Jump to content
Shipfriends

Corinthian (IMO 8708672)


Recommended Posts

Όσοι νομίζετε ότι το πλοίο "θα βγάλει ρίζες" στο Λαύριο...κάνετε λάθος. Το πλοίο μας αποχαιρετά για κρουαζιέρες στον Καναδά...μεταξύ Duluth και Toronto. Η εταιρεία του είναι η Travel Dynamics με έδρα την Νέα Υόρκη...και το πλοίο αργότερα θα υποστεί και άλλες μετασκευές, ώστε να γίνει ice class...για κρουαζιέρες στην Ανταρκτική. Καλή τύχη λοιπόν στο βαποράκι:)

Και για τους πολύ απαιτητικούς της ενημέρωσης εδώ

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

logo.jpg

Να λοιπόν και το site της νέας του εταιρείας : Travel Dynamics International

Όπως φαίνεται στο site, η εταιρεία είναι των Γεωργίου & Βάσσου Παπαγαπητού και το Clelia II εμφανίζεται ήδη στον στόλο της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
και το πλοίο αργότερα θα υποστεί και άλλες μετασκευές, ώστε να γίνει ice class...για κρουαζιέρες στην Ανταρκτική.

Αυτός είναι και ο λόγος που θα κάτσει το καραβάκι ένα μήνα δεξαμενή στο Πέραμα. Δεξαμενίστηκε στις 9/10 και προβλέπεται να κατέβει στις 7/11! Το θέμα βέβαια είναι τι είδους ενισχύσεις θα τοποθετηθούν για να γίνει το πλοίο ice class και πόσο θα επηρρεάσουν την όψη του.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι αν δεν αλλάξει η απόσταση των νομέων (αφού δεν είναι από κατασκευής ice class), πώς θα αντιμετωπίσεις τις αυξημένες απαιτήσεις αντοχής που έχει (κυρίως) η πλώρη για πλεύση σε πάγους;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

δεν ειναι και τοσο δραματικες οι αλλαγες. περα απο την υδροβολη, την αλλαγη ελασματων πανω απο την ισαλο και στη μασκα και την ενισχυση του βολβου δεν βλεπω αλλαγη στο... "σουλουπι".

αυτα συγκρινοντας με τα προηγουμενα;)

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Clelia II ήταν βαμμένες οι λαμαρίνες του και σχεδόν έτοιμο για να πέσει από τη δεξαμενή. Άσχετα εάν τα ύφαλα του πλοίου ήθελαν βάψιμο, κάποια ανοδεια (ψευδάργυροι) φώναζαν ότι θέλουν αλλαγή. Έτσι σήμερα το πλοίο έπεσε από τη δεξαμενή μετά από σχεδόν 45 ήμερες και αφού έκανε μια βολτουλα στο Σαρωνικό, έδεσε πάλι στο Ν.Μ Δραπετσώνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο οτι εμαθα εγιναν αλλαγες και στους νομεις εκτος απο τις λαμαρινες που αλλαχτηκαν και τον βολβο

Το πλοιο μου ειπαν οτι θα ειναι σε θεση να αναλαμβανει και ερευνητικες αποστολες μεταφεροντας επιτημονες

Καπου στην πρυμνη εχει δημιουργηθει ενας χωρος ωστε να μπαινουν 8 φουσκωτα

Το ονομα του προς το παρον παραμενει clelia II.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Το πλοίο μετά από πολύ καιρό παραμονής του στον μώλο Δραπετσώνας και δύο δεξαμενισμούς, βρίσκεται πλέον δεμένο στο κεντρικό λιμάνι στην ακτή Ξαβέρη, έτοιμο από ότι φαίνεται για την πρώτη του κρουαζιέρα στις 3 Μαίου, όπως μας έχει πει και στο προηγούμενο ποστ ο φίλος chiotis.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε άραγε κρουαζιέρες το πλοίο ? Χθες έφυγε από τον Πειραιά για τον Βόλο και σήμερα -αυτή την ώρα- το βλέπω στο AIS να αφήνει τον Παγασητικό με προορισμό την Δήλο. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Σωστά υπέθεσες, ξεκίνησε κρουαζιέρες με Κινέζους (ή μήπως Ιάπωνες?) επιβάτες. Τώρα τι σόι κρουαζιέρα είναι αυτή, Πειραιά-Βόλο-Δήλο, δεν καταλαβαίνω. Αυτά και άλλα ωραία που συνέβησαν στον Παγασητικό... εδώ

Link to comment
Share on other sites

...Τώρα τι σόι κρουαζιέρα είναι αυτή, Πειραιά-Βόλο-Δήλο, δεν καταλαβαίνω....

