Nick the Greek Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 (edited) (1966, ex- Μιχαήλ Α, Πορφύρα, Ordoulis, Kuguar, Parmenon, Pausanis, Prometheus, Eval Nolom, Αγία Αικατερίνη) Δελτιο παντοφλας απο Ελευσινα με δεμενα για το χειμωνα τα Αγιος Νικολαος(το ειδα φετος το καλοκαιρι στην Αιγινα), Νοτες εν Πλω και την παντοφλα Πορφυρα, και το ονομα γραμμενο με "βυζαντινη" γραμματοσειρα. Εχει κανεις περισσοτερες πληροφοριες για αυτην την παντοφλα? Nautike, Μεγαλε Αρχιερεα της Παντοφλας, τι εχεις να πεις? Edited February 11, 2019 by proud_ionian tag
nautikos Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 Εχω να πω οτι προκειται για το πρωην Μιχαηλ Α που εκανε δρομολογια στην Αιδηψο.Πλοιοκτητρια εταιρεια η Byzantine Naval εξου και η γραφη.Μαλιστα ειναι εμφανης η μετασκευη που εγινε σε αυτο και προστεθηκε νεα υπερκατασκευη πανω στην παλια,με προεξοχη μαλιστα προς την πλωρη. Κοντευει τα 40 γιάυτο και αποσυρθηκε απο την ακτοπλοια αλλα δουλευει κατι σαν roro.Επισης εχω παρατηρησει οτι και αλλες παντοφλες που ειχαν την ιδια μοιρα,εχουν τοποθετηθει σε αυτες πορτες που κουκουλωνουν την πλωρη.Λογικα ειναι κανονισμος για μεγαλυτερες πλοες και γιααποφυγη διαβροχης καταστρωματος
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 (edited) Στο ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη, βρίσκεται (ολίγον παραμελημένη είναι η αλήθεια) η παντόφλα PAVSANIS. Με την βοήθεια του ΙΜΟ (6609729) που αναγράφεται πάνω από την γέφυρα μπόρεσα να βρω στο equasis ότι το προηγούμενο (ή κάποιο από τα προηγούμενα ονόματα της) ήταν ΠΑΡΜΕΝΩΝ και είναι -βέβαια- κατασκευής 1966. Γνωρίζουμε κάτι περισσότερο ??? Edited April 23, 2010 by polmyt
enas chiotis Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 Τα πρόσφατα ονόματα που δίνει το equasis για το pavsanis δεν νομίζω να λένε κατι σε κανέναν.Parmenon, Kuguar, και Ordoulis. Με το όνομα ΠΟΡΦΥΡΑ ήταν αρκετό καιρό στην Ελευσίνα, αλλά μάλλον έγινε γνωστό στον κόσμο με το όνομα ΜΙΧΑΗΛ Α, όπως γράφει και ο nautikos. Κυριες διαστάσεις του πλοίου σύμφωνα με τον Σκολαρίκο : Μήκος 52,13μ/ Πλάτος 8,23μ/ Βύθισμα 1,52μ. Κατασκευή 1965 ναυπηγεία Αναστασιάδη Τσορτανίδη. Δίπλα στον παυσανία διακρίνεται το ELENI TH που δεν είναι άλλο από το θρυλικό για το ΒΑ Αιγαίο ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΑΚΗ ΙΙ.
pantelis2009 Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 Καλησπέρα στους φίλους enas chiotis & ΣΕΙΡΙΟΣ. ORDULIS είπατε; ορίστε 2 φωτο στο Πέραμα τον Μάΐο του 2007. ΕΡΩΤΗΣΗ: γνωρίζει κανείς, παντοφλάς ή αμφίπλωρος να μου πεί......... αν υπάρχει στη Σαλαμίνα παντόφλα που μετασκευάστηκε σε αμφίπλωρο; με αποδείξεις, όχι να τα πάρουμε ένα-ένα για να βρεθεί. Περιμένω απαντήσεις, τεκμηριωμένες.
