Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Οπως ολα δειχνουν η συμφωνια μεταξυ της ΜΙΝΟΑΝ και Σουπερφαστ φαινεται να επιασε τοπο...οπως ειπε και ο φιλος vastravoud πιο πανω τα νουμερα του sf ηταν αρκετα ανεβασμενα οσον αφορα τους επιβατες και τα ΙΧ.Μετεφερε κατα Μ.Ο 75 ΙΧ και περιπου 650 επιβατες σε καθε δρομολογιο πηγαινε ελα.

Συμπερασμα λοιπον:γιατι να μην κανουμε και αλλες συμφωνιες να βγουμε κερδισμενοι και οι δυο οεο???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επισης μην ξεχναμε κ την δηλωση του ιδιου του Βγενοπουλου στα εγκαινια της νεας γραμμης...

"Ηρθαμε για να μεινουμε"

Ας μην ξεχνάμε όμως -όπως θα έλεγε και φίλος μου g .e.- πέρασαν και άλλοι που βροντοφώναξαν "Ζήτω η Κρήτη κλπ" και πούλησαν μόλις βρέθηκε ο κατάλληλος αγοραστής. Όμως θα συμφωνήσω ότι είναι νωρίς να μιλάμε για αποχώρηση της ΑΤΤΙΚΑ από την Κρήτη, όσο και άσχημα να τα πηγαίνει το πλοίο. Το προφίλ συνέπειας που διαμορφώνει τόσο η MIG όσο και ο ίδιος ο Α. Βγενόπουλος δεν το επιτρέπουν. Θα είναι κάτι που θα το βρίσκουν πάντα μπροστά τους.

Μπορεί να πουληθεί το SFXII και να αντικατασταθεί με άλλο, μπορεί να αλλάξει δρομολόγια, μπορεί να γίνουν ευρύτερες συμφωνίες, μπορεί. Δεν πιστεύω όμως ότι με την υπάρχουσα κατάσταση θα τα μαζέψει και θα φύγει νύχτα. Αυτά βέβαια ισχύουν...όσο η ΑΤΤΙΚΑ ανήκει στη MIG. Και με αφορμή την παραπάνω ανακωχή του ΠΣΚ, θα έλεγα ότι το γενικότερο κλίμα δείχνει ότι η ATTIKA και ο Grimaldi έχουν καλύτερη ψυχική επαφή μεταξύ τους παρά με τον τρίτο της παρέας. Εδώ είμαστε λοιπόν...περιμένοντας να διαψευσθούμε.:D

ΥΓ Εκείνο το ενδεχόμενο για προσέγγιση του SFXII στη Σαντορίνη παραμένει ακόμη ή εγκαταλείφθηκε?

Link to comment
Share on other sites

θα έλεγα ότι το γενικότερο κλίμα δείχνει ότι η ATTIKA και ο Grimaldi έχουν καλύτερη ψυχική επαφή μεταξύ τους παρά με τον τρίτο της παρέας.

Ο τρίτος της παρέας πάντως έχει κάνει ήδη δύο deal με τον Grimaldi.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτήν όμως την συγκυρία, αισθάνομαι ότι μια τυχόν συμφωνία μεταξύ τους θα προσφέρει και στους δύο περισσότερα οφέλη, παρά μια συμφωνία με τον τρίτο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, από τη σκοπιά του Ομίλου της Attica δε θα είχε περισσότερο νόημα να ομογενοποιούσε τα καράβια, χρησιμοποιώντας μόνο ένα brand?

Φημες λενε οτι αυτος ειναι ο σκοπος της εταιριας στο μελλον

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου φαίνεται σωστό αυτό, συνδυασμένο μάλιστα με την επικείμενη παραλαβή των νεότευκτων.

