Jump to content
Shipfriends

Βlue Star Paros vs ρ/κ Vastaso και παρενεργειες


Recommended Posts

1_Blue_Star_Paros_in_Piraeus_1_29-12-08.JPG

Παραλίγο σύγκρουση του Blue Star Paros με ρυμουλκό κοντά στον ΠΑΤΡΟΚΛΟ, έκανε ελιγμό μεγάλο και το πλοίο πήρε δυο φορές μεγάλη κλίση πρός τα δεξιά. Σύμφωνα με το PEIRATIKO REPORTAZ, επικράτησε πανικός και οι επιβάτες έπεσαν κάτω ενώ δεν υπήρχε ενημέρωση προς τους επιβάτες. Το ρυμουλκό δεν διέθετε ευκρινή φώτα λέει, ο καπετάνιος του Blue Star Paros.

Edited by proud_ionian
φωτο
Link to comment
Share on other sites

Φοβερές ατάκες.

ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΡΑΝΤΑΡ ΚΎΡΙΟΙ...?

Όχι το βαπόρι πήγαινε μόνο του...

ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΗΚΑΝ, ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΟ....ΣΑΜΙΝΑ..

ΕΚΛΑΙΓΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ, ΦΏΝΑΖΑΝ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ.

Μα πως μπορεί ταυτόχρονα η δημιουργός του άρθρου να είναι και μέσα και έξω από το βαπόρι; :confused:

ΚΥΡΙΟΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ, ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ...

Προφανώς το καθήκον τους...

ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΕΡΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ...

Γιατί έγινε καμία σύγκρουση; :confused:

Και κλείνουμε με τη μυθική ατάκα:

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ...

Κατ'αρχήν (προς τη δημιουργό του άρθρου αυτό), καλό θα ήταν πέρα από τα αποσιωπητικά, να βάζουμε και κανένα άλλο σημείο στίξης διότι τα μάτια των αναγνωστών δεν φταίνε τίποτα.

Επίσης από ότι καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα, η δημοσιογράφος θα προτειμούσε να είχε γίνει όντως σύγκρουση για να έχει να γράφει κι άλλα περί ευθυνών. Αν δεχτούμε όλα τα παραπάνω ως δαιδομένα, από τη στιγμή που το πλοίο πήρε κάποια κλίση (υποθέτω λόγω στροφής με μεγάλη ταχύτητα) σημαίνει ότι έγινε διαδικασία αποφυγής σύγκρουσης, άρα όχι μόνο κάποιοι ήταν στη γέφυρα του πλοίου, όχι μόνο δεν είχαν μειωμένη προσοχή αλλά έπραξαν και στο ακέραιο το καθήκον τους που είναι η ασφάλεια επιβατών και πλοίου. Τι παραπάνω έπρεπε να κάνουν δηλαδή; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σχολιάσω το τρόπο γραφής του άρθρου διότι είναι χειρότερο και από την έκθεση ενός παιδιού του δημοτικού που τους βάλανε θέμα στο "σκέφτομαι και γράφω" περιγράψτε ένα κακό όνειρο.

Εγώ πάντως έχω την απορία. Δεν είδανε στο ραντάρ του πλοίου το ρυμουλκό να περνά απο μπροστά τους ? Έπρεπε να γίνει τελευταία στιγμή η κίνηση για αλλαγή πορείας προς αποφυγή πιθανής σύγκρουσης. Τα περί ελειπούς φωτισμού δεν μου στέκουν. Δεν είσαι σε ψαρόβαρκα και ξαφνικα το βλέπεις μπροστά σου. Υπάρχουν όργανα που δείχνουν ανα πάσα στιγμή τι πλεούμενο βρίσκεται μπροστά σου. Μήπως όντως κάποιος ξεχάστηκε και δεν έκανε τη δουλειά του? :confused:

Απλά κάτι δεν μου στέκει στην όλη ιστορία, ίσως να κάνω και λάθος.:o

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον thanosp, μπορεί μεν να αποφεύχθηκε η σύγκρουση, αλλά όχι όμως και με τον ορθότερο τρόπο, για επιβατηγό πλοίο. Σίγουρα κάτι δεν πήγε καλά, που μπορεί να οφείλεται είτε σε μηχάνημα είτε σε άνθρωπο. Και επειδή έχω την εντύπωση (λόγω ταχύτητας του Ρ/Κ) ότι υπάρχει και ρυμουλκούμενο, μήπως το πρόβλημα πρέκυψε εξαιτίας του ρυμουλκούμενου?

