margaritis24 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 (edited) Απεκτησε μπελαδες στο νεο μωλο καθως ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που ειναι παρασερνεται απο τον καιρο κ τον βρισκει στην αριστερη μασκα Edited January 7, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2016 Author Share Posted February 18, 2016 Το Βιτσεντζος Κορναρος αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 4/4/16 έως τις 13/4/16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 τις θελει τις μερουλες του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 (edited) Αργά το απόγευμα αναμένεται να βγει 9άρι στον Κάβο Ντόρο κι έτσι οι εταιρείες ενημερώνουν ότι καλό θα είναι όσοι πρόκειται να επιστρέψουν σήμερα προς Ραφήνα να επιλέξουν τα μεσημεριανά δρομολόγια επιστροφής που έχουν ακόμη διαθέσιμες θέσεις κι όχι τα τοπικά βραδινά, καθώς υπάρχει περίπτωση να βγει απαγορευτικό. Λόγω του απαγορευτικού, το Βlue Star 1 ξεκίνησε στις 03:00 από Μυτιλήνη για Χίο - Οινούσσες - Ψαρά - Πειραιά. Ακύρωση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στο Ηράκλειο Ειχε χοντρη θαλασσα χθες... Πηγαμε σε φιλους στα Χανια για Καθαρα Δευτερα και απο Κισσαμο μεχρι και λιγο πριν τα Κυθηρα ειχε συνεχεια 7-8, κατα βαση 8, αερα αλλα μεγαλο και δουλεμενο κυματισμο. Ειχαμε πολυ καιρο να ταξιδεψουμε και νιωσαμε τη θαλασσα για τα καλα. Edited March 15, 2016 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Ειχε καλη θαλασσα και τα κανατε τα μακροβούτια σας Εσωτερικα σε τι κατασταση είναι;Απο κοσμο ειχε τιποτα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Να σου πω την αληθεια δε μπορω να ειμαι αντικειμενικος γιατι του εχω αδυναμια. Στο ντεκ 5 πρυμα εχει το γκαραζακι, στη μεση την κατω ρεσεψιον και πλωρα καμπινες πληρωματος (παλια επιβατων), μαλιστα επειδη ειναι τοσες πολλες μενει καθε μελος του πληρωματος μονο του και περισσευουν κιολας. Αν αποφασιζαν να βαλουν μερος του πληρωματος ανα δυο ατομα απο 100+ κρεβατια θα πηγαινε στα 200 ισως και 250. Επειδη εχω δει λιγες που χρησιμοπουνται για επιβατες ειναι μια χαρα, παλιες μεν χωρις αλλα καθαρες γενικα και οι τουαλετες. Το βασικο ντεκ των εσωτερικων κοινοχρηστων χωρων (ντεκ 6) ειναι μια χαρα. Εχει παλια διακοσμιση (προσωπικα δε με ενοχλει καθολου) αλλα ειναι καθαρο, με πολλους χωρους, λειτουργικο, οι μοκετες σε καλη κατασταση, ενω το πρυμιο σαλονι (παλια το χρησιμοποιουσαν και ως εστιατοριο) χρησιμοποιειται μονο αν εχει πολυ κινηση. Φετος σε καποια σημεια εβαλαν και αυτον τον ταπητα σαν ξυλο. Εχει λιγες καμπινες στα πλευρα ακριβως πλωρα απο το σελφ σερβις οι οποιες ειναι μετριες με αρκετες φθορες. Στο ντεκ 7 πλωρα εχει μονο καμπινες επιβατων (παροτι φαινονται μεγαλα παραθυρα απ'εξω) και πρυμα επιπλεον καμπινες πληρωματος και ενδιαιτησεις. Εκει θελει οπωσδηποτε αλλαγη μοκετας στους διαδρομους των καμπινων, φετος ομως εβαψαν τους μπουλμεδες, ειναι καθαρες, με νεα μαξιλαρια, σεντονια και κουβερτες που μπηκαν περυσι. Προσωπικα θα ηθελα αντικατασταση των μοκετων και εντος καμπινων αλλα ειναι αξιοπρεπης. Στο τελευταιο ντεκ 8 πρυμα εχει δυο αιθουσες με τεραστιες αεροπορικες. Ειναι στο πλοιο απο τα χρονια τις Αγγλιας, οποτε καποιες εχουν προβλημα με τις πολλαπλες ρυθμισεις της πλατης αλλα ειναι πραγματικα σαν κρεβατια με το διπλο ποδοστηριο που σου επιτρεπει κυριολεκτικα να ξαπλωσεις και να απλωσεις τερμα τα ποδια. Θα μπορουσαν να ειναι σε καλυτερη κατασταση οι μοκετες και καποιες φθορες στα υφασματα αλλα αν μου ελεγες να επιλεξω μεταξυ αυτων των αεροπορικων ή ανακαινισης με νεες αεροπορικες θα επελεγα 1000% τις παλιες γιατι η ανεση που προσφερουν δεν συγκρινεται με τιποτα αλλο εκτος απο αυτες που ειχε το Σαμοθρακη. Τα stabilizer