gtogias Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Είναι πράγματα ζοφερό. Εταιρεία που διαχειρίζεται πλοία εμποδίζεται να κάνει τη δουλειά της. Προσφεύγει στα δικαστήρια και, με ασφαλιστικά μέτρα, αποφασίζεται ότι μπορεί να συνεχίσει τις δραστηριότητες της νομίμως. Οι επιβάλλοντες τον αποκλεισμό διαφωνούν και συνεχίζουν ακάθεκτοι μην αφήνοντας τα πλοία να φύγουν. Το ανώτατο δικαστήριο απαιτεί τις ενέργειες των "αρμοδίων" αρχών οι οποίες βέβαια για τους όποιους λογους κωφεύουν και τελικά η εταιρεία πηγαίνει για διαπραγματεύσεις με αυτούς που παράνομα δεν της επιτρέπουν να λειτουργήσει. Δε θα μπω στη διαδικασία να πω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο μιας και προφανώς υπάρχουν παράμετροι που μου διαφεύγουν. Αυτό που με τρελαίνει όμως είναι το νταβατζιλίκι που όταν προέρχεται από συγκεκριμένο χώρο πλέον είναι νόμιμο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Εμένα μου έκανε εντύπωση κάτι που γράφει σήμερα η Ναυτεμπορική για "επιχειρηματικά συμφέροντα". Τι να σημαίνει άραγε αυτό? [...]Τις συνδικαλιστικές αντιδράσεις σχολίασε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής ο οποίος σημείωσε ότι «η θέση της κυβέρνησης έχει επανειλημμένως διατυπωθεί. Εμείς σε μία προσπάθεια που κάνουμε για την ανάταξη της ελληνικής οικονομίας, πιστεύουμε ότι ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Και είναι ευθύνες απέναντι στον ελληνικό λαό». Στην ερώτηση αν αληθεύει η εκτίμηση ότι εμπλέκονται και επιχειρηματικά συμφέροντα και γι' αυτό έχει δημιουργηθεί η ένταση, ο κ. Πεταλωτής απάντησε ότι «αυτή είναι μία εκτίμηση. Εγώ σας είπα τη θέση της κυβέρνησης». http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1828927
gtogias Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Ο μεγάλος Sergio Leone τα έχει πει εδώ και χρόνια στην ταινία του Κάποτε στην Αμερική για τις σχέσεις συνδικαλιστών, πολιτικών και άλλων. Απλώς δεν το είχαμε δει σε τέτοια έκταση εδώ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Εμένα μου έκανε εντύπωση κάτι που γράφει σήμερα η Ναυτεμπορική για "επιχειρηματικά συμφέροντα". Τι να σημαίνει άραγε αυτό? Χθες στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ ακούστηκε το όνομα της Hellenic Seaways (άσχετα εάν την είπαν Hellenic Ferries), που είναι η εταιρεία που είναι στην ίδια γραμμή περίπου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 (edited) Χθες στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ ακούστηκε το όνομα της Hellenic Seaways (άσχετα εάν την είπαν Hellenic Ferries) Προφανώς εννοείς αυτό το δελτίο ειδήσεων. Όσον αφορά την σημερινή συνάντηση, αυτή δεν έγινε καθώς υπήρξε εμπλοκή. Περίεργη υπόθεση...και σίγουρα με πολλές αθέατες πλευρές. Αυτό τουλάχιστον είναι ολοφάνερο. ΥΓ Όπως είδες η εταιρεία που αναφέρθηκε ήταν η Hellenic Sea Ferries:D Edited June 11, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
NHSOS XIOS Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Παντως απο Πατρα μερια πρεπει να κλαινε ολοι με την οποια κινηση εχει αποκτησει η Κορινθος(ΦΙΛΙΠΠΟΣ-2 RO PAX-EUROCARGO NAPOLI). Ειναι φανερο πως η κινηση των RO PAX εχει 'ενοχλησει' αρκετουςΤωρα στην Πατρα ειναι,στην Κορινθο,στο Πειραια,το αφηνω στην φαντασια του καθενος... Ευχομαι συντομα να ξεκινησουν τα πλοια και να συνεχισουν το πετυχημενο μεταφορικο τους εργο.Οι παρανομες καταληψεις και η ανικανοτητα του κρατους να διαφυλαξει ξενα επιχειρηματικα συμφεροντα που δραστηριοποιουνται νομιμα στην χωρα μας,κατρακυλουν την Ελλαδα ολο και περισσοτερο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 ...