waterman Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 (edited) φωτογραφίες έχουν ανέβει στην gallery Edited September 2, 2011 by waterman
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Η Κυβέρνηση της Κροατίας ανέβαλε την απελευθέρωση των πορθμειακών γραμμών της Κροατίας. Η κυβέρνηση του Ζάγκρεμπ φαίνεται να καθυστερήσει την απελευθέρωση των εγχώριων δρομολόγιων, όπου του παρόντος, καλύπτονται αποκλειστικά με τη κρατική Jadrolinija. Η απελευθέρωση της εγχώριας αγοράς είναι μία από τις υποχρεωτικές διατάξεις που επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να δεχθεί την Κροατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ariadne Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Και κάτι άλλο, ευχάριστο για εμάς τους καραβολάτρες. Υπάρχουν φήμες, πως η εταιρεία θα ξανανοίξει το δρομολόγιο Ριέκα-Ντουμπρόβνικ! Μια μικρή προέκταση μέχρι Ηγουμενίτσα, όπως παλαιότερα, δε θα έβλαπτε
proud_ionian Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: που επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να δεχθεί την Κροατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. η κροατια ειναι στην ΕΕ απο την 01 07 2013. Υγ μακαρι να ξαναζοντανεψει η γραμμη του marco polo
Ariadne Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Η εταιρεία αγόρασε το ESAN 2000 σύμφωνα με το FoSE. Ωραίο πλοίο για μετασκευή.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Νομίζω ότι αυτό ήταν πλοίο που είχε δει η Portucalence από Ιαπωνία αλλά φαίνεται ότι την πρόλαβε η Jadrolinija.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2017 Posted June 26, 2017 Φαίνεται δεν υπήρξε ενδιαφέρον από ξένους για την απελευθέρωση των εγχώριων δρομολόγιων, όπου του παρόντος, καλύπτονται αποκλειστικά με τη κρατική Jadrolinija
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Η Jadrolinija αναμένονται να επενδύσει 45 εκ ευρώ για να προσθέσει δυο νεότευκτα ταχύπλοα καταμαράν (θα κοστίσουν 24 εκ ευρώ) και δυο μεταχειρισμένα καταμαράν (θα κοστίσουν 21 εκ ευρώ) μόνο για επιβάτες μέσα στο 2018. Για τα νεότευκτα ταχύπλοα τρέχει διαγωνισμός για το πιο ναυπηγείο θα τα κατασκευάσει, που θα έχουν μήκος μέχρι 45 μέτρα, πλάτος μέχρι 13 μέτρα, χωρητικότητα 352 έως 442 επιβάτες και θα έχουν ελαχίστη ταχύτητα 30 κόμβων
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2018 Posted March 15, 2018 (edited) Η Jadrolinija είναι έτοιμη να παραγγείλει επιβατηγά catamaran σύμφωνα με την Slobodna Dalmacija σε ένα απο τα ακόλουθα ναυπηγεία (Damen Shipyards & Thecla Bodewes) που κατά πάσα πιθανότατα θα αναλάβουν τη κατασκευή τριών νέων ταχύπλοων και ενός μεταχειρισμένου σκάφους (9 μηνών) συνολικού κόστους 33 εκ ευρώ Edited March 15, 2018 by proud_ionian link ελευθερη δαλματια
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2020 Posted January 19, 2020 Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα η Jadrolinija φαίνεται να αγόρασε το Γλυκοφιλούσα III και το Πρωτοπόρος IV που είναι στη Ρωσία με κόστος περίπου 5,2 εκ. ευρώ (HRK 38.5 εκ)
mikoud Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 Η Jadrolinija ψάχνει για αγορά πλοίων από "δεύτερο χέρι" σύμφωνα με αυτό το άρθρο παρόλο που σκοπός της διοίκησης ήταν η καθέλκυση νέων. Σκοπός της εταιρίας είναι να μειωθεί (άμεσα) η μέση ηλικία του στόλου της που αυτή τη στιγμή είναι τα 28,5 έτη. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να δούμε κάποιο γνώριμο μας αμφίπλωρο να πηγαίνει προς τις Δαλματικές ακτές.
giorgos_249 Posted May 30, 2022 Posted May 30, 2022 Τελικα τι έγινε με την αγορά του ESAN 2000? Ξέρουμε κατι? Γιατι δεν προχώρησε?
