HIGHSPEED 6 Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Ερώτηση (χαζή) το μέρος του γκαράζ που κλείστηκε και εγινε αεροπορικά ειναι αυτο που φαίνεται με κάτι μικρά κυκλακια πάνω απο το λογότυπο ;; Τα τζάμια του δεν θα ειναι φημε όπως στο υπόλοιπο πλοίο ;
margaritis24 Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Εχουν βαλει ενα φιλμ τριπυτο για να φαινεται το λογοτυπο κ για να μπαινει το φως
pie Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Άνω γκαράζ υπάρχει πλέον στο πλοίο? Πάντως το ταχύπλοο πραγματικά είναι χτισμένο για τη συγκεκριμένη γραμμή...αν κάποια στιγμή αλλάξουν τα δεδομένα, με τέτοιο γκαράζ δε θα μπορεί να μπει σε καμια γραμμή.
margaritis24 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Υπαρχε!πλεον δεν να κανεις το κυκλο απο την μια ραμπα στην αλλη κ στο μισο εχει μια λωριδα φαρδος κ μονο στην δεξια ραμπα εχει 2 λωριδες
HIGHSPEED 6 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Σωραιος φίλε μαργαρίτης24 !! Ναι πράγματι εδω φαίνονται ! Όσον αφορά αυτο που γράφτηκε παραπάνω για τη χωρητικότητα του γκαράζ και οτι ειναι τέλειο για τη γραμμή της Κρήτης , εγω παιδιά ( το εχω ξαναπεί ) δεν θα έβαζα το 7αρι ως καλύτερο ταχύπλοο στη γραμμή της Κρήτης και μάλιστα σε μια τέτοια κουβέντα έγινα κοινωνός και στη δουλειά όπου πολύς κόσμος παραξενεύτηκε που ένα τέτοιο υπερταχυπλοο δεν δρομολογήθηκε απο Πειραιά προς Κυκλαδες ! Για μένα το οτι παίρνει 100 αμάξια στο γκαράζ δεν ειναι τόσο ανασταλτικό σε μελλοντική δρομολόγηση απο Πειραιά άλλωστε τα speed δεν ποντάρουν τόσο στο Φούλ γκαράζ ! Εχει ένα αξιοσέβαστο πρωτόκολλο σε επιβάτες που αν έμπαινε σε σωστή γραμμή θα πήγαινε τρένο ! Εγω θα άφηνα το 6 απο Ηράκλειο , αλλα τέσπα ! Καλοτάξιδο να ειναι !!
Champion Jet_2 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Mα το 6 έχει 260 θέσεις αυτοκινήτων αντί των 105 του νυν 7 και τότε 154 του 5.Aν έμενε Ηράκλειο το γκαράζ του πλοίου δεν θα χρησιμοποιούταν ποτέ με 30 αυτοκίνητα μέσο όρο σε κάθε ταξίδι από Ηράκλειο.Έχω δει το Ηighspeed 6 με 240 αυτοκίνητα από Πειραιά για Σαντορίνη Αύγουστο.Να δω τι θα γίνει και φέτος γιατί πέρυσι λόγω της μείωσης των Ρώσων στην Κρήτη το Tera και το Highspeed 4 για Μύκονο είχαν λιγότερους από 500 επιβάτες ενώ από το 2014 με το 5 είχε πρωτόκολλο.
margaritis24 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Πλεον τα ταχυπλοα πονταρουν στο ξενο τουρισμο!ο ελληνας δεν εχει τοσα λεφτα κ για ταχυπλοο κ για το αμαξι του μαζι!κ oποιος παρακολουθει τις περιληπτικες των μικρων seajets θα καταλαβει ποσοι ξενοι τουριστες τα χρισιμοποιουν συνεχεια
HIGHSPEED 6 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Εγκαίνια δε θα κανει το πλοίο ;; Σε 2 μέρες αν δεν κάνω λάθος ξεκινάει
Petros P Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Μηπως τα κάνει κάτω στη Κρήτη που ουτως η άλλως προοριζεται?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Μάλλον στο Ηράκλειο θα γίνουν εγκαίνια από όσο ακουγόταν τη στιγμή που ήρθε στην Ελλάδα. Εάν και στην αρχική ημερομηνία επιστροφής ήταν να γίνουν στο Πειραιά.
Orestis Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Το αποτέλεσμα της δουλειάς που έγινε στο πλοίο πιστεύω πως ξεπέρασε κάθε προσδοκία, τα υλικά, τα χρώματα, ο φωτισμός και η διακόσμηση πήγαν το brand Highspeed σε άλλο επίπεδο. Από αύριο επιστρέφει στη δράση, καλορίζικο και καλά ταξίδια να έχει! Υ.Γ. Λήψη με drone από την είσοδο του πλοίου στον Πειραιά.
Sf_X Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Λίγο έξω απο την Νάξο αυτή την ώρα, μας έρχεται, κάνοντας το δρομολόγιο επιστροφής.