και εχθες δουλευαν μια χαρα και ηταν για αλλη μια φορα πολυ αποτελεσματικα. Αυτα τα λιγα και αντικειμενικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aegeanhawk Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Το Σαμοθρακη αν δεν κανω λαθος αυτες τις αεροπορικες τις ειχε πλωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Ναι το Σαμοθρακη ειχε τα συγκεκριμενα αεροπορικα πλωρα, ενα ντεκ πιο κατω, στο αντιστοιχο ντεκ 7 του Κορναρου. Εκει ο Κορναρος εχει καμπινες (μπηκαν στην Ελλαδα) αλλα οπως ειπα παραπανω εξωτερικα ο χωρος εχει μεγαλα παραθυρα που παραπεμπουν σε κοινοχρηστο χωρο. Απο μεσα εχουν βαλει ξυλινες επενδυσεις για να μη φαινεται τοσο μεγαλο το παραθυρο. Νομιζω οτι στα πολυ αρχικα χρονια των τεσσαρων Super Vikings αυτος ο χωρος ειχε εσωτερικα καμπινες και περιμετρικα αυτων αεροπορικες. Ισως καποια στιγμη να ξηλωσαν εντελως τις καμπινες και να εγινε ολος αιθουσα αεροπορικων ειτε επι Townsend Thoresen, ειτε επι P&O. Ο Κορναρος εχει και αλλα αεροπορικα στο δεξι πλωριο μισο του ντεκ 6, μερικες ειναι αντικριστες με τραπεζακι στη μεση, μερικες βλεπουν μονο μπροστα, ολες εχουν μικροτερες αποστασεις απο αυτες του ντεκ 8, δηλαδη ειναι κλασικες αεροπορικες, ειδικα οι αντικριστες κανουν πολυ καλα για παρεες. Στις δυο αιθουσες των μεγαλων αεροπορικων του ντεκ 8 στα αρχικα χρονια των Super Vikings, στην πλωρια ειχε κουκετες (λογικα κατι σαν κοιτωνες) και στην πρυμια που εχει μεγαλυτερο υψος ειχε σινεμα. Το GA plan του Κορναρου, οπως ειναι τωρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Απ' ότι φαίνεται ο Κορνάρος πήρε παράταση μία εβδομάδα όσον αφορά την έναρξη του δεύτερου μέρους της ακινησίας του. Έτσι, αυτή την εβδομάδα θα κάνει κανονικά τα δρομολόγιά του λογικά για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού που θέλει να ταξιδέψει για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 (edited) Μιας εχουμε πει πολλα τελευταια για το πλοιο,ας το δουμε και στα νιτατα του σαν VIKING VISCOUNT Edited March 22, 2016 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Με παρα πολυ κοσμο πανω !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2016 Author Share Posted March 28, 2016 Το Βιτσέντζος Κορνάρος τελείωσε τα δρομολόγια του και αυτή την ώρα πάει για το Ν.Μ. Δραπετσώνας για το δεύτερο τμήμα της ακινησίας του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2016 Author Share Posted April 5, 2016 Σήμερα το πλοίο μπήκε στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 (edited) Από φωτογραφία στο διαδίκτυο παρατηρώ πως το ζωνάρι του πλοίου βάφτηκε σιέλ. Θα παραμείνει έτσι (του πάει πάντως) ή απαιτήθηκε να βαφτεί έτσι λόγω συγκεκριμένων εργασιών που θα γίνουν στον δεξαμενισμό? Edited April 5, 2016 by AQUA JEWEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 (edited) Το βαπορι αν καταλαβα καλα περναει special survey φετος. Νομιζω τελευταια φορα που περασε ηταν το Χειμωνα 2010-2011 που ειχε βγει για επισκευη το Νοεμβριο του 2010. Γι'αυτο μετα απο χρονια θα μεινει στη δεξαμενη για 10 μερες. Edited April 8, 2016 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Παρατείνεται για ακόμη δύο ημέρες ο δεξαμενισμός του Β.Κορνάρος. Συγκεκριμένα μέχρι τις 17 Απριλίου, πράγμα που μεταθέτει για λίγο σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό την έναρξη των δρομολογίων του στην άγονη των Κυθήρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2016 Author Share Posted April 13, 2016 Μάλλον 3 ημέρες είναι η παράταση!! Σήμερα το πρωί είδα να αλλάζουν λαμαρίνες στη αριστερή πλευρά δίπλα από το οκιο της άγκυρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 (edited) Ε αναμενομενο να το κρατησουν κι αλλο κ να του κανουν εξτρα λαμαρινοδουλειες.