Petros P Posted May 24 Share Posted May 24 Θα αλλάξει σημαία σε Μαρόκου άραγε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 24 Author Share Posted May 24 Πιστεύω θα αλλάξει όταν αποφασίσουν πως θα μπεί Μαροκινο πλήρωμα γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως η ελληνική σημαία αναγνωρίζει τα διπλώματα του Μαρόκου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samianshiplover Posted May 24 Share Posted May 24 (edited) Θα αλλάξει σημαία η θα παραμείνει με την Ελληνική; Edited May 24 by Samianshiplover Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgePag Posted May 24 Share Posted May 24 Στο AIS εκπέμπει με προορισμό την Νεάπολη Link to comment Share on other sites More sharing options...
SHIP PARTNER Posted May 24 Share Posted May 24 Λογικά θα πάει στην Νεάπολη για πετρέλαια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 24 Author Share Posted May 24 Δεν έχει εφοδιαστικά εκεί κάτω. Δεν έχει καμία λογική να φύγει από ένα από τα φθηνότερα λιμάνια της Ευρώπης για να πάει 5 ώρες ταξίδι παρακάτω να πάρει καύσιμα. Αν είναι να σταματήσει κάπου, το πιο λογικό είναι σε καμιά Μάλτα ή τέλος πάντων περίπου στο μέσον της απόστασης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darklife Posted May 25 Share Posted May 25 Τελικά σταμάτησε στην Νεάπολη σύμφωνα με το Ais και αυτή την ώρα συνεχίζει το ταξίδι του με προορισμό την Μεσίνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpal21 Posted May 25 Share Posted May 25 Το πλοίο πάει στην Νάπολη της Ιταλίας για ανεφοδιασμό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted May 25 Share Posted May 25 Από τη Νεάπολη στη Νάπολη. Ευτυχώς που δεν έχει καμιά άλλη τέτοια πόλη στην υπόλοιπη διαδρομή, θα σταματούσε κι εκεί. 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power_Jet Posted May 25 Share Posted May 25 Σε καμία Νάπολη δεν πάει το πλοίο, κανονικά για Μεσίνα συνεχίζει, όπου από εκεί, λογικά (αν δεν έχουμε κι άλλες στάσεις), θα συνεχίσει το ταξίδι του για την Ισπανία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted May 25 Share Posted May 25 Ελληνικό πληρωμα έχει τελικα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25 Share Posted May 25 Ναι ελληνικό πλήρωμα έχει το πλοίο, αφού έχει και Ελληνική σημαία Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellines Posted May 25 Share Posted May 25 με τι ταχυτητες πηγαινει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgePag Posted May 27 Share Posted May 27 Στο Κάλιαρι βρίσκεται από χθες το βράδι με destination Mallorca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 31 Author Share Posted May 31 Επί τη ευκαιρία της προσέγγισής του στο Cagliari το τοπικό PSC επέβη για έλεγχο και έβγαλε 6 παρατηρήσεις, καμία εκ των οποίων δεν δικαιολογούσε απαγόρευση απόπλου. Το ταχύπλοο βρίσκεται ήδη από χθές στο Αλχεθίρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferries_greek Posted June 9 Share Posted June 9 Στις πύλες του ναυπηγείου του Algeciras περιμένει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 9 Share Posted June 9 (edited) Εκτελεί κανονικά δρομολόγια. μετά την άφιξη του στην Tarifa αναχωρησε για εκεί ,μαλλον κάποια επισκευή.. Edited June 9 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9 Share Posted June 9 Εκτελούσε δρομολόγια είναι πιο σωστά στη γραμμή Tarifa Tanger αλλά πλέον βρίσκεται στο ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted Tuesday at 12:17 PM Author Share Posted Tuesday at 12:17 PM Στις 31 Μαίου πέρασε επιθεώρηση με 3 παρατηρήσεις στην Ισπανία, χωρίς κράτηση. Το