Earl Granville Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 Φίλε elybero άν υλοποιηθεί η κατασκευή καμπίνων στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ αυτό σημαίνει ότι ο ΠΗΓΑΣΟΣ αν δεν πουληθεί που έχει βγει προς πώληση θα επιστρέψει στην παλιά του γραμμή στις Δυτικές κυκλάδες από το Πάσχα. Τα άλλα θα είναι τα ίδια δεν θα αλλάξουν. Η ταχύτητα σε αυτή την γραμμή δεν παίζει και σημαντικό ρόλο εκτός πια κι αν πηγαίνουν τα βαπόρια με 14-15 μίλια. Τί να φτάσεις 5 το πρωί στον Πειραιά τι να φτάσεις 4 το ίδιο κάνει και καλύτερα να φτάσεις 5 για να έχει ανοίξει κι ο ηλεκτρικός. Οπότε τα 18 μιλάκια της ΑΦΡΟΥΛΑΣ μια χαρά είναι. Παλιότερα είχε ξαναγίνει η σκέψη να μπουν καμπίνες στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ όταν έδεσε το ΟΛΥΜΠΙΑ αλλά τότε τους είχαν πει για τις προκάτ καμπίνες που θα τις έφερναν με κοντεινερ 20,000Ε η τετράκλινη και κάπου 13,000 η δίκληνη. Εγώ όμως να ρωτήσω κάτι? Πιο φτηνά δεν θα κόστιζε να έβαζαν σπρίνκλερ στο ΟΛΥΜΠΙΑ από το να κάθονται να χτίζουν καμπίνες στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ?
Neptune Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Προς το παρον απο 1-11 απο Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Προς το παρον απο 1-11 απο Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-ΜυκονοΣύμφωνα με το τελευταίο ΣΑΣ, η συζήτηση για το αίτημα για "Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ» στη γραμμή ΡΑΦΗΝΑΣ-ΑΝΔΡΟΥ-ΤΗΝΟΥ-ΜΥΚΟΝΟΥ από 1/11/2005 έως 31/12/2005", ανεβλήθη.Προφανώς με αίτηση της HSW. Δεν είχε άλλος λόγο να το αναβάλλει. Το ερώτημα είναι γιατί?
pie Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Ε μάλλον θα το μαγειρεύουν να το δέσουν κ αυτό...άστους να πηγαίνουν όλοι με το Πηνελόπη. Έτσι κ αλλοιώς με το πρωινό από Μύκονο πόσοι μπαίνουν...
Earl Granville Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Πολύ πιθανόν να σχετίζεται με πιθανή μεταδρομολόγηση του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην Παροναξία όπως είχα γράψει και σε άλλο τόπικ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2005 Author Posted October 27, 2005 Όπως διάβαζα τη προηγουμένη εβδομάδα σε ένα άρθρο της Ναυλαγοράς, από ότι λένε ότι προτίθεται να κάνει ένα δρομολόγιο πλοίο της G.A. Ferries στη γραμμής Δ. Κυκλάδων-Άγονη γραμμή (Σίκινο, Φολέγανδρο και Ανάφη). Χωρίς να αναφέρει πιο πλοίο, από ποτέ και για πόσο καιρό. Και ίσως να σχετίζεται με αυτό η αναβολή που ζήτησαν για το Εξπρές Αφροδίτη.
Neptune Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Μα η GA εχει την αγονη που εκανε περυσι το Αγιος Γεωργιος.. Και ελεγαν πως θα την κανει φετος καθε Τεταρτη με το Ρομιλντα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Αποκλείεται δηλαδή αυτή η περίπτωση, εδώ ? Με ή χωρίς προσθήκη καμπινών. Εάν λάβουμε υπ' όψη και τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε η ΝΕΛ από την ΕΕΑ? Είναι μεν ακραία περίπτωση, αλλά μπορεί να αποκλεισθεί? Εννοείται σαν δίπλωμα του Μύκονος προσωρινά και έχει ο Θεός!
Earl Granville Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ τελικά δένει την Τρίτη και μάλλον η απόφαση να βάλουν καμπίνες έχει ήδη ελειφθεί. Μάλλον ο αριθμός καμπίνων που θα προστεθούν θα φτάνει τα 100 κρεβάτια περίπου. Αν μέχρι τις 8 Γενάρη θα είναι έτοιμο τότε κατευθε4ίαν θα έρθει στην Ικαρία Σάμο αν δεν είναι θα έρθει για λίγο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.
pie Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Και τα κρεβάτια που θα μπούνε? Εκεί που ήταν το απέραντο εστιατόριο?
Neptune Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Οχι στο κουτι της πρυμης που εχουν βαψει τα παραθυρα...
Superfast VI Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 To pio logiko ine na ksilosun to xoro pu itan ta duty free shops stin primni pu lei ke o Dinos. De fadazome na piraksun ta estiatoria giati xrisimopoiounte san salonia ke ine ke poli evrixora.
pie Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Τα τελευταία χρόνια ήταν το "Κομφούζιο" εκει πέρα. Α καλά άμα τις φτιάξουν εκεί τις καμπίνες ζήτω που καήκανε αυτοί που θα τις πέρνουν. Θα είναι λες και έχουν μπεί σε μίξερ...έχει ΤΡΕΛΟ vibration το θυμάμαι από το μαγαζί που κουνιόντουσαν τα πάντα και δεν άκουγες από το θόρυβο.
