Jump to content
Shipfriends

Θεόδωρος Μαρια Ζ (ΙΜΟ 8969082)


Recommended Posts

τι'ειν φτουν'φτου;, (τι εναι αυτο δηλαδη:D)

απο που μας ηρθε αυτο το φρουτο;. που μεγαλουργουσε πρωτα;

ΥΓ: το ονομα του φαινεται φρεσκοβαμμενο και πιθανοτατα φρεσκοαλλαγμενο.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μιας και ο georgios express εδώ, αλλά και ο proud ionian εδώ μας θύμησαν την κλασσική και όμορφη παντόφλα, ας επανέλθουμε στο θέμα της για να πούμε ότι σύμφωνα με το equasis ως έτος ναυπήγησης της αναφέρεται το 1976 και ως πλοιοκτήτρια εταιρεία της η "ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΣΑΛΑΜΙΝΑ" με έδρα φυσικά την Σαλαμίνα.

Μπορούμε άραγε εκτός από την πιό πάνω "μαρτυρία" του Nick, περί θεάσεως της δηλαδή στην Σαλαμίνα, να μάθουμε τίποτα περισσότερο για το παρελθόν της, προηγούμενο δηλαδή όνομα αν υπάρχει και αν μεσολάβησε κάποια άλλη γραμμή μετά αυτών της Σαλαμίνας και πριν την έλευση της στο Ρίο - Αντίρριο ???

Παντελή αμφίπλωρε :), μήπως γνωρίζεις εσύ κάτι περισσότερο ???

Link to comment
Share on other sites

ξέρω ότι έκανε δρομολόγειο Παλούκια-Πέραμα πριν τα αμφίπλωρα ......τα διώξουν απο την γραμμή. Μετά πήγε Φανερωμένη-Πάχη απ' όπου και η φωτο τραβηγμένη στις 08/09/2007. Αν μάθω τίποτε άλλο θα επανέλθω.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Περαμα-Παλουκια την ειχα πετυχει αρχες του 2006.Νομιζω οτι εφαγε ολη το 2006 στη γραμμη και μετα πηγε Παχη-Φανερωμενη

Η μονη εμφανη διαφορα απο τη μερα που μετακομισε στο Ριο ειναι οτι βαφτηκε μπλε απο την ισαλο και κατω

Και δυο προσφατες φωτογραφιες απο τη τωρινη του θητεια στα μερη του Proud

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

και πριν ερθει προς τα εκει έκανε κέρκυρα ηγουμενίτσα και αφου κι από εκεί ήρθαν τα κλειστά λευκίμμη ηγουμενίτσα.μετά πήρε την οδό για εθήνα όπου ώντας ο υποφαινομενος φανταρος στο μεγαλο πεύκο και κάνοντας σκοπιά στην θαλασσία η αλλιώς ζ μακ στην παχη το ξαναείδα μετά από πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

επέστρεψε το πλεούμενο και πάλι στη γραμμή ρίον-αντίριον. Το είδα χτες περνώντας απο την προβλήτα και πρέπει να του ρίξανε ένα βαψιματάκι γιατι λάμπει εξωτερικά

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Τίτλοι τέλους... :(

Τίτλοι τέλους (όσον αφορά βέβαια την καριέρα της στην χώρα μας) για άλλη μία κλασσική παντόφλα του Ρίου και του Ιονίου γενικότερα. Το ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΜΑΡΙΑ Ζ. σήμερα νωρίς το πρωί απέπλευσε για τελευταία φορά από το Ρίο με προορισμό την ευρύτερη ΝΕΖ του Πειραιά, όπου και θα παραδοθεί στους νέους του πλοιοκτήτες από την Γκαμπόν της Δυτικής Αφρικής.

Αφού πρώτα σημειώσουμε ότι το πλοίο δεν διαθέτει συσκευή AIS ;) , να πούμε ότι στις μία το μεσημέρι πέρασε τον Ισθμό, και κατευθύνθηκε προς την Σαλαμίνα στην οποία και έφθασε στις πέντε το απόγευμα, μέσω του στενού της Φανερωμένης και του κόλπου της Ελευσίνας.