Φανηκε κ στο ατυχημα που ειχε πριν λιγους μηνες στην Κισσαμο οτι το πλοιο πλεον ειναι τελειως σαπιο. Edited April 13, 2016 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2016 Author Share Posted April 13, 2016 Πως φάνηκε δηλαδή ότι είναι «σάπιο» το πλοίο??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 (edited) Φανηκε κ καλοφανηκε μπαναγιτσα μου,δεν ειδες που μετα την προσκρουση στον ντοκο απεκτησε κατι τρυπες σαν ελβετικο τυρι?Δεν μιλαμε για απλο τσαλακωμα..Οι δουλειες που εσυ μας ειπες οτι κανουν κ σημερα ακομα σε αλλα σημεια καταμαρτυρουν αλλωστε του λογου το αληθες Edited April 13, 2016 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Λογικο δεν ειναι? Πιο μεγαλο απο τη Γιαγια μου ειναι σε ηλικια. Λογικο να θελουν αλλαγη αρκετες λαμαρινες. Αλλα οι τρυπες μετα απο χτυπημα σε μωλο δε λενε απαραιτητα κατι. Και new building να χτυπησει τρυπα θα κανει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Αλλαζαν λαμαρινες το πρωι στα τανκια που φωλιαζουν οι αγκυρες κ απο τις 2 μεριες πρυμα πισω απο την αριστερη προπελα αλλα κ πισω απο το bow thruster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 (edited) Μιλτιαδη ειλικρινα απορω πως εισαι σε θεση να κρινεις αν ενα πλοιο ειναι τελειως σαπιο ή τζαμι-αριστο επειδη ειδες μια τρυπα μετα απο χτυπημα σε μπιντα. Γνωριζεις τις συνθηκες που συνεβει το συμβαν; Γνωριζεις πως βρηκε το πλοιο η μπιντα; Γνωριζεις αν με τη γνωνια προσπτωσης σκαλωσε στα πλευρα του και τα ξυλωσε ολα ή αν απλα ισα που ακουμπησε και το έξυσε; Γνωριζεις ποια θα ηταν η συπεριφορα της λαμαρινας ενος ολοκαινουριου πλοιου αν παθαινε ακριβως το ιδιο συμβαν, στο ιδιο λιμανι, με ακριβως τις ιδιες γωνιες-συνθηκες; Ειναι ασφαλες να βγαζεις ενα τετοιο συμπερασμα ενω οι παραμετροι ειναι τοσες πολλες ή απλα εχεις ηδη αποφασισει οτι ειναι τελειως σαπιο και ψαχνεις μια αφορμη για να νιωσεις επιβεβαιωμενος; Αν ειχαμε να επιλεξουμε δυο μονο πλεονεκτηματα του βαποριου που εχω συζητησει και εχω ακουσει απο οσους δουλεψαν ή δουλευουν τοσα χρονια μεσα και εχουν κανει και σε αλλα πλοια ειναι οτι: 1) Ειναι καλοθαλασσο. 2) Εχει πολυ καλη ποιοτητα λαμαρινας. Νομιζω οτι εκτος απο περυσι μου ειχε ενα βαθουλωμα απο το περιστατικο στην Κασο, τα τελευταια 5+ χρονια δεν εχει αλλαξει καμια ή σχεδον καμια λαμαρινα στους συντομους δεξαμενισμους που εκανε. Δεν ειναι πλοιο που αλλαζει συχνα και μεγαλο μερος των ελασματων του... Εφτασε στα 40 του χρονια και σε special survey για να αλλαξει λαμαρινες σε σημεια υψηλων καταπονησεων κοντα στα bow και στις προπελες και επαθες σοκ οτι ειναι τελειως σαπιο. Παντως απο τους επιθεωρητες του RINA εχουν ακουστει πολυ καλα λογια για την κατασταση της λαμαρινας, δεδομενης της ηλικιας του, η οποια ηταν πολυ καλυτερη απο του μεχρι προσφατως ομοσταυλου Ιεραπετρα... Να πεις οτι μετα το 2012 και σταδιακα με τα χρονια απο τοτε ταξιδευει αργα ειναι απολυτα λογικο. Να πεις οτι εχει βγαλει μηχανικες βλαβες σε αυτο το χρονικο διαστημα ειναι αληθεια. Να πεις οτι θελει μερικες αλλαγες σε μοκετες και ταπετσαριες μαζι σου. Το να βγαζεις ομως ασφαλες και σιγουρο συμπερασμα οτι ειναι τελειως σαπιο, χωρις να εχεις καμια γνωση για την κατασταση της λαμαρινας του, απο ενα συμβαν που δεν μπορεις να ξερεις τις συνθηκες προσκρουσης, για μενα ειναι αυθαιρετη και εμπαθης σκεψη-συμπεριφορα. Edited April 13, 2016 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
sv1kyk Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 Ας το αφησουν πια να ξεκουραστει Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Νέα παράταση για το πλοίο, όπου θα παραμείνει στη δεξαμενή μέχρι τις 21 Απριλίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now