Και με την ευκαιρία, ενώ το Vastaso συνέχιζε κανονικά με πορεία ΒΑ προς Δαρδανέλια, εδώ και καμιά ώρα, ΒΔ των Ψαρών, άλλαξε πορεία και κατευθύνεται ΝΑ.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Παρά το ακατάλληλον του τόπου που το άκουσα, οφείλω να ομολογήσω ότι πήγα να πάθω αποπληξία από τα γέλια όταν άκουσα από αυτόπτη μάρτυρα (επιβάτιδα) τι έγινε στα σαλόνια του καραβιού όταν πήρε την πρώτη κλίση (δεξιά), πρέπει να ακολούθησε και δεύτερη, όχι τόσο έντονη. Αν και το πράγμα θα μπορούσε και να είναι σοβαρό, και μόνο να ήμασταν μέσα για να ακούγαμε ότι ξεστομίσθηκε, είμαι βέβαιος ότι θα είχαμε κάνει καινούργιο συκώτι :P.

Link to comment
Share on other sites

πρέπει να είσαι εντελώς γκαντέμης για να την έχεις επιβάτιδα τη μέρα που θα σου τύχει η στραβή.

Αυτό βέβαια που δεν έχει σημασία για την "ειδική εντεταλμένη απο το ΥΕΝΑΝΠ κυρία" είναι ότι υπήρξε συνενόηση μεταξύ των δύο αξιωματικών γέφυρας για το πως θα περάσουν και ενω αν το ΠΑΡΟΣ έκανε δεξιά δεν θα το συζητάγαμε τώρα, ο Ρώσσος απαίτησε να περάσει πρύμα του.

Και επειδή το ΠΑΡΟΣ ανάγκάστηκε να βάλει παραπάνω τιμόνι αριστερά και ως γνωστόν ακούει στην κλίση έντονα, πήρε κλίση απότομα και στιγμιαία.

Δυστυχώς για τους fans της τρομολαγνείας ούτε μοτό έπεσαν απο το μπατάρισμα, ούτε σπασίματα, ούτε κατσαστροφές και κυρίως όυτε στάλα αίμα.

Αντι αυτού είχε κραυγές στα κινητά και στο Θάλαμο Επιχειρήσεων που είναι πλέον στη μόδα, και άλλα τέτοια προχωρημένα.

Αν είναι η ίδια κυρία που ξαναπήρε το Θάλαμο για να καταγγείλει ακυβερνησία σε ταχύπλοο που έκανε ανάποδα για να βγάλει σακούλα απο το water jet του πριν μια εβδομάδα, και παρά την άμεση ενημερωτική ανακοίνωση εκείνη έκρινε οτι το πλοίο έμεινε ακυβέρνητο, τότε να γνωρίζουμε πότε ταξιδέυει και να αδειάζουμε τα πλοία ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι υπόλοιποι,και να το απολαμβάνει μόνη της μαζί με το πλήρωμα.

Πάλι καλά που ταξιδέυουν έγκυροι δημοσιογράφοι ανάμεσά μας, και δεν κινδυνέυουμε απο ασυνείδητους.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάτι δεν πήγε καλά, που μπορεί να οφείλεται είτε σε μηχάνημα είτε σε άνθρωπο.
υπήρξε συνενόηση μεταξύ των δύο αξιωματικών γέφυρας για το πως θα περάσουν και ενω αν το ΠΑΡΟΣ έκανε δεξιά δεν θα το συζητάγαμε τώρα, ο Ρώσσος απαίτησε να περάσει πρύμα του.

Νομίζω ότι ο aiolosii μας έδωσε την απάντηση στις απορίες μας...