Είναι πολύ βασικό να μπορεί ο "τυχαίος" επιθάτης αμέσβως να αναγνωρίζει την ίδια εταιρία και είμαι σίγουρος ότι αν κάνεις γκάλοπ ανάμεσα στους τυχαίους επιβάτες του Πειραιάς - Ηράκλειο δε θα δεις πολλούς που θα ξέρουν ότι Blue Star και Superfast είναι ένα και το αυτό

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια συζήτηση είχαμε κάνει και πέρυσι τέτοια εποχή...και ως φαίνεται θα εισακουσθεί η πλευρά των ειδικών:rolleyes:...που πιστεύει ότι το Blue Star είναι ισχυρότερο brand από το Superfast....για την ακτοπλοϊα. Όσο λοιπόν θα πωλούνται τα κόκκινα και θα συρρικνώνεται η παρουσία της εταιρείας στην Αδριατική...τόσο περισσότερο θα μπλετίζει η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Άλλωστε, η κίνηση της Αδριατικής στηρίζεται σε εταιρείες, φορτηγά, κλπ που είναι πολύ εύκολο να καταλάβουν την αλλαγή και δε θα υπάρξει κανένα έλλειμα κατανόησης.

Αντίθετα, η κίνηση του Αιγαίου είναι κατά μεγάλο ποσοστό επιβατική, σε διάφορες γραμμές, και ως εκ τουτου νομίζω η σωστη επιλογή είναι να γίνουν όλα μπλε

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου φαίνεται σωστό αυτό, συνδυασμένο μάλιστα με την επικείμενη παραλαβή των νεότευκτων.

Είναι πολύ βασικό να μπορεί ο "τυχαίος" επιθάτης αμέσβως να αναγνωρίζει την ίδια εταιρία και είμαι σίγουρος ότι αν κάνεις γκάλοπ ανάμεσα στους τυχαίους επιβάτες του Πειραιάς - Ηράκλειο δε θα δεις πολλούς που θα ξέρουν ότι Blue Star και Superfast είναι ένα και το αυτό

Δε νομίζω ότι στη συγκεκριμένη γραμμή ότι έχει και ιδιαίτερη αίσθηση η Blue Star. Μπορεί πολλοί να μην ξέρουν ότι οι 2 αυτές εταιρείες είναι κατ'ουσίαν μία, αλλά και να το ήξεραν;;; Δε μιλάω γενικά, μιλάω για Κρήτη ειδικά. Ίσα ίσα νομίζω ότι η ΣΦ έχει κλάσεις υψηλότερο όνομα από τα μπλε! Αντίθετα τα μπλε θα έχουν καλό (ή πιο σωστά πιο γνωστό) όνομα μόνο σε επισκέπτες του νησιού και όχι στους τακτικούς επιβάτες (πχ Αθηναίους που κόβουν βολτίτσες στο Αιγαίο).

Link to comment
Share on other sites

Μα ασφαλώς δεν αναφέρομαι μόνο στους επιβάτες της γραμμής.

Γενικά, το να υπάρχει ένα brand βολεύει στο να το ξέρουν οι εποχικοί επιβάτες, π.χ κάποιος που πάει Ρόδο συχνά αν δει "Blue Star" για Ηράκλειο μάλλον θα το προτιμήσει σε ενδεχομενο ταξίδι του στο Ηράκλειο

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Vastravoud.

Δε νομίζω ότι το superfast αποτελεί κλάσης ανώτερο όνομα από το blue star. Όχι πλέον τουλάχιστον κι όχι στην ακτοπλοία (αν και δε τα θεωρώ και συγκρινόμενα άμεσα καθότι μέχρι κάποια στιγμή αντιπροσώπευαν τον ίδιο όμιλο σε διαφορετικές αγορές). Το brand της blue star έχει ταυτιστεί με ποιότητα και συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών στο Αιγαίο, έχει καθιερωθεί σε δωδεκάνησα και κυκλάδες, γραμμές που η επιβατική κίνηση είναι σημαντική, και -από προσωπική εμπειρία αποφαινόμενος- περισσότεροι (έως όλοι) από τους τυπικούς επιβάτες (είτε κατοίκους των νησιών, είτε επισκέπτες) γνωρίζουν τη blue star (και θα την εμπιτεύονταν και σε άλλες γραμμές), και λιγότερο τη superfast, που έτσι κι αλλιώς μέχρι πρότεινος δραστηριοποιόυνταν μόνο σε διεθνείς γραμμές οπότε ο απλός επιβάτης ίσως απλά την είχε ακουστά κι αν. Μιλάω πάντα για επιβάτες.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό!

