Nick the Greek Posted May 24, 2024 Author Posted May 24, 2024 Πιστεύω θα αλλάξει όταν αποφασίσουν πως θα μπεί Μαροκινο πλήρωμα γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως η ελληνική σημαία αναγνωρίζει τα διπλώματα του Μαρόκου.
Samianshiplover Posted May 24, 2024 Posted May 24, 2024 (edited) Θα αλλάξει σημαία η θα παραμείνει με την Ελληνική; Edited May 24, 2024 by Samianshiplover
Nick the Greek Posted May 24, 2024 Author Posted May 24, 2024 Δεν έχει εφοδιαστικά εκεί κάτω. Δεν έχει καμία λογική να φύγει από ένα από τα φθηνότερα λιμάνια της Ευρώπης για να πάει 5 ώρες ταξίδι παρακάτω να πάρει καύσιμα. Αν είναι να σταματήσει κάπου, το πιο λογικό είναι σε καμιά Μάλτα ή τέλος πάντων περίπου στο μέσον της απόστασης.
Darklife Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Τελικά σταμάτησε στην Νεάπολη σύμφωνα με το Ais και αυτή την ώρα συνεχίζει το ταξίδι του με προορισμό την Μεσίνα
Strofalos Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Από τη Νεάπολη στη Νάπολη. Ευτυχώς που δεν έχει καμιά άλλη τέτοια πόλη στην υπόλοιπη διαδρομή, θα σταματούσε κι εκεί. 😜
Power_Jet Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Σε καμία Νάπολη δεν πάει το πλοίο, κανονικά για Μεσίνα συνεχίζει, όπου από εκεί, λογικά (αν δεν έχουμε κι άλλες στάσεις), θα συνεχίσει το ταξίδι του για την Ισπανία.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2024 Posted May 25, 2024 Ναι ελληνικό πλήρωμα έχει το πλοίο, αφού έχει και Ελληνική σημαία
GeorgePag Posted May 27, 2024 Posted May 27, 2024 Στο Κάλιαρι βρίσκεται από χθες το βράδι με destination Mallorca
Nick the Greek Posted May 31, 2024 Author Posted May 31, 2024 Επί τη ευκαιρία της προσέγγισής του στο Cagliari το τοπικό PSC επέβη για έλεγχο και έβγαλε 6 παρατηρήσεις, καμία εκ των οποίων δεν δικαιολογούσε απαγόρευση απόπλου. Το ταχύπλοο βρίσκεται ήδη από χθές στο Αλχεθίρας.
Ferries_greek Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 Στις πύλες του ναυπηγείου του Algeciras περιμένει.
cyclades_shipping Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 (edited) Εκτελεί κανονικά δρομολόγια. μετά την άφιξη του στην Tarifa αναχωρησε για εκεί ,μαλλον κάποια επισκευή.. Edited June 9, 2024 by cyclades_shipping
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 Εκτελούσε δρομολόγια είναι πιο σωστά στη γραμμή Tarifa Tanger αλλά πλέον βρίσκεται στο ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ.
Nick the Greek Posted June 11, 2024 Author Posted June 11, 2024 Στις 31 Μαίου πέρασε επιθεώρηση με 3 παρατηρήσεις στην Ισπανία, χωρίς κράτηση. Το casualty report για τις 9 Ιουνίου λέει πως το πλοίο υπέστη κάποιο συμβάν που το άφησε “stranded”. Να μην το τραβάμε, σύμφωνα με το Ferrybalear έχει θέμα στα waterjets. Το ρεζουμέ είναι πως η AML έφερε 2 ταχύπλοα από την Ελλάδα κι ακόμα ουσιαστικά δεν έχει δουλέψει κανένα.