Sf_X Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Το έγραψα έτσι μιας και την στιγμή που το κοιτούσα ήταν πάνω απο το στενό
Champion Jet_2 Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 (edited) Το πλοίο πάντως έχει αστάθειες στην ταχύτητα του ενώ πλέει με 39 μίλια πέφτει στα 30-31kn.Κάθε μέρα έχει έστω και μια από την μέρα που ξεκίνησε!Επειδή το ξέρω πολύ καλά το πλοίο στις 3 μηχανές βγάζει 31 με το ζόρι 33.Άνετα πάει 31 kn και μετά 40,αφού σε ένα ταξίδι μου από την Μύκονο μέχρι την Νάξο είχε πέσει στους 31 kn λόγω βλάβης και μετά την Νάξο μέχρι την Σαντορίνη ακατέβατο 42,1 με 43,2.Όσο για την οικονομία του καυσίμου, βγαίνει άνετα με ότι του βάζουν στο Ηράκλειο για το ταξίδι χωρίς να κάνει οικονομία καυσίμου πλέοντας με 39-40kn. Edited June 20, 2016 by proud_ionian 3 σε 1
HIGHSPEED 6 Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 (edited) βασικα μόνο σήμερα είχε αστάθεια ! Οκ προφανώς κάποιο θεματάκι υπάρχει θα λυθεί άμεσαΠολλοι λόγοι παίζουν ! Σκόπιμα μπορεί να γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις και για οικονομία καυσίμου !! Αφού παίζει μπάλα μόνο του το 7αρι, όλο τον κοςμο αυτο τον παίρνει στη γραμμή, και ακόμα και να κόψει λιγο το δρομολογίο βγαίνει ! Αλλα καίει με 3 μηχανές αλλα με 4. Οποτε μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα! Το πλοίο για να ξέρουμε και τι γράφουμε δεν μπορεί να πηγαίνει με 31 και να εχει πρόβλημα και μετά να πηγαίνει για 4 ώρες ακατέβατα 40 ! Μη κολλάμε στο ais όλη την ωρα ! Παρομοιως κ εγω το ίδιο για τα Highspeed γιατί δουλεύει και συγγενικό μ πρόσωπο μέσα. ! Οψόμεθα ας μη βάζουμε γρήγορα συμπεράσματα ! Edited June 20, 2016 by proud_ionian 3 σε 1
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Εδώ μπορούμε να δούμε φωτογραφίες από το ανανεωμένο Highspeed 7. Μια αλλαγή έχουμε και στα bar του πλοίου!! Στο σαλόνι της Vip υπάρχει Flocafe αντί για τα Everest που υπάρχει στο υπόλοιπο πλοίο!!
pie Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Το Hs7 όσες φορές το έχω δει στα λιμάνια της Σαντορίνης και της Μυκόνου τα πάει περίφημα από κίνηση. Νομίζω αρκετούς παραπάνω απο το CJ1(με το μάτι πάντα, όχι με νούμερα). Το πρωί φτάνει στη Σαντορίνη πίσω από το CJ1 και το περιμένει μέχρι να φύγει και εκεί χάνει αρκετό χρόνο. Επίσης ξεφορτώνει μεγάλο μέρος των επιβατών(αν όχι σχεδόν όλους) από Ηράκλειο στη Σαντορίνη και επιβιβάζει πάλι πάρα πολύ κόσμο για τα υπόλοιπα νησιά. Αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, παρα την υψηλή του ταχύτητα, να φτάνει στη Μύκονο με σταθερά 1 ώρα καθυστέρηση (14:30 αντί για 13:30). Μέσα έχει γίνει πολύ καλό και είναι αρκετά φωτεινό. Ειδικα η VIP είναι άπαιχτη. Προτιμούσα τη παλιά business με τα ελαφρώς πιο άνετα καθίσματα από τα καινούργια. Η παραμονή στα εξωτερικά ντεκ, ακόμα και στο VIP με τους ανεμοθώρακες στο πλαϊ απαγορεύεται κατα τη διάρκεια του ταξιδιού.
HIGHSPEED 6 Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 (edited) Δεν αφήνουν όντως να βγεις ή έτυχε ; Εγω στο HIGHSPEED 4 που μπήκα την προηγούμενη εβδομάδα άφηναν κανονικότατα σε όλη τη διάρκεια του , με εξαιρεση το βραδυνο του δρομολόγιο την προηγούμενη Παρασκευή όπου λόγω 8 μποφόρ είχαν κλείσει τις πόρτες και έκαναν ανακοίνωση οτι απαγορεύεται η παραμονή στους εξωτερικούς χώρους ! By the way στο 4 εχει αλλαχτεί το 80% των καθίσματων της οικονομικής με υπέροχα πράσινα δερμάτινα καθίσματα και κρεμ! Επισης όλη η business εχει αλλαχτεί με καθίσματα χρυσού χρώματος τα οποία ειναι δερμάτινα κορυφαία στην εμφάνιση όπως επισης και Μπορντό χρώμα τα μισά επισης εξαιρετικά ! Η vip αναμένεται να αλλαχτεί με το τέλος της σεζόν ! Edited August 30, 2016 by HIGHSPEED 6
.voyager Posted October 12, 2016 Posted October 12, 2016 (edited) Να δούμε ίσως το εντυπωσιακότερο ταχύπλοο στον κόσμο, ενώ προσεγγίζει του τη Σαντορινάρα. Edited October 12, 2016 by .voyager
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now