Να δούμε και κάποιες εικόνες από το σημερινό τελευταίο του ταξίδι από το Ρίο για τον Πειραιά. Έχοντας μόλις περάσει τον Ισθμό, "κατεβαίνοντας" τον δίαυλο της Σαλαμίνας, περνώντας το φανάρι του ναυστάθμου, και -αφού αντάλλαξε σφυρίγματα με αμφίπλωρα της Σαλαμίνας- δεμένο σε ένα μικρό "μώλο" δίπλα στην "ντάνα" των αμφίπλωρων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΜΑΡΙΑ Ζ μία εβδομάδα μετά την άφιξη του στην Σαλαμίνα, βρίσκεται δεμένο στο Καματερό, ανάμεσα στα παροπλισμένα και αναμένοντα την τύχη τους ΔΩΡΑ Π και ΖΑΧΑΡΙΑΣ.

gallery_2102_612_163462.jpg

Προς το παρόν κανένα σημάδι πάνω στο πλοίο δεν δείχνει την πώληση του σε εταιρεία της Γκαμπόν.

Link to comment
Share on other sites

είχε κνει και τη θητεία του κερκυρα ηγουμενίτσα κι αργότερα λευκίμμη ηγουμενίτσα.κατόπιν το έχασα και το συνάντησα 'ενα βράδι που ήμουν σκοπιά και τα φώτα μου τράβηξαν την προσοχή.Ήταν από τις πιο ωραίες μου σκοπίες αυτή στην ζ μακ στην πύλη της πάχης κι ας ήταν 3ωρη και 12-3 .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο δύο μήνες σχεδόν μετά την αποδρομολόγηση του από το Ρίο, εξακολουθεί να βρίσκεται δεμένο στο Καματερό (παρ' όλη την εγκυρότατη πληροφορία που μετέφερα για πώληση του στη Γκαμπόν) αλλά κάτι δείχνει να "κινείται" επάνω του, μιας και το προηγούμενο Σάββατο που πέρασα από εκεί ήταν φρεσκο-μινιαρισμένα ο καταπέλτης και η είσοδος του γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά από καιρό "απόλυτης ησυχίας", κόσμος πολύς δούλευε σήμερα πάνω στο πλοίο, ενώ στο γκαράζ του υπήρχαν σωροί σκουπιδιών από εξοπλισμό που αντικαθίσταται.

Σε συζήτηση μου με άνθρωπο των συνεργείων (Έλληνες), επαναβεβαιώθηκε αυτό που από τις 7 Ιανουαρίου είχαμε γράψει, ότι δηλαδή το πλοίο έχει πουληθεί στην Αφρική, μόνο που σήμερα μου ...αλλάξανε την χώρα, από Γκαμπόν σε Αγκόλα (τώρα βέβαια, τι Γιάννης τι Γιαννάκης :rolleyes: ).

Από ότι μου ειπώθηκε, θα αργήσει ακόμα το πλοίο να φύγει από την χώρα μας.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Θεόδωρος Μαρία Ζ είναι τραβηγμενο έξω στη Σαλαμίνα πίσω από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου. Μήπως τελικά δεν πουλήθηκε στην Αφρική αλλά να προορίζεται για τη γραμμή της Χίου Τουρκίας με το όνομα Τσεσμέ Εξπρές???

Link to comment
Share on other sites

Το Θεόδωρος Μαρία Ζ είναι τραβηγμενο έξω στη Σαλαμίνα πίσω από το ναυπηγείο του Σπανοπουλου.

Για να μην μπερδευτούμε, το πλοίο είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου και όχι πίσω από αυτό.