Οι παρανομες καταληψεις και η ανικανοτητα του κρατους να διαφυλαξει ξενα επιχειρηματικα συμφεροντα που δραστηριοποιουνται νομιμα στην χωρα μας,κατρακυλουν την Ελλαδα ολο και περισσοτερο Τελικά βρήκαμε ποιός φταίει.... Και δεν είναι φυσικά ούτε οι παράνομοι καταληψίες ούτε βέβαια και η ανικανότητα του κράτους. Η Adriatic Lines φταίει (σύμφωνα με το υπουργείο) διότι δεν προσέρχεται σε διάλογο με αυτούς που δεν αφήνουν τα πλοία να αποπλεύσουν . Α και να μην ξεχάσω. Η επίσημη θέση της κυβέρνησης στο πρόβλημα που υφίσταται για τα ROPAX, διά στόματος του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Πεταλωτή, είναι η : "O καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του για ότι κάνει" . Μήπως είναι ώρα να αναλάβει τις ευθύνες του και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ??? ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ανακοίνωση ΥΠΟΙΑΝ για Φ/Γ πλοία «ROPAX I» και «ROPAX II» στην Κόρινθο Σχετικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει με τα πλοία «ROPAX I» και «ROPAX II» στο λιμάνι της Κορίνθου, έλαβαν χώρα οι ακόλουθες ενέργειες από πλευράς του ΥΠΟΙΑΝ: • Οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΟΙΑΝ, με πνεύμα καλοπιστίας και αισθήματος δικαίου, έφεραν στο τραπέζι του διαλόγου και τις δύο πλευρές, προσπάθεια που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. • Ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής, στη συνέχεια, κάλεσε τηλεφωνικά τους εκπροσώπους της πλοιοκτήτριας εταιρίας στη Γενική Γραμματεία Ναυτιλιακής Πολιτικής προκειμένου να υπάρξει ενδελεχής διαβούλευση με τους εμπλεκομένους φορείς. Στη συγκεκριμένη συνάντηση προσήλθε ο εκπρόσωπος της ΠΝΟ και δεν προσήλθε ο πληρεξούσιος εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρίας. • Αμέσως μετά, ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής κάλεσε εγγράφως την πλοιοκτήτρια εταιρία σε νέα συνάντηση προκειμένου να εξετασθούν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς οι παράμετροι του ζητήματος. • Η εταιρία απήντησε αρνητικά, μεταθέτοντας το χρόνο της όποιας συνάντησης για μετά τη Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010. • Σε συνέχεια της επιστολής της εταιρίας, η Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας απέστειλε επιστολή στην οποία διευκρινίζονται τα εξής: Η οποιαδήποτε συνάντηση των εμπλεκομένων φορέων μετά από σχετική πρωτοβουλία του ΥΠΟΙΑΝ έχει ως αποκλειστικό στόχο την διερεύνηση δυνατοτήτων επίλυσης του ζητήματος που επικαλείται η εταιρία σχετικά με τα πλοία ROPAX I και ROPAX II στον λιμένα της Κορίνθου. Το θέμα που έχει ανακύψει, διέπεται από το εσωτερικό Ελληνικό δίκαιο όσο τα εν λόγω πλοία βρίσκονται εντός Ελληνικού λιμένος. Η Ελληνική Κυβέρνηση, λόγω και της ηγετικής θέσης της Χώρας στην διεθνή ναυτιλία, λαμβάνει πάρα πολύ σοβαρά κάθε θέμα που αφορά στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, των επιβατών και εργαζομένων, καθώς και στη συναφή ναυτιλιακή νομοθεσία. Το ΥΠΟΙΑΝ, σεβόμενο ταυτόχρονα τα νόμιμα δικαιώματα συνδικαλιστικής δράσης όσο και το Κοινοτικό κεκτημένο, καλεί την εταιρεία να επιδείξει εμπράκτως πνεύμα συνεργασίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Στο site της Adriatic Lines υπάρχουν πολλά δημοσιεύματα από τον Ελληνικό και διεθνή τύπο, αλλά γίνεται μια σχετική αναφορά των γεγονότων από την εταιρεία.
