Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Kαι για πιο λόγο ακριβώς θα πάει αύριο στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο??? Λογικά πάντως με 3 μηχανές θα αναπτύσει μια ταχύτητα κοντά στα 26-27 μίλια???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στα 28-29...όπως είπα και σε άλλο ποστ της βλάβης. Βέβαια μπορεί να φαίνονται λίγα για τα δεδομένα του, αλλά αν συγκρίνεις ότι το "3" εδώ και αρκετές μέρες σέρνετε στα 27-28 και το "1" πάει με μαx 31 τότε καλά είναι. Απλά είναι κοροϊδία για τον κόσμο να πληρώνει εισιτήριο ταχυπλοου...! Και λογικά θα υπάρξουν κ πολλά παράπονα αυτές τις μέρες, αφού άμα πάει στη γραμμή του που φτάνει μέχρι Σαντορίνη θα μαζεύει τρελή καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Kαι για πιο λόγο ακριβώς θα πάει αύριο στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο??? Λογικά πάντως με 3 μηχανές θα αναπτύσει μια ταχύτητα κοντά στα 26-27 μίλια???

Για να απελευθερώσει από τα δρομολόγια το Hihgspeed 1 και να μην ξανά ειδοποιούν τους επιβάτες των δυο πλοίων ότι άλλαξε πάλι το βαπόρι τους.:confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Ο βασικότερος λόγος Panagia ηταν οτι το 4 επιασε πρωτοκολλο την Τεταρτη στην Παροναξια. Πως θα χωρουσαν ολοι στο 5? μηπως τελικά αυτην την κίνηση επρεπε να την ειχαν σκεφτει για ολες τισ ημερες ?

Link to comment
Share on other sites

Kαι για πιο λόγο ακριβώς θα πάει αύριο στη Σύρο-Τήνο-Μύκονο??? Λογικά πάντως με 3 μηχανές θα αναπτύσει μια ταχύτητα κοντά στα 26-27 μίλια???
Στα 28-29...όπως είπα και σε άλλο ποστ της βλάβης.
32-33 χτυπάει το θηρίο με 3 μηχανές.....:P

Αποφασισε και πες μας και μας. :D Το Αις Δοξα Τω Θεω ειναι ελευθερο και μπορουμε και μεις να δουμε ποσο παει το καθε βαπορι. ;)

Λογικο οταν το γκαραζ του και γενικα οταν το βαπορι ειναι αδειο να εχει λιγο δρομο παραπανω οπως συμβαινει με ολα τα ταχυπλοα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το εχουμε ξαναπει φιλε μου. Λογικα εγινε επειδη η αριστερη πλευρα εχει μια μηχανη και δεν υπαρχει λογος να ζοριζεται για να συρταρωσει και να γυρισει το πλοιο αν εδενε στην κλασικη του θεση ;)

Link to comment
Share on other sites

To hs5 απο οτι ακουσα επαθε μεγαλη ζημια..οπως λεει και ο φιλος ο Harry το hs1 κατεβαινει να εκτελεσει το δρομολογιο του 5 .το θεμα ειναι θα προλαβει να ειναι στη ωρα του?θα μπορεσει να παρει τον κοσμο του 5 απο τρια νησια?δε νομιζω...επισης απο μη εγκυρη πηγη ακουσα οτι τα χαισπιντ δεν βγηκαν για την καθιερωμενη συντηρηση φετος...και αυτο μπορουμε να το δουμε απο την ταχυτητα που πανε..σχεδον ολα μεχρι τωρα πηγαιναν με 5 μιλια περιπου παρακατω απο οτι πηγαιναν περυσι.

Link to comment
Share on other sites

To πλοίο έχει ανέβει στην μεσαία δεξαμενή των ναυπηγείων της Ελευσίνας με την πλώρη να "κοιτάει" προς την θάλασσα.

Το HIGHSPEED 5 έπεσε σήμερα το πρωί από την δεξαμενή, και αυτή τη στιγμή το βλέπω στο AIS στα ...Δυτικά :eek: της Σαλαμίνας να "κατεβαίνει" στον Σαρωνικό.

Μπορεί άραγε να φανταστεί κανείς τον λόγο αυτής του της πορείας ? Για να είμαι ειλικρινής είναι η πρώτη φορά που βλέπω επιβατηγό να περνάει από το συγκεκριμμένο στενό της Σαλαμίνας. :confused:

post-929-128326980385_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος φίλε μου. Το πλοίο μετά από αυτή την ...κάπως περίεργη πορεία από την Ελευσίνα, έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά και κατόπιν έφυγε για την Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί άραγε να φανταστεί κανείς τον λόγο αυτής του της πορείας ? Για να είμαι ειλικρινής είναι η πρώτη φορά που βλέπω επιβατηγό να περνάει από το συγκεκριμένο στενό της Σαλαμίνας. :confused:

Από το στενό της Φανερωμένης περνάνε τα πλοία όταν δεν έχουν άδεια διέλευσης από τη δίαυλο Σαλαμίνας Περάματος (όταν δεν τους έχει δώσει άδεια ο ναύσταθμος).