Ο τυχαίος πελάτης θέλει κάτι που να μπορεί να σχετιστεί με αυτόν, ειδικά σε καταστάσεις με μια σχετική αβεβαιότητα: Π.χ αυτός που θέλει να κατέβει για διακοπές στην Κρήτη αλλά δεν καλοξέρει τις Κρητικές εταιρίες(και λογικό είναι άλλωστε), αν δει ότι ταξιδεύει και γνωστό του Blue Star κάλλιστα μπορεί να το προτιμήσει.

Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο αυτο αλλα οταν μια εταιρεια βρισκετε σε πολλες γραμμες εχει κ την δυνατοτητα να κανει καλητερες τιμες(λεμε τωρα).Μπορει να δημιοργει "ανταποκρισεις" κ να εξυπηρετει τους πελατες που θα την προτειμησουν.Δεν ειναι λιγες οι φορες που οταν ενας πελατης μπει σε ενα πρακτορειο κ παει π.χ κυκλαδες συνηθως κ ολες τις εδιαμεσες διαδρομες που θα κανει για να παει σε αλλα νησια προτειμα παλι την ιδια εταιρεια,το ξερω απο προσωπικη εμπειρια κ δεν ειναι μεμονομενα περιστατηκα!!!

Link to comment
Share on other sites

..αυτός που θέλει να κατέβει για διακοπές στην Κρήτη αλλά δεν καλοξέρει τις Κρητικές εταιρίες(και λογικό είναι άλλωστε), αν δει ότι ταξιδεύει και γνωστό του Blue Star κάλλιστα μπορεί να το προτιμήσει...

Απολύτως λογικό, οι Μινωϊκές και η ΑΝΕΚ ούτε 40 χρόνια ιστορία δεν έχουν (η κάθε μία), τι να παρουσιάσουν μπροστά στην πανάρχαια παράδοση της Blue Star με την ακλόνητη παρουσία σε Χανιά και Ηράκλειο B).

Link to comment
Share on other sites

Ιστορία πράγματι έχουν αλλά αυτή τη γνωρίζουν κρητικοί κι όσοι κατεβαίνουν κάτω τακτικά, ταξιδεύουν δηλαδή στα "κάστρα" τους. Τις γνωρίζουν τις εταιρίες καλά και ενεργούν αντίστοιχα σα καταναλωτές (προτιμώντας τη μια πολύ περισσότερο από την άλλη, ο επιβάτες). Για τον υπόλοιπο κόσμο και πάλι θεωρώ ότι η η Blue Star είναι πιο γνωστή πλέον ακόμη κι από τη Minoan, κρίνοντας από τι βλέπω γύρω μου κι από νεανικό κοινό ειδικά κι αναφερόμενος στα τελευταία χρόνια και αντίστοιχα στις "δικές" τους γραμμές.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ την γνώμη μου.

Το 80% των επιβατών (και λίγο λέω) ελάχιστα έως καθόλου τους απασχολεί με πιό πλοίο ή με ποιά εταιρεία θα ταξιδέψουν. Η ώρα αναχώρησης τους εξυπηρετεί ??? Εκεί είναι όλο το ζήτημα.

