proud_ionian Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Απ οσα διαβαζω παντως σε διαφορα site της γειτονος o Grimaldi εχει μεγαλα σχεδια για το λιμανι του Μπριντιζι σχεδιαζοντας terminal για την εξυπηρετηση και αλλων δραστηριοτητων του ομιλου περαν της επιβατηγου ναυτιλιας. Το βαπορι απ την Αλβανια πιαστηκε στην Ιταλια Κατασχεθηκε το ΙΟΝΙΑΝ ΣΠΙΡΙΤ λογω χρεων υψους 300.000 ευρω της εταιρειας του στο λιμανι του Μπριντιζι. ειναι προφανης η ενεργοτερη αναμειξη του κυρ-Μανωλη . Εχουν αρχισει οι κατασχεσεις για χρεη προς το λιμανι. αληθεια η endeavor εχει ακομη το terminal στο νεο λιμανι (λεμε τωρα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 (edited) Περα απο τα γνωστα που εχουμε πει και ξαναπει για τα γεγονοτα του Larks υπαρχει και μια πλευρα που νομιζω οτι δεν την θιξαμε καθολου και εχει να κανει με την κινητοποιηση των τοπικων φορεων(οργανισμου λιμενος,δημου και διαφορων οργανωσεων)εναντια στην Egnatia οχι λογω της βλαβης αυτης καθ'αυτης αλλα επειδη με οτι εγινε συμφωνα με τους ιδιους αμαυρωθηκε η εικονα τοσο του λιμανιου αλλα και της πολης σε ολοκληρη την Ιταλια.Και για να προλαβω..αντιδρασεις προκειται για τους ιδιους που αντιδρουν και στο μονοπωλιο του Grimaldi. Και αν αυτοι παιρνουν μετρα και ζητουν να πεσουν κεφαλια για την τιμη του..ονοματος του Μπριντιζι και για ενα τετοιο μεμονωμενο ισως περιστατικο που ειχε να κανει με καποιους που δεν μπορεσαν να φυγουν απο εκει σε εμας εδω γιατι δεν ειπε κανεις τιποτα που οι ιδιοι ανθρωποι δεν μπορεσαν να ερθουν εδω και να μας αφησουν τα ωραια τους λεφτα?Οι φορεις στην Κερκυρα και την Ηγουμενιτσα γιατι κανουν την παπια?Αλλα τι ρωταω..οι δικοι μας αρχοντες σε κατα τοπους δημους,λιμενικες αρχες και υπουργεια δεν ασχολουνται με κοτζαμ Νελ,το βαπορακι του Νωντα θα κατσουν να κοιταξουν? Edited August 19, 2014 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Να αναφερουμε για την ιστορια οτι εδω και μερικους μηνες(απο τον Ιουλιο)ο προεδρος του Οργανισμου Λιμενος του Μπριντιζι ειναι Ελληνας και συγκεκριμενα ο κος Ηρακλης Χαραλαμπιδης. Και να συμπληρώσω, πάντα για την Ιστορία, ότι ο κος Χαραλαμπίδης είναι και μέλος της Επιτροπής Διαλόγου του Ποταμιού Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Την παραχωρηση για 20 χρονια του λιμανιου του Μπριντιζι(προβλητες,χερσαιος χωρος,teminal επιβατων κλπ)ζηταει ο ομιλος Γκριμαλντι.Αντιδρασεις απο τον τοπικο τυπο που μιλαει για δημιουργια μονοπωλιακης καταστασης στις θαλασσιες συνδεσεις της πολης με την Ελλαδα και την Αλβανια.Το σχεδιο του ομιλου στηριζει η διοικηση του λιμανιου η οποια αντιτεινει στο παραπανω επιχειρημα την αυξηση κινησης που παρατηρειται τα τελευταια 2 χρονια στην πολη και στο λιμανι εξαιτιας της εδραιωσης της ακτοπλοικης συνδεσης με την Ηγουμενιτσα και την Πατρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Ερώτηση που ήθελα να κάνω εδω και κάποιες ημέρες που είδα τον άνθρωπο ( τον κο Χαραλαμπιδης) στη τηλεόραση ; Ο άνθρωπος ειναι Έλληνας της Ιταλίας ( με ιταλική υπηκοότητα ) η προσελήφθη απο το Ιταλικό κράτος παρότι Έλληνας (και οχι Ιταλός) . χάρηκα που είδα πως ένας έλληνας ειναι στο Τιμόνι ενός ξένου