Jump to content
Shipfriends

Blue Star Daewoo New Buildings


Recommended Posts

Ξέρουμε αν θα κινηθούν στα πρότυπα του Χίος(δηλαδή αρκετά κρεβάτια) ή στου Μύκονος(αρκετά αεροπορικά καθίσματα τύπου HS) ή στα πρότυπα Iθακη-Πάρος-Νάξος(σαρδέλες)??? Ίσως έτσι να ξέρουμε και που θα δρομολογηθούν...'η τουλάχιστον που σκοπεύουν!!

Link to comment
Share on other sites

θα προτεινα για ονοματα blue star syros & blue star thira.

τωρα ποιο θα ειναι το lineup της εταιρειας σε 2 χρονια που θα τα εχει παραλαβει και τα 2, ειναι πολυ νωρις να πουμε.

θα στοιχηματιζα παντως οτι μεχρι εκεινη την ωρα (που θα ερθουν) θα εχει επιτευχθει μια νεα ισορροπια δυναμεων στο αιγαιο (στην ακτοπλοϊα αναφερομαι, οχι στα ελληνοτουρκικα) και δεν θα εχουμε διεκδικηση νεων γραμμων.

πιο πιθανο θα εβλεπα το ενα τουλαχιστον να πηγαινε παροναξια και το αλλο πειραια ΣΤΜ, με τα μικρα μπαλαντερ. πχ το ενα αγονες κυκλαδων (σε συνδυασμο με εμπορικους προορισμους, το αλλο δυτικες, το αλλο παροναξια εναλλακτικα. δεν τα βλεπω 12νησα.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ...ΚΥΡΙΑΚΗ- Η ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΜΠΤΗ-ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ...ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ- ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ LIDRA MARRIOT, ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ....;)

Link to comment
Share on other sites

(το σχεδιο υπαρχει και στη γκαλερυ και απαγορευεται αυστηρα η αναδημοσιευση του οπουδηποτε χωρις τη γραπτη μου αδεια)

Πραγματικα χαιρομαι που καποιοι εξυπνοι οχι μονο αντεγραψαν το σχεδιο αλλα το πλασαραν σε αλλο δικτυακο τοπο με πηγη τη shippax η οποια το αγνοει :D Ουτε τις αναλογιες του σχεδιου αλλαξε για τα ματια του κοσμου ουτε εσβησε το βελακι που ειχε μεινει απο το επομενο σχεδιο που ειχα σβησει. Μα τετοιος ερασιτεχνισμος ρε παιδια? Η πλακα ειναι βεβαια οτι εγω ποτε δεν ειπα οτι αυτο το σχεδιο ειναι 100% τα νεα πλοια για τα οποια μιλαμε. Ειπα οτι ειναι ενα σχεδιο που το εχω 2 χρονια στο γραφειο μου και περιμενω να υλοποιηθει. Ταιριαζαν οι διαστασεις και τα χαρακτηριστικα του με αυτα που ανακοινωθηκαν και λεω "μπορει και να ειναι αυτο" Θα εχει πλακα λοιπον να μην ειναι τελικα αυτο το σχεδιο και να βγαλουν αναξιοπιστη τη shippax :D Δειχνει επιπεδο το οποιο ειναι ολοφανερο διαβαζοντας μια μονο σελιδα απο τις χιλιαδες του συγκεκριμενου site. ;)

Στα δικα μας τωρα. Αφου βαλαμε το προφιλ ας βαλουμε και μια προταση γενικης διαταξης απο τις πολλες που εχω για τα συγκεκριμενα μια και αυτη συζητουσαν τοτε. Συγγνωμη για τη μικρη διασταση οποιος το θελει το εχω και σε ηλεκτρονικη μορφη μπορει να μου το ζητησει με ΠΜ

Πηγη σχεδιου: Neptune (αυτος που θα το αντιγραψει ας βαλει πηγη και το kolopetinitsa.com δε με νοιαζει :D)

post-23-128326981813_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε άρθρο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ σχετικά με τη συμφωνία της Attica Group και της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) τη ναυπήγηση δύο νέων πλοίων, αναφέρει ότι:

Από τα δύο νεότευκτα το πρώτο εκ των οποίων αναμένεται να παραλάβει μέχρι το Μάιο του 2011 θα δρομολογηθεί στις Κυκλάδες σε αντικατάσταση του Superferry II. To άλλο θα παραληφθεί λίγο αργότερα και δεν έχει αποφασισθεί ακόμη που θα δρομολογηθεί. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι τα τεχνικά δεδομένα των πλοίων είναι τέτοια που μπορεί να ανταποκριθούν στην κάλυψη όλων σχεδόν των γραμμών του Αιγαίου, ενώ ελάχιστα είναι τα λιμάνια στα οποία θα δυσκολευθούν να δέσουν. Παράλληλα η χωρητικότητά τους σε Ι.Χ. και φορτηγά είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή των Blue Star Paros και Naxos που είναι δρομολογημένα στις Κυκλάδες.

Άρα μας λέει ότι το πρώτο θα πάει στη Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο και το δεύτερο μας το λέει με πλάγιο τρόπο ότι θα πάρει τη θέση ενός εκ των Πάρος/Νάξος, δηλαδή αυτό το πρωινό της Παροναξιας.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να αντικαταστησει και εμμεσα το Φερρυ. Να ερθει πειραια το καινουριο και να παει Ραφηνα καποιο απο τα ηδη υπαρχοντα. Οσο κινηση και να εχει πανω νομιζω οτι ειναι λιγο υπερβολικο για τη Ραφηνα το καινουριο;)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό, επειδή το ναυλολόγιο είναι μικρό σε σύγκριση με άλλες γραμμές. Για αυτό δεν είχε δει η Ραφήνα, το Νήσος Μύκονος όταν ξεκίνησε, παρόλο που είχε εκδώσει για διαφημιστικά τότε η HSW για τη Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα το πιο ρεαλιστικο σεναριο ειναι να παει το ενα καινουργιο Χιο Μυτιληνη και το αλλο Πειραια Συρο Τηνο Μυκονο (θα προλαβαινει να κανει και εξτρα βραδινα καποιες μερες προς Παρο Ναξο ή πιθανον Σιφνο Μήλο το καλοκαιρι), με μετακινηση του ΙΘΑΚΗ στη Ραφηνα. Το Μαιο του 2011 το ΣΟΥΠΕΦΕΡΡΥ ΙΙ θα είναι ήδη 37 ετων και ειναι δεδομενο πως η ΑΤΤΙΚΑ θα θελει να το αντικαταστησει.

Link to comment
Share on other sites

για Σ-Τ-Μ δυσκολα Α -Τ-Μ δυσκολα παλι!δεν μπορουν απο μονες αυτες οι γραμμες να καλυψουν τις αποσβεσεις των πλοιων!οσο για αυτα που γραφονται για ραφηνα αλλοι το διαφημιζαν ενα μηνα πριν το δρομολογιο κ πηγαν αλλου,οχι αυτο που θα ερθει σε 2χρονια...

ενα δρομολογιο που πηγαινοερχεται στο μυαλο μου ειναι ΙΚΑΡΙΑ ΣΑΜΟ ΧΙΟ!2 σε 1 σχεδον!φιλε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν ξερω αν σας καλυπτει???

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι τοτε θα εχω φερει δικα μου βαπορια:D,γιατι προκοπη με ΟΛΟΥΣ αυτους δεν προκειται να δουμε...

Παντως,ειλικρινα,αν το σκεφτειτε,μιλαμε για το 2011:eek:,ξερετε τι μπορει να εχει γινει στην ακτοπλοια μεχρι τοτε?(μην πει κανεις οτι το ΛΙΣΣΟΣ θα ειναι ακομα στην γραμμη μας γιατι θα ουρλιαξω:mad:).

Εγω δεν μπορω καν να σκεφτω που μπορει να μπει το πρωτο(νομιζω το δευτερο ειναι για το 2012...που για πολλους ειναι φημολογουμενη καταστροφη τους κοσμου:D)...,βασικα παντου η οπου εχουν αναγκη τοτες!

