proud_ionian Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 (edited) θαλασσια λεωφορεια Κωνσταντινουπολης ειναι η πιστη μεταφραση και αν σκεφτουμε οτι εχει σημα το δελφινι και κατεχει πολλα ταχυπλοα made by austal τοτε μας φαινεται πολυ οικεια. ιδρυθηκε το 1987 απο τη Μητροπολιτικη Αυτοδιοικηση της Κωνσταντινουπολης, αποτελει μετεξελιξη παλιοτερης εταιρειας και σταδιακα απορροφησε παλιοτερες μικρες εταιρειες, αλλα και τον βασικο ανταγωνιστη Citi Line Ferry Services. Oταν μιλαμε για θαλασσιες συγκοινωνιες και λεωφορεια, μιλαμε για ενα πυκνο δικτυο συντομων διαδρομων που ενωνουν την ασιατικη ακτη της Κωνσταντινουπολης (κυριως ζωνη κατοικιας) και τα πριγκηπονησια, με την ευρωπαικη ακτη οπου δουλευουν οι περισσοτεροι. Η εταιρεια αυτη περα απο το οτι εχει επενδυσει τρελλα λεφτα σε ταχυπλοα νεας τεχνολογιας (που μοιαζουν αρκετα στα "δικα μας" flying cats & high speeds), αποτελει στυλοβατη της τουρκικης ναυπηγικης βιομηχανιας (παντα για συμβατικα επιβατηγα πλοια μιλαω). παντοφλες αμφιδρομα, μικρα ΕΓ/ΟΓ πολλα ακολουθωντας "πειραματικα" σχεδια και συνεργαζομενοι παντα με ντοπιους ναυπηγους. τα τελευταια χρονια, εν οψει της ανανεωσης του στολου των παραδοσιακων επιβατηγων που συνδεουν τις δυο οψεις του βοσπορου, υπηρχε μια "διαμαχη" για το αν θα επρεπε το design να ειναι μοντερνο ή να ακολουθει τις γραμμες που ειχαν τα πλοιαρια του βοσπορου ολα αυτα τα χρονια. Αυτο λυθηκε με ψηφορορια και επικρατησε το παραδοσιακο design. εννοειται οτι η σειρα "Fatih" που θα αντικαταστησει τα υπαρχοντα επιβατηγα θα ειναι made in Turkey and designed by Turks. H IDO ξαναλεω ειναι στην ουσια μια δημοτικη επιχειρηση. Δεν ξερω αν και σε τι βαθμο υπαρχουν ιδιωτικες συμμετοχες, αλλα κουμαντο κανει ο "Δημος". Σε μια χωρα οχι και τοσο δημοκρατικη, οχι και τοσο πλουσια, μια επιχειρηση δημοσιου χαρακτηρα εξασφαλιζει στους κατοικους της μεγαλυτερης πολης της χωρας ευκολη και φτηνη προσβαση στις εργασιες τους. Δε χρειαζεται να θυμισω την τυχη της Ελληνικης Ακτοπλοϊας και των Δελφινιων του Λογοθετη στον Πειραια. Ουτε να πουμε για τους αυτοκινητοδρομους της φιλης τουρκιας. ΥΓ πριν λιγους μηνες ειχε και το ships monthly αφιερωμα στα Seabuses της πολης Edited December 14, 2008 by proud_ionian link fatih (οχι ο τεριμ)
proud_ionian Posted March 8, 2010 Author Posted March 8, 2010 εμεις αγοραζουμε ρωσσικα 30ετιας δευτερο χερι, οι τουρκοι φτιαχνουν δικα τους, τα οποια σε μερικα χρονια θα μας τα πουλανε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Και για όποιον ενδιαφέρεται, η IDO βγάζει προς πώληση σε πλειοδοτικό διαγωνισμό...τα Austal-άκια Turgut Reis 1 and Cezayirli Hasan Paşa 1 Τιμή εκκίνησης 7 εκ δολάρια έκαστον.
proud_ionian Posted October 7, 2010 Author Posted October 7, 2010 η IDO παει ομαν θα αναλαβει καθηκοντα συμβουλου κλπ, για να μεταφερει knowhow στην ακτοπλοϊκη εταιρια του ομαν National Ferries Company (το λινκ απο το FoSE)
proud_ionian Posted October 15, 2010 Author Posted October 15, 2010 (edited) συμφωνα με το tradewinds, ο δημος Κωνσταντινουπολης, πωλει την IDO, οπως ειναι επιπλωμενη. την ειδηση την ειχε και το ferries of southern europe. βεβαια, για να παραφρασω και το ανεκδοτο , ... εταιριες για πουλημα υπαρχουν , λεφτα δεν υπαρχουν. Edited October 15, 2010 by proud_ionian κωνσταντινουπολη οχι θεσσαλονικη
proud_ionian Posted January 10, 2011 Author Posted January 10, 2011 μεχρι 31/3 αναμενουμε προσφορες. οτι παρει ο δημος απο την πωληση της IDO και της δημοτικης επιχειρησης αεριου, θα το δωκει για να φτιαξει μετρο. για να πουληθει η IDO, την ξαναχωρισαν απο τη city lines (βλ πρωτο ποστ). στην ουσια πουλανε το κερδοφορο κομματι και ο δημος κρατα το λιγοτερο αποδοτικο (city line). ουτε ο δημος, ουτε η αναδοχος του διαγωνισμου εχουν κανει σχολιο για την προσδοκωμενη τιμη, αλλα αναλυτικο αρθρο του CNBC, εχει ως μετρο συγκρισης το τιμημα που κατεβαλε η MIG για την Attica.