Απο εκεί και πέρα, αυτό που έχουμε μέχρι στιγμής ως δεδομένο, είναι το ότι έχει πουληθεί σε χώρα της Αφρικής. Στη Γκαμπόν σύμφωνα με μέλος του πληρώματος του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, ή στην Αγκόλα σύμφωνα με άνθρωπο από συνεργείο που δούλευε επί του πλοίου πριν λίγες ημέρες (δείτε προηγούμενα ποστς). Οπωσδήποτε βέβαια δεν θα μου κάνει καμμία ιδιαίτερη εντύπωση να έχει χαλάσει (ή να μην υπήρχε και ποτέ ;) ) η συμφωνία με χώρα της Αφρικής και το πλοίο τελικά να έχει πουληθεί στην Τουρκία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου για δεύτερη τουλάχιστον εβδομάδα.

Εξωτερικά δεν διακρίνεται ακόμα καινούργιο όνομα, ενώ είναι παντού γεμάτο μπαλώματα (από στοκαρίσματα). Αν συνυπολογίσουμε ότι και στο εσωτερικό του γίνονται αλλαγές,

Μετά από καιρό "απόλυτης ησυχίας", κόσμος πολύς δούλευε σήμερα πάνω στο πλοίο, ενώ στο γκαράζ του υπήρχαν σωροί σκουπιδιών από εξοπλισμό που αντικαθίσταται.

μου φαίνεται αρκετά παράξενο όλα αυτά να γίνονται (από ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα) σε πλοίο που πρόκειται να ταξιδέψει στην Αφρική.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου για δεύτερη τουλάχιστον εβδομάδα.

Και εξακολουθεί να βρίσκεται και για τρίτη. :blink: Να το δούμε σε σημερινή και καλύτερη φωτό, μιας και φύγανε από την μέση κάποια εμπόδια που μας το "ψιλοκρύβανε". Να παρατηρήσουμε τον σωλήνα που έχει τοποθετηθεί ως προέκταση στην εξαγωγή καυσαερίων του πλοίου, ο οποίος προφανώς θα χρησιμεύσει για το μεγάλο (???) του ταξίδι.

gallery_2102_604_297301.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκ του απιστεύτου !!!

Αν δεν μας τρελλάνει αυτή η παντόφλα, δεν θα μας τρελλάνει καμμία άλλη (αυτό δα τους έλειπε).

Φεύγει αρχές του χρόνου από το Ρίο και μαθαίνουμε ότι πουλήθηκε στην Γκαμπόν. Μένει αδρανής κανένα δίμηνο δεμένη στο Καματερό και ματαμαθαίνουμε ότι πουλήθηκε στην Αγκόλα. Ανεβαίνει για δεξαμενισμό στου Σπανόπουλου και αναρωτιόμαστε μήπως πρόκειται για το CESME ΕXPRESS που προηναγγέλθει από τους γείτονες. Παραμένει μέχρι και σήμερα τραβηγμένη έξω στο ναυπηγείο (επί ενάμιση μήνα τώρα, και οπωσδήποτε με το ανάλογο οικονομικό αντίτιμο), βλέπουμε να έχει τριφτεί και στοκαριστεί ολόκληρη, να έχουν τοποθετηθεί προεκτάσεις στις εξαγωγές καυσαερίων και συμπεραίνουμε ότι χρειάζονται για το μεγάλο ταξίδι που θα κάνει, και σήμερα το πρωί....... :blink:

Πάω Σαλαμίνα και αντικρίζω στου Σπανόπουλου (τραβηγμένη ακόμα έξω) μία παντόφλα φρεσκοβαμμένη, απαστράπτουσα, με σβησμένα τα προηγούμενα σινιάλα στο φουγάρο, και τέλος, με φρεσκοβαμμένο το νέο όνομα της. Ποιό είναι αυτό ???