NHSOS XIOS Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Εγω ευχομαι οι Ιταλοι συνδικαλιστες να μπλοκαρουν ΟΛΑ μας τα πλοια που πιανουν στα λιμανια τους και να μην τ αφησουν μεχρι να παρουν ολα Ιταλους ναυτες.... Ξεφτιλα πια δεν μπορω να το χαρακτηρισω κι αλλιως....Να κρεμασουμε και κοκκινα φαναρια σε ολες τις εισοδους της χωρας για ενημερωνουμε ξακαθαρα τους παντες τι χωρα/κρατος ειμαστε...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 (edited) Με την σημερινή του ανακοίνωση το ΥΠΟΙΑΝ, δείχνει ξεκάθαρα ότι συμμερίζεται τις ενστάσεις τις ΠΝΟ. Το ποιος έχει δίκαιο ή όχι αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι η διαφορά απόψεων μεταξύ δικαστηρίων και υπουργείου. Και οι δύο με τους ίδιους νόμους πορεύονται. Οι μεν έκριναν παράνομες τις κινητοποιήσεις (κρίνοντας προφανώς ότι δεν υπάρχει κάτι παράνομο), και οι δε καλούν σε διαπραγματεύσεις την εταιρεία. Εάν λοιπόν υπάρχει πράγματι πρόβλημα συνθέσεως στα πλοία (όπως υπονοεί το υπουργείο), γιατί τους επέτρεπαν τόσο καιρό να κάνουν δρομολόγια? Τώρα έμαθαν στο υπουργείο ότι τα πλοία δεν είναι RoRo? Ημερομηνία: Τρίτη, 15 Ιουνίου 2010 Σχετικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει με τα πλοία "ROPAX I" και "ROPAX II" στο λιμάνι της Κορίνθου Το ΥΠΟΙΑΝ από την πρώτη στιγμή προσέφερε, με πνεύμα καλοπιστίας, τις υπηρεσίες του προκειμένου να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, προσπάθεια η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι τα πλοία ROPAX I και ROPAX II δεν είναι RORO, δηλαδή δεν είναι οχηματαγωγά, όπως μέχρι τώρα εμφανίζονταν. Είναι επιβατικά, καθώς μεταφέρουν πάνω από 12 επιβάτες. Το ΥΠΟΙΑΝ, λόγω και της ηγετικής θέσης της Χώρας στην διεθνή ναυτιλία, λαμβάνει πολύ σοβαρά και εξετάζει όλα τα θέματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας, επιβατών και προσωπικού των συγκεκριμένων πλοίων. Οι προσπάθειες διαμεσολάβησης συνεχίζονται ακόμη και τώρα, όπως έγινε άλλωστε γνωστό και με το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο το Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010. Edited June 15, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Ασφαλιστικά μέτρα από την ΠΝΟ στην “Adriatic Lines” Ασφαλιστικά μέτρα κατά της “Adriatic Lines”,πλοιοκτήτριας εταιρείας των πλοίων Ro Pax 1 και 2, καταθέτει αυτή την ώρα ο δικηγόρος της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του TheSeaNation στα ασφαλιστικά μέτρα αναφέρεται ότι το πλοίο δεν έχει τον επαρκή αριθμό ναυτικών ώστε να εκτελεί με ασφάλεια πλόες. Από την πλευρά της η εταιρεία υποστηρίζει ότι πληρεί όλους τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας και ότι βάσει της αγγλικής νομοθεσίας και των τεχνικών χαρακτηριστικών του πλοίου, ο αριθμός των 18 ναυτικών θεωρείται ως minimum για να μπορεί να εκτελεί κανονικά δρομολόγια. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την ΠΝΟ τα αντίστοιχα πλοία υπό ελληνική σημαία έχουν 52-55 ναυτικούς και για το λόγο αυτό, τίθεται εκ μέρους της ΠΝΟ θέμα αθέμιτου ανταγωνισμού.