polmyt Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 (edited) Και ελεγα τι μου θυμιζει.O φιλος chiotis εχει δικιο.Η παντοφλα ειναι το ΠΟΡΦΥΡΑ η οποια νομιζα οτι μας ειχε αφησει για τα ξενα οταν την ειχα δει σαν ORDULIS.Τελικα τα καλυτερα τα βρισκεις εκει που δεν το περιμενεις Εδω σε μια φωτο του Nick the Greek σαν ΠΟΡΦΡΑ απο την εποχη που ηταν στο λιμανακι της Ελευσινας και σε αλλη μια απο το Περαμα σαν ORDULIS Edited March 3, 2010 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Το πλοίο ως Kuguar σε φωτό από την Τουρκία. Δυστυχώς το συγκεκριμμένο site δεν δίνει πληροφορίες για την ημερομηνία ή τοποθεσία λήψης. Μπορούμε πάντως να υποθέσουμε την Κωνσταντινούπολη.
enas chiotis Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Αναφέρεται η ημερομηνία που ανέβηκε στο site η φωτό 22/08/2008, η οποία ταιριάζει χρονικά με το όνομα KUGUAR και θεωρώ ότι αποτελεί και κατα προσέγγιση ημερομηνία λήψης της φωτογραφίας (ο τύπος κάνει uploads όποτε μαζεύει υλικό, κάθε 15 ή 20 ημέρες). Σαν Kuguar έχουμε και άλλη αναφορά παρουσίας, αυτή τη φορά στο Port Said της Αιγύπτου. Επιθεωρήθηκε στις 29/10/2007, βρέθηκε με 16 ελλείψεις και κρατήθηκε για 7 ημέρες. Επιπλέον, επιθεωρήθηκε πάλι στο Port Said στις 30/06/2008, βρέθηκε με 12 ελλείψεις και κρατήθηκε για 1 ημέρα. Εκείνη την ημερομηνία φέρεται να ανήκε στον ρώσικο νηογνώμονα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Αναφέρεται η ημερομηνία που ανέβηκε στο site η φωτό 22/08/2008. Την πρόσεξα και εγώ την ημερομηνία φίλε chiotis , αλλά δεν την ανέφερα μιας και συμβαίνει αρκετές (για να μην πω τις περισσότερες φορές) σε sites που αναφέρουν εκτός από την ημερομηνία ανεβάσματος και την ημερομηνία λήψης, να υπάρχουν μεγάλες χρονικές διαφορές.
enas chiotis Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 (edited) Στην ιστοσελίδα του ναυπηγικού γραφείου seacraft.gr υπάρχουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το πλοίο την περίοδο που έγινε από ΜΙΧΑΗΛ Α, ΠΟΡΦΥΡΑ. Οι κύριες διαστάσεις είναι Loa = 64.15 m / Bmax = 13.75 m / Dmld = 2.18 m Η έκπληξη είναι ότι το πλοίο είχε μετασκευαστεί σε πλωτό cafe και στη συνέχεια έγινε πάλι μετασκευή σε φορτηγό. Το Ε/Γ-Ο/Γ ανοιχτού τύπου Διεθνών πλόων «ΜΙΧΑΗΛ Α», μετασκευάστηκε κατ’ αρχήν σε πλωτό CAFÉ, με την ονομασία «ΠΟΡΦΥΡΑ».Το σκάφος μετασκευάστηκε εκ νέου σε Φ/Γ, για τη μεταφορά σταθερών φορτίων στο κατάστρωμα, μετά από επιθυμία των πλοιοκτητών του. Στη συνέχεια κατασκευάστηκε ειδικός χώρος στο κύριο κατάστρωμα για τη μεταφορά φορτίων χύδην. Στο site υπάρχουν αρκετές φωτό του πλοίου τόσο με το όνομα ΜΙΧΑΗΛ Α, όσο και από τις εργασίες μετασκευών. Ενδεικτικά: Edited October 23, 2010 by enas chiotis