λιμανιού Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Ολικό επανασχεδιασμό του λιμανιού του Brindisi προβλέπει το νέο πρότζεκτ που έπεσε στο τραπέζι με κόστος 112 εκατομμυρίων ευρώ. Και μόνο από τα γραφικά που βλέπω, προχειροδουλειά μου φαίνεται. Κι αν ακόμα πραγματοποιηθεί, πιστεύω πως θα στοιχίσει πολλάααααα παραπάνω από 112 εκατομμύρια, σε κλασσικό νοτιοευρωπαικό μοτίβο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Τόσο σχετικοί αυτοί που το έφτιαξαν που έβαλαν Viking και TT Line μέσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 19 Author Share Posted May 19 (edited) Να δούμε λίγο το λιμάνι του Brindisi από ψηλά. Όπως μπαίνεις με το πλοίο, δεξιά είναι ο κυματοθραύστης και αριστερά είναι ο φάρος. Ο φάρος ανήκει στο πολεμικό ναυτικό όπως και μια "γλώσσα" πισω του όπου είναι χτισμένος ένας στρατώνας. Φαίνεται πίσω από το άλμπουρο του Europalink στη φωτό μου. Μετά το φάρο αριστερά είναι το εμπορικό λιμάνι, που το βλέπουμε πίσω από τα ferries στη φωτό και είναι πιο μεγάλο από όσο δείχνει. Πίσω του είναι το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος, με το διυλιστήριο δίπλα και την κλασσική "φλεγόμενη" καμινάδα. Απο εκεί και προς Νότο, όσο βλέπει το μάτι σου, έχει ανεμογεννήτριες. Ο χώρος που είναι δεμένο το european star παλιότερα ήταν προσβάσιμος, ενώ τώρα έχει περίφραξη. Στο ντόκο που είναι πλαγιοδετημένο το Europalink, τα παλιότερα χρόνια που η γραμμή εξυπηρετείτο από πολλά πλοία, 90s και αρχές 00s, πρυμνιοδετούσαν τα ferries το ένα δίπλα στο άλλο, με μεγάλα μπαλόνια ανάμεσα. Στη φωτό του @georgios express, εκεί που στενεύει το φυσικό λιμάνι (εκεί αρχίζει το παλιό), δεξιά απένατι από την παλιά πόλη, είναι το Ηρώον που χτίστηκε επί Μουσολίνι. Όλος ο περιβάλλων χώρος έχει διαμορφωθεί σε πανέμορφο πάρκο. Αν αντέχουν τα πνευμόνια σου , ανεβαίνεις άπειρα σκαλιά (είναι μουσείο μέσα) και από τη μικρή ταράτσα έχεις όλο το Brindisi πιάτο. Edited May 19 by proud_ionian λινκ φωτο εμπορικου λιμανιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted May 19 Share Posted May 19 Όμορφες εποχές όταν η ΕΛΜΕΣ δένανε στο μέσα λιμάνι και απολάμβανες τα πλοία με έναν καφέ, από την ταράτσα του επιβατηγού σταθμού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted May 20 Share Posted May 20 15 hours ago, proud_ionian said: εκεί που στενεύει το φυσικό λιμάνι (εκεί αρχίζει το παλιό), δεξιά απένατι από την παλιά πόλη, είναι το Ηρώον που χτίστηκε επί Μουσολίνι Να συμπληρώσω στην τελευταία σου παράγραφο πως στον δεξί μυχό, είναι ο ναύσταθμος του Βρουνδουσίου και πάσης Αδριατικής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted Friday at 01:11 PM Share Posted Friday at 01:11 PM Σύφωνα με το Shipping Italy, ο Grimaldi προτίθεται να καλύψει το κενό που άφησε στο λιμάνι του Brindisi η ENEL, κλείνοντας την carbonera. Σε αυτήν την έκταση λοιπόν, το πλάνο είναι να διαμορφωθεί ένα terminal για car carriers κυρίως, φαντάζομαι όμως πως θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τα roro της εταιρείας. Είναι όπως μπαίνει κανείς στο λιμάνι, η δεύτερη λεκάνη, εκεί που έδεναν τα Panamax. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now