Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καλο ολο αυτο το μπαραζ επιστολων και εκκλησεων, αλλα δεν αρκει.

 

μην την παθουμε οπως τον οκτωβριο που ολοι εστελναν επιστολες υπερ του αιτηματος της strintzis ferries για επαναδρομολογηση του επτανησος, εγκριθηκε η ετησια δρομολογηση απο 01.11, μονο και μονο για να ανακληθει λιγες εβδομαδες μετα.

 

καλο θα ηταν να ανοιγε και λιγο τα χαρτια της η εταιρεια (πχ που βρισκεται το βαπορι, ποτε θα ειναι ετοιμο για δρομολογηση κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Σωστός Proud.
Γιατί μιλάμε για ένα πλοίο που είναι άγνωστη η κατάστασή του και η ετοιμότητά του.

Όσον αφορά το θέμα των επιστολών: Ζούμε σε μία χώρα που οι συλλογικές δράσεις είναι κάτι σχετικά άγνωστο όταν εμπλέκονται αιρετοί. Μήπως είναι η ώρα να συσταθεί μια επιτροπή "άμεσης δράσης", που να συντονίζει τις ενέργειες; Η οποία θα προσπαθήσει να κοινοποιήσει αφενός την αναγκαιότητα να λειτουργήσει ξανά ολοχρονικώς η γραμμή με εμφατικό τρόπο (μπήκε ο Χατζηγεωργίου μέσα μου) αλλά και να παρουσιάζει συλλογικά και συνολικά τους φορείς που συνυπογράφουν.

Ο σκοπός βέβαια δεν πρέπει να είναι να λειτουργήσει υπέρ μιας εταιρείας αλλά υπέρ όποιας εταιρείας δηλώσει ενδιαφέρον να καλύψει τη γραμμή αξιόπιστα και κατά το μεγαλύτερο δυνατό διάστημα

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν να ανοιγε και λιγο τα χαρτια της η εταιρεια (πχ που βρισκεται το βαπορι, ποτε θα ειναι ετοιμο για δρομολογηση κλπ)

 

Πάντως, κι εγώ αν ήμουνα "αιρετός","αυτοδιοικητικός" ή "φορέας" πρώτα θα ζητούσα έγκυρη πληροφόρηση και εγγυήσεις από την (όποια) εταιρεία, πριν αρχίσω να στηρίζω το αίτημά της, ειδικά μετά το πρόσφατο φιάσκο του Επτάνησος.

Link to comment
Share on other sites

Νέες φήμες για το Επτάνησος στις 26 Ιουνίου

Edit: Το Ithacanews γράφει ότι έχει υπογραφεί η δρομολόγηση

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

α) Χρειάζεται ΣΑΣ και 

β) προλαβαίνει σε 18 μέρες από την κατάσταση παροπλισμού που βρίσκεται, να έχει πλήρωμα, να βγάλει χαρτιά και να καλλωπιστεί για να έρθει;

Link to comment
Share on other sites

Ατα) Δεν χρειαζεται ΣΑΣ ;) μπορει να παρει δρομολογια με υπουργικη αποφαση. θεληση (κοινως ακρες) να υπαρχει. θυμηθειτε το περσυνο προηγουμενο του κεφαλονια.

 

Βτα) το επτανησος περσυ πηγε ντανα μετα απο επισκευη. οτι και να πρεπει να κανει για χαρτια κλπ δεν θα απαιτησει και παραμονη εβδομαδων στη ζωνη

 

Δτα) Ναυλωμενο απο τον θεοδοση θα βγει το τανι. Κοινως ξεκιναμε το καλοκαιρι με το τανι ναυλωμενο και αν παμε καλα βλεπουμε

 

Γτα) τα δυσκολα ειναι μετα και οχι πριν τη δρομολογηση. για να σταθει η γραμμη (οπως εχω πει πολλες φορες) θελει ολη την κινηση της ιθακης και 30-35% της κινησης της κεφαλονιας. με τα δεδομενα του 2012 στεκεται  βεβαια οχι με καθημερινα διπλα. η γραμμη ομως ειναι νεκρη αυτη τη στιγμη και αυτη ειναι η τελευταια της ευκαιρια. αν δεν στηριχτει απο τους κεφαλονιτες θα αποτυχει και μετα αλλη ευκαιρια δεν εχει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το τάνι άλλωστε έχει στις 26 δρομολόγια. :lol:

παιζεις με τον πονο μας αδελφε; :P

εκει που για 5 μερες ειχαμε επιστολες, αναρτησεις, δημοσιευματα, tweets και οτι αλλο θες, ξαφνικα σωπασαν ολοι. ουτε τι (και αν) απαντησε το υπουργειο δεν μαθαμε

Link to comment
Share on other sites

επισημως, γιατι δεν τα βρηκαν στη ναυλωση (ετσι λεει το kefaloniapress)
 
ανεπισημως γιατι ειχαν πεσει λυτοι και δεμενοι στο ΥΝΑ να μην δοθει αδεια στον Θεοδοση. κυκλοφορησαν διαφορα κουλα, μεχρι οτι του ζητηθηκε, εκτος απο δεκαμηνη δρομολογηση στην πατρα, να καλυπτει καποιες φορες την εβδομαδα επικουρικα και δευτερευουσες γραμμες των νησιων. αυτο βεβαια αν ισχυει εγινε μονο και μονο για να σιγουρευτουν οτι θα πει οχι.

