ΝΗΡΕΑΣ Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 (edited) Όσοι νομίζετε ότι το πλοίο "θα βγάλει ρίζες" στο Λαύριο...κάνετε λάθος. Το πλοίο μας αποχαιρετά για κρουαζιέρες στον Καναδά...μεταξύ Duluth και Toronto. Η εταιρεία του είναι η Travel Dynamics με έδρα την Νέα Υόρκη...και το πλοίο αργότερα θα υποστεί και άλλες μετασκευές, ώστε να γίνει ice class...για κρουαζιέρες στην Ανταρκτική. Καλή τύχη λοιπόν στο βαποράκι Και για τους πολύ απαιτητικούς της ενημέρωσης εδώ Edited February 7, 2018 by Nick the Greek
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 13, 2008 Author Posted February 13, 2008 Να λοιπόν και το site της νέας του εταιρείας : Travel Dynamics International Όπως φαίνεται στο site, η εταιρεία είναι των Γεωργίου & Βάσσου Παπαγαπητού και το Clelia II εμφανίζεται ήδη στον στόλο της εταιρείας.
enas chiotis Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 και το πλοίο αργότερα θα υποστεί και άλλες μετασκευές, ώστε να γίνει ice class...για κρουαζιέρες στην Ανταρκτική. Αυτός είναι και ο λόγος που θα κάτσει το καραβάκι ένα μήνα δεξαμενή στο Πέραμα. Δεξαμενίστηκε στις 9/10 και προβλέπεται να κατέβει στις 7/11! Το θέμα βέβαια είναι τι είδους ενισχύσεις θα τοποθετηθούν για να γίνει το πλοίο ice class και πόσο θα επηρρεάσουν την όψη του.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 Προς το παρόν δε δείχνει να του έχουν αλλοιώσει την όψη του βαποριού. Μέχρι στιγμής στο Clelia II αλλάζουν λαμαρίνες πάνω από το ύψος της ίσαλου γραμμής
enas chiotis Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 Το θέμα είναι ότι αν δεν αλλάξει η απόσταση των νομέων (αφού δεν είναι από κατασκευής ice class), πώς θα αντιμετωπίσεις τις αυξημένες απαιτήσεις αντοχής που έχει (κυρίως) η πλώρη για πλεύση σε πάγους;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 Μετά από σχεδόν 1 μήνα παραμονής του Clelia II στη μικρή δεξαμενή του Περάματος η πλώρη του πλοίου έχει αλλάξει αρκετά.
proud_ionian Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 δεν ειναι και τοσο δραματικες οι αλλαγες. περα απο την υδροβολη, την αλλαγη ελασματων πανω απο την ισαλο και στη μασκα και την ενισχυση του βολβου δεν βλεπω αλλαγη στο... "σουλουπι". αυτα συγκρινοντας με τα προηγουμενα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2008 Posted November 24, 2008 Χθες το Clelia II ήταν βαμμένες οι λαμαρίνες του και σχεδόν έτοιμο για να πέσει από τη δεξαμενή. Άσχετα εάν τα ύφαλα του πλοίου ήθελαν βάψιμο, κάποια ανοδεια (ψευδάργυροι) φώναζαν ότι θέλουν αλλαγή. Έτσι σήμερα το πλοίο έπεσε από τη δεξαμενή μετά από σχεδόν 45 ήμερες και αφού έκανε μια βολτουλα στο Σαρωνικό, έδεσε πάλι στο Ν.Μ Δραπετσώνας.
polmyt Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Απο οτι εμαθα εγιναν αλλαγες και στους νομεις εκτος απο τις λαμαρινες που αλλαχτηκαν και τον βολβο Το πλοιο μου ειπαν οτι θα ειναι σε θεση να αναλαμβανει και ερευνητικες αποστολες μεταφεροντας επιτημονες Καπου στην πρυμνη εχει δημιουργηθει ενας χωρος ωστε να μπαινουν 8 φουσκωτα Το ονομα του προς το παρον παραμενει clelia II.
enas chiotis Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 3 Μαίου η πρώτη κρουαζιέρα στο Αιγαίο μέχρι το Κουσάντασι, για να ξεμουδιάσουμε λίγο, και μετά κρουαζιέρες όλο Δυτικά για την Αμερική.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 (edited) Το πλοίο μετά από πολύ καιρό παραμονής του στον μώλο Δραπετσώνας και δύο δεξαμενισμούς, βρίσκεται πλέον δεμένο στο κεντρικό λιμάνι στην ακτή Ξαβέρη, έτοιμο από ότι φαίνεται για την πρώτη του κρουαζιέρα στις 3 Μαίου, όπως μας έχει πει και στο προηγούμενο ποστ ο φίλος chiotis. Edited April 26, 2009 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Ας δούμε το Clelia II τη Κυριακή που μεθόρμισε στο Πειραιά. Παρατηρήστε στη τσιμινιέρα πλέον γράφει το όνομα της εταιρείας Travel Dynamics International
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Ξεκίνησε άραγε κρουαζιέρες το πλοίο ? Χθες έφυγε από τον Πειραιά για τον Βόλο και σήμερα -αυτή την ώρα- το βλέπω στο AIS να αφήνει τον Παγασητικό με προορισμό την Δήλο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Σωστά υπέθεσες, ξεκίνησε κρουαζιέρες με Κινέζους (ή μήπως Ιάπωνες?) επιβάτες. Τώρα τι σόι κρουαζιέρα είναι αυτή, Πειραιά-Βόλο-Δήλο, δεν καταλαβαίνω. Αυτά και άλλα ωραία που συνέβησαν στον Παγασητικό... εδώ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 ...Τώρα τι σόι κρουαζιέρα είναι αυτή, Πειραιά-Βόλο-Δήλο, δεν καταλαβαίνω.... Το πλοίο μετά την Δήλο "έπιασε" σήμερα και σε Κάλυμνο - Κω, και μάλλον και σε κάποιο άλλο(α) νησί(α) αύριο μιας και ο ΟΛΠ στην κατάσταση άφιξης κρουαζιεροπλοίων το "δίνει" άφιξη στον Πειραιά το Σάββατο (2/5ου).
