Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Αφροδίτη (IMO 7507019)


Recommended Posts

Εχθές το βράδυ γυρνόντας από Μήλο, φτάσαμε στις 10:45 περίπου μπήκαμε στο λιμάνι και ενώ πήγαινε να δέσει στην κλασική του θέση και είχε ανοίξει καταπέλτη κλπ. ξαφνικά σήκωσε καταπέλτη και καθότανε στη μέση του λιμανιού για μερικά λεπτά και τελικα μετά από 30λεπτά έδεσε εκεί που δένει ο Αίολος Κεντέρης στις 11:30 περίπου. Όλα αυτά αφού ο κόσμος ήταν για περίπου 45 λεπτά μέσα στο γκαράζ, με μερικούς φορτιγατζίδες αλλά και με ΙΧ να έχουν ανοίξει τις μηχανές τους....! Ο λόγος που έγινε αυτό δεν τον ξέρω αλλά όλοι οι επιβάτες ήταν αγανακτησμένοι. Από κόσμο όχι και πολλά πράγματα αλλα το γκαράζ γεμάτο ασφικτικά από φορτηγά και αυτοκίνητα κάτω, και μια λωρίδα στο πατάρι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Αποψινη αφιξη της Αφροδιτης στις 0025, νομιζω αρκετα καθυστερημενη(περιπου 2 ολοκληρες ωρες) μια και συμφωνα με το openseas η προβλεπομενη ωρα αφιξεως ηταν στις 2225.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγω δεν ειμαι κακος αλλα απο τοτε που αλλαξε υπαρχο ερχεται στην ωρα του.

Τυχαιο ειναι αυτο? Οπως και το οτι στα ενδιαμεσα λιμανια δεν αδειαζει ολο το γκαραζ για να βγαλει τα υπολοιπα. Επιτελους...

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα στο πλοίο 13 και 15 Αυγούστου. Τίγκα στις 13, αρκετά γεμάτο στις 15. Στις 15 είχε διπλό δρομολόγιο (Μήλο-Πειραιά x2) και πήρα το βραδυνό. Είχαμε την τυπική καθυστέσηση της 1 ώρας και 40 λεπτών (άφιξη πειραιά 5.00πμ αντί 3.30). Μου έκαναν εντύπωση οι τουαλέτες και η βρωμιά των εξωτερικών καταστρωμάτων, που συναγωνίζονταν επάξια του Ανθή-Μαρίνα. Το πλήρωμα μάλλον περίμενε να βγει και η δεύτερη φουρνιά ζώων για να καθαρίσει μια και καλή (θα ξέχασαν ότι η καθαριότητα πρέπει να επικρατεί όταν το πλοίο έχει κόσμο κι όχι αμέσως μετά).

Και μιλάμε όντως για ζώα, τα οποία κείτωνταν σε όλα τα σαλόνια, σε καναπέδες, σε αιώρες, σε σλίπινγκ μπαγκ... Αδύνατον να περπατήσεις. Αν δεν κάνω λάθος, το πλοίο δεν έχει καμπίνες. Η εκμετάλλευση του χώρου του μου φάνηκε αρκετά κακή, παρότι φαίνεται ότι αποτελεί νέο μέλος της οικογένειας των απολλωνων, που γενικά δεν υστερεί στον τομέα αυτό. Στην πρύμη, η ταμπέλα με τους προορισμούς εμποδίζει να κοιτάς τα απόνερα, ενώ αν σηκωθείς όρθιος να δεις από πάνω, τη νύχτα καταλήγεις αόματος από τους προβολείς που τη φωτίζουν. Αντίθετα, το μπαλκονάκι στην πλώρη είναι τέλειο (ειδικά νύχτα με φεγγάρι), αλλά δεν το έχουν πάντα ανοιχτό.

Οι μανούβρες του καπτα-ποιου; (Παντελής:D ήσυχες και ακριβείς: Γυρνάει το πλοίο "χυτά", δίνει ανάποδα και σε καμιά 60αριά μέτρα από την αποβάθρα το αφήνει να κυλίσει αθόρυβα και χωρίς κανένα κραδασμό μέχρι καμιά 15αριά μέτρα, οπότε τη γεμίζει νερά! Χρησιμοποιεί και πολύ τις άγκυρες (δεν ξέρω μήπως το απαιτούν τα λιμάνια που δένει).