Μαργαριτη,εχω θελω δρομολογιο μονο για Ικαρια-Χιο αλλα με υπηρεσιακη 30μιλιων να φτανουμε γρηγορα και εγω και ο Earl:D

Link to comment
Share on other sites

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group επιθυμεί να ανακοινώσει την υπογραφή συμφωνίας για τη ναυπήγηση δύο υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων με τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) της Κορέας. Τα συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε Ευρώ 137,00 εκατ. περίπου για τα δύο πλοία. Η παράδοση του πρώτου πλοίου θα γίνει την άνοιξη του 2011 και του δεύτερου το α’ τρίμηνο του 2012. Τα νέα πλοία θα έχουν ταχύτητα 26 κόμβους, ολικό μήκος 145.5 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 2.400 επιβάτες και 450 Ι.Χ. αυτοκίνητα, ή 50 φορτηγά και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα.

www.bluestarferries.com

Link to comment
Share on other sites

Στα βασικα ειναι ιδιο αλλα οπως λεει και ο στεφανος εχει καλυτερη πλωρη. (και ελικοπτερο :D) Παντως οπως και να χει εχουμε μια ιδεα πως θα ειναι τα βαπορακια οταν με το καλο ερθουν..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγω ελπιζω να μην ειναι κανενα απο τα παραπισω σχεδια:D,διοτι το 2011 που θα βγει το πρωτο βαπορι,θα εχει design του 2007:eek:,δηλαδη αν και νεοτευκτο θα ειναι ηδη 5 χρονων:((εμφανισιακα).Σοβαρα,πιστευω πως αυτα τα σχεδια ειναι λιγο παλαιας κοπης για πλοιο του 10 και later;)

Link to comment
Share on other sites

ενα δρομολογιο που πηγαινοερχεται στο μυαλο μου ειναι ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ- ΧΙΟ!

2 σε 1 σχεδον!φιλε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν ξερω αν σας καλυπτει???

Με δεδομένο ότι για να είναι βιώσιμη μιά γραμμή,να υπολογίζονται οι ανάλογες αποσβέσεις ενός νεότευκτου παγίου στοιχείου και να εξυπηρετούνται οι υποχρεώσεις,κεφάλαιο 80 μυρίων ευρώ χρειάζεται τουλάχιστον 100 χιλιάδες πληθυσμό-πελατών -χρηστών.Και οι 2 νομοί το πιάνουν το νούμερο.Οπότε λογικά και με βάση τον υπάρχοντα ανταγωνισμό

αυτό θα είναι το δρομολόγιο αρχικά το 2011 και όταν έρθει και το δεύτερο,το δρομολόγιο θα γίνει κυκλικό και με τα 2 πλοία, ώστε ο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ να αποβιβάζεται στη Χίο πάντα πρώτος και να επιβιβάζεται για Πειραιά πάντα τελευταίος.Αυτό το είχαν αναλύσει-παρουσιάσει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά νομίζω οι μελετητές της μελέτης Σ.Ε.ΘΑ.Μ και το είχε επικροτήσει σφόδρα ο Γεράσιμος Στρίτζης και έμεινε ως μελέτη ΣΕΘΑΜ ή κύκλοι του Στρίντζη.

Αν θυμάμαι καλά μιλάει για 5 βασικούς κορμούς -λιμάνια-νησιά που το μεγάλο καράβι τα συνδέει με τον Πειραιά,ή με άλλο μεγάλο λιμάνι, και μεταξύ τους κάνοντας κύκλους .Μάλιστα στην γραμμή που αναφέρει ο Μαργαρίτης παίζει και η Μυτιλήνη.

Στην μελέτη υπάρχουν 3 μεγάλοι και 3 μικροί κύκλοι.Κεντρικό Αιγαίο-Κυκλάδες-Δωδεκάνησα οι μεγάλοι και οι 3 μικροί περιλαμβάνουν τα μικρά νησιά που λειτουργούν ως ακτίνες.

