Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

1) Όσο περισσότερο μένει στη γραμμή τόσο περισσότερο εμπεδώνεται το "ήρθαμε για να μείνουμε"

2) Η ταυτόχρονη κάθοδος της εταιρίας και στα Χανιά συνεπικουρεί το παραπάνω

3) Ισως η διαφοροποίηση στις ώρες αναχωρήσεων να βολεύει και κάποιους μεταφορείς

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας πει και κάποιος πόσα κομμάτια μεταφέρουν Μινωικές και ΑΝΕΚ για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Γιατί αν για παράδειγμα τα παλάτια μεταφέρουν 150 κομμάτια, τι να μας κάνουν τα 85........

Link to comment
Share on other sites

Ασφαλως και ΑΝΕΚ/Μινωικές μεταφέρουν περισσότερα φορτηγά, απλώς οι αριθμοι αυτοί δείχνουν μια άνοδο που όντως παρατηρείται τον τελευταίο καιρό, απλώς δεν είχαμε τα νούμερα για επιβεβαιωση

Link to comment
Share on other sites

Μ.Δευτερα(29/03) Πειραιας-Ηρακλειο

750 ατομα

111 ΙΧ

12 ΜΟΤΟ

66 Φ/Γ(780 lan.met)

2 τροχοσπιτα

Μ.Τριτη(30/03) Πειραιας-Ηρακλειο

860 ατομα

128 ΙΧ

22 ΜΟΤΟ

79 Φ/Γ(990 lan.met)

M.Δευτερα(29/03) Ηρακλειο-Πειραιας

440 ατομα

50 ΙΧ

10 ΜΟΤΟ

82 Φ/Γ(1040 lan.met)

Μ.Τριτη(30/03) Ηρακλειο-Πειραιας

410 ατομα

61 ΙΧ

7 ΜΟΤΟ

82 Φ/Γ(1045 lan.met)

Σιγουρα φταιει κ η περιοδος του Πασχα που εχει ανεβει αλλα σε σχεση με την περσινη περιοδο(του Πασχα) η κινηση εχει υπερδιπλασιαστει παρολο που το Πασχα φετος πεφτει 1 1/2 μηνα νωριτερα!!!!

Μ.Δευτερα 13/04/09 Πειραιας-Ηρακλειο

790 ατομα

77 ΙΧ

23 Μοτο

29 Φ/Γ(330 lan.met)

1 τροχοσπιτο

Μ.Τριτη 14/04/09 Πειραιας-Ηρακλειο

800 ατομα

120 ΙΧ

8 Μοτο

40 Φ/Γ(465 lan.met)

2 τροχοσπιτα

Μ.Δευτερα 13/04/09 Ηρακλειο-Πειραιας

380 ατομα

54 ΙΧ

13 Μοτο

37 Φ/Γ (420 lan.met)

M.Τριτη 14/04/09 Ηρακλειο-Πειαραιας

380 ατομα

55 ΙΧ

7 Μοτο

38 Φ/Γ(460 lan.met)

1 τροχοσπιτο

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Έχει υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των φορτηγών. ο επιμένων νικά τελικά. ίσως να πρέπει να επανεξετάσουν την περικοπή του Σαββατιάτικου δρομολογίου τουλάχιστον τον Μάιο που αυξάνει η κίνηση. Το λέω γιατί οι μετσφορικές θέλουν συνέπεια και καθημερινή παρουσία στη γραμμή. Πάντως η άνοδος του κόκκινου είναι εντυπωσιακή τους τελευταίους 3 μήνες έτσι κι αλλιώς (πράγμα που οδήγησε σε έλευση του ΕΛΥΡΟΣ στη γραμμή,κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αν για παράδειγμα τα παλάτια μεταφέρουν 150 κομμάτια, τι να μας κάνουν τα 85........

Τα Ελληνικά παλάτια σίγουρα δεν έχουν τόσο μεγάλη χωρητικότητα για να πάρουν 150 ΦΓ, τα Κρήτη Ι/ΙΙ έχουν χωρητικότητα γύρω στα 120 ΦΓ που έχουν περισσότερα γραμμικά μετρά στο γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

150 φορτηγά & 100 ΙΧ είναι ο maximun συνδιασμός που μπορούν να μεταφέρουν τα ελληνικά παλάτια... 2 φορτηγά δικά τους για τα δέματα, άρα 148 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες το Superfast XII πρέπει να αναχώρησε από το Πειραιά με περίπου 129 ΦΓ!!!

Αλλά το θέμα είναι με τι τιμή έχει το μέτρο για το φορτηγό!! Κάνοντας κάποιους γρήγορους υπολογισμούς έβγαλα ότι το φορτηγό για το Ηράκλειο με τη Superfast έχει 18Ευρω/μετρο και 22 Ευρώ/μέτρο για τους τακτικούς πελάτες στην επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Superfast XII πρέπει να αναχώρησε από το Πειραιά με περίπου 129 ΦΓ!!!

Αλλά το θέμα είναι με τι τιμή έχει το μέτρο για το φορτηγό!! Κάνοντας κάποιους γρήγορους υπολογισμούς έβγαλα ότι το φορτηγό για το Ηράκλειο με τη Superfast έχει 18Ευρω/μετρο και 22 Ευρώ/μέτρο για τους τακτικούς πελάτες στην επιστροφή.

