ΝΗΡΕΑΣ Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 (edited) Και επισήμως ΑΘΛΟΣ και ακολουθεί και νέα αγορά πλοίου από την Salamis. Οι σοβαρές εταιρείες πρώτα υπογράφουν και μετά ανακοινώνουν επίσημα...δεν αρκούνται στο να σπέρνουν φήμες. Edited September 27, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Καμία εταιρεία δε σπέρνει φήμες ότι έχει αγοράσει κάποιο συγκεκριμένο πλοίο εάν δεν το έχει αγοράσει ή είναι πολύ κοντά στην οριστική συμφωνία (να έχουν έρθει σε προφορική συμφωνία και να μένουν μόνο οι υπόγραφες στα χαρτιά)!!! Άλλο εάν μερικοί ακούν ότι κάποια εταιρεία επιθεώρησε ένα πλοίο και απλώς το αναφέρουν, όποτε δημιουργείτε μια φήμη ότι μπορεί να αγοραστεί από την ενδιαφερομένη εταιρεία!! Αλλά άλλοι το θεωρούν σίγουρο ότι θα αγοραστεί το πλοίο επειδή επιθεωρήθηκε από μια εταιρεία!!
proud_ionian Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 πολλες εταιρειες διασπειρουν φημες παναγια μου. παντα γινοταν αυτο, απο εποχης αγαπητων τα 70s. τωρα βεβαια ειναι πολυ πιο ευκολο να το κανεις. η τεχνολογια βοηθα και στη διασπορα της φημης (ιντερνετ κλπ), αλλα και στη δημιουργια της (πχ ζηταμε απο καποιον broker τα στοιχεια ενος πλοιου ταχαμου ως ενδιαφερομενοι). βεβαια η πραγματικοτητα ειναι εκεινη που θα διαψευσει ή θα επιβεβαιωσει μια φημη, γιατι ως γνωστον, με πορδες δεν βαφονται αυγα.
Earl Granville Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 (edited) Εγώ πάντως εξακριβομένα δεν έχω εντοπίσει κάποια εταιρεία που να διασπείρει φήμες και συμφωνώ με τον Π100. Τώρα αν έχετε κάποιο παράδειγμα πείτε το να το έχουμε υπόψη μας. Όμως αν είναι υποψίες χωρίς να είναι εξακριβομένο κάτι υπάρχει και το ενδεχόμενο της καχυποψίας να μας έχει κυριέψει. Το να ζητήσει μια εταιρεία από ένα μπρόκερ τα στοιχεία ενός βαποριού δεν πάει να πει ότι θέλει να διασπείρει φήμες. Πάει να πει ότι εκδηλώνει ένα ενδιαφέρον φιλολογικό ή υπαρκτό Edited September 27, 2011 by Earl Granville
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Όταν επιθεωρεί μια εταιρεία ένα πλοίο το κάνουν να δουν κάποια πράγματα για ένα πλοίο από μέσα (κυρίως μηχανικά θέματα). Κάτι μπορεί να δουν και να μην τους κάνει (πχ κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή κάποιο άλλο λειτουργικό πρόβλημα). Εξάλλου όλοι μας έχουμε κρίση και μπορούμε να κρίνουμε εάν κάποιο ενδιαφέρον μιας εταιρείας για ένα πλοίο, μπορεί να προχωρήσει ή απλά θα μείνει στα λόγια!! Έξαλλου εδώ μιλάμε για φήμες και όχι για εξακριβωμένες αγοροπωλησίες!!
Neptune Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Οι σοβαρές εταιρείες δεν αρκούνται στο να σπέρνουν φήμες. Επιτρεψτε μου να διαφωνησω πολιτισμενα μαζι σας καθως θεωρω οτι οι φημες που αιωρουνται ειναι ενα ποσοστο της στρατηγικης που ακολουθει η καθε εταιρια. Ο καθενας μας απο κει και περα μπορει να κρινει εκ του αποτελεσματος, απο τα συμφραζομενα και απο την εμπειρια του
proud_ionian Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 παρα πολλες φορες διαδιδονται φημες απο ανθρωπους των εταιρειων, ειτε μεσα απο το γραφειο, ειτε απο τους πρακτορες, ειτε απο αξιωματικους στα πλοια. καποιες φορες ειναι εξ ιδιας πρωτοβουλιας, καποιες αλλες ομως υπαρχει γραμμη και οταν υπαρχει γραμμη αυτο φαινεται απο τη συντονισμενη αναπαραγωγη της "ειδησης". θα μεινω στο ιονιο και ποσες φορες αγοραζε καινουργιο πλοιο η strintzis ferries τα τελευταια χρονια. μια φημη που, οποτε αναζωπυρωνονταν, αναπαραγοταν απο τα μελη των πληρωματων, αλλα και απο τα πρακτορεια. αν παμε στο αιγαιο τα τελευταια χρονια ειναι απειρα τα παραδειγματα. δεν εχω βεβαια γραψει κανεναν σε βιντεο για να εχω αποδειξη.