 

η ουσια ειναι οτι το lobby της κυλληνης (ionian & kefalonian) δεν θελουν με τπτ να μπει ανταγωνιστης απο πατρα. αν καταφερουν να μην μπει κανεις φετος στην πατρα, πιστευω οτι ο επομενος στοχος τους θα ειναι να κλεισουν και τη γραμμη του αστακου απο του χρονου


ΥΓ: δεν πρεπει να πολυκαιγοταν και για την πατρα ο θεοδοσης παντως. αν καιγοταν θα ειχε βγει στα κεραμιδια

Link to comment
Share on other sites

σε συνεχεια των παραπανω, στο ΣΑΣ της 01.07 δεν υπαρχει αιτημα της Levante για φετος. Υπαρχει ομως στα θεματα επομενης περιοδους (Νο 3) συζητηση για τα δρομολογια των γραμμων της περιοχης οπου γινεται αναφορα και στη γραμμη πατρα σαμη πισαετος.

Link to comment
Share on other sites

Όλα δείχνουν πως μπαίνει ταφόπλακα στη γραμμή, με την ανοχή του αστείου κράτους. Είναι που είναι γενικά, βάλε και την συγκυρία με το καμάρι της πολιτικής στο πηδάλιο του Υπουργείου... Βέβαια από γραμμές ο Υπουργός γνωρίζει....

 

Τεράστιες ευθύνες και από τα νησιά αλλά και την Πάτρα: Από τους τοπικούς άρχοντες, τους συλλόγους εμπορικούς και τουριστικούς και γενικά όλους όσους θα έπρεπε να έχουν ενώσει τις φωνές τους και να έρθουν σε συμφωνία με οποιονδήποτε έδειχνε τη διάθεση να μπει σοβαρά στη γραμμή, ακόμα και αν αυτό αρχικά ήταν για τη σεζόν.

 

Και να πάψουν να παίζουν με τα νησιά και τον κόσμο τους όλοι οι επίδοξοι σωτήρες, από τη στιγμή που διέκοψαν οι Στριντζαίοι. Από την Κεφαλόνιαν, την Ιόνιαν, τη Λεβάντε(ν) και δεν ξέρω και εγώ ποιος άλλος θα "ενδιαφερθεί" ακόμα.

 

Αυτό με τον Αστακό όμως πως θα μπορούσε να γίνει; μόνο αν έβαζαν κανέναν καράβι ανταγωνιστικά για να πιέσουν το πέλαγος και μετά να την κάνουν

Link to comment
Share on other sites

To Kefaloniapress.gr επανέρχεται στο θέμα αν και έχει μπλεχτεί λίγο. Από τη μία κάνει αναφορά στα θέματα του ΣΑΣ και την αναφορά στη γραμμή -δεν είδαν ότι αφορά την επόμενη δρομολογιακή περίοδο- αλλά από την άλλη λέει ότι αύριο Τρίτη θα παρθούν οριστικές αποφάσεις από την εταιρεία του Στρίντζη σχετικά με τη ναύλωση του πλοίου. Αν παρθεί θετική απόφαση, το πλοίο θα είναι έτοιμο, σύμφωνα με την ανάρτηση αυτή, να ξεκινήσει δρομολόγια από 01/07 για 18μηνη δρομολόγηση

 

Υ.Γ. Η ανάρτηση ρίχνει το μπαλάκι στις Γραμμές Επανήσου (Στρίντζης) όπως και την ευθύνη που μένει "ορφανή" η γραμμή

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στους συμφορουμιτες!!Ας πω και εγω με τη σειρα μου αυτα που εμα8α το Σαββατοκυριακο που ημουν στη Κεφαλονια!!Ο Mr Θεοδοσης ψαχνει απεγνωσμενα πλοιο για Πατρα Σαμη Ιθακη με φημολογουμενο εισητηριο κατω απ'τα 40 :eek: ευρω το αυτοκινητο!!Αναμενονται μεγαλες ναυμαχιες στο Ιονιο παντως!!