Τα φορτηγα ηταν 133 και σε γραμμικα μετρα 1450!!!

Οι τιμες ανα μετρο εχουν αλλαξει λιγο προς τα πανω σε σχεση με τις αρχηκες που ειχε οταν μπηκε στην γραμμη,οι τιμες εχουν εξισοροπηθει σχεδον κ απο τις 2 αφετηριες

Link to comment
Share on other sites

Αδιαφορώ αν η ANEK, η Minoan ή η Attica έχει περισσότερο κόσμο.

Αυτό που είδα χθές βράδυ στο Knossos Palace με τρόμαξε.

Ναι μεν στο γκαράζ πολύ νταλίκα, αλλά ο κόσμος ήταν (σχετικά) λίγος, τα bar των σαλονιών ήταν χαλαρά, ενώ τα restaurant (και το a la cart αλλά ιδιαίτερα το self service) σχεδόν άδεια.

Δεν είναι καλά σημάδια αυτά... (Ναι georgios express, αυτό περίμενες να το καταλάβεις B))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο α' τρίμηνο του 2010 οι Μινωικές πέτυχαν τα παρακάτω μερίδια αγοράς (σε παρένθεση ο αντίστοιχος αριθμός της κάθε κατηγορίας σε απόλυτα νούμερα):

56,2% επιβάτες (168.000),

50.1% Ι.Χ. αυτοκίνητα (19.000),

42,5% φορτηγά αυτοκίνητα (15.000)

ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 36,3% του συνόλου των ταξιδιών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο α' εξάμηνο του 2010 οι Μινωικές πέτυχαν τα παρακάτω μερίδια αγοράς εκτελώντας το 38,5% των δρομολογίων:

57,2% επιβάτες (375.000),

51.4% Ι.Χ. αυτοκίνητα (42.000),

38,5% φορτηγά αυτοκίνητα (30.000)

Οι άλλες δύο εταιρείες δεν δημοσίευσαν μερίδια αγοράς, αλλά τα πράγματα έχουν παγιωθεί: παρά το πέρασμα του χρόνου, η Superfast δεν έχει καταφέρνει να αυξήσει τα μερίδια της, ενώ η κίνηση την καλοκαιρινή περίοδο πρέπει να μειώθηκε σε σχέση με πέρσι, αφού στο ανταγωνιστικό λιμάνι οι τιμές μειώθηκαν και η διαθεσιμότητα αυξήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα οποια μεριδια ομως μπορουμε να συμπερανουμε οτι η ΑΝΕΚ εχασε πιο πολυ απ ολους στην ουσια,αφου πριν κατειχε το 40-45%

της κινησης και τωρα το μοιραζεται με την ATTIKA...Πιστευω μαλιστα πως το 12 πιθανον να πηγαινει κ καλυτερα σε επιβατες απο την Κρητικη εταιρια αλλα σιγουρα δεν θα συμβαινει το ιδιο και στα οχηματα.Πλεον λοιπον απομενει να δουμε ποιος απο ΑΝΕΚ-Superfast θα αντεξει μιας και η ΜΙΝΟΑΝ εχει το πανω χερι(απ οτι φαινεται).

Link to comment
Share on other sites

1. Δεν είναι έτσι καθώς τα μερίδια αγοράς με δύο παίκτες ήταν χονδρικά: 70%-30% σε επιβάτες και οχήματα και 50%-50% στα φορτηγά.

2. ΑΝΕΚ και Superfast εναλλάσσονται στην δεύτερη θέση με πολύ κοντινά μερίδια στους επιβάτες (τους καλοκαιρινού μήνες περνάει με διαφορά μπροστά η ΑΝΕΚ λόγω των πρωινών δρομολογίων).

3. Τέλος η πρώτη θέση δεν είναι πάντοτε η καλύτερη…. Μην ξεχνάμε πως η Minoan έκανε επιπλέον δρομολόγια μέσα στο καταχείμωνο για να διατηρήσει τα μερίδια της, κάτι που της στοίχησε σημαντικά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην ξεχναμε οτι ΑΝΕΚ και ΜΙΝΟΑΝ εχουν 2 πλοια η καθεμια στην γραμμη.Οποτε θεωρω λογικο η ΜΙΝΟΑΝ να μεταφερει μεγαλυτερο ογκο επιβατων,αυτοκινητων και φορτηγων.Για παραδειγμα μεσα στον Αυγουστο το Σουπερφαστ σε ενα δρομολογιο πηγαινε ελα μετεφερε 2.500-3.000 επιβατες και γυρω στα 600 ΙΧ.Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ειχαν το διπλασιο ποσοστο καθως εκαναν 4 δρομολγια την ημερα.

Και κατι πληροφοριακο,το ΣΦ12 επιασε πολλες φορες το πρωτοκολλο σε επιβατες και σχεδον ταξιδευε με μεσο ορο 400-450 ΙΧ και κανα δυο μερες επιασε και πανω απο 500 ΙΧ.

Φετος παντως ειναι η χρονια που ανγκαστικα καποιος απο τους 3 θα κανει πισω..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...