Jump to content
Shipfriends

Blue Star Daewoo New Buildings


Recommended Posts

Προχθες μετα τις εκλογες ειπα να παω στο Far east να ξεσκονισω τα κινεζοκορεατικα μου... Εκει λοιπον που μιλουσα με τον μαγειρα εμαθα πως οι κορεατες που ηταν στην BS ηταν απο την Samsung και οτι ειναι αποφασισμενο πλεον για δυο 150μ να χτιστουν εκει... ειδομεν...

Μήπως σε πρόδωσαν τα κινεζοκορεατικα σου και δεν κατάλαβες καλά το όνομα του Ναυπηγείου? ;)

Γιατί οι υπογραφές πέφτουν από ώρα σε ώρα!

Edited by Neptune
τιτλος θεματος
Link to comment
Share on other sites

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/22/1680414.htm

Συμφωνία με τα κορεατικά ναυπηγεία για τη ναυπήγηση δύο επιβατηγών πλοίων αναμένεται να ανακοινώσει εντός της ημέρας, σύμφωνα με πληροφορίες, η Attica Group.

πηγή: Ναυτεμπορική

Για να ακούσω στοιχήματα για γραμμές που προορίζονται...

Link to comment
Share on other sites

Attica Group: Συμφωνία για τη ναυπήγηση δύο νέων επιβατηγών-οχηματαγωγών

Σε συμφωνία με τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) της Κορέας για τη ναυπήγηση δύο νέων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων, κατέληξε η Attica Group.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η συμφωνία θα ολοκληρωθεί με την υπογραφή των ναυπηγικών συμβολαίων την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009.

Τα νέα πλοία θα έχουν ταχύτητα 26 κόμβους, ολικό μήκος 145,5 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 2.400 επιβάτες και 450 Ι.Χ. αυτοκίνητα, ή 50 φορτηγά και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα, καταλήγει η ανακοίνωση.

πηγή: capital.gr

P100 συμφωνώ μαζί σου.. Μαντεύω πως θα ξεχυθούν να χτυπήσουν παντού την hsw/anek

Ας ελπίσουμε και στην αντικατάσταση του γηρασμένου πλέον SFII με κάτι νεώτερο και γρηγορότερο από τα περισευούμενα..

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για το ναυπηγείο όπου χτίστηκαν τα "μικρά" Ithaki, Paros και Νaxos.

Άντε με το καλό να αρχίσει το χτίσιμο, θα έχουμε πολλά να πούμε πάλι!

Link to comment
Share on other sites

Και αν δε με γελουν τα ματια μου βλεπω βαπορια στις γραμμες των Παρος/Ναξος (Delta Marin γαρ) αρκετα ομως φορτωμενα ωστε να εχουν μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους ;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εν μέσω κρίσης αυτή η παρεγγελία φανερώνει την δυναμική της εταιρείας και τα οικονομικά της οποία δεν φαινονται να εχουν επηρεαστεί..

Είναι γεγονός ότι με την κρίση όποιος αποφασισει να χτισει πλοία θα ψωνίσει φτηνα αφου τα ναυπηγεία έχουν βγει με το δίκανο στην αναζητηση νεων παραγγελιών.

Link to comment
Share on other sites

Οπως αλλωστε και το 99 οταν ειχε παραγγειλει το Ιθακη που το ειχε κανει σε απιστευτη τιμη γιατι τοτε το ναυπηγειο ηθελε να μπει στο χωρο των επιβατικων. Την πανε οι συγκυριες τη Blue Star :D

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έμαθα εγώ το ένα εκ των δύο καινούριων κατά το πιθανότερο θα πάει Παροναξία και το άλλο ΣΤΜ ώστε να πάει Ραφήνα το Ιθάκη. Αυτά από πηγή αρκετά έγκυρη.

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια απορία είχα κι εγώ αλλά η απάντηση που πήρα είναι ότι ΜΑΛΛΟΝ αν είναι να πάει εκεί μια ψιλομετασκευούλα ΙΣΩΣ τη "φάει"... (Αυτό είναι καθαρή υπόθεση βέβαια)

Link to comment
Share on other sites

Άντε να τους δώσουμε καμμια ιδέα γιατί με τα λεγόμενα του artevelde μου φαίνεται πως θα τα κάνουν μαντάρα...

Έχουμε και λέμε:

BS Νέο Α: Παροναξία

BS Nέο Β: Χίο Μυτιλήνη (είπαμε χτυπάμε την ανεκ/hsw/nel παντού)

BS 1/2: Πρωινό Σύρο-Τήνο-Μύκονο απόγευμα Δωδεκάνησα (ο εξωτερικός βραχίονας της Τήνου τελειώνει όπου να ναι)

BS Paros ή Naxos (όποιο περισέψει από Παροναξία): Άνδρο - Τήνο - Μύκονο (φυσικά με καμμια μετασκευούλα να χωράει και τίποτα παραπάνω από κόσμο)

BS Ithaki:Μακριά από ΑΤΜ και όπου θέλει να ναι (πχ δυτικές να λέμε πως εξυπηρετούμε και όλες τις Κυκλάδες και τις άγονες)

Φαντασία που την έχω ο άτιμος ε; ;)

Link to comment
Share on other sites

Φαντασία που την έχω ο άτιμος ε; ;)

Oντως!!:D

Τους βασικους κορμους της δηλαδη πρωινο-απογευματινο παροναξια και Δωδεκανησα δεν το αλλαζει με τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε δηλαδή για ένα ζευγάρι αντίστοιχο στα χαρακτηριστικά των Νήσος Χίος/Μύκονος (λίγο μεγαλύτερα μόνο)....

