Jump to content
Shipfriends

Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ


Recommended Posts

Συγνώμη αλλά οι πέτρες μπορεί να κατάλαβαν αλλά εγώ όχι.Εαν δεν μπορείτε να πείτε τον ενδιαφερόμενο ρίξεται κανένα άλλο συνθηματικό γιατί έχω κολήσει ,με το συμπάθιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάτι ειπώθηκε πριν για κύκλους...Ο κύκλος συνήθως κλείνει στο ίδιο σημείο με εκείνο που άνοιξε...;)

Δόξα σοι ο Θεός κατάλαβα,μακάρι να επανέλθει σε δόξες όπως πρωτοήλθε;);)

Link to comment
Share on other sites

τουλαχιστον ο κυκλος να κλεινει σωστα κ οχι με αυτον τον τροπο!δεν στελνουμε τον θρυλο του αιγαιου για σκραπ για να πληρωσουμε την προκαταβολη του αλλου πλοιου...

Link to comment
Share on other sites

κ μενα το πηρε το αυτακι μου για τον αγοραστει... γι αυτο κ ξεφορτωθηκε ενα πλοιο του για να παρει παλι ενα δικο του πλοιο!!!
Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, θα είναι ένα γενναίο βήμα για την ανανέωση του στόλου του αγοραστή.
Ο κύκλος συνήθως κλείνει στο ίδιο σημείο με εκείνο που άνοιξε...
τουλαχιστον ο κυκλος να κλεινει σωστα κ οχι με αυτον τον τροπο!δεν στελνουμε τον θρυλο του αιγαιου για σκραπ για να πληρωσουμε την προκαταβολη του αλλου πλοιου...

Συγνώμη ρε παίδες αλλά επειδή τη βαριέμαι όλη αυτή η κολοκυθιά κάθε φορά που βγαίνει ένα νέο στη φόρα ακόμα και με τη μορφή φήμης, είναι προφανές ότι αν μιλάμε για κύκλο, μιλάμε για την VENΤOURIS SEA LINES, κάτι που πολύ θα με χαροποιούσε καραβολατρικά ομολογουμένως.

Ο φίλος margaritis προφανώς μιλάει για το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ (που κακά τα ψέμματα η μοίρα του ήταν προδιαγεγραμένη και αμφιβάλω αν οι περισσότεροι το θεωρούσαν ακόμα στον στόλο του Βεντούρη) αλλά για ποια γραμμή να το θέλει;

Για να σας πω την αλήθεια μου το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ είτε χθες, είτε σήμερα είτε αύριο θα έφευγε. Και από το να μένει το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ δεμένο μια ζωή στου Σάββα και να σαπίζει και το ΑΘΗΝΑ καλύτερα έτσι τα πράμματα ώστε να δουλέψει και κανα βαπόρι ακόμα, να δουλέψει και κανας άνθρωπος ακόμα.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Μήπως δε φύγει το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ όμως και η εταιρία το διπλώσει με το ΑΘΗΝΑ ή μπει και σε κάποια άλλη γραμμή?

Αν δε κάνω λάθος η εταιρία τα τελευταία 1-2 χρόνια κοίταζε και για άλλα καράβια.

Όπως και να έχει, θα 'θελα να μάθω τί χρειάζεται το πλοίο και πόσο θα κρατήσει η απαραίτητη επισκευή-μετασκευή ώστε να δρομολογηθεί και να μην μας αφήσει τον Ιούνιο του 2010.

Link to comment
Share on other sites

Εύγε Νηρέα 50% σωστός...Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να βρώ έστω κατά το ήμισυ σωστές απαντήσεις...Όσο για μερικούς που μου λένε ότι βάζω quiz για παιδιά , θα παρατείνω την αγωνία σας για 30 λεπτά ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 49 τηλεφωνηματα μεσα σε 5 λεπτα 23 αναζητησεις σε brokers και κυριως τη βοηθεια του κοινου καταληγω σε ενα πολυ ομορφο ευρωπαικο σκαρι που ειναι παροπλισμενο εδω και λιγες μερες στη Μαλαισια με σκοπο την πωληση του ;)Wasa Queen Λευτερη :confused: ? ? ?