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Από τα "Ναυτικά Χρονικά" του 1966, να δούμε μία σπάνια φωτογραφία του πλοίου στο Πέραμα, εντελώς αγνώριστο βέβαια σε σχέση με την μετέπειτα του εμφάνιση.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Και μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίο ως Πορφύρα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 20, 2011 Posted February 20, 2011 Pavsanis (ΙΜΟ 6609729) (1966, ex-Parmenon, Kuguar, Ordoulis, Πορφύρα, Μιχαήλ Α) "Bίος και πολιτεία" το καραβάκι μετά το κλείσιμο της 35ετίας του και την αποδρομολόγηση του από την γραμμή της Αιδηψού ως ΜΙΧΑΗΛ Α (όνομα που είχε καθ' όλη τη διάρκεια της 35ετίας). Κατόπιν το είδαμε (στα παραπάνω ποστς του θέματος) σε φωτογραφίες ως ΠΟΡΦΥΡΑ να μετασκευάζεται σε πλωτό καφέ και σε φορτηγό στην Αμαλιάπολη και μετά στο λιμανάκι της Ελευσίνας. Αργότερα το είδαμε ως ORDOULIS με σημαία Βολιβίας στο Πέραμα, ως ΚUGUAR στη Τουρκία αλλά και στην Αίγυπτο με σημαία Comoros, και τέλος -αφού μεσολάβησε ακόμα ένα όνομα, ΠΑΡΜΕΝΩΝ- παροπλισμένο και παρατημένο στο ναυπηγείο της Αμαλιάπολης ως PAVSANIS. Aς παραθέσουμε λοιπόν και άλλη μία πτυχή της "καριέρας" του, που ίσως εξηγεί γιατί το όνομα ΠΟΡΦΥΡΑ αναγραφόταν στο πλοίο με βυζαντινούς χαρακτήρες, Πλοιοκτητρια εταιρεια η Byzantine Naval εξου και η γραφη. βλέποντας μία φωτογραφία του ως ΠΟΡΦΥΡΑ στην Ουρανούπολη του Αγίου Όρους, το καλοκαίρι του 2006. Πηγή φωτό : flickr
polmyt Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Το πλοιο μεσα στον Αυγουστο ανεβηκε στο καρναγιο στην Αμαλιαπολη και καλοπιζεται.Ολα δειχνουν οτι το πλοιο θα ξαναδραστηριοποιηθει αλλα δεν ξερω αν προκειται για πωληση στο εξωτερικο ή στην Ελλαδα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 (edited) Nα δούμε λοιπόν το ιστορικό ΜΙΧΑΗΛ Α του Ευβοικού τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο των αδελφών Κουρή στην Αμαλιάπολη Μαγνησίας τον Αύγουστο που μας πέρασε. Λαμαρινοδουλειές σε όλο φυσικά το πλοίο μετά από το μεγάλο διάστημα παροπλισμού του, και να περιμένουμε να μάθουμε που τελικά πουλήθηκε και πρόκειται να επαναδραστηριοποιηθεί.Για το τυπικόν του θέματος, να αναφέρουμε ότι το πλοίο αναφέρεται σε όλες τις βάσεις δεδομένων του διαδικτύου ως PARMENON, με το προτελευταίο του δηλαδή όνομα, και όχι ως PAVSANIS.Σημ. Καλό θα ήταν το θέμα να μεταφερθεί στα ferries "εντός" δράσης. Edited January 3, 2013 by polmyt