Σαντορίνη πάει για να προλάβει το δρομολόγιο των 17:00 για Ιό, Πάρο ,Νάξο, Πειραιά!!!!!

Για αυτό είδα στη Σαντορίνη να κατεβαίνει πλήρωμα από το Hihgspeed 1, έτσι ώστε να μπουν το απόγευμα στο Highspeed 5.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλες φασαρίες μαθαίνω ότι γίνοντε μέσα στο πλοίο από εξαγριωμένους επιβάτες που μαθαίνουν εν πλω την καθυστερηση που θα υποστούν λόγω της μειωμένης ταχύτητας.Φυσικά τη νύφη την πληρώνει το πλήρωμα που ακόμα με υπομονή αντιμετωπίζει τους εξαγριωμένους επιβάτες με σκυφτό ακόμα το κεφάλι (μέχρι να σωθεί η υπομονή και η ευγένεια???).Απειλές για μηνύσεις , υπογραφές και τα γνωστά που συμβαίνουν κάθε φορά με τέτοιου είδους παρατράγουδα.Δεν θα πω αν έχουν δίκιο ή άδικο (ο πελάτης άλλωστε έχει πάντα δίκιο) αλλά σίγουρα δεν είναι οι υπεύθυνοι αυτοί που τα ακούν...

Κρίμα , πολύ κρίμα αφού εγώ θεωρώ το εν λόγω πλοίο κόσμημα για την ναυτιλία μας.Απαξιώνετε και το συγκεκριμένο πλοίο και η εταιρεία που είχε φτάσει να φτιάξει με τόση προσπάθεια το όνομά της μετά το ΣΑΜΑΙΝΑ...

Θεωρώ πως τα είχε καταφέρει και τώρα ξανακουτρουβαλάει προς τα κάτω...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Highspeed 5 όταν πήγαινε με τις 3 μηχανές, μήπως είχε δει κανένας εάν ανέγραφε στον ηλεκτρονικό πίνακα ότι είναι το ταχύτερο πλοίο στο Αιγαίο, όπως έγραφε πριν τη φωτιά στη μια μηχανή αλλά και τώρα που αποκαταστάθηκε το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παρατηρησα οτι οι καρινες του πλοιου ειναι σε σχετικα κακη κατασταση με μπαλωματα και ετσι. Οταν ανεβηκε στη δεξαμενη δεν βαφτηκαν;

Link to comment
Share on other sites

Το έγραφε...γιατι είναι;)! Δεν έχει σχέση με πόσα πάει σε κάθε ταξίδι...και επίσης έχει επιστρέψει στα γνωστά 38-40 μίλια...και ας μερικοί λέγανε ότι θα πήγαινε με τόσα μόνο τη πρώτη χρονιά!

Σε όλα τα highspeed κάτι περίεργο έχει γίνει και είναι μέσα στα μπαλωματάκια άμα το προσέξεις καλά...:mad: Κρίμα γιατι πάντα εαν τα κοίταζες αστράφτανε πραγματικά...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Χθες το Highspeed 5 ήταν δεμένο με τη πλώρη προς τα έξω στη γνώριμη θέση, για να δεχτεί ένα φρεσκάρισμα στο όνομα του πλοίου στην αριστερή πλευρά. Γύρω στις 20:00 μεθόρμισε για να δέσει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι είχα ακούσει πριν λίγο καιρό, για το είδος της βαφής του, ξέρει κανείς κάτι περισσότερο? Αν θυμάμαι καλά κάτι για μεμβράνες....
Ναι εχεις δικιο. Δεν ειναι βαμμενο με μπογιες αλλα μια μεμβρανη καλυπτει το αλουμινιο περα απο το τμημα που ειναι κατω απ το νερο.
Χθες το Highspeed 5ήταν δεμένο με τη πλώρη προς τα έξω στη γνώριμη θέση, για να δεχτεί ένα φρεσκάρισμα στο όνομα του πλοίου στην αριστερή πλευρά.
δηλαδη τι εκαναν; εβαφαν πανω απο τη μεμβρανη; δεν υποτιθεται οτι καθαριζεται με υδροβολη;
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χμμμ!!!! Μάλλον υπάρχει πρόβλημα με τη "μπόμπα" αφού το πλοίο πηγαίνει με την πλώρη προς την προβλήτα των επικινδύνων σέρνωντάς την ,Μάλλον θα την ακουμπήσει στα ρηχά για να την βιράρει σιγά-σιγά....

YΓ:

Τελικά πηγαίνοντας κοντά στο πλοίο διαπίστωσα ότι η αριστερή άγκυρα είχε πιάσει μία καδένα...Μέχρι τις 19.15 που έφυγα από τον Αθηνιό κάνανε προσπάθεια να την βγάλουν από την άγκυρα...

Edited by proud_ionian
2 σε 1 (ΥΓ)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...