Link to comment
Share on other sites

Καλά εσείς δεν παίζεστε με το τίποτα...Ουδέν κρυπτόν...

Πολύ σωστός ο Neptune...Ρε μπας και βάζω εύκολα???Την επόμενη φορά θα δίνω πιο λίγα στοιχεία...Νομίζω πάντως πως το πλοίο αυτή τη στιγμή είναι Σιγκαπούρη.Θα γίνουν κάποιες δουλίτσες και μετά θα ξεκινήσει για μας...

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι ζόρικα για την εταιρεία και ακούγονται διάφορα σενάρια. Το τελευταίο σενάριο θέλει το νέο τους καμάρι να βγαίνει σε πώληση..κοψοχρονιά, ευκαιρία 10 μύρια, μπας και καλύψουμε τίποτα και μας εξασφαλίσει το μέλλον. Υπάρχει γενικά μια ένταση οπότε πολλά μπορεί να λέγονται και τίποτα να μην γίνει. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κρητικη εταιρια με 4 κεφαλαια γραμματα που μας εχει συνηθισει σε μεγαλες μετασκευες μεγαλων γιαπωνεζικων βαποριων ετοιμαζεται να μας προσφερει αλλη μια. Συντομα περισσοτερα νεα φυσικα αποκλειστικα και μονο απο το shipfriends. :D Για να δουμε για να δουμε. Να αποκτησει ενδιαφερον ο επομενος χειμωνας... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αλλα το θεμα ειναι στις φημες ;) οποτε ας περιμενουμε λιγο ακομα πριν χαρουμε. Μην κανουμε και καμια πατατα γιατι ειναι αληθεια οτι η Ανεκ φερνει βαπορι καθε βδομαδα απο τα εγκαινια του Ελυρου και μετα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να μας πεις τιποτα παραπανω για το φημολογουμενο βαπορι?Οχι τιποτα αλλο,αλλα να δουμε κατα ποσο ειναι εφικτο να αλλοιωθει η ταυτοτητα του με την μετασκευη...:rolleyes::o

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τώρα για να είμαι ειλικρινής (με το όποιο ρίσκο προυποθέτει αυτό ;)), διαβάζοντας τον ..χρησμό του Neptune το μυαλό μου πήγε σε πλοίο που μάλλον δεν θα κροσάρει τον Ινδικό μιας και βρίσκεται ήδη στα νερά μας.

Και μιλάω βέβαια για την έτοιμη λύση του ΑΡΙΑΔΝΗ που με μία όχι και τόσο μεγάλη και πολυδάπανη μετασκευή (δύσκολοι καιροί...), μπορεί να έρθει εύκολα στα μέτρα και γούστα των διοικούντων την εταιρεία με τα 4 κεφαλαία γράμματα... :D

Κρητικη εταιρια με 4 κεφαλαια γραμματα που μας εχει συνηθισει σε μεγαλες μετασκευες μεγαλων γιαπωνεζικων βαποριων ετοιμαζεται να μας προσφερει αλλη μια.
Link to comment
Share on other sites

Το ΑΡΙΑΔΝΗ θα ήταν μια εξαιρετική λύση για την ΑΝΕΚ και πιθανόν πιο οικονομική από την αγορά και την μετασκευή ενός πλοίου τυπου ΕΛΥΡΟΣ.

Το μόνο που θέλει είναι 200 κρεβατάκια παραπάνω.

Αλλά δυστυχως δεν το θέλουν στην ΑΝΕΚ.

Πολλοί λόγοι φαντάζουν να μην το θέλουν.Ενας από αυτούς είναι ότι αγοράζοντας το πλοίο από την hsw μείωνεται σημαντικά η προίκα της εταιρείας ΄και πέφτει πολύ σημαντικά η τιμή της μετοχής από το τελευταίο deal που έκανε η sea star κάτι που δεν θα το ήθελε σε καμια περίπτωση η τελευταία μιας και είναι μεγαλομέτοχος.