proud_ionian Posted January 19, 2011 Author Posted January 19, 2011 απο οτι εχει κυκλοφορησει (σε διεθνη οικονομικα sites και αναπαραγεται απο "συνασθενεις"), η UND roro (που ελεγχεται απο βρετανικο fund) θα υποβαλλει προταση για την ido
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 28, 2011 Posted March 28, 2011 Η προθεσμία για τις προσφορές λήγει στις 31 Μαρτίου. Λέγεται ότι θα υπάρξουν 10 προσφορές, αλλά σήμερα γράφτηκε ότι θα υποβάλλει προσφορά η Stena σε συνεργασία με τον Όμιλο Κοτς. Εάν αληθεύει αυτό, δεν νομίζω ότι έχει πλέον ενδιαφέρον ο διαγωνισμός.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Σήμερα που κληρώνει, τo shippax.se έχει στους τίτλους ειδήσεων ότι η ΝΕΛ κονταροχτυπιέται με τη Stena. Λέτε να γίνει η μεγάλη ανατροπή και να γεμίσει τιμημένες τριήρεις ο Βόσπορος?
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Τελικά και η Stena-Koc έμειναν με την προσφορά στο χέρι. Η IDO πουλήθηκε στην κοινοπραξία Tepe-Akfen-Souter-Sera για 861 εκ δολλάρια...ήτοι καμιά 600αριά εκ. ευρώ. Και λένε ότι πουλήθηκε και φθηνά, καθώς περίμεναν να πιάσουν γύρω στο 1 δις δολ. Τζάμπα την πήρανε...
Champion Jet_2 Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει ενδιαφερόμενος για τα 3 μεγάλα ταχύπλοα της εταιρείας; Θα μου άρεσε να έβλεπα να τα αγόραζαν είτε η GSF είτε η Fast είτε η HSW και να τα έβαζε απέναντι στα πλοία της seajets...
cyclades_shipping Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 (edited) GSF μετα το golden princess βρισκω δύσκολο να παρει και αλλο,τώρα τουλάχιστον.μακαρι να ενδιαφερόταν η hellenic Edited September 22, 2023 by polmyt quote
Petros P Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Τον Μάιο ζητούσαν για το Adnan σκάρτα 20..οπότε δε νομίζω να ενδιαφερθεί κανείς. Το Thunder οταν αγοράστηκε πρέπει να ηταν κάπου 12-13 εκ. δολλάρια η τιμη αγοράς
Strofalos Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 1 hour ago, Champion Jet_2 said: Θα μου άρεσε να έβλεπα να τα αγόραζαν είτε η GSF είτε η Fast είτε η HSW και να τα έβαζε απέναντι στα πλοία της seajets... Η HSW, αν ήταν κανονική εταιρεία, θα ενδιαφερόταν σίγουρα, με την προϋπόθεση η τιμή πώλησης να ήταν συμφέρουσα. Τώρα στην κατάσταση που είναι, αποκλείεται.
Champion Jet_2 Posted January 28, 2024 Posted January 28, 2024 Έχω παρατηρήσει ότι τα ταχύπλοα Osman Gazi 1 και Orhan Gazi 1 έχουν αφαιρεθεί από τον στόλο στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Άραγε να πουλήθηκαν;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2024 Posted January 28, 2024 Πολύ πιθανόν και προβλέπω να έρχονται στην Ελλάδα!
cyclades_shipping Posted January 28, 2024 Posted January 28, 2024 Μακάρι να πουληθηκαν,και μεγάλη χωρητικότητα άνω των 1000 επιβατών και 200 οχημάτων αλλά και σχετικά καλή ταχύτητα.
George...f Posted January 28, 2024 Posted January 28, 2024 Και σουλούπι Highspeed 5. Ας ελπίσουμε να έρθουν για την Hellenic τουλάχιστον, ο Μαριος έχει πλέον περισσότερα δεμένα σε ναυπηγεία παρά σε δρομολόγια.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2024 Posted January 28, 2024 Και τα δύο πλοία αγοράστηκαν από την Seajets.
Champion Jet_2 Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Κάποιο νέο πότε αναμένεται η παράδοση τους και αν έχει ακουστεί κανένα πιθανό όνομα για τα δύο αδελφά; Πάντως πρέπει να υπάρχει κινητικότητα γιατί και τα δύο έχουν ανοίξει AIS μετά από καιρό.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Είναι να έρθουν ρυμουλκούμενα στην Ελλάδα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now