Link to comment
Share on other sites

σαφεστατα και υπαρχουν ευθυνες των μετοχων της Strintzis Ferries, αλλα αυτες, οπως εχουμε πει πολλες φορες, αναγονται στο παρελθον και σε λανθασμενες αποφασεις που οδηγησαν στο κλεισιμο της εταιρειας, αλλα και στο φιασκο του περσυνου νοεμβριου με την υποτιθεμενη επαναδρομολογηση.

 

για τα τωρινα και αν ο 11880 θελει να μπει σε μια γραμμη, χωρις να εχει πλοιο, το καδρο μεγαλωνει


ΥΓ: το οτι ειναι ανεκδοτο το ζητημα πλεον, δεν χωρα κουβεντα

Link to comment
Share on other sites

ερχεται ο πιου. ^_^

 

ολα ειναι ετοιμα. αυριο κληρωνει, την τεταρτη πληρωνει σαν το εθνικο λαχειο B)

 

ουτε δεξαμενη δεν θα το πανε. μετα απο ενα χρονο ντανα θα κανει σε 48 ωρες δρομολογιο.

 

βεβαια λιγο μπερδεμενα μας τα λεει η αναρτηση. εκει που θα εβγαινε ναυλωμενο απο τη levante ferries (το μονο που θυμαμαι :P ) τωρα το kefaloniapress μιλα για εταιρεια στριντζης και νεο διοικητικο συμβουλιο.

Link to comment
Share on other sites

Και το σίριαλ συνεχίζεται.

Σημερινή ανάρτηση στο kefaloniapress.gr αναφέρει ότι ενώ όλα ήταν έτοιμα, τελικά έκανε πίσω ο μισθωτής (Θεοδόσης) και ενημέρωσε δια εκπροσώπου ότι δεν ενδιαφέρεται πλέον.

 

Δύο τινά: ή μας δουλεύουν ή μας δουλεύουν...

Link to comment
Share on other sites

...Δουλεμα με δοσεις, ο... Θεοδοσης (για να παραφρασω και το γνωστο ρητο B) )

 

ο θεοδοσης για το Ζαντε νοιαζεται και για εκει πιεζει. η φωτοβολιδα περι τανι εκει απεβλεπε.

 

οσο για τις ανα τριμηνο "επανεμφανισεις" του Επτανησος, θυμιζουν κατι προαναγγελιες αποκαλυπτικων δημοσιευματων, που ολως παραδοξως ποτε δεν βλεπουν το φως της δημοσιοτητας. ;)

Link to comment
Share on other sites

μου ξαναρχονται ενα ενα, χρονια δοξασμενα.

Δεκα χρονια συνεχους και αδιαλειπτης παρουσιας συμπληρωνει σημερα το κεφαλονια στη γραμμη του. Ηταν παρασκευη 07/07/1995 οταν ξεκινησε απο ιθακη αντικαθιστωντας το original επτανησος,

 

ηρθεν η μερα. μετα απο 16 χρονια αφηνει τη γραμμη του για να εξυπηρετησει αλλη γραμμη.

16 χρονια απο τη δρομολογηση του κεφαλονια στη γραμμη και 3 χρονια απο την αποχωρηση του (με μια αποχαιρετιστηρια επανοδο νοεμβρη/δεκεμβρη του 2011)

η γραμμη πλεον δεν υπαρχει και η αποχωρηση του πλοιου που ταυτιστηκε οσο κανενα αλλο μαζι της, ηταν η αρχη της παρακμης

να ζησουμε να τη θυμομαστε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έφθασαν στα αυτιά μου και νέες φήμες για τη λειτουργία της γραμμής. Ότι και καλά ο Θεοδόσης αποφάσισε εν τέλει να αποζημιώσεις τη / το μέτοχο της Strintzis Ferries που μπλοκάρει τη ναύλωση και να μπει απευθείας στην εταιρεία. Τι να λέμε τώρα, κοντεύει να φύγει και ο Ιούλιος...

Link to comment
Share on other sites

Και ενώ ο Ιούλιος οδεύει προς το τέλος του, την προσεχή Δευτέρα 28 Ιουλίου, η Ριζοσπαστική Συσπείρωση Πολιτών Ιθάκης καλεί σε πανιθακησιακή συνέλευση για το ακτοπλοϊκό. Λίγο αργά θαρρώ για δάκρυα. Αλλά επειδή έχουν προσκληθεί όλοι οι αρμόδιοι φορείς, είμαι περίεργος τι και αν θα ειπωθεί.