Orestis Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Θα συμφωνήσω με όλα όσα έχουν ειπωθεί πιο πάνω σχετικά με τις κινητοποιήσεις, την κρατική αδράνεια αλλά και τα νομοθετικά κενά. Εντύπωση πάντως μου κάνει η στάση της εταιρείας. Δεν ρίχνει ούτε προσωρινά νερό στο κρασί της και δεν ξέρω αν αυτό πρέπει να το ερμηνεύσω σαν διαπραγματευτική στρατηγική ή σαν προετοιμασία ηρωικής εξόδου.
Nick the Greek Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Το πόσα άτομα το λιγότερο πρέπει να έχει η σύνθεση του πληρώματος ενός πλοίου το καθορίζει η σημαία του πλοίου στο Minimum Safe Manning certificate, όπου επίσης καθορίζεται και τι διπλώματα πρέπει να έχουν σύμφωνα με την STCW, πόσοι πρέπει να έχουν GMDSS certificate και λοιπά. Εφ' όσον η σημαία λοιπόν είναι ικανοποιημένη με το επίπεδο επάνδρωσης, ο μόνος που μπορεί να εκφέρει κάποια σχετική ένσταση είναι το Port State Control σε περίπτωση που μετά από σχετικό έλεγχο το πλήρωμα δεν είναι επαρκές ποσοτικά ή ποιοτικά. Κάτι τέτοιο όμως δεν υφίσταται, η ΠΝΟ από κει και πέρα δεν έχει καν έννομο συμφέρον διότι ακόμα και με λιγότερους ναυτικούς να λειτουργούν τα πλοία απο το Safe Manning(πράγμα απίθανο), αν η εταιρεία κληθεί να προσλάβει κι άλλους ναυτικούς κανείς δεν μπορεί να την υποχρεώσει να είναι Έλληνες. Όλα αυτά είναι κινήσεις της πλάκας. Σκεφθείτε αύριο το πρωί να σταματούσαν οι Ιταλοί όλα τα ελληνικά φέρρυ και κρουαζιερόπλοια που πιάνουν Ιταλία και να προσπαθούσαν να τους επιβάλλουνν να προσλάβουν βάση της ιταλικής νομοθεσίας επιπλέον Ιταλούς σαν πλήρωμα..
captain81 Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Απο τα τοσα λεφτα που εχει χασει τοσες μερες που καθονται τα βαπορια της, θα μπορουσε να βαλει 10 Ελληνες και ολα θα ηταν μια χαρα!Δεν πληττονται μονο τα οικονομικα της αλλα και η αξιοπιστια της, για τον απλο λογο οτι πολλες μεταφορικες δεν γνωριζουν τον λογο που δεν ταξιδευουν τα βαπορια.
Orestis Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Συνάντηση με εκπρόσωπο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μεταφορών (ITF) είχε χθες η ΠΝΟ για το θέμα των δύο ro - ro της Αdriatic Lines που παραμένουν ακινητοποιημένα στο λιμάνι της Κορίνθου. Η ΙΤF συμφώνησε με τις ενέργειες της ελληνικής ομοσπονδίας των ναυτικών, η οποία κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά της εταιρείας μετά την επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΟΙΑΝ ότι το πλοίο μεταφέρει μεγάλο αριθμό επιβατών και επομένως είναι και επιβατηγό. Πάντως, η Adriatic εξακολουθεί να αποφεύγει την συνάντησή της με τα συναρμόδια υπουργεία, ενώ χθες στον Πειραιά υπήρξε φημολογία για ύπαρξη δεύτερων σκέψεων σχετικά με τα πλοία αυτά. Πηγή: Ημερησία Οι φήμες είχαν ξεκινήσει από προχθές Δεν ρίχνει ούτε προσωρινά νερό στο κρασί της και δεν ξέρω αν αυτό πρέπει να το ερμηνεύσω σαν διαπραγματευτική στρατηγική ή σαν προετοιμασία ηρωικής εξόδου.