Παράδειγμα 1ον. Φιλικό μου ζευγάρι από την επαρχία πριν δύο-τρία χρόνια κατέβηκε Κρήτη για να συνοδέψουν την θυγατέρα τους που μόλις είχε περάσει σε κάποια σχολή στο Ρέθυμνο. Όταν επιστρέφοντας περάσανε από το σπίτι μου, και τους ρώτησα με ποιά πλοία πήγανε και ήρθανε δεν θυμόντουσαν ούτε καν τα ονόματα (για εταιρεία δεν μιλάμε καθόλου βέβαια).

Παράδειγμα 2ον. Το Σ/Κ που μας πέρασε βρισκόμουν στην ...δική μου θυγατέρα στην Θεσσαλονίκη (ναι, ναι, φοιτήτρια, να την χαίρομαι, ευχαριστώ). Έτυχε να βρεθούμε με μία φίλη - συμφοιτήτρια της η οποία είχε περάσει τα Χριστούγεννα στην Ιταλία. Όπως μου είπε πήγε και επέστρεψε με πλοίο μέσω Ανκόνα, και όταν ενθουσιωδώς -ο καραβολάτρης- την ρώτησα με ποιά πλοία ταξίδεψε, δεν θυμότανε όχι ονόματα, όχι εταιρείες, ούτε καν τι χρώμα στο περίπου είχαν τα παπόρια.....

"Αλλά κύριε Γιώργο μου ήταν Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Α. Τι πολυτέλεια, τι σαλόνια, τι υπέροχες καμπίνες !!! Τι να σας πω κύριε Γιώργο μου, πραγματικά φανταστικά καράβια"...........

Δεν γράφω άλλα παραδείγματα (έχω αρκετά) γιατί θα μας πάρει το πρωί.............

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον ΣΕΙΡΙΟ(να χαιρεσαι και την θυγατερα)..τα χριστουγεννα ταξιδευα απο πειραια-ηρακλειο με ΣΦ και λογω πολυ κοσμου ηρθε και εκατσε διπλα μου ενα αντρογυνο γυρω στα 50.

Αφου γνωριστηκαμε με ρωτανε

-ξερεις τι ωρα θα φτασουμε περιπου κατω?

-λεω 9.30!και αρχιζω τα φιλοσουπερφαστικα μου και ειναι γρηγορο και ανετο κτλ κτλ κανει 6.30 ωρες κτλ κτλ,την απαντηση που πηρα βεβαια δεν την περιμενα..

-και ποιο ειναι αυτο το πλοιο?

-λεω ειναι το σουπερφαστ 12!

-ααα...καλο φαινεται!

Θελω να πω οτι εμεις οι καραβολατρες θα ασχοληθουμε με το ποιο πλοιο θα ταξιδεψουμε και το brand name παιζει ρολο μονο σε εμας η τους λιγοτερο σχετικους.

Ο τουριστας και ο απλος επιβατης που ταξιδευει μια φορα τον χρονο δεν θα κατσει να κοιταξει αν ειναι ΜΙΝΟΑΝ,ΑΝΕΚ,ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ κτλ αυτος θελει να παει στον προορισμο του και τπτ αλλο.. :)

Link to comment
Share on other sites

Απολύτως λογικό, οι Μινωϊκές και η ΑΝΕΚ ούτε 40 χρόνια ιστορία δεν έχουν (η κάθε μία), τι να παρουσιάσουν μπροστά στην πανάρχαια παράδοση της Blue Star με την ακλόνητη παρουσία σε Χανιά και Ηράκλειο B).

Όπως είπαν κι άλλοι παραπάνω, η ΑΝΕΚ, οι Μινωικές και η Σουπεργφαστ δε λένε απολύτως τίποτα στον Αθηναϊο που δεν έχει τύχει να πάει Κρήτη ή Ιταλία, όπως αντίστοιχα για τους Κρητικούς η Blue Star θα μπορούσε άνετα να θεωρηθεί εταιρία που φτιάχνει προφυλακτικά :P

Οι γνωστοί μου ασφαλώς και δεν ασχολούνται με το ακριβές καράβι που θα ταξιδέψουν, απλώς προφανώς προτιμούν να αποφεύγουν όποτε μπορούν τα Αγουδημόπλοια και γενικά το κοιτούν επιδερμικά το πράγμα. Αν όμως στην Κρήτη έχουν επιλογή, θεωρώ ότι μάλλον θα τους αρέσει να δουν ένα brand που το έχουν συνδυάσει με 4-5 γνωστά πράγματα στο κεφάλι τους.