Το αναρτώ εδώ μιας και αυτή ήταν η κύρια γραμμή σύνδεσης του νησιού

Επίσης, επιστολή για το θέμα έστειλαν στον Πρωθυπουργό κάτοικοι της περιοχής της Σάμης. Αναφέρονται στα σημαντικά τουριστικά αξιοθέατα της περιοχής και προτείνουν αν δεν βρεθεί άλλη λύση, να υποχρεωθούν οι εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται Κυλλήνη - Πόρο, να εκτελούν εκ περιτροπής δρομολόγιο Πάτρα - Σάμη

(ναι την Ιθάκη δεν την αναφέρουν καν)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, επιστολή για το θέμα έστειλαν στον Πρωθυπουργό κάτοικοι της περιοχής της Σάμης.

 

Φαντάζομαι είναι η επιστολή που κοινοποιούν και στον ΥΕΝ Μίλτων Βαρβιτσιώτη και στον κύριο Αλέκον Τσίπρα. :D

Link to comment
Share on other sites

και ο πρωθυπουργος θα ρωτησει τον υπουργο, ο οποιος θα του θυμησει οτι η γραμμη ειναι ασυμφορη <_<  (ετσι εχει πει) και οτι η ιθακη εξυπηρετειται τακτικα απο αστακο και κυλληνη. (θα του θυμησει και ποσο κοντα στην παραταξη ειναι οι εχοντες συμφεροντα στην kefalonian).
 
για τη συγκεντρωση στην ιθακη πραγματικα εχω απορια, τι νοημα εχει στην... τουρλα του σαββατου? επι μηνες απερχομενοι και νεοεκλεγεντες λαμπουν με την αδρανεια τους.
 
 
οσο για την επιστολη "κατοικων" της σαμης (που αν δεν την εχει γραψει ογδονταπενταχρονος, σιγουρα ειναι φαρσα απο το κουλουρι) η αποψη μου ειναι οτι με επιστολες και μαλλιστα μεμονωμενες δεν γινεται τπτ.
 
τα εχουμε πει πολλες φορες, ας τα ξαναπουμε και αλλη μια. η συνολικη κινηση της κεφαλονιας (οπως την εχουμε δει και στο δελτιο κεφαλονιας) , λιγο κατω, λιγο πανω δεν εχει μεταβληθει ουσιαστικα απο το 2012, που ειναι η τελευταια χρονια που η γραμμη της πατρας λειτουργησε κανονικα.
 
για να σταθει εταιρεια στην πατρα, θελει περιπου το 1/3 της κινησης της κεφαλονιας και σχεδον ολη την κινηση του θιακιου (που σημερα ειναι στα ταρταρα) και εννοειται ισοτιμη στηριξη απο ΚΤΕΛ και φορτηγατζηδες.
 
αυτο σε απλα μαθηματικα, επειδη η πιττα ειναι συγκεκριμενη, σημαινει οτι δεν χωρανε δυο εταιρειες στον πορο και βιωσιμη λυση στην πατρα. ή η πατρα θα ειναι off ή ο ενας απο τον πορο θα παρει ποδι.
 
καμια απο τις δυο εταιρειες που ειναι στον πορο τωρα και κοροϊδευουν οτι εξυπηρετουν και το θιακι δεν εχει συμφερον να ξαναδει την πατρα να εξυπηρετειται σοβαρα οπως μεχρι και το 2012.
 
αν στα νησια υπαρχουν ανθρωποι με ειδικο βαρος (επαγγελματιες του τουρισμου και των μεταφορων, αιρετοι, αλλα και απλοι πολιτες) που θελουν να ξαναλειτουργησει η γραμμη, πρεπει να λειτουργησουν απο κοινου και αντι να στρεφονται στον υπουργο, στον πρωθυπουργο και στο... θεο, να πανε σε μια εταιρεια και να την πεισουν με νουμερα και στοιχεια οτι μπορουν (αν μπορουν) να της εξασφαλισουν την κινηση που χρειαζεται για να ειναι βιωσιμο το εγχειρημα.
 
 
ΥΓ: στο θιακι ειναι τραγικοι. δεν εκαναν τπτ ουτε για μια μικρη τροποποιηση των δρομολογιων του πελαγους, ωστε να μην κανεις 3,5 ωρες απο αστακο ή για να πετυχουν και μεσημεριανες προσεγγισεις απο κυλληνη τωρα το καλοκαιρι

Edited by proud_ionian
milton
Link to comment
Share on other sites

@enas chiotis: Βεβαίως για την επιστολή που αναφέρεις στο Μίλτονα και στον Αλεκούκο ομιλούσα!

 

@Proud: Η συγκέντρωση δεν ξέρω πως τους ήρθε, πραγματικά. Πέρα από το να δείξουμε ότι είμαστε εδώ και υπάρχουμε σαν δημοτική παράταξη. Γιατί -αν και θα γίνω μάντης κακών- φαντάζομαι θα οδηγηθεί σε ηχηρή αποτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...