Jump to content
Shipfriends

San Valentin 3 (ΙΜΟ 8911140)


Recommended Posts

Εγώ ώς συχνός τής γραμμής και έχοντας κάνει αρκετές διαδρομές με το (πρώην,πλέον) ΝΕΦΕΛΗ,μπορώ να πώ ότι πράγματι ήταν ένα από τα πιό γρήγορα πλοία-ίσως το γρηγορώτερο μετά το (επίσης πρώην) ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2 και επίσης αρκετά γρήγορο στην μανούβρα.Τίς καλές εποχές μάλιστα*,έκανε το Πειραιάς-Αίγινα σε 50-55 λεπτά.

Εξωτερικούς χώρους πολλούς δέν έχει.Τα πλευρικά decks είναι μικρά και στενάχωρα,πέραν τού ότι άν κάτσης στα εκεί παγκάκια σε συντροφεύει διαρκώς η ωραιότατη "μουσική" τών εξαεριστήρων,ώστε κατεβαίνοντας στον προορισμό σου έχεις ήδη εξασφαλίσει εισιτήριο γιά τον Σύλλογο Κωφών.Το deck τού ρεμέτζου δέν είναι μικρό,αλλά ούτε και ιδιαίτερα μεγάλο.Οσο γιά το upper deck,είναι όπως τα λέει ο proud:κάτι οι βάρκες,κάτι οι σκάλες που πάνε στα σαλόνια,κάτι τα βαρελάκια,κόβουν αρκετό χώρο.Και ως κερασάκι στήν τούρτα,ξηλώσανε και τα ξύλινα καταστρώματα πρό ετών και έμεινε το παπόριον με τίς λαμαρίνες.

Τα σαλόνια του καί άνετα είναι και μεγάλα και το κυριώτερο,ακόμα κι'όταν γέμιζαν,σπάνια έδιναν τήν αίσθηση τού στριμωξιδιού.Επίσης γενικώς τα έβλεπα περιποιημένα.

Με την αποχώρησή του πάντως έχω την εντύπωση ότι το επόμενο καλοκαίρι θα δημιουργηθή πρόβλημα στην γραμμή,αφού πλέον μένουν μόνο τέσσερα πλοία.Γιά τον χειμώνα δέν νομίζω πως χρειάζονται περισσότερα,αφού με 9,50 ευρώ εισιτήριο στα τρία εξ αυτών,ακόμα και αρκετοί συχνοί επιβάτες αρχίζουν να αλλάζουν συνήθειες.Άλλά αυτό είναι θέμα γιά άλλη συζήτηση...

*Καλές εποχές=προϊστορική περίοδος τής Ελληνικής ακτοπλοϊας,κατά την οποίαν τα πετρέλαια έρρεαν ώς το μέλι και το γάλα εν τή γή τ'ής Επαγγελίας κι'έτσι τα πλοία μπορούσαν να πηγαίνουν όσο γρήγορα ήθελαν οι καπετάνιοι τους και όχι οι τύποι στην διεύθυνση οικονομικού τών εταιριών.....

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με την αποχώρησή του πάντως έχω την εντύπωση ότι το επόμενο καλοκαίρι θα δημιουργηθή πρόβλημα στην γραμμή,αφού πλέον μένουν μόνο τέσσερα πλοία.Γιά τον χειμώνα δέν νομίζω πως χρειάζονται περισσότερα,αφού με 9,50 ευρώ εισιτήριο στα τρία εξ αυτών,ακόμα και αρκετοί συχνοί επιβάτες αρχίζουν να αλλάζουν συνήθειες.Άλλά αυτό είναι θέμα γιά άλλη συζήτηση...

.

Δεν νομιζω να υπαρξει ιδιαιτερο προβλημα.Αλλωστε και φετος ελειπε απο τη γραμμη και ολα κυλησαν ομαλα.

Link to comment
Share on other sites

Δέν έλειπε και ολοσχερώς,τον περισσότερο Ιούλιο ήταν ακόμα.

Επίσης δέν ξέρω κατά πόσον κύλησαν όλα ομαλά,εγώ έβλεπα έναν ψιλοχαμό,κυρίως τίς Κυριακές και-λιγώτερο-τα Σάββατα.