Να πω μόνο κρίμα που δε θα χτιστούν σε ελληνικό ναυπηγείο; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Τους βασικους κορμους της δηλαδη πρωινο-απογευματινο παροναξια και Δωδεκανησα δεν το αλλαζει με τιποτα.

Μάλλον δεν είναι ξεκάθαρο.. Εννοούσα στην Παροναξία να αντικατασταθεί ένα, πχ το Naxos από το ένα καινούργιο, και το πχ Νaxos να πάει Α-Τ-Μ. *

Στα Δωδεκάνησα απλά αναφέρομαι στην ιδέα που ειχε ακουστεί παλιά πως αντί να κάθεται τα πρωινά το BS1 ή 2 στον Πειραιά να κάνει μια βόλτα απο Σ-Τ-Μ και το βράδυ να φεύγει για Ρόδο (μπας και γλυτώσουμε την σαλαμοποίηση και την τηγανίλα του Ιθάκη).

*Και μιας και ξεσκίστηκα στις ευχές θέλω ο διάδοχος του SFII να (μετ)ονομαστεί Blue Star Tinos ;)

Και 1.000.000€ για την ιδέα!:D:D:D

Φαντασία μου πλανεύτρα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να προλαβαινουν πρωινα τα BS1-2.

Παντως μια ενδεχομενη εισοδος νεου μεγαλου ημερισιου βαποριου στην παροναξια και τροποποιηση του υπαρχοντος σχεδιου δηλαδη να μην εκτοπιστουν εντελος τα Παρος Ναξος και δεδομενου οτι τα νεα πλοια λογικα θα ειναι λιγουλακι γρηγοροτερα θα καθαρισουν το πεδιο στην παροναξια μια γραμμη η οποια ειναι ταυτοσημη με το ονομα της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι με αυτά τα περίφημα 2 νεότευκτα...μάθαμε όλα τα ναυπηγεία του κόσμου. Ακούσαμε (απ' όσα θυμάμαι από μνήμης) για Σιγκαπούρη, για Ισπανία, για Ελευσίνα, για Σκαραμαγκά, για Φινλανδία, για Κορέα...:rolleyes:
Εμενα πολυ σχιστα ματια μου φανηκε οτι ειχαν συν το οτι τα απταιστα Κορεατικα μου φανερωσαν οτι οι κυριοι ήταν απο τη γυαρδα της Daewoo:)
Μέσα στη παραζάλη των πανηγυρισμών, παραλείψαμε βέβαια να συγχαρούμε τον σύντροφο για την άριστη γνώση της Κορεατικής γλώσσης.:rolleyes: Και εις ανώτερα.:)

Κατά τα άλλα, ευτυχές μεν το γεγονός...αλλά ο συνδυασμός Κορέας/145 μέτρα/2.400 πρωτόκολλο...δεν μπορώ να πω ότι με ξετρελαίνει.:rolleyes:

Και για παράδοση φαντάζομαι 2010-11. Οπότε μάλλον για του χρόνου δεν νομίζω να τα έχουμε.

Και τέλος το Lloydslist μιλάει για 140 εκ ευρώ (70+70).

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δειγμα γραφης των ναυπηγειων σε ferries ειναι τα MOBY WONDER & FREEDOM(2001),δεν γνωριζω τουλαχιστον αλλα επιβατηγα να εχουν ναυπηγηθει σε αυτα αργοτερα.

Επειδη εγινε λογος για 150μετρα μηκος και 2400:eek: επιβατες,μηπως θα μοιαζουν αρκετα με τα παραπανω:D

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα! Αν το δεις με τη λογική και σκεφτείς ότι τα μικρά BS παίρνουν 1300-1500 επιβάτες με μόνο ένα κατάστρωμα για επιβάτες, τότε ένα ντεκ παραπάνω μπορεί να το αυξήσει το πρωτόκολο χωρίς να φτάσουμε σε αυτά τα κουτιά. Τώρα, σε τι κατάσταση θα είναι αυτά τα 2400 άτομα θα το μάθουμε μόνο όταν με το καλό δρομολογηθούν. ;)

Link to comment
Share on other sites

Διορθωνω τα λεγομενα μου:o,τελευταιο δειγμα γραφης των ναυπηγειων ειναι τα PAROS/NAXOS(2002),ε αμα εχουν βγαλει κι αλλα παω πασο.Οσο γιαυτο που λες George,συμφωνω αλλα αν το παρεις αναλογικα 123μετρα/1500επιβατες και 155μετρα/2400,ολα οδηγουν σε αυτο