casualty report για τις 9 Ιουνίου λέει πως το πλοίο υπέστη κάποιο συμβάν που το άφησε “stranded”. Να μην το τραβάμε, σύμφωνα με το Ferrybalear έχει θέμα στα waterjets. Το ρεζουμέ είναι πως η AML έφερε 2 ταχύπλοα από την Ελλάδα κι ακόμα ουσιαστικά δεν έχει δουλέψει κανένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted Tuesday at 12:49 PM Share Posted Tuesday at 12:49 PM Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποια ρήτρα στην Attica λόγω των προβλημάτων που έχουν εμφανιστεί σε αυτο και στο Caldera ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted Tuesday at 01:49 PM Author Share Posted Tuesday at 01:49 PM @cyclades_shipping: Το Caldera Vista ανήκει στην Waves Flying Shipping Ltd, η Attica δεν μπορεί να υποστεί συνέπειες για πλοίο που δεν της ανήκει. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει για το Morocco Express 1 που ανήκει στην Hellenic Seaways Single Member Maritime SA, το ξέρουν οι συμβαλλόμενοι, δεν μπορείς να το γνωρίζεις αν δεν ξέρεις τι προβλέπει συγκεκριμένα το ναυλοσύμφωνο. Σίγουρα όμως για όσο διάστημα δεν είναι στη διάθεση της AML, αυτό είναι ένα off-hire event. Γι αυτό το χρονικό διάστημα δηλαδή ο πλοιοκτήτης δεν παίρνει ναύλο, άρα έχει χαμένα έσοδα σύν το κόστος επιθεώρησης, επισκευής, ανταλλακτικά κ.ο.κ. @HS_4: Όταν ένας ναυλωτής κάνει ένα ναυλοσύμφωνο για να κλείσει ένα πλοίο, το ναυλοσύμφωνο αυτό περιέχει όχι μόνο το όνομα αλλά και τα χαρακτηριστικά του εν λόγω πλοίου. Διαστάσεις, καταναλώσεις, ταχύτητες, χωρητικότητα και πολλά άλλα. Δεν μπορεί ο πλοιοκτήτης αν το συγκεκριμένο πλοίο χαλάσει να στείλει ένα άλλο, χωρίς να έχει τη συγκατάθεση του ναυλωτή. Μη σκέφτεστε ελληνικά τύπου «παίρνουμε τη γραμμή στο ΣΑΣ, ξεκινάμε Πάσχα με το Superjet, μόλις ανοίξει η κίνηση βάζουμε το Champion Jet 1 και Ιούλιο/Αύγουστο το WC Jet». Για να γίνει αντικατάσταση του Morocco Express 1 από το Hellenic Highspeed ή οποιοδήποτε άλλο πλοίο, χρειάζεται και η συγκατάθεση του ναυλωτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted Tuesday at 02:02 PM Share Posted Tuesday at 02:02 PM 13 minutes ago, Nick the Greek said: Morocco Express 1 που ανήκει στην Hellenic Seaways Single Member Maritime SA, Δεν έχει πουληθεί στην Stena ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellines Posted Tuesday at 02:19 PM Share Posted Tuesday at 02:19 PM Εγω τα ελεγα οτι μπορει να το ξαναδουμε στα νερα μας😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted Tuesday at 02:24 PM Share Posted Tuesday at 02:24 PM 33 minutes ago, Nick the Greek said: @HS_4: Όταν ένας ναυλωτής κάνει ένα ναυλοσύμφωνο για να κλείσει ένα πλοίο, το ναυλοσύμφωνο αυτό περιέχει όχι μόνο το όνομα αλλά και τα χαρακτηριστικά του εν λόγω πλοίου. Διαστάσεις, καταναλώσεις, ταχύτητες, χωρητικότητα και πολλά άλλα. Δεν μπορεί ο πλοιοκτήτης αν το συγκεκριμένο πλοίο χαλάσει να στείλει ένα άλλο, χωρίς να έχει τη συγκατάθεση του ναυλωτή. Μη σκέφτεστε ελληνικά τύπου «παίρνουμε τη γραμμή στο ΣΑΣ, ξεκινάμε Πάσχα με το Superjet, μόλις ανοίξει η κίνηση βάζουμε το Champion Jet 1 και Ιούλιο/Αύγουστο το WC Jet». Για να γίνει αντικατάσταση του Morocco Express 1 από το Hellenic Highspeed ή οποιοδήποτε άλλο πλοίο, χρειάζεται και η συγκατάθεση του ναυλωτή. Πως δουλευει η ακτοπλοοια μας σε 10 γραμμες κ με την βοηθεια του κρατους Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellines Posted Wednesday at 06:22 PM Share Posted Wednesday at 06:22 PM το πλοιο δεξαμενιζεται στο dry dock No3 στο λιμανι του γιβλαρταρ συμφωνα με το marinetraffic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now