miko mission Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Μυθικη κοπτοραπτικη και σε αυτην την παντοφλα....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 (edited) Να φωτίσουμε μία άγνωστη πλευρά στον βίο του ΜΙΧΑΗΛ Α, που αφορά την δραστηριοποίηση του στα τέλη περίπου της δεκαετίας '60 στις γραμμές από Ραφήνα προς προορισμούς στο νότιο Ευβοικό, για αρκετά μεγάλο αλλά άγνωστο χρονικό διάστημα. Έτσι, με την πληροφορία αυτή που μου μετέφερε ο καλός φίλος Αντώνης Λαζαρής, γίνονται τρεις (τουλάχιστον) οι παντόφλες που δούλεψαν στην Ραφήνα πριν -αλλά και για μικρό χρονικό διάστημα μετά- την έλευση και δρομολόγηση των ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ (ΚΑΡΥΣΤΟΣ) και ΘΑΣΟΣ (ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ). Να υπενθυμίσουμε, ότι όπως είχαμε διαβάσει και εδώ, το ΜΙΧΑΗΛ Α αμέσως μετά την κατασκευή του το 1966 στο ναυπηγείο Αναστασιάδη - Τσορτανίδη του Περάματος με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2620, είχε πρωτοδουλέψει στη γραμμή Αρκίτσας - Αιδηψού. Edited January 3, 2013 by ΣΕΙΡΙΟΣ
polmyt Posted April 5, 2013 Posted April 5, 2013 Απο τη λιστα με τα προρθμεια του 1969 που μας παρεθεσε ο φιλος gtogias διαπιστωνουμε οτι το πλοιο ειχε περασει και απο τη γραμμη Πατρας-Κρυονεριου
gtogias Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Πρέπει να είναι γερή κατασκευή αφού κοντεύει να πενηνταρήσει και ακόμη αντέχει.
polmyt Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 Και μαλιστα εχοντας περασει αρκετα χρονια παροπλισμου και απο πλοιοκτητες που σιγουρα δεν το προσεχαν καθολου Στην φωτο του georgios express η παντοφλα φαινεται σαν καινουρια.Αναρωτιεμαι αν θα εχουμε και αλλαγη ονοματος στο πλοιο
enas chiotis Posted July 18, 2013 Posted July 18, 2013 Εδώ και 8 ημέρες under detention από το port state control στην Αμαλιάπολη.
enas chiotis Posted July 20, 2013 Posted July 20, 2013 Τελικά ήταν 11 οι παρατηρήσεις, που διορθώθηκαν και το πλοίο ανεχώρησε χθες από την Αμαλιάπολη. Αυτή τη στιγμή το πλοίο στο separation του Σαρωνικού.
enas chiotis Posted July 22, 2013 Posted July 22, 2013 Από τη ράδα του Πειραιά όπου έμεινε περίπου ένα 8ωρο, το πλοίο έκανε τον περίπλου της Πελοποννήσου και τώρα περνάει τα στενά του Οτράντο (παραλάσσει το Σάσωνα που έλεγε και ο Καζάκος στην ταινία του Παπανικολή). Αν και δεν έχει ανανεωθεί ο προορισμός στο ais, ποντάρουμε στον παντοφλοπαράδεισο του bar Μαυροβουνίου, από όπου ξεκινούν όλες οι καλές αποστολές.
enas chiotis Posted February 20, 2014 Posted February 20, 2014 (edited) Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την εκτεταμένη επισκευή στην Αμαλιάπολη, το πλοίο δεξαμενίζεται στη bijela. Πάνω διακρίνεται λαός ξανθός το γένος, ενώ κυματίζει περήφανα η σημαία των νήσων Palau . Edited February 20, 2014 by enas chiotis
enas chiotis Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Έθνους που επισυνάπτεται, και έχει ημερομηνία 13/12/2002, το πλοίο βρίσκονταν στην Κω. Ενδεχομένως να ήταν η πρώτη προσπάθεια του πλοίου για δρομολόγια μετά την 35ετία, ίσως με cargo δρομολόγια στα 12νησα, όπως έκανε το Μαρια Κ;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now