Link to comment
Share on other sites

μηπως το απαιτει και το προπελακι που (δεν; ) εχει να χρησιμοποιει αγκυρες;

οσο για το αφροδιτη ετσι οπως το περιγραφεις ηταν και το 2001 οταν ταξιδεψα μαζι του τελευταια φορα απο αποψη καθαριοτητας εν γενει. κληρονομια των αγαπητων απο τα παλια

δεν θελω να κρινω για το ποσο συχνα καθαριζει το πληρωμα, γιατι προσφατα ειδα στο κεφαλονια που εχω ιδιαν αντιληψη για το καθε ποτε καθαρζεται, να καθαριζεται το βαπορι και στο αλλο δρομλογιο να εχει γινει χειροτερο.

Link to comment
Share on other sites

Το Αφροδιτη πιστευω θα μπορουσε να εχει γινει το καλυτερο απο τα "κρανη" απο αποψη χωρων αλλα λογω της χρονικης στιγμης που αγοραστηκε εγιναν τα απολυτως απαραιτητα μονο ωστε να δρομολογηθει. Αν ειχαν μετατραπει σε σαλονια οι αχρησιμοποιητοι χωροι και ειχε γινει πιο ορθολογικη διαταξη, ενωνοντας παραλληλα τις ακρες του πλωριου μπαλκονιου για μενα θα ηταν σουπερ και με πρωτοκολλο ημεροπλοιου τουλαχιστον 2,500 ατομα.

Δυστυχως κανεις δεν αποφασισε να προχωρησει σε αυτες τις δουλειες οσο ηταν ακομα νωρις. Προσωπικη μου γνωμη απο οσα πλοια εχω ταξιδεψει στις Κυκλαδες, χαλαρα μεσα στα 2 καλυτερα σε ταξιδεμα με ασχημο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ, αντίθετα, θα το χαρακτήριζα μάλλον απογοητευτικό. Είχα ακούσει ότι παλαιότερα πέρασε μεγάλες δόξες (όταν το πρωτοπήρε η Agapitos Express Ferries), όμως δεν είδα τίποτα που να μαρτυρά κάτι τέτοιο. Εξωτερικά, το κράνος είναι γνώριμο και αρέσει σε κάθε σιπφρέντ, όμως δεν έχει την αρμονία του Σαντορίνη ή των Απολλώνων, ίσως λόγω και του ύψους του. Κι ενώ περιμένεις ότι τουλάχιστον θα είναι ευρύχωρο, βρίσκεσαι αντιμέτωπος (αφού ανέβεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σκαλιά) με μερικά σαλόνια τύπου καφετέριας, που αποδεδειγμένα συμβάλλουν στη χείριστη εκμετάλλευση χώρου. Ήταν η πρώτη φορά που αναζήτησα θέσεις πούλμαν και (ναι, θα την πω την αμαρτία μου) νοστάλγησα ακόμα και τις αντίστοιχες του Ανθή Μαρίνα.

Η εσωτερική διάταξη είναι τελείως άβολη (επιβάλλοντας και μερικά ανεβοκατεβάσματα σε σκάλες για να προχωρήσεις προς τα εμπρός ή πίσω) και απίστευτα μονότονη, ξεπερνώντας στον τελευταίο τομέα κι εκείνη των μπλού σταρ. Γενικά, η αίσθηση που μου άφησε εσωτερικά ήταν ενός Ανθή Μαρίνα, λίγο λιγότερο βρώμικου, αλλά πολύ πιο αδιάφορου και βαρετού.

Σχετικά με τα καταστρώματα, πάλι δεν είναι ούτε πολλά ούτε ενδιαφέροντα, όπως π.χ. του Σούπερφέρρυ ΙΙ ή του Σαντορίνη. Είναι βέβαια αρκετά ευρύχωρα, όμως προσωπικά προτιμώ περισσότερα και στενότερα, καθώς δε γουστάρω να κάθομαι σε μια πλαστική καρέκλα στη μέση του πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνουμε harlek, δε λεμε κατι διαφορετικο κατ' ουσιαν. Το αψογο νομιζω πηγαινε στο ταξιδεμα, οσο για τους χωρους οντως ειναι μετριοι. Αυτο που λεω εγω ειναι οτι με τη σωστη εκμεταλλευση των δυνατοτητων του πλοιου, θα μπορουσε να ειχε γινει σουπερ. Απο τη Συρο, Τηνο, Μυκονο φανταζομαι οτι ο Σουπερφαστ εννοει οτι λειπει σαν χωρητικοτητα(δευτερο πλοιο απο Πειραια).

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω να μπω στο πλοίο από τα εγκαίνια του βαποριού, που ήμουν παρόν και σε ένα ταξίδι εκείνη τη χρονιά!! Και μου είχε κάνει εντύπωση πολύ οι εσωτερικοί χώροι δεν ξέρω εάν έχουν υποβαθμιστεί τόσο πολύ από τότε!! Γιατί τότε ήταν το καμάρι της εταιρείας (όπως έλεγε ο μακαρίτης Ιωάννης Αγαπητός)!!