Και με την ευκαιρία, ενώ το Vastaso συνέχιζε κανονικά με πορεία ΒΑ προς Δαρδανέλια, εδώ και καμιά ώρα, ΒΔ των Ψαρών, άλλαξε πορεία και κατευθύνεται ΝΑ.:confused:
Το Vastaso πλέον βρίσκεται έξω άπό το λιμανι των Ψαρών, σε Ελληνικά χωρικά ύδατα. Αυτή η αλλαγή πορείας και η προσέγγιση Ελληνικού λιμανιού, προφανώς θα σχετίζεται με το συμβάν. Ίσως, καμιά κατάθεση στα πλαίσια προανάκρισης...:confused:
Link to comment
Share on other sites

Μηπως το παρατραβαμε λιγο? Ενας ελιγμος αποφυγης συγκρουσης με 23 κομβους και πανω απο 10-15 μοιρες στο τιμονι ειναι απολυτως λογικο να δωσει μεγαλη κλιση στο πλοιο. Σιγουρα υπηρξε πανικος οπως και στην Παρο τοτε με το περιστατικο του Ναξος και του Δημητρουλα. Αλλα μην τρελαθουμε κιολας. Αληθεια το Πειραιας Τραφικ τι εκανε? Παρακολουθουσε?

Link to comment
Share on other sites

καλα τοτε στην παρο ηταν αλλιως!παντως θα συμφωνησω με τον NEPTUNE οτι ενας ελιγμος με μεγαλη ταχυτητα κ με τα τιμονια του μπλου σταρ που ακουνε αμεσως κ δινουν μεγαλες κλισεις δεν φερνει την καταστροφη!οπως βεβαια κ οι υποθεσεις ΡΑΝΤΑΡ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙς ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ, ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΕΠΟΧΕΣ ΣΑΜΑΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΑ!!!κανεις δεν ξερει τι εγινε,η τι συνενοηση υπηρχε μεταξυ των Α/Φ κ των 2 εμπλεκομενων κ στο τελος κατι χρειαστηκε να αλλαξει κ εγινε αυτη η τοσο βιαστηκη κινηση απο το μπλου σταρ...

Να πω κ μια ιστορια παρομια με αυτη πριν 4 χρονια φευγαμε με το παρος απο πειραια κ αφου εχουμε βγει απο το separation κ ειμαστε στον αι γιωργη κατεβαινει ενα ρωσικο φορτηγο το οποιο το καλουμε για γυρισει λιγο για να βοηθησει να μην ψηλωσουμε πολυ ωστε να τον περασουμε απο πρυμα!5λεπτα τον καλουσαμε τιποτα αυτος ωσπου αναψαμε τον προβολεα κ φωτιζαμε στην γεφυρα κ στο κομοδεσιο απο κατω κ καλουσαμε απο τον ασυρματο ταυτοχρονα κ μετα απο 2λεπτα ακουσαμε απαντηση κ ειχαμε το επιθυμητο αποτελεσμα...ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝΕ Κ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Τα περί ελειπούς φωτισμού δεν μου στέκουν. Δεν είσαι σε ψαρόβαρκα και ξαφνικα το βλέπεις μπροστά σου. Υπάρχουν όργανα που δείχνουν ανα πάσα στιγμή τι πλεούμενο βρίσκεται μπροστά σου. Μήπως όντως κάποιος ξεχάστηκε και δεν έκανε τη δουλειά του? :confused:

Από ότι φαίνεται βρέθηκε ο «ένοχος» (αξιωματικός βάρδιας) και θα τιμωρηθεί με την απομάκρυνση του από το πλοίου:o:(

Link to comment
Share on other sites

Αν τα πράγματα είναι όντως όπως μας εξήγησαν πιο πάνω οι πληροφορημένοι συνφορουμίτες και υπήρξε θέμα με την συνενόηση με το ρυμουλκό, αυτή η τιμωρία εφαρμόζεται λόγω της έκτασης που πήρε το θέμα απο τους επιβάτες. Είναι κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Εάν ήταν δημόσιο και ενδιέφερε την επιχείρηση η ψήφος του λαουτζίκου πιστεύω ότι θα ευσταθούσε η θεωρία περί αποδιοπομπαίου τράγου. Επειδή όμως την διοίκηση της ιδιωτικής επιχείρησης δεν την απασχολούν τα κουκιά μήπως όντως διαπιστώθηκαν ευθύνες τις οποίες και πλήρωσε ο υπόψη Αξιωματικός?

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχουν μονο τα φορουμ, αλλα και τα ειδησεγραφικα και "ειδησεογραφικα" sites. ενα απο αυτα (νομιζω στο πειρατικο) ελεγαν οτι το bs paros δεν ειχε αντιληφθει οτι επροκειτο περι ρυμουλκου και ρυμουλκουμενου, αλλα για 2 ανεξαρτητα σκαφη και οτι πηγε να περασει αναμεσα με κινδυνο να βρει στο συρμα και με ολες τις πιθανες συνεπειες. του εκανε σινιαλο το ρυμουλκο και την τελευταια στιγμη αποφευχθηκε το κακο.

