Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 5 years later...
Posted

Η Κυβέρνηση της Κροατίας ανέβαλε την απελευθέρωση των πορθμειακών γραμμών της Κροατίας. Η κυβέρνηση του Ζάγκρεμπ φαίνεται να καθυστερήσει την απελευθέρωση των εγχώριων δρομολόγιων, όπου του παρόντος, καλύπτονται αποκλειστικά με τη κρατική Jadrolinija. Η απελευθέρωση της εγχώριας αγοράς είναι μία από τις υποχρεωτικές διατάξεις που επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να δεχθεί την Κροατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Posted

Και κάτι άλλο, ευχάριστο για εμάς τους καραβολάτρες. Υπάρχουν φήμες, πως η εταιρεία θα ξανανοίξει το δρομολόγιο Ριέκα-Ντουμπρόβνικ! Μια μικρή προέκταση μέχρι Ηγουμενίτσα, όπως παλαιότερα, δε θα έβλαπτε ;)

Posted
6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

που επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να δεχθεί την Κροατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

η κροατια ειναι στην ΕΕ απο την 01 07 2013.

 

Υγ μακαρι να ξαναζοντανεψει η γραμμη του marco polo

Posted

Η εταιρεία αγόρασε το ESAN 2000 σύμφωνα με το FoSE.

Ωραίο πλοίο για μετασκευή.

  • 5 months later...
  • 6 months later...
Posted

Η Jadrolinija αναμένονται να επενδύσει 45 εκ ευρώ για να προσθέσει δυο νεότευκτα ταχύπλοα καταμαράν (θα κοστίσουν 24 εκ ευρώ) και δυο μεταχειρισμένα καταμαράν (θα κοστίσουν 21 εκ ευρώ) μόνο για επιβάτες μέσα στο 2018. Για τα νεότευκτα ταχύπλοα τρέχει διαγωνισμός για το πιο ναυπηγείο θα τα κατασκευάσει, που θα έχουν μήκος μέχρι 45 μέτρα, πλάτος μέχρι 13 μέτρα, χωρητικότητα 352 έως 442 επιβάτες και θα έχουν ελαχίστη ταχύτητα 30 κόμβων

  • 2 months later...
Posted (edited)

Η Jadrolinija είναι έτοιμη να παραγγείλει επιβατηγά catamaran σύμφωνα με την Slobodna Dalmacija σε ένα απο τα ακόλουθα ναυπηγεία (Damen Shipyards & Thecla Bodewes) που κατά πάσα πιθανότατα θα αναλάβουν τη κατασκευή τριών νέων ταχύπλοων και ενός μεταχειρισμένου σκάφους (9 μηνών) συνολικού κόστους 33 εκ ευρώ

Edited by proud_ionian
link ελευθερη δαλματια
  • 1 year later...
  • 1 year later...
Posted

Η Jadrolinija ψάχνει για αγορά πλοίων από "δεύτερο χέρι" σύμφωνα με αυτό το άρθρο παρόλο που σκοπός της διοίκησης ήταν η καθέλκυση νέων. Σκοπός της εταιρίας είναι να μειωθεί (άμεσα) η μέση ηλικία του στόλου της που αυτή τη στιγμή είναι τα 28,5 έτη. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να δούμε κάποιο γνώριμο μας αμφίπλωρο να πηγαίνει προς τις Δαλματικές ακτές.

  • 1 year later...
  • 6 months later...
Posted
1 hour ago, Ariadne said:

Η Jadrolinija δεν έχει δεκάρα τσακιστή

Εδώ ακούγαμε για Bithia & Janas και δεν μπορεί ούτε τα Aries ή Antares? Τέτοια κεσάτια πχια;

Posted

Η Jadrolinija είναι κρατική εταιρεία όποτε όλα παίρνουν από συμβούλιο το οποίο με τη σειρά του δίνει λόγο στην κυβέρνηση . Το μόνο που μπορω να πω σε αυτή τη φάση με όσα ξέρω από την εταιρεία , είναι πως δεν ψάχνουν πλοία ηλικιακά σαν τα 2 gnv, όσο και στα lanemeters . Και επειδή ακριβώς είναι κρατική δεν είναι φειδωλοί και σε χρήματα αλλά ούτε και .. βλάκες. Αν βρουν την ευκαιρία τη τσιμπανε αλλά δε θα πάνε και για το honfleur που ας πούμε τους προτάθηκε κάποτε αλλά η siem ζητάει τη μάνα της και τον πατέρα της ..

Posted

Μα καλά, η Κροατία δεν είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση? Υποτίθεται πως εντός Ένωσης οι κρατικές εταιρείες απαγορεύονται. Τι σόϊ κρατική είναι αυτή!? 

Posted

Δεν έχω διαβάσει κάτι συγκεκριμένο αλλά όταν ήταν η ιστορία της παλιάς Ολυμπιακής, του ΟΣΕ, του ΟΤΕ, κ.α γινόταν λόγος για κοινοτική οδηγία πως πρέπει να πωληθούν για να μην θεωρουνται πια κρατικές εταιρείες καθώς αυτό ήταν αντίθετο στο κοινοτικό δίκαιο κτλ. κτλ. Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με παιδιά μάλλον τα μπερδεύω με τίποτα άλλο... 

Posted

Μάλλον τα μπερδεύεις.

Το πρόβλημα είναι όταν έχουν λειτουργικά ελλείμματα και τα καλύπτει το κράτος. Τότε το δίλημμα είναι εξυγίανση ή ιδιωτικοποίηση.

H Jadrolinija είναι μονοπώλιο. Αν δεις παραπίσω η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης και ανοίγματος της αγοράς απέτυχε.

Η Κροατία είναι πρόσφατο μέλος. Παίζει να ισχύουν μεταβατικές διατάξεις 

Posted

Για να το ρίξω στο καλαμπούρι, το Rosella από άποψη κόστους απόκτησης θα ταίριαζε καλύτερα στη Jadrolinija από ότι στις δικές μας εταιρείες :D 

  • 3 months later...
Posted

Υπαρχει καποια εξελιξη, οσον αφορά την αγορά νέου πλοίου;

On 12/7/2022 at 6:54 PM, proud_ionian said:

Εδώ ακούγαμε για Bithia & Janas και δεν μπορεί ούτε τα Aries ή Antares? 

 

  • 2 weeks later...
Posted

Η Jadrolinija θέλει να αντικαταστήσει το 70 χρόνο πλοίο της Premuda, που δουλεύει στη γραμμή Cres-Lošinj. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο αντικαταστάτης του θα είναι από την Ελλάδα, ναυπήγησης του 2004, με παράδοση μετά το καλοκαίρι και με κόστος τα 2 εκ ευρώ. Ένα πλοίο που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά είναι το Παναγία Ευαγγελίστρια.

  • 3 weeks later...
Posted

Γενικά οι Ιταλοί αναφέρουν πως η Jadrolinija των 53 πλοίων, είναι σε διαδικασία μερικής ανανέωσης του στόλου. Τουλάχιστον άλλα 4 πλοία είναι για να φεύγουν, οπότε εκεί θα υπάρξουν ευκαιρίες αγοράς ή πώλησης.

Posted

Χωρίς να το λέω σίγουρα το άρθρο είναι copy paste κροατικού .

ψαχνονται και για αγορά μεγάλου . Εκεί να δούμε ποιο θα πάρουν και ποσά θα δώσουν τελικα . Όσο ξέρω έχουν δει αρκετά (από Ελλάδα αγνοώ) αλλά από βόρεια Ευρώπη σίγουρα 3-4. 
 

Για τις γραμμές της Αδριατικής πάντα .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...