captain Mits Posted May 24 Posted May 24 Ακούγεται ότι θα μπει στο παροναξια-Κουφονησια-Αμοργος το καλοκαίρι
daan1801 Posted May 24 Posted May 24 (edited) That would be a good choice since she isn’t as fast as Highspeed 3 & Highspeed 4. HS3&4 are a better match on the Piraeus - Heraklion line then HS3 & Hellenic Highspeed Edited May 27 by Nick the Greek Quote
hsw Posted May 24 Posted May 24 (edited) Ενώ σε Παροναξία, Κουφονήσια και Αμοργό δεν χρειάζεται η ταχύτητα; Η γραμμή του Ηρακλείου για μένα είναι χαμένη απο τη στιγμή που ανοίξανε τα πλάνα τόσο αργά και τόσο ελλειπώς. Και με αυτή τη "στρατηγική" θα χάσουν και τη συγκεκριμένη γραμμή που ήταν μέχρι πρότινος το HS4 αφού υπάρχει ευθύς ανταγωνισμός από το Champion Jet 3 και σε ωράρια και σε ταχύτητες. Τα κάστρα σου τα προστατεύεις, δεν τα παρατάς στο έλεος του ανταγωνισμού.. Τα'χουμε πει πολλές φορές και στο τέλος θα καταντήσουμε γραφικοί, αλλά κάθε πέρσι και καλύτερα. Απλά δεν περίμενα ότι η ταχύτητα και η χωρητικότητα του HS4 δεν θεωρούνταν απαραίτητα σ' αυτή τη γραμμή. Edited May 24 by hsw
aggelos_lask Posted May 24 Posted May 24 Μην βιαζόμαστε μπορεί και το Hellenic Highspeed να πηγαίνει με παραπάνω ταχύτητα,έτσι και αλλιώς δεν το είδαμε και ποτέ σε γραμμή ταχύπλοου τα τελευταία χρόνια.Ας δούμε φέτος τι θα κάνουν και με αυτό στο Πάρο Νάξο Κουφονήσι Αμοργό και βλέπουμε, σίγουρα ναι δεν θα είναι καλύτερα από το Highspeed 4 αλλά μην είμαστε από την αρχή έτσι.
HS_4 Posted May 24 Posted May 24 Σιγά μην πηγαινει με 32-33. Αντε να πιανει τα 30’. Τη γραμμή την έχει χάσει απο περυσι που κανει το Πειρ-Παρος σε 3.10 αντι για 2.50-55 που έκανε.
aggelos_lask Posted May 29 Posted May 29 35 minutes ago, HS_4 said: Περαστηκαν για 1 μέρα τα δρομολόγια του hellenic highspeed. Πειραίας Πάρος σε 3,5 ώρες ενω το Δήλος κάνει 4! Καλά θα παέι αυτο! Κρίμα πραγματικά για την εταιρεία που κανει τέτοιους σχεδιασμούς. Οπότε άμα είναι με τέτοια ωράρια,να μαντέψω ότι max θα πηγαίνει μέχρι 28 κόμβους
AnekLines1 Posted May 29 Posted May 29 (edited) Λογικά κάπου εκεί καθώς το Δήλος έχει 24 υπηρεσιακή . Edited May 29 by AnekLines1
HS_4 Posted May 29 Posted May 29 Πάντως εκει που ήταν sold out εδω και καιρό για επιστροφή στις 9/6 απο τα νησιά τώρα έχει πολλές διαθέσιμες θεσεις. Πολλοί αλλαξαν με το Δήλος που πλεον ειναι σχεδον sold out !!
Man0lero Posted June 3 Posted June 3 Το πλοίο μεθωρμησε στο λιμάνι του Πειραιά χωρίς καποιο δοκιμαστικό και αν δεν κανω λάθος χωρίς δεξαμενισμο .
Nikos_Chania Posted June 5 Posted June 5 1 hour ago, HS_4 said: Κανονικό δρομολόγιο εχει! Mea culpa, δεν μου το έβγαλε στην αναζήτηση ούτε ως αναχωρησαν δρομολόγιο για αυτό και το ειπα.