proud_ionian Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 1 hour ago, Ariadne said: Η Jadrolinija δεν έχει δεκάρα τσακιστή Εδώ ακούγαμε για Bithia & Janas και δεν μπορεί ούτε τα Aries ή Antares? Τέτοια κεσάτια πχια;
Petros P Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 Η Jadrolinija είναι κρατική εταιρεία όποτε όλα παίρνουν από συμβούλιο το οποίο με τη σειρά του δίνει λόγο στην κυβέρνηση . Το μόνο που μπορω να πω σε αυτή τη φάση με όσα ξέρω από την εταιρεία , είναι πως δεν ψάχνουν πλοία ηλικιακά σαν τα 2 gnv, όσο και στα lanemeters . Και επειδή ακριβώς είναι κρατική δεν είναι φειδωλοί και σε χρήματα αλλά ούτε και .. βλάκες. Αν βρουν την ευκαιρία τη τσιμπανε αλλά δε θα πάνε και για το honfleur που ας πούμε τους προτάθηκε κάποτε αλλά η siem ζητάει τη μάνα της και τον πατέρα της ..
Strofalos Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 Μα καλά, η Κροατία δεν είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση? Υποτίθεται πως εντός Ένωσης οι κρατικές εταιρείες απαγορεύονται. Τι σόϊ κρατική είναι αυτή!?
Nick the Greek Posted December 7, 2022 Posted December 7, 2022 Ποιά νομοθεσία της ΕΕ απαγορεύει τις κρατικές εταιρείες?
Strofalos Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Δεν έχω διαβάσει κάτι συγκεκριμένο αλλά όταν ήταν η ιστορία της παλιάς Ολυμπιακής, του ΟΣΕ, του ΟΤΕ, κ.α γινόταν λόγος για κοινοτική οδηγία πως πρέπει να πωληθούν για να μην θεωρουνται πια κρατικές εταιρείες καθώς αυτό ήταν αντίθετο στο κοινοτικό δίκαιο κτλ. κτλ. Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με παιδιά μάλλον τα μπερδεύω με τίποτα άλλο...
proud_ionian Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Μάλλον τα μπερδεύεις. Το πρόβλημα είναι όταν έχουν λειτουργικά ελλείμματα και τα καλύπτει το κράτος. Τότε το δίλημμα είναι εξυγίανση ή ιδιωτικοποίηση. H Jadrolinija είναι μονοπώλιο. Αν δεις παραπίσω η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης και ανοίγματος της αγοράς απέτυχε. Η Κροατία είναι πρόσφατο μέλος. Παίζει να ισχύουν μεταβατικές διατάξεις
Ariadne Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Για να το ρίξω στο καλαμπούρι, το Rosella από άποψη κόστους απόκτησης θα ταίριαζε καλύτερα στη Jadrolinija από ότι στις δικές μας εταιρείες
giorgos_249 Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Κάποτε ειχε παει να παρει το αδελφό του ! (που κατέληξε Κροατία αλλά για άλλη εταιρεία)
proud_ionian Posted March 28, 2023 Posted March 28, 2023 Υπαρχει καποια εξελιξη, οσον αφορά την αγορά νέου πλοίου; On 12/7/2022 at 6:54 PM, proud_ionian said: Εδώ ακούγαμε για Bithia & Janas και δεν μπορεί ούτε τα Aries ή Antares?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2023 Posted April 8, 2023 Η Jadrolinija θέλει να αντικαταστήσει το 70 χρόνο πλοίο της Premuda, που δουλεύει στη γραμμή Cres-Lošinj. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο αντικαταστάτης του θα είναι από την Ελλάδα, ναυπήγησης του 2004, με παράδοση μετά το καλοκαίρι και με κόστος τα 2 εκ ευρώ. Ένα πλοίο που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά είναι το Παναγία Ευαγγελίστρια.
Nick the Greek Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Γενικά οι Ιταλοί αναφέρουν πως η Jadrolinija των 53 πλοίων, είναι σε διαδικασία μερικής ανανέωσης του στόλου. Τουλάχιστον άλλα 4 πλοία είναι για να φεύγουν, οπότε εκεί θα υπάρξουν ευκαιρίες αγοράς ή πώλησης.
Petros P Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Χωρίς να το λέω σίγουρα το άρθρο είναι copy paste κροατικού . ψαχνονται και για αγορά μεγάλου . Εκεί να δούμε ποιο θα πάρουν και ποσά θα δώσουν τελικα . Όσο ξέρω έχουν δει αρκετά (από Ελλάδα αγνοώ) αλλά από βόρεια Ευρώπη σίγουρα 3-4. Για τις γραμμές της Αδριατικής πάντα .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now