NHSOS XIOS Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Το θεμα εχει παρει διαστασεις και στο forum του naviearmatori οπου σωστα κανουν λογο για το γνωστο 'ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΕΛΛΑΣ'':cool: Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι καποιο σχολιο σχετικα με το οτι,τα roro της HSW ειχαν στην πλειοψηφια τους πληρωμα Φιλιππινεζων(και Ελληνες)οσο καιρο εκαναν Κορινθο-Μαργκερα....Γνωριζει κανεις αν ισχυει κατι τετοιο?
Cruise Europa Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Το θεμα εχει παρει διαστασεις και στο forum του naviearmatori οπου σωστα κανουν λογο για το γνωστο 'ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΕΛΛΑΣ'':cool: Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι καποιο σχολιο σχετικα με το οτι,τα roro της HSW ειχαν στην πλειοψηφια τους πληρωμα Φιλιππινεζων(και Ελληνες)οσο καιρο εκαναν Κορινθο-Μαργκερα....Γνωριζει κανεις αν ισχυει κατι τετοιο? Θα συμφωνήσω και εγώ με τον αγαπητό ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ! Μιας και ασχολήθηκα αρκετά με το θέμα να πώ ότι οι Ιταλοί το πήραν πολύ περίεργα κάνοντας λόγο και για πιθανά κρυμμένα συμφέροντα και μάλιστα ο Ιταλός συμπλοιοκτήτης, δήλωσε σε τοπικά ΜΜΕ ότι θα ήταν προτιμότερο να γίνει κάτι ανάλογο και στην Ιταλία σε πλοία Ελληνικών συμφερόντων με ξένη σημαία και αλλοδαπό πλήρωμα για να δούμε τις αντιδράσεις της Ελλάδος! Πάντως η νέα εβδομάδα που έρχεται, θα είναι η καθοριστική για το μέλλον των 2 ROPAX και του 3ου που ετοιμάζαν καθώς το θέμα έχει φτάσει στα δικαστήρια εντός και εκτός των τοιχών της Ελλάδος! Όσο για την ΗSW αν και λίγο off topic, να πούμε ότι όντως έχει στα 2 μεγάλα RO/RO της αλλοδαπούς, αλλά η οργανική σύνθεση του πλοίου, καθορίζει τον αριθμό των Ελλήνων! Αυτά απο εμένα
Cruise Europa Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 οι Ιταλοί το πήραν πολύ περίεργα κάνοντας λόγο και για πιθανά κρυμμένα συμφέροντα και μάλιστα ο Ιταλός συμπλοιοκτήτης, δήλωσε σε τοπικά ΜΜΕ ότι θα ήταν προτιμότερο να γίνει κάτι ανάλογο και στην Ιταλία σε πλοία Ελληνικών συμφερόντων με ξένη σημαία και αλλοδαπό πλήρωμα για να δούμε τις αντιδράσεις της Ελλάδος! Ότι έλεγα πρίν μέρες, σήμερα που εκδικάστηκε η υπόθεση των ROPAX, κάνουν λόγο και τα ΜΜΕ της Ελλάδος Από το www.marinews.gr το ακόλουθο και όχι μόνο!! {Οι Ιταλοί θεωρούν ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει «νίψει τας χείρας της», ενώ κάποιοι επισημαίνουν ότι εάν και η Ιταλία απαιτήσει στα πλοία τα ελληνικά που εκτελούν πλόες στην Αδριατική απαιτήσουν να μπουν Ιταλοί ναυτικοί τότε θα αποκοπεί η Ελλάδα από την Ευρώπη ακτοπλοϊκώς.} Πάντως, εαν σταματήσει η εταιρεία, θα είναι ένα μικρό πλήγμα για την εμπορικότητα του λιμένα Κορίνθου (με ότι συνεπάγεται), καθώς είχαν ανεβάσει τις λιμενικές δραστηριότητες κατά 11% και είχαν "ταρακουνήσει" λίγο κάποιες άλλες εταιρείες!!