Πάντως προσωπικά θα προτιμούσα οι Βενεζουλάνοι να έπαιρναν το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ,να ησυχάσουνε και τα ώτα μας απ'το ντούπ-ντουπ του που είναι λές και βρίσκεσαι σε καϊκι....

Εν πάσει περιπτώσει,καλά ταξίδια να έχη εκεί στίς μακρυνές θάλασσες που θα πάη...

Link to comment
Share on other sites

Αρχες Ιουνιου σταματησε.. η απουσια ηταν τεραστια...τα Μεθανα φετος πραγματικα πεινασαν..μια με τον τουρισμο στα λουτρα μεσω της εργατικης εστιας..μια με το οτι δεν εχει πια τοσο συχνα πλοιο...ειχαν μεγαλο πληγμα..πια συμφερει να πας με ΚΤΕΛ σε αυτα τα 2 μερη...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτό γιά τα Μέθανα το λές ειρωνικά ή σοβαρά;

Εν πάσει περιπτώσει,εγώ στίς αρχές τού καλοκαιριού έκανα το τελευταίο μου ταξίδι με το πλοίο,θα κυττάξω το απόκομμα τού εισιτηρίου να δώ την ημερομηνία-πάντως θυμάμαι πως λίγες μέρες μετά άρχισε εδώ η κουβέντα γιά την πώλησή του.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρα το λεω..Παραθεριζω εδω και 10 χρονια στο Βαθυ που ειναι πισω απο τα Μεθανα.Ειναι ενα ομορφο ψαροχωρι.Σε πολλες συζητησεις το θεμα ηταν η αναχωρηση της Νεφελης.Ειδικα κατω στα Μεθανα τραβανε τα μαλλια τους οι ανθρωποι..Καποτε ειχαν 4 πλοια..τωρα 2 με το ζορι....

Link to comment
Share on other sites

Βενεζουέλα! Η πόλη Pampatar που προαναφέρθηκε σαν αρχικό νηολόγιο βρίσκεται στο νησί Νουέβα Εσπάρτα. Πλησιέστερες "ηπειρωτικές" πόλεις είναι οι Καρουπάνο, Κουμάνα και.... Βαρκελώνη (όχι δεν κάνω κανένα απολύτως λάθος!!!).

Link to comment
Share on other sites

Στο χάρτη του Marinetraffic.com εμφανίζεται κανονικά σαν La Galera αλλά σαν φορτηγό :P και αγνώστου σημαίας :ph34r: . Η "καρτέλα" του αν την ανοίξει κανείς πράγματι δεν έχει ενημερωθεί (ακόμα Νεφελη). Αυτή την ώρα κάτω από το λιμάνι Mazarra del Vallo στη Σικελία με 13 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

στο AIS ακομη εκπεμπει ως νεφελη και ως φορτηγο

Στο vesselfinder που κοιτάω εγώ το έχει κανονικά με το νέο του όνομα.

Ο λόγος που εμφανίζεται φορτηγό κι όχι επιβατηγό, έχει να κάνει με τη σύνθεση πληρώματος που έφυγε, καθώς είναι μειωμένη.

Link to comment
Share on other sites

Όλα εξαρτώνται από το ποιά είναι η κατανάλωση του και τι χωρητικότητα έχει στα τάνκια του. Αν υποθέσουμε πως η χωρητικότητα τους είναι μικρή, μπορεί να περάσει απέναντι με μικρές στάσεις σε Γιβραλτάρ, Κανάρια, Cabo Verde και μετά απέναντι είτε στη βόρεια Βραζιλία, ή στο Curacao. Ολα αυτά τα σημεία έχουν σταθμούς καυσίμων, για τις Αζόρες διατηρώ μια επιφύλαξη.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,και στις Αζορες εχει σταθμο,εμεις οταν το φεραμε απο Ιαπωνια καναμε πετρελαια στην Σιγκαπουρη,στο Κολομποκαι μετα στο Σουεζ.

Edited by gioannis
Link to comment
Share on other sites

Το παρατηρώ μέσω AIS καθημερινά και γώ και δεν έχει σταματήσει πουθενά,από πληροφορίες μου ;) το ταξιδεύουν 3 πλοίαρχοι εκ των οποίων οι 2 είναι ξένοι ;):ph34r:

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...