Neptune Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Εδω αλλαξαν το σχημα της δεν την σφραγισαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 (edited) Ευτυχως.... Edited February 10, 2020 by Neptune quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Γιατι καλε? Και πριν με τη μυτερη ωραιο ηταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 (edited) Ένας βάπορας με αξέχαστες ναυπηγικές γραμμές πριν τη μετασκευή του.Με ταχύτητα και όνομα βαρύ έχτισε το θρύλο του.Με σωστή συντήρηση και αν δε τύχαινε η στραβή ακόμα θα ταξίδευε.Και θα έβαζε πολλα κάτω.Αξέχαστε Ποσειδώνα...Ένας φίλος μου χάρισε τη πολύτιμη κάρτα και τη μοιράζομαι μαζί σας.Τον θυμάμαι πάντα και τον ευχαριστώ για το πολύτιμο δώρο του. Edited September 6, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 (edited) 43 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Με ταχύτητα και όνομα βαρύ έχτισε το θρύλο του.Με σωστή συντήρηση και αν δε τύχαινε η στραβή ακόμα θα ταξίδευε.Και θα έβαζε πολλα κάτω. Τα πρωτα χρονια ειχε τη ταχυτητα!μετα το 92 χαθηκε..κ πια συντηρηση;;;το πρωτο που θα εφευγε αυτο θα ηταν αν ταξιδευε ακομα!!παρατημενο ηταν,τα φουμαρα κ οι μεταξωτες κορδελες του ειχαν μεινει σαν σταμπα! Παντως αναρωτιουμουν μονος μου το καλοκαιρι που περναγα απο Παρο που λεγανε πως ηταν βαρυ, ειχε μεγαλο βυθυσμα,δε γυρναγε,ηθελε δρομο,το προπελακι του σκοτωνε πως φτασαμε στο σημερα κ τα πλοια που προσεγγιζουν στα ιδια νησια να ειναι μεγαλυτερα φαρδυτερα κ με μεγαλυτερο βυθυσμα στα ιδια λιμανια χωρις καλυτερες υποδομες για να μην πουμε για το Samos που εσπασε καθε ταμπου της γραμμης Edited September 6, 2020 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 ξαναδιαβαστε το τοπικ για το ατυχημα, ειδικα για τα στεγανα του πλοιου, που ηταν μια απο τις αιτιες που γεμισε τοσο γρηγορα νερο. προσωπικα πιστευω οτι ειχε φαει τοση μετασκευη, για το μεγεθος του, που θα το εκοβαν καποια στιγμη οι νεοι κανονισμοι περι ευσταθειας (στοκχολμες, amax κλπ). ΥΓ: περι ελιγμων λιμανιων κλπ, δες εδω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 Συγνωμη..τι μετασκευη ειχε φαει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted January 11, 2021 Share Posted January 11, 2021 On 2/8/2020 at 11:52 PM, miko mission said: To ιδιο ακριβως συμβαν ειχε γινει και με το PROVENCE / ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ τον Ιουλιο του 1974 γιαυτο και εγινε αλλαγη στην πλωρη On 2/10/2020 at 3:00 PM, miko mission said: H αποδειξη των γραφομενων μου για το πριν και το μετα Και κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το περιστατικό από τη γαλλική Βικιπαίδεια: In July 19, between Ajaccio and Marseille, in heavy North-West weather, the hydraulic and manual front bow door locking systems (the upper part of the bow that lifted up) were torn off. The door is temporarily welded in Marseille. Pending repair, vehicles will be loaded through the front side doors.During the technical shutdown of May 20 at June 17, 1975, in Marseille , the bow door is replaced. It is 3.80 m shorter than the previous one, its structure is reinforced with a reduced area. Αναφερόταν επίσης κάτι που δεν ξέρω αν μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος,πως το πλοιο ήταν στην ιδιοκτησία της Nomicos Lines απο 1994 μεχρι το 1997 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 (edited) 19 hours ago, senlac said: Απόλλων Εξπρές 1- έφερε άλλη εποχή στις Κυκλάδες. Επική κόντρα με τον Ποσειδώνα Επικη κοντρα με το Ποσειδωνα ως τι? Ως απλα ανταγωνιστης ναι...Σε ταχυτητα ομως ιδιαιτερα τα πρωτα χρονια δεν υπηρχε επαφη...Εβαζαν το Παναγια Τηνου να βγαζει τα καστανα σε αυτο το θεμα...Και απο Παναγια τη πατησε οΠοσειδωνας... Edited May 16, 2021 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
senlac Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 (edited) Επική κόντρα όχι ως προς την ταχύτητα φυσικά, αλλά για το ποιος είναι ο κυρίαρχος της Πάρο-Ναξιας. Edited May 16, 2021 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 30, 2023 Share Posted April 30, 2023 On 9/15/2008 at 5:40 PM, Giwrgos1980 said: Νομίζω ο Ποσειδώνας είχε κάποιο ξαδελφάκι.. Μόλις 15 χρόνια μετά, με πηγή ένα βιβλίο στα γαλλικά που εκδόθηκε πρόσφατα για την SNCM, έχουμε την απάντηση στην παρατήρηση του φίλου τότε. Ξαδελφάκι κατέληξε το εν λόγω πλοίο, ο αρχικός σχεδιασμός όμως ήταν για δίδυμο αδελφάκι. Και για τα δύο είχε συμβληθεί τότε η CGTM με το Cantiere Navale di Pietra Ligure, οι αριθμοί γιάρδας ήταν 13 για το Provence και 16 για το άλλο. Πλήν όμως το ναυπηγείο και ενώ το Provence-Ποσειδών Εξπρές ήταν γύρω στο 32% ολοκληρωμένο, ενώ στο αδελφό είχαν συναρμολογηθεί μόλις 1000 τόνοι ατσαλιού και χωρίς να έχει υπογραφεί σύμβαση για τις μηχανές, επί της ουσίας φαλίρισε και δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τα συμφωνηθέντα. Να μη τα πολυλογώ, υπό διαφορετική πλοιοκτησία πια και σε άλλο ναυπηγείο, το αδελφάκι έγινε ξαδελφάκι με το ναυπηγείο INMA της La Spezia να πατά επάνω στα αρχικά σχέδια μεν αλλά τελικά να ολοκληρώνει το αδελφό πλοίο σαν ro-ro για λογαριασμό της Traghetti del Mediterraneo. Ποιό είναι το ξαδελφάκι? Το έχουμε δεί στο παρελθόν στο Shipfriends, δεν είναι άλλο από το ΙΜΟ 7350985 που ολοκληρώθηκε σαν Espresso Venetto, και αργότερα έγινε Esaryna I, Golfo del Sole και κόπηκε σαν Eliana M στις 27 Απριλίου του 2012. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now