Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/9/2019 at 4:40 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η DFDS και η Stora Enso ήρθαν σε 5ετη συμφωνία για τη μεταφορά 700,000 tons χαρτιού και άλλων προϊόντων ετησίως στη γραμμή Gothenburg-Zeebrugge. Η DFDS θα ξεκινήσει τη γραμμή Gothenburg-Zeebrugge με τρία Ro-Ro. Τα δυο Ro-Ro είναι το Sligeborg και Schieborg που θα αγοραστούν με κόστος 270εκ DKK, που ήταν ναυλωμένα από την Stora Enso και δούλευαν για την SOL Continent Line από το Νοέμβριο του 2014. Το τρίτο πλοίο θα είναι ένα από τα 4 πλοία της γραμμής Gothenburg – Ghent. Η DFDS θα ξεκινήσει τη γραμμή στα μέσα Ιουνίου, μιας και η SOL Continent Line θα σταματήσει τα δρομολόγια της στις 17 Ιουνίου. Ενώ υπάρχει option για επέκταση της συμφωνίας για άλλα τρία χρόνια.

Η DFDS ανέλαβε χθες τη γραμμή Gothenburg-Zeebrugg και το Schieborg μετονομάστηκε Belgia Seaways και το Slingeborg σε Gothia Seaways

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η DFDS ανακοίνωσε τη συμφωνία για την αγορά δυο πλοίων της Moby Lines, δηλαδή των Moby Wonder και του Moby Aki με παράδοση στα μέσα Οκτωβρίου του 2019, έτσι ώστε να δουλέψουν στη γραμμή Amsterdam – Newcastle στις αρχές του 2020. Ενώ η Moby θα αγοράσει τα King Seaways και το Princess Seaways από την DFDS. Το King Seaways και το Princess Seaways θα ναυλωθούν πίσω από την DFDS μέχρι τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2020, μέχρι να ετοιμαστούν τα δυο νέα πλοία της DFDS.

 

Edited by proud_ionian
2ο λινκ

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/12/2018 at 4:37 PM, .voyager said:

Mετά τη Destination Gotland, τη Moby-Tirrenia και την Algerie Ferries, και η DFDS προχωρά σε παραγγελία δύο πλοίων (ropax στην προκειμένη) από τα Guangzhou της Κίνας. Μάλλον περιμένουμε κι άλλη παραγγελία από την ίδια εταιρεία.

 

27858390_10214108659823016_1965062894073131445_n.jpg

Μάλλον θα έχουμε από την DFDS τη παραγγελία ακόμα δυο πλοίων αυτής της σειράς στο ναυπηγείο της Guangzhou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης να πούμε πως κατά τα φαινόμενα τα Moby Aki και Moby Wonder θα ανακαινισθούν όχι στη Γένοβα αλλά αλλού. Τα πλοία παραμένουν στη Γένοβα χωρίς αλλαγή ονόματος η σινιάλων, μέχρι χτές τουλάχιστον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νωρίτερα σήμερα, φίλος μου πέρασε μεταφρασμένο από τα Σουηδικά ένα κειμενάκι από κάποιες δηλώσεις που έκανε ο Τσέο της ΔΦΔΣ. Δεν έχω ιδεά που είναι η πρωτογενής πηγή, συμπαθάτε με λοιπόν. Το ρεζουμέ είναι πως η εταιρεία ενδιαφέρεται ακόμη και σήμερα για τα 2 πλοία. Ο ηγήτοράς τους λοιπόν δεν αποκλείει εφ' όσον ο Ονοράτο καταφέρει να βγάλει άκρη με τους ομολογιούχους και τη Unicredit, να ξαναγίνει το deal προφανώς με διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης των πλοίων. They think it's all over..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/18/2019 at 3:53 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η DFDS ανέλαβε χθες τη γραμμή Gothenburg-Zeebrugg και το Schieborg μετονομάστηκε Belgia Seaways και το Slingeborg σε Gothia Seaways

Η DFDS ήρθε σε συμφωνία με την CLdN για τη γραμμή Gothenburg-Zeebrugge με εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2020, με τη δραστηριοποίηση ενός πλοίου στη γραμμή από κάθε εταιρεία. Η DFDS θα αντικαταστήσει τα τρία πλοία της γραμμής με ένα από τα mega Ro-Ro στο δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η DFDS σταμάτησε τα δρομολόγια στη γραμμή Copenhagen-Oslo από τις 16 Μαρτίου έως τις 13 Απριλίου, στη γραμμή Amsterdam (IJmuiden)-Newcastle από τις 23 Μαρτίου έως τις 13 Απριλίου. Ενώ στις γραμμές Dover – Calais, Dover – Dunkerque και Dieppe – Newhaven σταματάει η λειτουργία των μπαρ, εστιατορίων και καταστημάτων στα πλοία της.