Earl Granville Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 και το superferry ii πουλιόταν εδώ και μια 5ετία κάθε χρόνο.την είδηση την αναπαρήγαγε η Blue star? Εγώ δεν νομίζω ότι οι φήμες βγαίνουν από τις εταιρείες .Να βγάλουν μια φήμη γιατί? ότι ε΄΄ιμαστε δυνατοί έχουμε λεφτά να πάρουμε βαπόρια τα οποία τα φέρνουμε οσονούπω και μην τολμήσει και πατήσει κανείς μας στι γραμμές μας? Απλά μπορεί να βγουν κάποιες οι οποίες δεν έχουν βάση. Η να δει κάποιος μια κινητικότητα και στόμα με στόμα να μεταφερθεί σαν φήμη αγοράς/πώλησης.΄όπως πρόσφατα ένα site έβγαλε μια φήμη αγοράς από μια καθαρά φιλική επισκεψη που έγινε σε ένα βαπόρι και δεν είχε καμια σχέση με την μεταφερόμενη είδηση. Στο λιμάνι υπάρχει πολύ κουτσομπολιό , υπάρχουν διψασμένοι για ειδήσεις και παραφιλολογία από εργαζόμενους, πρακτορες, έως κι αργόσχολους οι οποίοι βάζουν στην μεταφορά και την απαιτούμενη σάλτσα.
proud_ionian Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 μα η φημη δεν εβγαινε απο την blue star . τις μισες απο τις φορες που "πουλιoταν" το ferry το "αγοραζε" ο κυρ-μιμμης (και η φημη εβγαινε κυριως απο εκεινη τη μερια) και αλλη μια φορα ηταν να το αγορασει (λεμε τωρα) η ΣΑΟΣ και δεν τα βρηκαν στην τιμη. (και αυτη η φημη αναπαραγοταν απο τη μερια της ΣΑΟΣ). πολλες φορες για λογους εντυπωσεων (ηρθαμε για να μεινουμε κλπ) ή για να καλμαρουν αντιδρασεις (πχ φερτε μας καλυτερο πλοιο) οι εταιρειες αφηνουν να εννοηθει οτι επικειται καποια αγορα. δεν ειναι ολες οι φημες προερχομενες απο τις εταιρειες, αλλα ενιοτε τις εξυπηρετουν και τις βοηθουν επικοινωνιακα. θεωρω οτι οι φημες που αιωρουνται ειναι ενα ποσοστο της στρατηγικης που ακολουθει η καθε εταιρια.
NHSOS XIOS Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Στο naviearmatori γραφουν οτι η FRED OLSEN εβγαλε στο σφυρι 4 ταχυπλοα: BENTAGO,BOCAYNA,BENCOMO,BENCHIJIGUA EXPRESS.Το τελευταιο,που ειναι και τριμαραν,θα ηθελα να το δω στο Αιγαιο(να το δω μονο,ουτε να το ταξιδεψω ουτε να το πληρωσω ).
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Πράγματι φαίνονται ιδανικά για το Αιγαίο και ειδικά το τριμαράν θα ήταν τέλειο για τη Ραφήνα για να χτυπήσει το Ιθάκη. Σωστά μέτρα, καλό πρωτόκολλο, γκαραζάρα και φαίνεται και πολύ οικονομικό . Για να δούμε λοιπόν...εάν θα βρεθεί κανένας μυαλωμένος έλληνας εφοπλιστής να το πάρει.
gpap2006 Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 ΟΧΙ άλλα αντιπαθητικά ταχύπλοα . Φτάνει..Θέλουμε Κυκλάδες χωρίς ταχύπλοααα (δεκτά μόνο τα highspeed kai speedrunner χωρίς βλάβες)..