cyclades_shipping Posted June 11, 2024 Posted June 11, 2024 Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποια ρήτρα στην Attica λόγω των προβλημάτων που έχουν εμφανιστεί σε αυτο και στο Caldera ;
Nick the Greek Posted June 11, 2024 Author Posted June 11, 2024 @cyclades_shipping: Το Caldera Vista ανήκει στην Waves Flying Shipping Ltd, η Attica δεν μπορεί να υποστεί συνέπειες για πλοίο που δεν της ανήκει. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει για το Morocco Express 1 που ανήκει στην Hellenic Seaways Single Member Maritime SA, το ξέρουν οι συμβαλλόμενοι, δεν μπορείς να το γνωρίζεις αν δεν ξέρεις τι προβλέπει συγκεκριμένα το ναυλοσύμφωνο. Σίγουρα όμως για όσο διάστημα δεν είναι στη διάθεση της AML, αυτό είναι ένα off-hire event. Γι αυτό το χρονικό διάστημα δηλαδή ο πλοιοκτήτης δεν παίρνει ναύλο, άρα έχει χαμένα έσοδα σύν το κόστος επιθεώρησης, επισκευής, ανταλλακτικά κ.ο.κ. @HS_4: Όταν ένας ναυλωτής κάνει ένα ναυλοσύμφωνο για να κλείσει ένα πλοίο, το ναυλοσύμφωνο αυτό περιέχει όχι μόνο το όνομα αλλά και τα χαρακτηριστικά του εν λόγω πλοίου. Διαστάσεις, καταναλώσεις, ταχύτητες, χωρητικότητα και πολλά άλλα. Δεν μπορεί ο πλοιοκτήτης αν το συγκεκριμένο πλοίο χαλάσει να στείλει ένα άλλο, χωρίς να έχει τη συγκατάθεση του ναυλωτή. Μη σκέφτεστε ελληνικά τύπου «παίρνουμε τη γραμμή στο ΣΑΣ, ξεκινάμε Πάσχα με το Superjet, μόλις ανοίξει η κίνηση βάζουμε το Champion Jet 1 και Ιούλιο/Αύγουστο το WC Jet». Για να γίνει αντικατάσταση του Morocco Express 1 από το Hellenic Highspeed ή οποιοδήποτε άλλο πλοίο, χρειάζεται και η συγκατάθεση του ναυλωτή.
cyclades_shipping Posted June 11, 2024 Posted June 11, 2024 13 minutes ago, Nick the Greek said: Morocco Express 1 που ανήκει στην Hellenic Seaways Single Member Maritime SA, Δεν έχει πουληθεί στην Stena ?
nellines Posted June 11, 2024 Posted June 11, 2024 Εγω τα ελεγα οτι μπορει να το ξαναδουμε στα νερα μας😜
margaritis24 Posted June 11, 2024 Posted June 11, 2024 33 minutes ago, Nick the Greek said: @HS_4: Όταν ένας ναυλωτής κάνει ένα ναυλοσύμφωνο για να κλείσει ένα πλοίο, το ναυλοσύμφωνο αυτό περιέχει όχι μόνο το όνομα αλλά και τα χαρακτηριστικά του εν λόγω πλοίου. Διαστάσεις, καταναλώσεις, ταχύτητες, χωρητικότητα και πολλά άλλα. Δεν μπορεί ο πλοιοκτήτης αν το συγκεκριμένο πλοίο χαλάσει να στείλει ένα άλλο, χωρίς να έχει τη συγκατάθεση του ναυλωτή. Μη σκέφτεστε ελληνικά τύπου «παίρνουμε τη γραμμή στο ΣΑΣ, ξεκινάμε Πάσχα με το Superjet, μόλις ανοίξει η κίνηση βάζουμε το Champion Jet 1 και Ιούλιο/Αύγουστο το WC Jet». Για να γίνει αντικατάσταση του Morocco Express 1 από το Hellenic Highspeed ή οποιοδήποτε άλλο πλοίο, χρειάζεται και η συγκατάθεση του ναυλωτή. Πως δουλευει η ακτοπλοοια μας σε 10 γραμμες κ με την βοηθεια του κρατους
nellines Posted June 12, 2024 Posted June 12, 2024 το πλοιο δεξαμενιζεται στο dry dock No3 στο λιμανι του γιβλαρταρ συμφωνα με το marinetraffic
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now