Το πλοίο μετά την Δήλο "έπιασε" σήμερα και σε Κάλυμνο - Κω, και μάλλον και σε κάποιο άλλο(α) νησί(α) αύριο μιας και ο ΟΛΠ στην κατάσταση άφιξης κρουαζιεροπλοίων το "δίνει" άφιξη στον Πειραιά το Σάββατο (2/5ου).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τώρα τι σόι κρουαζιέρα είναι αυτή, Πειραιά-Βόλο-Δήλο, δεν καταλαβαίνω. Αυτά και άλλα ωραία που συνέβησαν στον Παγασητικό... εδώ

Ο Πειραιας βγαζει εκδρομες για Ακροπολη, Σουνιο και Ακροκορινθο ενω ο Βολος βγαζει εκδρομες για Δελφους.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και οι δυο δικιο, και ο Βολος βγαζει για Δελφους. Τα πιο μεγαλα πλοια(βλεπε MSC, Aida) δεν τα παιρνει το βυθισμα να πανε Ιτεα(ασχετα αν το Clelia II το παιρνει το βυθισμα) και αναγκαστικα πανε στο Βολο, και ενας αλλος λογος ειναι το οτι εφ' οσον εισαι μικρο βαπορι και πας Ιτεα, αναγκαστικα μετα θα περασεις τον Ισθμο, κατι το οποιο αυξανει αρκετα το λειτουργικο σου κοστος.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Η IAATO μας πληροφορεί ότι, στις 26/12, τα δυνατά ρεύματα έστειλαν το βαπόρι προς την ακτή του νησιού Petermann της Ανταρκτικής. Παρ' όλη τη μανούβρα από το πλήρωμα, το πλοίο βρήκε σε ξέρα? και έφαγε την δεξιά προπέλα. Έσβησε η δεξιά μηχανή και ακολούθησε black out. Ευτυχώς, η κατάσταση σταθεροποιήθηκε, και με τη βοήθεια της αριστερής μηχανής και της γεννήτριας ανάγκης απομακρύνθηκε από τα βράχια. Μετά από μια ώρα περίπου, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στο Corinthian II που είχε καταπλεύσει στο σημείο για βοήθεια. Τελικά, οι επιβάτες επέστρεψαν/επιβιβάστηκαν στο Clelia ΙΙ ενώ το βαπόρι με ίδιες δυνάμεις κατέπλευσε στο λιμάνι Ushuaia της Αργεντινής.

Μου κάνει εντύπωση που η είδηση πέρασε στα ψιλά και βγήκε πρόσφατα στη φόρα, αν και συνέβη πριν από σχεδόν δυο εβδομάδες. Το

δε νομίζω ότι σχετίζεται με την προσάραξη αλλά είναι από την ίδια μέρα με το συμβάν. Edited by sasha
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το cruise-community αναφέρει ότι η ζημιά στην προπέλα ήταν μεγαλύτερη απ' ότι είχε εκτιμήσει ο δύτης.

Travel Dynamics International said that when Clelia II came out of the water in a drydock in Punta Arenas, Chile, it became clear the propeller would need to be replaced. Acquiring a new one would take seven weeks so the company had no choice but to scrap the rest of the Antarctica season. Two departures had already been canceled. Passengers have been notified. Clelia II remains in drydock, awaiting the delivery of a propeller being manufactured in Denmark. Travel Dynamics International expects the propeller to be installed by the beginning of March, and plans to resume Clelia II’s cruise program that month. The ship is scheduled to sail the Amazon River starting March 20.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Και απο οτι μαθαινω το βαπορι ακομα δεν εχει επισκευαστει και ειναι και αγνωστο το ποτε θα ξαναταξιδεψει.

Το πλοίο ξανά ταξιδεύει αλλά είχε κάποιο μικρό πρόβλημα στις 08 Σεπτεμβρίου

2,420-dwt Malta-flagged cruise ship Clelia II (IMO 8708672) lost engine power and became grounded at the point at Boyle Marine in Little Current, Ontario, on Sept. 8. The vessel refloated under own power but suffered continued problems and caught a buoy due to subsequent engine failure. The vessel is managed by Lindos Maritime Ltd. Greece.

http://www.cargolaw.com/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...