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ είναι βάπορας.Πολύ καλό ταξίδεμα τα΄χύτητα στα 18,8 και εκπληκτικοί αλουέδες στις πάντες.

Μεσα είναι δεδαλώδης και τα σαλόνια του από τότε που ήρθε αμφιβάλω αν έχει πέσει δεκάρα.Παρόλα αυτά διατηρούνται σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Οσο για το προπελάκι αυτό είναι οσή παρών οπότε τα γυρίσματα και τα αγανταρίσματα με τις άγκυρες είναι υποχρεωτικά.

Αν κι ο καπτα Μπάμπης ο Παντελής είναι πλοίαρχος του φουνταρίσματος σαν γνήσιος ναυτίλος.

Link to comment
Share on other sites

Οντως ετσι ειναι. Οταν βαζεις προπελακι και το βαπορι ειναι σταματημενο δε φαινονται καν τα απονερα.. Ποσο μαλλον να ακουσει προπελακι με 8 μιλια που εχει το βαπορι οταν στριβει. Οποτε αναγκαστικα φουνταρεις για να κρατηθεις και να γυρισεις καπως ποιο ευκολα. Με τοσο καλο πρωσαναποδα που εχει αυτο το βαπορι αν ειχε και καλο προπελακι θα ηταν πολυ πιο ευελικτο ακομα και απο τους Απολλωνες πιστευω

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για προπελακι-φαντασμα. Παλιοτερα, ο καπτα-Νικος ο Σαρδης το εβγαζε απο το παλιο λιμανι της Μυκονου με αναποδα(!) αφου η πλωρη δε γυριζε με τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για προπελακι-φαντασμα. Παλιοτερα, ο καπτα-Νικος ο Σαρδης το εβγαζε απο το παλιο λιμανι της Μυκονου με αναποδα(!) αφου η πλωρη δε γυριζε με τιποτα.

Eιναι και θεμα πλοιαρχου στο συγκεκριμενο βαπορι, ο Σκιαδας ουτε με αναποδα εβγαινε, το πηγαινε το βαπορι παντου, ειμαι σιγουρος οτι σε εκτακτη αναγκη θα το εβαζε με 8 μαιστρο στο μεσα της Τήνου και δεν θα επαιρνες και χαμπαρι...το καθε βαπορι θελει τον μαστορα του..

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια 2 φορες εχω ταξιδεψει το καλοκαιρι με το Αφροδιτη και τις 2 γινοτανε χαλασμος... Μηπως ειμαι λιγο Μητσοτακαρος??? Επειδη ετοιμαζομαι και σημερα να ταξιδεψω παρακαλειστε να αλλαξετε πλοιο (αν ταξιδευετε με την Αφρουλα η να να μην ταξιδεψετε καθολου) Ωραιο καλοκαιρινο μπουρινι... Εδω μια φωτογραφια απο το πρωτο ταξιδι περιπετεια με βροχη και ομιχλη εξω απο την Σεριφο

Link to comment
Share on other sites

Θα βαλει η HELLENIC τις φωτογραφιες μας στο check-in των πλοιων της και θα μας απαγορευτει ρητα η εισοδος...

Το κακο με σενα ειναι οτι δε χαλαει μονο οτι ταξιδευεις αλλα και οτι φωτογραφιζεις...B):D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tο μόνο βαπόρι της εταιρίας που δεν έχει έρθει ποτέ Ικαρία Σάμο είναι το ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ.

Ε καλώς να το δεχόμαστε σιγά σιγά από τον Απριλή.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία σχεδιάζει να του προστέσει καμπίνες(ναι ύστερα από 6 χρόνια)και να το φέρει στα νησιά μας και μάλιστα πήγαν συνεργεία και μέτραγαν στον χώρο του καταστήματος.

Δεν με χαλάει ίσως είναι το ιδανικό από άποψη συνδυασμού ευελιξίας και χωρητικότητας απλά σίγουρα πέραν των καμπίνων θέλει ένα πολύ καλό service.

Link to comment
Share on other sites

Ηλία, αυτό τι σημαίνει για τον Πήγασο και για υπόλοιπα πλοία της εταιρείας??? Θα υπάρξει γενικότερη ανακατανομή των πλοίων - δρομολογίων ή θα αφήσουν κάποια γραμμή π.χ. Δ. Κυκλάδες???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...