Τέλος τα μέτρα προστασίας της DFDS σε όλες τις γραμμές της

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι δυο πρώτες γραμμές που αναφέρεις λειτουργούν σαν mini cruises και απευθύνονται ως επί το πλείστον σε επιβάτες και ΙΧ. Οπότε με όλα τα μέτρα και τα προβλήματα, λογικό να μην εκτελούνται τα δρομολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει προσεγγίσει καμία φορά την Πάτρα κάποιο από Jinling της εταιρείας ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθυστερημένη απάντηση, νομίζω έχει έρθει το Ephesus.

 

Να δούμε και τι γίνεται στον πλανήτη DFDS σε σχέση με τον κορωνοιό. Ο στόλος είναι τεράστιος, θα αναφέρω τα πλοία που δεν είναι ενεργά για τον ένα ή τον άλλο λόγο.

 

Calais Seaways: σε ακινησία στη Δουνκέρκη

Seven Sisters: σε ακινησία στη Δουνκέρκη

Botnia Seaways: από τις 15 Απριλίου χωρίς δρομολόγιο στη Μασσαλία, η γραμμή Μασσαλία - τυνησία κλειστή

Princess Seaways: από τις 22 Μαρτίου παροπλισμένο στο Ijmuiden

King Seaways: από τις 23 Μαρτίου δεμένο στο Ijmuiden, η γραμμή Ijmuiden - Newcastle είναι λοιπόν κλειστή

Britannia Seaways: από τις 7 Απριλίου δεμένο στο Esbjerg της Δανίας

Belgia Seaways: από τις 9 Απριλίου για συντήρηση στο Gdansk

Gothia Seaways: από τις 10 Απριλίου δεμένο στην Klaipeda της Λιθουανίας άρα με τα 2 παραπάνω πλοία δεμένα δεν πρέπει να υπάρχουν δρομολόγια ανάμεσα σε Goteborg και Zeebrugge, πρέπει να καλύπτεται το φορτίο από τη γραμμή Goteborg - Ghent.

Magnolia Seaways: χωρίς δρομολόγιο από τις 17 Απριλίου στο Goteborg

Crown Seaways: δεμένο από τις 15 Μαρτίου στην Κοπεγχάγη.

Pearl Seways: δεμένο από τις 16 Μαρτίου στην Κοπεγχάγη, χωρίς Κοπεγχάγη - Όσλο η εταιρεία

Gallipoli Seaways: από τις 2 Απριλίου χωρίς δρομολόγιο στην Tuzla

Aspendos Seaways: από τις 17 Απριλίου χωρίς δρομολόγιο στην Tuzla

Assos Seaways: από τις 29 Μαρτίου αρντάν στην Κωνσταντινούπολη

Pergamon Seaways: από τον Μάρτιο στην Κωνσταντινούπολη

Artemis Seaways: από το Μάρτιο στην Κωνσταντινούπολη

 

Ακόμη και στις γραμμές που παραμένουν ανοιχτές, με μια πρόχειρη ματιά τα δρομολόγια είναι πιο αραιά απ' ότι ήταν στο παρελθόν. Καταλαβαίνει κανείς πως η DFDS υποφέρει πολύ από την κατάσταση αυτή, και μόνο η λίστα των παροπλισμένων πλοίων τα λέει όλα.

 

Τέλος το Jutlandia Seaways πουλήθηκε από το στόλο, βρίσκεται στο Helsingborg για επισκευές και ονομάζεται πια Jutlandia Sea. Την ίδια ακριβώς  τύχη είχαν και άλλα 4 Jinling αδέλφια του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Μια άλλη ενδιαφέρουσα προειδοποίηση από μεριάς του Management της εταιρείας σχετικά με τα αποτελέσματα που αναμένουν το 2020.

Σύμφωνα με δηλωσεις οι προβλέψεις δείχνουν πτώση 43% στο EBITA (απώλεια  $231 εκατομμυρίων!) 

Τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με δηλωσεις της εταιρείας την προηγούμενη εβδομάδα ότι αναμένεται ανάκαμψη από το 2 τετράμηνο και σχετική ομαλοποίηση των εσόδων. 

Από ότι φαίνεται η κρίση που έρχεται (είναι εδώ ήδη βασικά) θα ανακατέψει τη τράπουλα και ίσως δούμε θεαματικές αλλαγές στο κλάδο. 

Edited by Nereus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κοινωνικό της πρόσωπο δείχνει η εταιρεία και αποφασίζει την απόλυση του 8% του εργατικού της δυναμικού, δηλαδή περίπου 650 εκ των 8,600 υπαλλήλων της, 200 εξ' αυτών στη Δανία. Μας το πλεροφορεί αυτό η ηλεκτρονικιά έκδοση της Tradewinds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...