HS_4 Posted Friday at 06:56 PM Posted Friday at 06:56 PM Με ποια λογική τις μισές μέρες θελει 3h το Παρος-Πειρ και τις υπόλοιπες 3.30h?
daan1801 Posted Monday at 11:14 PM Posted Monday at 11:14 PM Does anybody know if she has different engines or different jets then for example Superrunner or Speedrunner (2)? Since they all get to 34-35 knots and Hellenic Highspeed seems to still struggle reaching 30 knots..
Panagia Ekatontapiliani Posted Tuesday at 05:57 AM Posted Tuesday at 05:57 AM Speedrunner Jet & Superrunner Jet have the same type of engine with Hellenic Highspeed. (Ruston 20RK270)
daan1801 Posted Tuesday at 06:32 AM Posted Tuesday at 06:32 AM Are there then any differences that would explain the speed difference, or has she never reached speeds as the Superrunner/ Speedrunner are doing?
Nikos_Chania Posted Tuesday at 06:58 AM Posted Tuesday at 06:58 AM 2 main reasons: 1. The don't want to reach such speed, in order to maintain low fuel consumption. 2. Poor maintenance.
George...f Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Με 25 κόμβους από Αμοργο για Κουφονήσι, ήθελα να ξερα γιατί να το προτιμήσεις από το Naxos που έχεις και την επιλογή να βγεις κατάστρωμα να κάνεις μια βόλτα. Περνάει από τα ίδια νησιά ακριβώς κάνοντας μη ανταγωνιστικό χρόνο. Ελπίζω η Hellenic σύντομα να κάνει τράμπα με το 4αρη αφού η γραμμή του Ηρακλείου πάει ούτως ή άλλως ακλαφτη για φέτος.
Nikos_Chania Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago Ο λόγος που θα προτιμήσεις το Νάξος έναντι του ΗΗ είναι τα χρήματα, όχι το.... να βγεις κατάστρωμα. 5,5 ευρώ έναντι 33 είναι ένας πολύ καλός λόγος.
HS_4 Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago (edited) Εχει μελτεμι σημερα! Γενικά με 28-30 παει! Αλλά οπως και να εχει ο σχεδιασμός της αττικα ειναι οτι χειροτερο! Πιστεύω πως οσοι ασχολούνται με τα δρομολογια δεν πρεπει να εχουν ίδεα περι του θεματος! Edited 6 hours ago by polmyt quote
George...f Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago 26 minutes ago, Nikos_Chania said: Ο λόγος που θα προτιμήσεις το Νάξος έναντι του ΗΗ είναι τα χρήματα, όχι το.... να βγεις κατάστρωμα. 5,5 ευρώ έναντι 33 είναι ένας πολύ καλός λόγος. Εννοούσα στη βασική γραμμή προς τα νησιά και πίσω και όχι τις ενδοκυκλαδικες συνδεσεις. Προφανώς το οικονομικό έχει τεράστια διαφορά από μόνο του ώστε να προτιμήσεις το Ναξος.
BS CHIOS Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago (edited) Για τον μέσο επιβάτη, οι 2 λιγότερες πλεύσιμες ώρες του HHS σε σύγκριση με το Νάξος δεν είναι καθόλου αμελητέες. Edited 6 hours ago by polmyt quote
Nikos_Chania Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago 2 hours ago, George...f said: Με 25 κόμβους από Αμοργο για Κουφονήσι, ήθελα να ξερα γιατί να το προτιμήσεις από το Naxos Όταν η τοποθέτηση ξεκινάει με αυτόν τον τρόπο, βάσει γραμματικής, ότι έπεται από το κόμμα (,) και μετά έχει σχέση με ότι προηγήθηκε. Δηλαδή, η συμπερασματική τοποθέτηση ξεκινάει αναφέροντας "από Αμοργό για Κουφονήσι", οπότε οποιαδήποτε αιτία/αποτέλεσμα/τοποθέτηση έχει συνάφεια με αυτό. Σε αυτό απάντησα προσωπικά εγώ. Όπως φαίνεται από τις 2 επόμενες απαντήσεις, κανένας άλλος δεν τοποθετήθηκε σχετικά με το γιατί να επιλεχθεί το ΗΗ από Αμοργό για Κουφονήσια, αλλά γιατί να επιλεχθεί το ΗΗ από κάπου προς... κάπου. Τα αναφέρω, διότι εξελίχθηκε σε πύργο της Βαβελ, κάτι που εξ αρχης (είτε από λάθος είτε όχι) ήταν ξεκάθαρο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now