Earl Granville Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Η μελέτη έγινε για τις καμπίνες το κοστολόγιο έχει βγει αλλά ακόμη δεν έχει υπάρξει οριστική απόφαση. Πιθανότατα θα περιμένουν τις εξελίξεις για την 35ετία και την πιθανή άρση της. Αν γίνει άρση σχεδόν βέβαιο είναι ότι θα προχωρήσουν στην τοποθέτηση καμπίνων αν όχι τότε πολύ δύσκολα θα το κάνουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2005 Author Posted November 10, 2005 Εγώ πιστεύω ότι δύσκολα θα του προσθέσουν καμπίνες!!! Άσχετα αν αρθεί η 35ατια!!!
Neptune Posted November 10, 2005 Posted November 10, 2005 Αν εχουν παρει την αποφαση να παει Ικαρια Σαμο που θα τους βαζουνε στο γκαραζ??? Εκτος και αν μεινουν οπως ηταν περυσι το καλοκαιρι τα βαπορια.. Αλλα ουτε αυτοι ξερουν ακομα οποτε ειναι επικινδυνο να ρισκαρουμε και μεις προβλεψεις
Superfast VI Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Ego afto pu vlepo ine pos i Aphroditoula mas theli toso poli na piasi doulia sti Samo ke metaxirizete ola ta mesa gia na to petyxei... Efkeria ke gia prova sti grammi meta ti vlavi tou Apollona. Na dume xoris krevatia pos tha ti vgazun i epivates. Mallon me pollous kafedes!
Neptune Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Μα που ειναι αυτος ο Ηλιας.. Δε μας εχει ενημερωσει ακομα ποιος καπετανιος παει την Αφρουλα κατω... Λυπησου μας ρε Ηλια.. Απο σενα περιμενουμε ορισμενοι να θαψουμε κοσμο
Earl Granville Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Ο Βασίλης ο Γεροντάκης.Σε αυτόν έπεσε ο κλήρος Κι έρχονται κατι 8αρια 9αρια νοτιάδες μεσοβδόμαδα που τέτοιον καιρό δεν δουλευέται κανένα από τα 3 λιμάνια της γραμμής.Στο Εύδηλο και στο Καρλόβασι σφυρίζεις και φεύγεις με σοροκάδα και στο Βαθύ αν μπορέσεις να κάνεις πλαγιοδέτηση ή να φουντάρεις όλα τα κλειδιά μπας και κρατηθείς έχει καλώς αλλιώς αγκυροβόλιο.
Neptune Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Συν τοις αλλοις ειναι να αλλαξει και τον Θηραιο μετα στον Απολλωνα.. Ειναι τυχερος παντως... Κοκκαλακι της νυχτεριδας κουβαλαει??? Αντε να μαθουμε και τις πρωτες εντυπωσεις μετα τα πρωτα ρεμετζα... Τουλαχιστον απο βυθισμα ο Πηγασος του ριχνει ενα μετρο και σε συνδυασμο με τα διπλα πηδαλια μαλλον θα ειναι καλυτερα... Αλλα το προπελακι για να γυρισει και να φυγει με καιρο απο Ευδηλο και Καρλοβασι να δω που θα το βρει που τα απονερα του στο φουλ ειναι σαν να δουλευει μιξερ
Earl Granville Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Βάλε ότι ο αέρας το επηρεάζει σημαντικά κάτι που δεν συνέβαινε με το ΠΗΓΑΣΟΣ σε συνδυασμό με το ψηλό ρεμέτζό του οι κάβοι με κανα 7αρι θα κόβονται σαν αγγούρια. Στην τελική ίσως είναι καλύτερη λύση από τον ΠΗΓΑΣΟ αλλά όχι ότι κι αυτό είναι κατάλληλο για τα λιμάνια το αντίθετο μάλιστα. Καταλληλότερο από τα ήδη υπάρχοντα ίσως είναι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ο οποίος αν τα βάλεις κάτω από πλευράς ταξιδέματος μανούβρας χωρητικότητας γκαραζ και καμπίνων έχει το πιο θετικό συντελεστή από όλα.
Earl Granville Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 8:30 ώρες έκανε τον Εύδηλο η ΑΦΡΟΥΛΑ διαμέσου Σύρου Μυκόνου. Ακριβώς όσο ο ΠΗΓΑΣΟΣ και 20 λεπτά λιγότερο από τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ.
Apostolos Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 To AIS γράφει απο 18 έως 18,6 όποτε το χω δεί άρα...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2005 Author Posted November 17, 2005 Χθες στη αναχώρηση του πλοίου, δεν υπήρχε κανένα ταμπελάκι με τα λιμάνια προορισμού, τόσο δύσκολο ήταν να τα δανειστούν από το Απόλλωνα??
Earl Granville Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Έβαλε AIS και η ΑΦΡΟΥΛΑ? Μπράβοο. Είχα ακούσει ότι θα έβαζαν σε όλα τα συμβατικά αλλά για την ώρα νόμιζα ότι είχε μόνο ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now