αν υπαρχει τετοια υπονοια (ακομη και αν ειναι 100% λαθος του ρυμουλκου) και εχεις και 2-3 μουτζαχεντιν... bloggerισσεςB) να στο κοπανανε καθε μερα, υπολογιζεις παρα πολυ τη γνωμη του λαουτζικου και το κακο ονομα που μπορει να σου βγαλουν ορισμενοι και ας μην σε ψηφιζει.

Link to comment
Share on other sites

Μα πιστεύει κανείς ότι η Blue Star (ή οποιαδήποτε άλλη σοβαρή εταιρεία) δεν θα έκανε εσωτερική έρευνα για το περιστατικό? Και δεν πιστεύω ότι οι όποιες ενέργειες της εταιρείας έγιναν κάτω από την πίεση λόγω της δημοσιότητας που πήρε το γεγονός. Θα γίνονταν...ούτως ή άλλως. Αυτή είναι η έννοια της σοβαρής εταιρείας.

Από εκεί και πέρα θα πρέπει να επισημάνουμε ότι -εκ του αποτελέσματος- πρόκειται για ένα ασήμαντο συμβάν, που δεν πρέπει όμως να επαναληφθεί. Και όλοι αυτοί οι αλαλαγμοί δεν μπορώ να καταλάβω που αποσκοπούν. Ωραία έγινε μια στραβή...τί πρέπει να γίνει τώρα? Να κρεμάσουμε τον υπεύθυνο από το κατάρτι για παραδειγματισμό? Είμαι βέβαιος πως ό,τι έπρεπε να γίνει...έγινε. Και όλοι οι ενδιαφερόμενοι άκουσαν το καμπανάκι. Νομίζω ότι λίγη σύνεση...δεν θα έβλαπτε κανέναν. Όπως καλό θα έκανε και μια ανακοίνωση της Blue Star με τις απόψεις της σχετικά με τα όσα γράφονται. Ομολογώ ότι αυτή η πάγια επικοινωνιακή τακτική του "άστο να περάσει στο ντούκο"...είναι ενοχλητική.

Χειρότερο όμως από τους αλαλαγμούς...είναι οι συναδελφικές μαχαιριές. Εάν μια φορά με ενοχλεί η συναδελφική κάλυψη που δίνει πάντα η ΠΕΠΕΝ...χίλιες φορές με αηδιάζει η συναδελφική μαχαιριά. Και μιλάω για όλους αυτούς (τους ευτυχώς λίγους) που αμέσως βγήκαν να καταδικάσουν τον συνάδελφό τους. Δίχως άμεση γνώση των γεγονότων και δίχως καμιά συναίσθηση της θέσης του άλλου. Είδαν έναν συνάδελφό τους σε μια δύσκολη στιγμή...και βγήκαν να του δώσουν μία να πάει ακόμα παρακάτω. Τι να πει κανείς πλέον...

ΥΓ Αλήθεια, το Vastaso γιατί είναι ακόμη στα Ψαρά? Να έχει σχέση με το συμβάν ή απλώς περιμένει να πέσει ο καιρός?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα. Το ρανταρ μπορει να δειξει οτι δεν ειναι ανεξαρτητα τα σκαφη? Το ΑΙΣ μπορει να δειξει αμεσα τι ειναι αυτο μπροστα σου? Οταν πας να προσπερασεις απο ΑΡ η ΔΕ, μπορεις να το δηλωσεις με συριγμους. Δεν ξερουμε αν το εκαναν απο το Μπλου Σταρ, και αν το εκαναν, τι απαντησε το Ρ/Κ? Σε καθε περιπτωση υπαρχει ενα VDR που μπορει να μας πει ισως τι εγινε. (Θα εχουν σβηστει τωρα οι συνομιλιες? Αφου γραφει "πανω απο τα προηγουμενα", η συσκευη). τι θα δειξει η διερευνηση του συμβαντος? Πρεπει να μαθουμε. Το σιγουρο ειναι οτι δυστυχως τα πλοια δεν εχουν φρενα με ABS!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...