Ένας αλλος λόγος είναι ότι με μια μεγάλη μετασκευη θα πέσουν πολλά λεφτά θα δώσουν δουλεια σε πολλα συνεργεία του περάματος , θα ανεβει κι άλλο το προφίλ της εταιρείας και θα...άστο καλύτερα:rolleyes:

Οπότε κατόπιν αυτών το πλοίο για το αοποίο αναφέρθηκε ο φίλος Neptune θα προέρχεται από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα τα επιχειρηματα και των δυο αλλα μεσα επεσε ο Earl ;) Το πλοιο θα ερθει απο την Ανατολη και ισως να ειναι εδω και συντομα (πριν το καλοκαιρι)

Link to comment
Share on other sites

Με καθυστέρηση 2 ετών:rolleyes:... λέγεται ότι ο αντικαταστάτης θα είναι το JULIA.
το ενδιαφερον της Swansea Cork Ferries ειναι μαλλον φιλολογικο και παιζουν παιχνιδια για να ακουστει το βαπορι και να ανεβει η τιμη.
Φιλολογικό-ξεφιλολογικό, οι Ιρλανδοί το πήραν το βαποράκι και τον Ιούνιο ξεκινάει δρομολόγια Swansea-Cork.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ας δούμε και τι γίνεται εις την αλλοδαπήν.;) Φήμες φέρνουν την Stena να πουλάει (άντε και στα δικά μας:D) τα HSS STENA EXPLORER και DISCOVERY...μάλλον στη Βενεζουέλα...που διαθέτει και πετρελαιοπηγές.:rolleyes: Επίσης, (και εδώ μας ενδιαφέρει) θα αντικαταστήσει το HSS STENA VOYAGER και το STENA CALEDONIA (μακριά από εμάς:rolleyes:)...με 2 μεγάλα ropax. Τα οποία προτείνονται να έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

• Speed – 21 - 24 knots

• Lane metres – 1800-2200

• Passengers - 1200-1500

• Length – 200-214 metres

• Drive through

• Twin Decks

• Passenger facilities similar to an HSS

Οπότε, ό,τι παρόμοιο ελληνικό πλοίο πουληθεί...μη πέσετε από τα σύννεφα.

Πάντως, προ μηνών η Stena είχε επιθεωρήσει το SFV, όπως μας είχαν μεταφέρει έγκυροι shipfriends.;)

Οι αποκλειστικές πληροφορίες...από το Irish S.S.

στο ξενογλωσσο internet αναφερεται οτι στον ισολογισμο της Stena αναφερεται η πωληση των δυο (παροπλισμενων) ταχυπλοων.
Link to comment
Share on other sites

Περισσότερα για την πώληση εδώ (μόνο για Ισπανόφωνους:rolleyes:)

Το ενδιαφέρον είναι ότι ως αγοράστρια αναφέρεται η Albamar S.A και με αυτό το όνομα υπάρχει ναυτιλιακή εταιρεία στον Παναμά, αλλά και Ελληνική στον Πειραιά.:confused: Βέβαια δεν αποκλείεται και η συνωνυμία...

Link to comment
Share on other sites

Παντως τα συγκεκριμενα ταχυπλοα ειναι φοβερα και πρωτοπωρα για το ειδος τους. Ογκωδη, με πλατος tanker, μεγαλες χωρητικοτητες και καλη συμπεριφορα στον καιρο. Πολυ προσεκτικα μελετημενα και με τρομερες δυνατοτητες. Το εσωτερικο τους θυμιζει περισσοτερο ποσταλι παρα HS οπως εμεις εχουμε μαθει, με εστιατοριο, σαλονια και τεραστια παραθυρα που θυμιζουν τις τζαμαριες stbd side των fossen, με εκπληκτικη θεα. Το βασικο μειονεκτημα τους, τι αλλο οι τουρμπινες και οι μεγαλες καταναλωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...