Nick the Greek Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Τώρα τι σόι κρουαζιέρα είναι αυτή, Πειραιά-Βόλο-Δήλο, δεν καταλαβαίνω. Αυτά και άλλα ωραία που συνέβησαν στον Παγασητικό... εδώ Ο Πειραιας βγαζει εκδρομες για Ακροπολη, Σουνιο και Ακροκορινθο ενω ο Βολος βγαζει εκδρομες για Δελφους.
Nick the Greek Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Εχουμε και οι δυο δικιο, και ο Βολος βγαζει για Δελφους. Τα πιο μεγαλα πλοια(βλεπε MSC, Aida) δεν τα παιρνει το βυθισμα να πανε Ιτεα(ασχετα αν το Clelia II το παιρνει το βυθισμα) και αναγκαστικα πανε στο Βολο, και ενας αλλος λογος ειναι το οτι εφ' οσον εισαι μικρο βαπορι και πας Ιτεα, αναγκαστικα μετα θα περασεις τον Ισθμο, κατι το οποιο αυξανει αρκετα το λειτουργικο σου κοστος.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 10, 2009 Author Posted May 10, 2009 Πάντως το βαποράκι μας αποχαιρετά και σε κανένα μήνα θα συναντήσει το Εξπρές Σαντορίνη, εις τας Νήσους των Αζορών, καθ' οδόν για Καναδά, Φώκλαντς, Ανταρκτική κλπ
enas chiotis Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Εγώ γνωρίζω ότι τα κρουαζιερόπλοια που πιάνουν Βόλο κατευθύνουν τους τουρίστες τους στα Μετέωρα.
sasha Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 (edited) Η IAATO μας πληροφορεί ότι, στις 26/12, τα δυνατά ρεύματα έστειλαν το βαπόρι προς την ακτή του νησιού Petermann της Ανταρκτικής. Παρ' όλη τη μανούβρα από το πλήρωμα, το πλοίο βρήκε σε ξέρα? και έφαγε την δεξιά προπέλα. Έσβησε η δεξιά μηχανή και ακολούθησε black out. Ευτυχώς, η κατάσταση σταθεροποιήθηκε, και με τη βοήθεια της αριστερής μηχανής και της γεννήτριας ανάγκης απομακρύνθηκε από τα βράχια. Μετά από μια ώρα περίπου, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στο Corinthian II που είχε καταπλεύσει στο σημείο για βοήθεια. Τελικά, οι επιβάτες επέστρεψαν/επιβιβάστηκαν στο Clelia ΙΙ ενώ το βαπόρι με ίδιες δυνάμεις κατέπλευσε στο λιμάνι Ushuaia της Αργεντινής. Μου κάνει εντύπωση που η είδηση πέρασε στα ψιλά και βγήκε πρόσφατα στη φόρα, αν και συνέβη πριν από σχεδόν δυο εβδομάδες. Το δε νομίζω ότι σχετίζεται με την προσάραξη αλλά είναι από την ίδια μέρα με το συμβάν. Edited January 7, 2010 by sasha
sasha Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Το cruise-community αναφέρει ότι η ζημιά στην προπέλα ήταν μεγαλύτερη απ' ότι είχε εκτιμήσει ο δύτης. Travel Dynamics International said that when Clelia II came out of the water in a drydock in Punta Arenas, Chile, it became clear the propeller would need to be replaced. Acquiring a new one would take seven weeks so the company had no choice but to scrap the rest of the Antarctica season. Two departures had already been canceled. Passengers have been notified. Clelia II remains in drydock, awaiting the delivery of a propeller being manufactured in Denmark. Travel Dynamics International expects the propeller to be installed by the beginning of March, and plans to resume Clelia II’s cruise program that month. The ship is scheduled to sail the Amazon River starting March 20.
polmyt Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Και απο οτι μαθαινω το βαπορι ακομα δεν εχει επισκευαστει και ειναι και αγνωστο το ποτε θα ξαναταξιδεψει.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 To Clelia II θα μετονομαστεί σε Orion II από το Μάιο του 2011.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2010 Posted September 29, 2010 Και απο οτι μαθαινω το βαπορι ακομα δεν εχει επισκευαστει και ειναι και αγνωστο το ποτε θα ξαναταξιδεψει. Το πλοίο ξανά ταξιδεύει αλλά είχε κάποιο μικρό πρόβλημα στις 08 Σεπτεμβρίου 2,420-dwt Malta-flagged cruise ship Clelia II (IMO 8708672) lost engine power and became grounded at the point at Boyle Marine in Little Current, Ontario, on Sept. 8. The vessel refloated under own power but suffered continued problems and caught a buoy due to subsequent engine failure. The vessel is managed by Lindos Maritime Ltd. Greece. http://www.cargolaw.com/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now