Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ένα πραγματικά επιβλητικό πλοίο της Aker για την Irish Ferries,

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

το πλοιο δεν πηρε το ονομα του απο τον Οδυσσεα της Ιθακης (Ulysses=Οδυσσεας), αλλα απο το ομωνυμο μυθιστορημα το Ιρλανδου συγγραφεα του 19ου αιωνα James Joyce.

Η Irish Ferries εκεινη την εποχη ειχε παρει εργολαβια την ιρλανδικη λογοτεχνια. Το ταχυπλοο της (austalακι του 99, που ειχε περασει απο πειραια εν πλω απο αυστραλια προς ιρλανδια, για promo των highspeeds), το λεει Jonathan Swift (αλλος συγγραφεας αυτος. αντε και σε κωστας ταχτσης:D).

To Ulysses ηταν για λιγους μηνες το μεγαλυτερο ferry στον κοσμο, μεχρι να το ξεπερασει το Pride of Rotterdam.

Οσοι κατεχετε τη γλωσσα του Mat Derbyshire θα μαθετε περισσοτερα

Share this post


Link to post
Share on other sites
To Ulysses ηταν για λιγους μηνες το μεγαλυτερο ferry στον κοσμο, μεχρι να το ξεπερασει το Pride of Rotterdam.

Εξακολουθεί να είναι όσον αφορά τη χωρητικότητα σε αυτοκίνητα.

Photo από το ξαδερφάκι των Highspeed, Jonathan Swift, από την Ιρλανδία θα ανεβάσω σύντομα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικα απο τα ομορφα πλοια νεας γενιας.

Αυτο που αναρρωτιεμαι ειναι αν το βαπορι εχει τοση κινηση ωστε να βγαινει.Το ταξιδι ειναι περιπου 3.5 ωρες και πραγματικα δεν μπορω να φανταστω οτι μπορει να εχει τοση κινηση ωστε να ειναι απαραιτητο ενα τοσο μεγαλο πλοιο.1342 αυτοκινητα μου φανταζουν τεραστια χωρητικοτητα.

Για οποιον θελει περισσοτερα για το βαπορι υπαρχουν πληροφοριες στο site της irish ferries.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν και αποτέλεσε αφορμή για εγχώριες εξορμήσεις και εξερευνήσεις, η θητεία με πήγε πίσω προσωρινά στα διεθνή, μα επανέρχομαι... :eek:

Θα μου άρεσε πολύ το SFVI, πάντως, με αυτά τα χρώματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμενα και το συγκεκριμενο βαπορι οπως ειναι μου αρεσει παρα πολυ. εχει και ονομα που θυμιζει ιονιο:D, αν και το ονομα του το πηρε απο ομωνυμο μυθιστορημα και οχι απο τον οδυσσεα της ιθακης (της μιας και μονης;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα με πιανει μελαγχολια. Ακομα το περιμενω με τα σινιαλα του καπτα Μακη :(:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατι ειχε ακουστει ποτε οτι θα το εφερνε ο καπτα Μακης?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι αλλα ενα παρομοιο βαπορι ειχε σκοπο να παραγγειλει λιγο πριν το 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο από τις 15 του μήνα σε δεξαμενισμό στο Cammel Laird του Birkenhead, στην ευρύτερη περιοχή του Liverpool. Επιστροφή στα δρομολόγια στις 24 Ιανουαρίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ulysses επέστρεψε στο Δουβλίνο στις 13 Φεβρουαρίου από το δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead που κόστισαν περίπου 4 εκ ευρώ, λόγω των αλλαγών στις προπέλες την επισκευή στα τιμόνια, επισκευή στο πρυμνιό προπέλακι επισκευή στις κύριες μηχανές και βαφή του γκαράζ

ulysses-upgrade-1-hr.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ulysses ολοκλήρωσε τις εργασίες εγκατάστασης των scrubbers στο ναυπηγείο της Remontowa (άργησαν να ολοκληρωθούν οι εργασίες εγκατάστασης) και επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Dublin – Holyhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα πριν δυο μήνες με τον "Οδυσσέα" στην επιστροφή μου από Δουβλίνο προς Holyhead και πραγματικά το πλοίο μου άφησε άριστες εντυπώσεις. 

Το γκαράζ του πλοίου ήταν άψογο(κυρίως γκαράζ) ,οι ναύτες κατατοπιστικοι και γενικότερα η επί/αποβίβαση είναι σε άλλο επίπεδο. Σημαντικό επίσης (για εμάς που έχουμε ψυγεία) είναι ότι υπήρχαν πολλές πρίζες και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (και από θέμα τροφοδοσίας και ασφάλειας). 

Το εσωτερικό του πλοίου σε γενικές γραμμές καθαρό και ωραίο (αν και σε καποια σημεία υπήρχαν φθορές) με καλό εστιατόριο και ωραίο σαλόνι οδηγών. Επίσης εγώ δεν κατάλαβα vibration και το πλοίο αν και είχε εναν 7αρι γαρμπή συμπεριφέρθηκε άψογα και ολοκλήρωσε το δρομολόγιο του σε 3 ώρες και 40 λεπτά . 

Για μένα , το Ulysses είναι ανώτερο από το wb Yeats(το οποίο πήρα όταν πήγαινα Ιρλανδία ) και κρατιέται αρκετά καλά για την ηλικία του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερσί για τις εντυπώσεις αδελφέ. Μου κάνει εντύπωση το σχόλιό σου για τη συμπεριφορά του στη θάλασσα, το έχω πετύχει εν πλώ και μου είχε δημιουργήσει αμφιβολίες για το πως πάει στον καιρό. Οι επαγγελματίες οδηγοί δηλαδή δεν έρχονται σε επαφή με τους υπόλοιπους επιβάτες ε?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Και όμως το πλοίο ήταν αρκετά σταθερό με ελάχιστα δυνατά κουνήματα. Νομίζω πως και σε αυτό συνέβαλε ότι πήγαινε με λιγότερους κόμβους (γύρω στα 19-19.5 νομίζω) και για αυτό είχαμε μια μισαωρη καθυστέρηση. Βέβαια ένας Ιρλανδός οδηγός μου είπε πως όταν υπάρχει πολλή κίνηση από φορτηγά και επιβάτες το πλοίο πάει "του σκοτωμού" και κάνει κάτι ωραίες "βουτιές".

Όσον αφορά τους οδηγούς και βέβαια μπορούμε να μετακινηθουμε σε όλους τους χώρους του πλοίου απλά στο freight drivers club συνήθως πάνε όλοι επειδή είναι χώρος ήσυχος,μόνο για οδηγούς και πάντα πιάνεις συζήτηση με κάποιον (εκεί βρίσκεις από Άγγλους μέχρι και Μαροκινους και πάντα υπάρχουν ενδιαφέρουσες ιστορίες..)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...