Όπως και να 'χει, το να μπουν τα κόκκινα στην ομπρέλα της Blue STar μόνο θετικό θα είναι για την εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Ο πελατης ναι δεν τον ενδιαφερει η εταιρια αλλα ουτε και τοσο η ωρα!Τον ενδιαφερει Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!Οταν λοιπον μια εταιρια εχει πλοια σε 5-6 γραμμες θα μπορει να κανει "πακετακια" με πολυ καλητερες τιμες στους επιβατες που θα διαλεξουν να κανουν τα ταξιδια μονο με την εταιρια αυτη!!!

Οσο για τους φιλοανεκικους αλλα κ φιλομινοηκους να τους θυμισω οτι η προτερεοτητα κ των δυο εταιριων ηταν παντα οι επαγκελματιες κ οχι το επιβατηγο κοινο,χαρακτηριστικο ειναι οτι η γραμμη των Χανιων εξυπηρετητε απο πλοια πολυ χαμιλου επιπεδου για μα τοσο κερδοφορα γραμμη και για το Ηρακλειο τα ειχαν κανει πλακακια κ δεν υπηρχε πλοιο που να κανει κατω απο 8 1/2 ωρες προ SuperFast εποχη.

Οσο για τι τιμες???Στις Μινοικες δεν υπηρχε εισιτηριο κατω απο 36 ευρω και στην Ανεκ κατω απο 30 κ κατι ψιλα,τιμες σε ΙΧ απο 80+ ευρω.Τα φοιτιτικα εισιτηρια ειχαν υσχιει μονο τους μηνες που ηταν ανοιχτες οι σχολες.Εβαλαν νεα καραβια στην γραμμη κ διαφημιζαν οτι θα κανουν 6- ωρες κ τωρα αυτο αντε να γινει 15 φορες τον χρονο!!!

Να συγκερινουμε κ την τωρινη κατασταση?

Πλοιο με 6 1/2 ωρες για ηρακλειο κ ποτε λιγοτερο,εισιτηριο απο 19 ευρω κατ'ατομο και 45 ευρω για το ΙΧ,οι εκπτωσεις σε φοιτητες πηγε 50% ολο τον χρονο νεες εκπτωσεις σε οικογενειες που κλεινουν καμπινες(απο 35 ευρω το ατομο σε 4κλινη) εκπτωσεις σε καθηγητες παν/μιων κρητης και παει λεγοντας.

Την ιστορια της Ανεκ κ των Μινοικων στις γραμμες την δημιουργησαν οι ιδιοι οι Κρητικοι οπου η Ανεκ ηταν η εταιρια των Χανιων κ οι Μινοικες του Ηρακλειου,και ξεκινησαν απο τα χρηματα των ιδιων των Κρητικων,τωρα ποια οι Μινοικες ανοικουν σε Ιταλο και η Ανεκ στον Βαρδινογιαννη δεν νομιζω οτι ειναι ακριβως οπως τοτε,τα πραματα αλλαζουν και θα αλλαξου ακομα περισσοτερο,η εταιρια οπου θα μπορει να κανει τις καλητερες τιμες-προσφορες και θα ειναι η πιο αξιοπιστη στις ωρες οπου λεει αυτη θα προτημιθει...