Orestis Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Αν τα πάντα πήγαιναν καλά για την εταιρεία και το μόνο πρόβλημα ήταν το εργασιακό, δεν νομίζω πως θα άφηναν ξεκρέμαστους τους πελάτες τους για ένα μήνα. Όπως έχω ξαναγράψει, εκτιμώ πως η εταιρεία αντιμετωπίζει και άλλα προβλήματα.
Cruise Europa Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Μην ξεχνάμε Orestis ότι διοικείται απο ξένους που έχουν άλλη νοοτροπία και άλλο τρόπο σκέψεως! Εξάλλου, κανείς-είτε ανταγωνιστές, είτε ναυτικοί παράγοντες λέγοντε-πίστευαν ότι θα πήγαιναν καλά τα πλοία και πιαστηκαν αρκετοί απροετοίμαστοι!! 'Οτι ψιλοπροβλήματα πιθανόν να έχει η εταιρεία, για την ώρα ήταν αντιμετωπίσημα. Γι αυτό κιόλας ήταν ένα βήμα πρίν το κλείσιμο συμφωνίας με γνωστή εταιρεία για ναύλωση/αγορά και τρίτου ROPAX;)
minoan Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 Οι Ιταλοί θεωρούν ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει «νίψει τας χείρας της», ενώ κάποιοι επισημαίνουν ότι εάν και η Ιταλία απαιτήσει στα πλοία τα ελληνικά που εκτελούν πλόες στην Αδριατική απαιτήσουν να μπουν Ιταλοί ναυτικοί τότε θα αποκοπεί η Ελλάδα από την Ευρώπη ακτοπλοϊκώς. Εαν όντως γίνει κάτι τέτοιο οι εταιρείες μας απλά θα καταστραφούν. Από την μια μεριά οι Ιταλοί θα απαιτούν τους δικούς τους ναυτικούς, οι Έλληνες τους δικούς τους και το αποτέλεσμα θα είναι οι εταιρείες και οι πελάτες τους όμηροι στις ορέξεις κάθε σωματείου
NHSOS XIOS Posted July 2, 2010 Posted July 2, 2010 Η εταιρια στο site της ανακοινωσε οτι ξεκιναει αυριο τα δρομολογια We intend to start our service again on this Saturday 3rd July sailing from Corinth at 15h00, and on Tuesday 6th July sailing from Ravenna at 15h00. Our intention is to re-build our service in a gradual way and we will communicate a full schedule to you in due course. Με ανακοινωθεν στην ANSA ομως,τονιζει καποιες πτυχες της 'προσωρινης' εκεχειριας Μπορει ο παρανομος αποκλεισμος των πλοιων μας να εληξε,λαβαμε ομως υποδειξεις απο τις ελληνικες λιμενικες αρχες,να μην ξεκινησουμε τα πλοια μας γιατι υπαρχει πιθανοτητα συντομα να τα ξαναδουμε 'υπο κατοχη'.Ο προεδρος της εταιριας Marco Alberti χαρακτηριζει απαραδεκτη την ολη κατασταση και ρωτα πως γινεται σε μια χωρα της ευρωπαικης ενωσης να υπαρχουν προστατευτισμοι τετοιου τυπου και πελατειακες σχεσεις που εμποδιζουν τον ελευθερο ανταγωνισμο. Απο το shippingonline.it
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 Αγωγές κατά ελληνικού δημοσίου και ΠΝΟ προτίθεται να καταθέσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία των Ρόπαξ 1 και Ρόπαξ 2 που για 20 ημέρες ήταν αποκλεισμένα στο λιμάνι της Κορίνθου από συνδικαλιστές ναυτεργάτες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now