Και αν δε με γελουν τα ματια μου βλεπω βαπορια στις γραμμες των Παρος/Ναξος (Delta Marin γαρ) αρκετα ομως φορτωμενα ωστε να εχουν μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους ;)

ΥΓ.Τωρα ο Neptune μου φαινεται περιεργο που λεει οτι τον γελουν τα ματια του:rolleyes:...γιατι εχω την εντυπωση οτι ειδε παλι ονειρο:D(για πες ωραια τα σχεδια των βαποριων?:P)

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δειγμα γραφης των ναυπηγειων σε ferries ειναι τα MOBY WONDER & FREEDOM(2001).....

.....μηπως θα μοιαζουν αρκετα με τα παραπανω:D

Nα μην σου πω ότι θα είναι και ολόιδια... Και εννοώ βέβαια τις τάσεις της σύγχρονης ναυπηγικής. Αν εν έτει 2000 η BlueStar έφτιαχνε στα ναυπηγεία της DAEWOO βαπόρια με τις "γραμμές" των Ιθάκη, Πάρος και Νάξος, πολύ αμφιβάλλω αν 10 χρόνια μετά υπάρχει καν περίπτωση να δούμε κάτι το ομορφότερο (από εξωτερική και μόνο εμφάνιση), και μιλάω βέβαια πάντα από την σκοπιά του καραβο -με όλη την σημασία της λέξεως- λάτρη.

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνοντας το πραγματικα τεραστιο αρχειο μου σε ενα σκονισμενο δωματιο χωρις AC βρηκα ενα σχεδιο της Delta Marin της εταιριας που εχει σχεδιασει και τα Ιθακια που τοσο πολυ αρεσουνε στο Nick the Greek και βρηκα κατι αρκετα ενδιαφερον. Ειχε και αστερι στο φουγαρο αλλιως δε θα μου κινουσε την περιεργια. :D (το σχεδιο υπαρχει και στη γκαλερυ και απαγορευεται αυστηρα η αναδημοσιευση του οπουδηποτε χωρις τη γραπτη μου αδεια :D)

1_bs.JPG

Link to comment
Share on other sites

Οι 2.400 επιβάτες στα 145μ όντως είναι ένας μεγάλος αριθμός. Θα μου πείτε τότε τα παλιά τα χρόνια το superferry 2 τόσους περίπου είχε πρωτόκολλο στα 117μ.Όμως τότε οι κανονισμοί της επιθεώρησης ήταν διαφορετικοί κι έπιαναν και την παραμικρή γωνιά ελεύθερου χώρου για θέση, ενώ τώρα αν δεν έχει αεροπορικές φουλ το βαπόρι, αν δεν έχει στο καταστρωμα ημίκλειστούς χώρους με τραπέζια και καρέκλες, δεν βγαίνει εύκολα πρωτόκολλο.

Εκείνο που υποθέτω εγώ βάση των 2.400 επιβατών είναι ότι τα βαπόρια μάλλον θα έχουν ελάχιστα κρεβάτια τα απαραίτητα για ΑΜΕΑ, νοσοκομείο, και 7-8 ακόμη για οδηγούς.

Το οποίο σημαίνει ότι αμέσως αμέσως αποκλείονται τα δωδεκάνησα που ούτως ή άλλως έχουν τα δυο μεγάλα εκεί που έχουν εξασφαλίσει την γραμμή για πολλά χρόνια ακόμη

Link to comment
Share on other sites

Αν και στις μερες μας εχουν βγει πραγματικα στολιδια:D,το παραπανω σχεδιο που μας εβαλε ο Neptune θα μπορουσε να ειναι μια βαση για τα πλοια που θα φτιαξει η Blue Star.Ας το δουμε ομως λιγο πιο χρωματισμενο,για να καταλαβουμε καλυτερα(φερνει σε mix απο ΝΗΣΟΣ και BlueStar-ακια)

1_blue-new.jpg

Link to comment
Share on other sites

πιστευω πως η εταιρια θα ριξει τα βαπορακια σαμο ικαρια κ χιο μιτυληνη!για παροναξια χλωμο γιατι δεν χωρανε στην αγονη!!!οταν θα ερθουν με το καλο θα εχουμε πολεμο σε ολα τα επιπεδα...σε χρονο παραδοσης παντως το paros ειχε ξεκινησει να φτιαχνεται αυγουστο κ παραδοθηκε μαιο αν θυμαμαι καλα

αν εχει 2 σαλονια οπως η πρωτη θεση του paros 300 ατομων κ καμια 400αεροπορικα μιλαμε για 1000ατομα μεσα!να μην βαλουμε κ αλλους 1000 σε πλαστικη καρεκλα καλοκαιρι ειναι θα παθουν τιποτα...!!!

Edited by margaritis24
συνεχεια...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...