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός πως έπεσαν οι τιμές και αυξήθηκε η διαθεσιμότητα είναι αναμφισβήτητο αλλά και απόλυτα λογικό, το ίδιο έχει συμβεί σε όλες τις περιπτώσεις που νέος παίκτης μπαίνει σε κάποια γραμμή. Οι νέες τιμές δεν οφείλονται στην κοινωνική ευαισθησία των εταιρειών αλλά είναι προϊόν του ανταγωνισμού. Άλλωστε στα Δωδεκάνησα που η Blue Star είναι μονοπώλιο, η τιμολογιακή πολιτική είναι εντελώς διαφορετική. Συνεπώς στον τομέα αυτό δεν υπάρχουν “καλές” ή “κακές" εταιρείες, αλλά το πλαίσιο διαμορφώνεται από τις συνθήκες της αγοράς.

Αυτό που πρέπει να γίνει απόλυτα κατανοητό είναι πως η σημερινή κατάσταση είναι ασύμφορη για όλες τις εταιρείες συνεπώς μη βιώσιμη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Μία αγορά των 100 εκ. στην οποία υπήρχαν 2 εταιρείες, εκτιμάται πως μέσω των μειώσεων τιμών, έχει φτάσει τα 75-80 εκ. ενώ οι παίκτες έγιναν 3. Οι ζημιές είναι σημαντικές, τα περιθώρια στενεύουν και όταν ξεκαθαρίσει η κατάσταση, οι εταιρείες που θα μείνουν, θα πρέπει να βγάλουν και τα σπασμένα….

Link to comment
Share on other sites

1) Προφανώς η Blue Star δεν είναι κοινωφελές ίδρυμα, αλλά εμάς μας συμφέρει η δημιουργία και συντήρηση κλίματος ανταγωνισμού

2) Ένας λόγος που έχω κόψει τις Κρητικές εταιρίες(ειδικά την ΑΝΕΚ) είναι αυτη η επίκληση στον "Κρητικό χαρακτήρα" τους. Μια φορά κι έναν καιρό ίσχυε, τώρα όμως μάλλον σε φτηνό κολπάκι μου μοιάζει

Link to comment
Share on other sites

...όταν ξεκαθαρίσει η κατάσταση, οι εταιρείες που θα μείνουν, θα πρέπει να βγάλουν και τα σπασμένα….
Τα είπες όλα σε μια φράση. Και πράγματι αυτή είναι η πραγματικότητα. Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ο πελατης ναι δεν τον ενδιαφερει η εταιρια αλλα ουτε και τοσο η ωρα!Τον ενδιαφερει Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!..

Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω κάθετα. Αν η τιμή ήταν ο μόνος παράγοντας, δε θα κάναμε καν αυτή τη συζήτηση εδώ τώρα. Η προς τα πάνω απόκλιση τιμής μπορεί να δικαιολογηθεί από τον πελάτη όταν το πλοίο αποπλέει βολική ώρα και παρέχει ταχύτητα και άνεση. Ακόμη και για Κυκλάδες δεκάδες γνωστοί μου επιλέγουν HS (αν όχι αεροπλάνο για Μύκονο), με κλειστά μάτια, για ευνόητους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και για Κυκλάδες δεκάδες γνωστοί μου επιλέγουν HS (αν όχι αεροπλάνο για Μύκονο), με κλειστά μάτια, για ευνόητους λόγους.

Θελοντας να πω η ωρα εννοουσα την ωρα που αποπλεει ενα πλοιο.Το ποση ωρα κανει κ βεβαια τον ενδαφερει αλλα δεν θα κολησει σε ενα πλοιο που κανει 30' και 45' περισσοτερο αν ειναι να κερισει χρηματα!Οσο για αυτους που επιλεγουν HS, αεροπλανα κτλ τους θεωρω μια ξεχωριση μεριδα κοσμου οπου δεν ειναι το κυριως target group των ακτοπλοικω εταιριων.Σπανιζουν οι 4μελης οικογενειες με ΙΧ(και ποσο παραπανω τωρα με τα νεα δεδομενα στην οικονομια) οι θα διαθεσουν 500+ ευρω για τα εισητηρια τους με τ'επιστροφη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...