Υπήρχε σαν αρχείο στην ιστοσελίδα του ΥΕΝ νομίζω επι Ανωμερίτη και Πασχαλίδη,κάπου 200 σελίδες +.Μετά την κατεβάσανε.Μάλιστα αναφέρεται ως ένα απο τα βασικά...έχοντας υπόψιν στον 2932/01 ΦΕΚ 140Α.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ελπιζω να μην ειναι κανενα απο τα παραπισω σχεδια:D

Χαθηκε και η τελευταια επλιδα:(...Οπως μπορειτε να δειτε,το σχεδιο των πλοιων ειναι αυτο που μας παρουσιασε ο Neptune;)

@MYKHNAI θα απαντησω για τους κυκλους later.καλοι σαν σκεψη,δυσκολα εφαρμοσιμοι στην πραξη.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σχεδιαζοντας το πλοιο σε 3d μορφη,καταλαβα πως προκειται για ενα πιο 'παχουλο' ΝΗΣΟΣ:DΜε την βοηθεια του περιφημου GA plan του Neptune και του sketch up το πλατος για τα 145.5 μετρα βγαινει περιπου 24.50meters(τα ΝΗΣΟΣ εχουν 141/21).

Οπως καταλαβαινετε,δεν υπαρχει και τοσο τεραστια διαφορα μεγεθους ωστε να δικαιολογησει τους 2400 επιβατες:eek:αφου μιλαμε για τον ιδιο αριθμο deck επιβατων(4)που απλως ειναι περισσοτερο 'χτισμενα'.Αυτο βεβαια,εχει ως αποτελεσμα να μειωνονται και τα ανοιχτα καταστρωματα...

Δειτε παρακατω συγκριτικα,τους χωρους των επιβατων.

post-709-128326981936_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με την βοηθεια του περιφημου GA plan του Neptune και του sketch up το πλατος για τα 145.5 μετρα βγαινει περιπου 24.50meters(τα ΝΗΣΟΣ εχουν 141/21).

Ειχα κανει λαθος με το πλατος(το ανακαλυψα αργοτερα:o)και τελικα με βαση το μηκος και το σχεδιο,βγαινει 23.44!(ετσι για το τυπικο).Ας διαβασουμε ομως και την ανακοινωση των ναυπηγειων απο το site

post-709-128326981972_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ρε παιδες μια χαρα ηταν τα αλλα μπλουσταρακια γιατι βαζουν νεα? αφου το διαγορας και το ναξος-παρος δωδεκανισα τα ιδια παλι πλοια κυκλαδες και τα μπλουσταρ 1-2 το μπλου χοραιζον ιταλια... ασε που ο διαγορας παει βα αιγαιο το σουπερφερυ ανδρο ειναι καλυμενοι αντε και αλλο ενα για ιονιο [προιν σουπερφερυ] το αλλο τι το θελουν??? οκ τελικα χρειαζεται κ το αλλο για να παει ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΚΙΜΩΛΟ-ΜΗΛΟ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ γιατι τα μπλου σταρ ειναι γερα σκαρια...

Edited by kon
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις της εταιρείας, το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί την άνοιξη του 2011 και το δεύτερο το α’ τρίμηνο του 2012.

Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι γύρω στα 140 μέτρα, για μένα το ένα θα πάει στη Παροναξια και το άλλο Χίο Μυτιλήνη (εάν θέλουν κόντρα με την ΑΝΕΚ), αλλιώς στα Δωδεκάνησα.

Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού της Blue Star Ferries, On Blue, στο πρόλογο του Διευθύνοντα Σύμβουλο της Blue Star Ferries, κ. Σακελλη έρχεται η επιβεβαίωση ότι το πρώτο από τα νέα πλοία που θα ναυπηγηθούν στη Κορέα θα δρομολογηθεί στη γραμμή Παρο Νάξο Ίο Θήρα το Μαΐου του 2011, ενώ το δεύτερο που θα παραδοθεί τους πρώτους μήνες του 2012 αναφέρει ότι θα ενταχθεί στο δρομολογιακο σχεδιασμό της εταιρείας για τις γραμμές του εσωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

Καλα καλα,ας δουμε τις πρωτες λαμαρινες και μετα το ξανασυζηταμε;)Μα 2011....μεχρι τοτε....ποιος,τι,πουΕιδικα γιαυτο που θα παραδωθει το 2012 αμφιβαλω αν θα το δουμε ποτε:o

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...