θετικά γιατί από καθαριότητα θυμίζει εποχές euroferry olympia Αύγουστο. Οι καμπίνες επιφανειακά οκ αλλά οι κοινόχρηστοι χώροι... Μάλλον ηλεκτρική σκούπα δεν υπάρχει στο πλοίο γιατί οι μοκέτες έχουν αλλάξει χρώμα, μέχρι εμετό ξεραμένο είδαμε στο διάδρομο των καμπινών. Η σκόνη σε όλους τους εσωτερικούς χώρους είναι σε στρώματα όσο για τους λίγους εξωτερικούς τα τιγκαρισμένα απορίματα τα αποτσίγαρα κτλ είναι η μόνη είκονα που μένει. Εντύπωση τέλος μου έκανε το πολύ γρήγορο ρεμέτζο στο Μπρίντιζι. Παρά το μέγεθος του και τα τεράστια έξαλα γυρίζει σαν ταχύπλοο.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον ο Μανωλιός ειναι τίμιος. Σου λέει "εμένα οι νταλίκες με νοιάζουν! Όσοι επιβάτες γουστάρετε, έρχεστε, αλλά μην ζητάτε πολλά σούξου-μούξου"..! Οχι σαν κάτι άλλες ψυχές που δεν ξέρεις ποια μέρα και ώρα θα ταξιδέψεις... 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Ναι γιατί με τον μανωλιο, που λες, ήξερες κάποτε τι ώρα και μέρα θα ταξιδέψεις.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και οι άλλοι ήταν συνεπείς κάτι φεγγάρια αλλά μετά που έβαλαν την μιά μηχανή να κοιτά τις άλλες τρείς αν δουλεύουν καλά, μην τυχόν και κάψουν κάνα μπιτόνι πετρέλαιο παραπάνω, άρχισαν να γίνονται Μανωλιός στην θέση του Μανωλιού. Και το καλοκαίρι μπροστά μας είναι και μόνο στην Άττικα δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει στα σίγουρα. Ο Γκριμάλντης δεν έχει πολλά πάρε-δώσε με τον κόσμο οπότε σου λέει με τρόπο πως "και χάρη σου κάνω που σε βάζω".

Link to comment
Share on other sites

  Πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Μπορεί ο Γκριμάλντι να μην πολυνοίαζεται για τους επιβάτες αλλά το Ηγουμενίτσα που δούλεψε δυο χρόνια τη γραμμή ήταν τεράστια αναβάθμιση σε μιά γραμμή που είναι μονοπώλιο και δεν είχε κανένα λόγο να το κάνει. Το europalink όταν βρει το ρυθμό του και λύσει τα θέματα καθαριότητας, που πιστέυω θα το κάνει (και το Ηγουμενίτσα στην αρχή έτσι ξεκίνησε και στην πορεία έγινε εξαιρετικό πλοίο), είναι ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση. Η ταχύτητα είναι μια πονεμένη ιστορία πλέον. Το οκτάωρο περυσινό ανέβασμα έγινε 10ωρο+, και το ίδιο κάνει και το ΚΥΔΟΝ στο βραδυνό 14 -15 μίλια και άφιξη στην Ηγουμενίτσα 8,30 με 9 το πρωί. Μάλιστα στο τελευταίο ταξίδι επειδή είχε κάποιο σχολείο ιταλόπουλα είχε ανοίξει τη disco με συνέπεια σε όλο το πλοίο να υπάρχει ένα μπαρ ανοιχτό. Ένα μπαρ με 2 άτομα (το ένα στην ταμειακή). Αν δεν είχες μαζί σου fiesta frape καφέ δεν έπινες. Κατάντια για τον πρίγκιπα...

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το πλοίο πριν δέκα μέρες. Νυχτερινό ταξίδι από Ηγουμενίτσα για Brindisi. Vibration δεν είδαμε, αλλά τα ζητηματα ελλειπούς καθαριότητας σε κοινόχρηστους χώρους και έλλειψης κοινόχρηστων χώρων που αναφέρει ο @dimitris kerkyra τα είδαμε.

Το πλοίο ήρθε με καλή πληρότητα. Δεν είδα από την αρχή την εκφόρτωση για να πω αν ήταν 100%, αλλά έβγαλε και φορτηγά και ΙΧ και κόσμο. Στην αναχώρηση γέμισε.  (Δείτε εδώ). Γεμάτο γκαράζ, γεμάτες καμπίνες, σε μεγάλο ποσοστό group μαθητών από την Κεντρική Ευρώπη. Επειδή τη συγκεκριμένη μέρα δεν είχε μεσημεριανή αναχώρηση το Κύδων, μπορεί αυτό να συνέβαλε στην εικόνα που είδαμε. Συνεχόμενα ταξίδια, με τρεις ώρες για φορτοεκφόρτωση, είναι λογικό επακόλουθο να καθαρίζεται μόνο ότι βλέπει η πεθερά.

Θα βοηθούσε όντως αν το self service άνοιγε σαν σαλόνι, τις ώρες που δεν λειτουργεί. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνεται το καλοκαίρι στα ημερήσια δρομολόγια από Brindisi, με επιβάτες χωρίς καμπίνα κλπ. Στα ανοιχτά deck θα βοηθούσαν μερικοοί πάγκοι-καθίσματα ακόμη. Τουλάχιστον ήταν αναπαυτικό το κρεβάτι :D.

Προσωπικά δεν μου άρεσε ο εσωτερικός διάκοσμος: σκούρα χρώματα, εκτός εποχής αξεσουάρ και αισθητική 70s που, σε συνδυασμό με τις μικροφθορές της χρήσης και του χρόνου, σε κάνουν να νομίζεις ότι το πλοίο έχει μία δεκαετία επιπλέον πάνω του.