THEODOROS-MARIA Z (με λατινικούς χαρακτήρες)... :blink:

Όποιος βγάλει συμπέρασμα, παρακαλώ ας εξηγήσει και σε μένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Santa Clara (ΙΜΟ 8969082)

(1976, ex- Θεόδωρος - Μαρία Ζ)

Το νέο όνομα του πλοίου είναι SANTA CLARA. Το σκάφος έχει βαφτεί σε σκούρο μπλε χρώμα, η υπερκατασκευή παρέμεινε λευκή, ενώ όπως έχουμε και σε προηγούμενο ποστ έχουν προστεθεί προεκτάσεις (προς τα επάνω βέβαια) στις εξαγωγές καυσαερίων του πλοίου. Παραμένει βέβαια τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα για δεύτερο συνεχή μήνα.

Μένει να μάθουμε την νέα του σημαία, όσο και το σε ποιά χώρα τελικά πουλήθηκε.

gallery_2102_604_139128.jpg

Σημ. Παιδάκια, όπως έχουμε πει, με το ...μαλακό, αφήστε να περάσει και καμμιά ημέρα πριν το αντιγράψετε ως ...αποκλειστικό !!! ;)

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως είπαμε και στο θέμα των παντοφλών του εξωτερικού, το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Σπανόπουλου έχοντας μπει πλέον στον τρίτο μήνα της εκεί παραμονής του.

Να το δούμε σε πλήρη ανάπτυξη (μετά την καθέλκυση του ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ), σε μία προχθεσινή φωτό.

gallery_2102_604_227648.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οπως ειπωθηκε λοιπον η παντοφλα ξαναλλαξε ονομα και πηρε το THEODOROS-MARIA Z.Στο Καμετεροειναι δεμενο αναμεσα στο ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ και την σκουπιδιαροπαντοφλα ΤΑΣΟΣ

gallery_1819_604_506199.jpg

Το SANTA CLARA δειχνει να εχει σβηστει προχειρα αλλα η τσαχπινια που εχουν κανει με τη γραμμη πανω απο το νεο ονομα μας προϊδεαζει οτι μαλλον δεν θα εχουμε αλλη αλλαγη

post-1819-0-80429600-1310376042_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Αν δεν μας τρελλάνει αυτή η παντόφλα, δεν θα μας τρελλάνει καμμία άλλη (αυτό δα τους έλειπε).

Γνωρίζουμε βέβαια ότι τον περασμένο Ιανουάριο (2011) το πλοίο πουλήθηκε σε εταιρεία του εξωτερικού (εξακριβωμένο και σίγουρο), και ήρθε από το Ρίο στο Καματερό της Σαλαμίνας. Δύο - τρεις μήνες αργότερα το είδαμε τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα, φρεσκοβαμμένο αλλά με γραμμένο στην πλώρη του το παλιό του όνομα με λατινικούς όμως πλέον χαρακτήρες, THEODOROS MARIA Z.

Λίγες ημέρες αργότερα, και πάλι στου Σπανόπουλου, με νέο όνομα το SANTA CLARA, που κράτησε όμως για πολύ λίγο, αφού μετά από μικρό χρονικό διάστημα επέστρεψε στο Καματερό με ξαναγραμμένο το THEODOROS MARIA Z στην πλώρη (δείτε προηγούμενα ποστ και φωτό). Λογικά λοιπόν υποθέσαμε ότι η πώληση στους ξένους είχε χαλάσει και ότι το πλοίο είχε επανέλθει στο προηγούμενο ιδιοκτησιακό του καθεστώς.

Σήμερα που πέρασα και πάλι από το Καματερό, το πλοίο συνεχίζει να βρισκεται εκεί δεμένο, μόνο που το THEODOROS MARIA Z αναγράφεται πλέον και στην πρύμη του,

gallery_2102_604_150668.jpg

και στα ολοκαίνουργια σωσίβια, με την προσθήκη του λιμανιού νηολόγησης του που δεν είναι άλλο από το MORONI. Πράγμα που σημαίνει βέβαια ότι το πλοίο φέρει πλέον σημαία COMOROS, και πιθανόν σύντομα θα μας αποχαιρετίσει ταξιδεύοντας για το εξωτερικό με το παλιό - βαπτιστικό του όνομα.

post-2102-0-31527400-1316888764_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...