.voyager Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 (edited) Το BENCHIJIGUA EXPRESS μια χαρά θα το θέλαμε, πχ. στη θέση κάποιου HS. Είναι Austal κι αυτό. Αν, βέβαια, ήταν οικονομικό κι αν ήταν άλλοι οι καιροί. Από τα SR δε, κλάσης ανώτερο! Edited October 7, 2011 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 (edited) Συμφωνα με πηγες brokers λοιπον, η Salamis Lines αγορασε το Tolosa με τιμημα USD 5 mil. Στις 14/07/2006 η Salamis Lines είχε ανακοινώσει την αγορά του Tolossa στη τιμή των 4,8 εκ δολάρια. Από τη μια θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με αυτό το TOLOSA και αν προχώρησε η δουλειά. Αλλά μετά από δυο μήνες στις 18/09/2006 ακύρωσε τη συμφωνία της αγοράς του οχηματαγωγού Tolossa Οι σοβαρές εταιρείες πρώτα υπογράφουν και μετά ανακοινώνουν επίσημα...δεν αρκούνται στο να σπέρνουν φήμες. Τελικά και οι σοβαρές εταιρείες κάνουν επίσημες ανακοινώσεις αλλά μετά αναιρούν αυτά που έχουν ανακοινώσει!!! Μήπως είναι τελικά καλύτερα να υπάρχουν φήμες παρά επίσημες ανακοινώσεις?? Edited October 13, 2011 by polmyt
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Μήπως είναι τελικά καλύτερα να υπάρχουν φήμες παρά επίσημες ανακοινώσεις?? Εξαρτάται από το τι εννοεί ο καθένας σοβαρή εταιρεία. Το ότι κάποια εταιρεία ανακοινώνει μια συμφωνία...δεν αποκλείει το ενδεχόμενο και να χαλάσει αυτή αργότερα. Αλλά υπάρχει συμφωνία. Εσύ προφανώς προτιμάς να σπέρνουν φήμες χωρίς να υπάρχει καν συμφωνία. Είναι και αυτό μια άποψη...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Τώρα που το έγραψες, έψαξα λίγο και είδα ότι οι Αμερικάνοι το έχουν προχωρήσει το θέμα...μέχρι και σινιάλα του άλλαξαν από τώρα. Οι ίδια εταιρεία (United Caribbean Lines) τώρα ανακοινώνει ότι -μέχρι να δεήσει ο Λευκός Οίκος να δώσει άδεια για Κούβα- θα ξεκινήσει την γραμμή Φλόριδα-Μεξικό (Tampa-Cancun), το 2ο εξάμηνο του 2012. Οπότε αναμένουμε να δούμε ποιό πλοίο θα ζωγραφίσουν τώρα ...και κυρίως εάν θα ψωνίσουν κανένα από τα πολλά παροπλσμένα μας
Supergigas Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 καλησπερα παιδια.εχει ακουσει κανεις τιποτε για πωληση του superfast vi?
NHSOS XIOS Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Το MAREN MOLS και το αδερφο του περασαν στην ιθπανικη FRS η οποια θα δαπανησει 45 εκατ.ευρω για να τα μετασκευασει Το πρωτο ειναι ετοιμο,η μονη εξωτερικη διαφορα που βλέπω ειναι οτι του εβαλαν καταπελτες πρυμα(που αλλου επενδυσαν τα αλλα 22μυρια δεν ξερω - εκτος αν ειπαν να κανουν απλα τα απαραιτητα και να αφησουν τις πολυεξοδες μετασκευες). Επισης διαβασα στο navi οτι πωλειται το MOBY TOMY και ανατρεχοντας στο brokerαδικο βρηκα πολλα γνωστα μας πλοια(ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ,ΑΛΚΥΟΝΗ,ΙΟΝΙΑΝ QUEEN κ.α)
Nikos_Chania Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 πρώτη φήμη της χρονιάς (εκτός του επτάνησος, δεν πιάνεται λόγω παλαιότητας ) οτι πουλήθηκε ένα από τα λίγα πλέον καταμαράν ταχύπλοα του μεγάλου λιμανιού...
Nikos_Chania Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 δεν ξέρω για ποιό πρόκειται... ότι έμαθα, το είπα... φυσικά μιλάμε για φήμη... υγ: μην και μείνουν όλα τα καταμαραν εδώ φέτος και μου ζητθούν ρέστα (γιατί εγώ θα πάω ντούκου )
NHSOS XIOS Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 θα διακινδυνευσω την προβλεψη οτι τα rodin/berlioz θα πανε στην LDA και ο μολιερος στη Stena στο navi μιλουν για φημες που λενε οτι για 2 πλοια ενδιαφερεται η SNCM και μαλλον εννοουν τα αδερφα.εν αναμονη του πλειστηριασμου,θα ηθελα να ερχονταν καποιο απο τα δυο σε μας αλλα σε τετοιες εποχες και χωρις καμπινες ειναι απλα ονειρα.
proud_ionian Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 τα "φωτογραφιζουν" ή ειναι δικη σου υποθεση οτι προκειται για τα 2 της seafrance? μη δουμε αλλα αδερφα να πηγαινουν εκει. (εχω 3 ζευγη προχειρα: sfVI/sfXI, bs1/2, νησος )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now