Εξωτερικά το πλοίο ήταν άψογο, χωρίς ορατές φθορές ή σκασίματα και όντως φαίνεται ότι είναι μία πολύ στιβαρή κατασκευή, που εντυπωσίαζει κυρίως από το μέγεθος του γκαράζ και το ύψος του κομοδέσιου. Αναβαθμίζει σίγουρα τη γραμμή του, αν και κατά τη γνώμη μου είναι για νυχτερινά ταξίδια μόνο.

Χρόνος εννιά ώρες απο μόλα στην Ηγουμενίτσα, μέχρι το νέτα στο Brindisi, μετά από μία γρήγορη μανούβρα και μπουνάτσα βέβαια.. Βάλτε και άλλη μία ώρα μέχρι να βγει το αμάξι, μπήκαμε γουλί και βγάλαμε μαλλιά :D.

Κατά τη φόρτωση, καθυστέρησε να βάλει μέσα τους πεζούς επιβάτες (τα γκρουπ και όσους μας κατέβασε από τα ΙΧ), γιατί έπαιρνε πετρέλαια με βυτίο. Όταν μας άφησαν να μπούμε, μας έστειλαν από τις ράμπες του γκαράζ και όχι απο το ασανσέρ. Κρέμασε η γλώσσα μας και είμαστε και κάποιας ηλικίας :P.

Άξιζε το ταξίδι πάντως.

Το βλέπουμε στην Ηγουμενίτσα, στην αναχώρηση από Brindisi, στο Brindisi, ενώ xtraδακι άλμπουρο, όνομα, σωσίβιο και μοντέλο του πλοίου.

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ακριβώς και μόνο για νυχτερινές πλοές έχει κατασκευαστεί. Τα ημερήσια, συμφωνώ, πως δεν του πάνε. Για τη διακόσμηση πάντως θα διαφωνήσω. Το βρήκα όμορφο, ιδιαίτερα τις καμπίνες. Εξακολουθούν να είναι στα πράσινα με χοντρή μοκέτα;

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα περιέγραψαν παραπάνω ο @dimitris kerkyra και ο @proud_ionian, συμφωνώ απολύτως. Εγώ να προσθέσω μια σειρά από εσωτερικές φωτογραφίες του πλοίου για να πάρετε και εσείς που δεν το έχετε ταξιδέψει μια γεύση.

 

Το πλοίο εντυπωσιάζει με το μέγεθός του και μόνο εξωτερικά, όταν δε δείς ανοιχτό τον καταπέλτη και παρατηρήσεις το αχανές του γκαράζ, η εντύπωση πολλαπλασιάζεται. Μη τυχόν και ταξιδέψετε χωρίς καμπίνα, τα καλοκαιρινά ημερήσια δρομολόγια πρέπει να είναι δραματικά χωρίς αυτήν. Πολλούς πόντους στο -ελληνικό- δίδυμο του κυριώς μπάρ. Βλέποντάς με να αγοράζω ένα εμφιαλωμένο αλκοολούχο, μου λένε "με 1 ευρώ παραπάνω σου φτιάχνω ποτάκι κανονικό". Και όντως δεν ήταν απλά sales pitch, ήπια κανονικό gin tonic. Ιδιαίτερα ευρύχωρη η καμπίνα, βέβαια μας έδωσαν την καμπίνα των ΑΜΕΑ. Κακή εντύπωση το ότι με άφιξη 0900 στο Brindisi, μας σήκωσαν ήδη από τις 0700.

 

Τέλος όπως θα δείτε και στο παρακάτω video, το Zastava του Nick the Greek μαζί με όλα τα υπόλοιπα ΙΧ μπήκε στο πάνω γκαράζ. Και ενώ είχαν μπεί στον κόπο να γυρίζουν τα φορτηγά για να είναι έτοιμα για εύκολη αποβίβαση, δεν έκαναν το ίδιο με τα ΙΧ και τα βανάκια. Το γιατί το κατάλαβα στην αποβίβαση στο Brindisi, οι τύποι απλά δε τους ένοιαζε με συνέπεια όλοι όσοι είχαμε ΙΧ και βανάκια να κάνουμε κουμάντο ο καθένας για πάρτη του. Μπορείτε να δείτε στην αρχή του βίντεο και όπως ευθυγραμμίζεται με την πρώτη ράμπα το αυτοκίνητο, το πλήρωμα του Grimaldi αραχτό στα ρέλια να χαζεύει στο κινητό. Επίσης παίρνετε μια καλή γεύση από το γκαράζ του πλοίου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  Καλημέρα, το ξύπνημα 2 -3 ώρες πριν είναι στανταράκι στον G, με 3 ώρες παραμονή στο λιμάνι οι καμαρώτοι θέλουν με την άφιξη να έχουν τελειώσει με τις καμπίνες για να κάνουν μόλις αδειάσει το πλοίο ένα συμμάζεμα στους κοινόχρηστους χώρους και να ξεκουραστούν. Το "κόλπο" είναι να μην δίνεις καμμία σημασία στις ανακοινώσεις απο τα μεγάφωνα και να αδειάζεις την καμπίνα μόλις ο καμαρώτος χτυπήσει για δεύτερη ή τρίτη φορά στην πόρτα. Θα καταλάβεις ότι είναι ώρα να την κάνεις γιατί θα ωρίεται και θα ανοίξει με το πασπαρτού.

 

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη καθυστέρηση στην αναχώρηση χθες από Μπρίντιζι, έλεγχος ή βλάβη? Αναχώρηση 11 και 20 το βράδυ αντί μια το μεσημέρι και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τις μηχανές.Ώρα να δουλέψουν κανονικά οπότε 20αρια+ στο κατέβασμα, το ίδιο και τώρα που ανεβαίνει προκειμένου να μαζέψει την καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...