Jump to content
Shipfriends

Mega Jet (IMO 9106106)


Neptune

Recommended Posts

Όπως εμφανίζει τα δρομολόγια στο site της εταιρείας. Μέχρι τις 27/07/09 θα έχει 3 προσεγγίσεις στο Πειραιά. Κάθε Δευτέρα, Παρασκευή για Ηράκλειο και κάθε Σάββατο για Ρέθυμνο. Ενώ μετά τις 27/07/09 έως 30/08/09 θα έχει 4 προσεγγίσεις στο Πειραιά. Κάθε Δευτέρα, Παρασκευή & Κυριακή για Ηράκλειο και κάθε Σάββατο για Ρέθυμνο.

Εγώ έχω μια ερώτηση γιατί δεν κάνει το δεύτερο δρομολόγιο για Ρέθυμνο αντί για του Ηρακλείου, μιας και για Ρέθυμνο δεν έχει πολλά δρομολόγια. Ενώ για Ηράκλειο έχει μετά από αυτό το Superfast XII, που φτάνει νωρίτερα στο Ηράκλειο, όποτε δε μπορείς να υπολογίζεις για πολλούς επιβάτες εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 459
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εμφανιστηκε και παλη με πολλα προβληματα ντουμανιασε ο Πειραιας και με ταχυτητες 29 μιλια περιπου ΚΡΙΜΑ ειναι καλο πλοιο. Μολις τωρα δενη Ηρακλειο σε 7 ωρες και 25 λεπτα απο Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Το ντουμανι ειναι το λιγοτερο.Το βασικο ειναι οτι με τοσες ωρες που κανει το Ηρακλειο και με την ωρα αναχωρησης που εχει το σιγουρο ειναι οτι δεν προκειται να παρει κοσμο απο Πειραια για Ηρακλειο.

Θα συμφωνησω παντως με τον Panagia Ekatontapiliani.Ισως να ηταν καλυτερο να εχει κανα δρομολογιο παραπανω απο Ρεθυμνο.

ΚΟΚΑΜΙ το προβληματα το λες για το ντουμανι ή εγινε και τιποτα αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ο Ηλιόπουλος πληρώνει λάθος συνεργεία κι ανθρώπους, τους καλούς τους εφαγαν οι υπεύθυνοι .Ας είναι καλά τα μικρά που τραβούν το ζόρι στα οικονομικά (SEA JET2 - SUPER JET ) .

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

βασικα το συγκεκριμενο ταχυπλοο καθε μερα με απογοητευει ολο και πιο πολυ...οι ταχυτητες που παει αρμοζουν σε συμβατικο περισσοτερο..ουτε τους 30 κομβους δεν ξεπερναει

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες το Mega Jet έφτασε στο Πειραιά με 3 ώρες καθυστέρηση, δηλαδή αντί για τις 15:30 έφτασε στις 18:30. Λίγο μετά τις 19:30 έφυγε από το Πειραιά με τη παρουσία πλοηγού για το Κερατσίνι (μολο ΔΕΗ)

Link to comment
Share on other sites

Το Mega Jet σήμερα που θα φτάσει στο Πειραιά θα μείνει εκτός δρομολογίων για δυο ήμερες, για να λύσει κάποια από τα προβλήματα του.

Και η επίσημη ενημέρωση από την εταιρεία:

H SeaJets ανακοινώνει ότι λόγω εργασιών αποκατάστασης της βλάβης της 4ης κύριας μηχανής του πλοίου μας Ε/Γ – Ο/Γ-ΚΑΤ «ΜΕΓΑ ΤΖΕΤ» , τα δρομολόγιά του αύριο Τετάρτη 05/08/09 και Πέμπτη 06/08/09 από Ηράκλειο για Θήρα-Ηράκλειο δεν θα εκτελεστούν.

Οι επιβάτες που έχουν εκδώσει εισιτήρια, προωθούνται στους προορισμούς τους με άλλα μέσα συμπεριλαμβανομένων και αεροπλάνων με μέριμνα, φροντίδα και έξοδα της εταιρείας.

Οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν με τα γραφεία της εταιρίας ( 210 41 21 001 ).

Link to comment
Share on other sites

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ <<MEGA JET>> ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΗ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.

Edited by proud_ionian
.
Link to comment
Share on other sites

Πριν απο λιγο στο δελτιο του Μεγκα ειπαν οτι οι 405 επιβατες που θα ταξιδευαν με το Μεγκα Τζετ θα πρεπει να αναζητησουν αλλα πλοια για το προγραμματισμενο ταξιδι τους αφου το δρομολογιο του πλοιου δεν θα γινει.

ΥΓ.Πετυχα στο τελος το ρεπορταζ οποτε δεν ξερω τι ακριβως ειπωθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι σήμερα τους επιβάτες του πλοίου θα εξυπηρετήσει το ΚΡΗΤΗ Ι που θα κάνει Πειραιά-Σαντορίνη-Ηράκλειο και αύριο (9/8) το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ.

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πήρε τους χθεσινούς επιβάτες (7/8).

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που επέστρεψε το Mega Jet στα δρομολόγια μετά την ολιγοήμερη παραμονή στα «pits» για συντήρηση πριν το τελική μάχη του Αύγουστου, που ελπίζω να φάνει πιο καλότυχο το πλοίο. Θα σε περιγράψω λίγο τους χώρους του πλοίου.

Πεζοί και οχήματα μπαίνουν στο πλοίο από τον ένα καταπέλτη του, που είναι λιγάκι δύσκολος για τα οχήματα (βρίσκουν συχνά κάτω) και το πρώτο που βλέπετε είναι το κυρίως γκαράζ του πλοίου, μιας και έχει πλώρη μια ράμπα που σε οδηγεί στο μικρό άνω γκαράζ. Δεξιά και αριστερά είναι οι είσοδοι των επιβατών που σε οδηγούν στα σαλόνια του πλοίου και στα ανοικτά καταστρώματα. Στο πρώτο κατάστρωμα έχει ένα πολύ μικρό ανοικτό κατάστρωμα στη πρύμη ενώ σε αντίθεση με το πάνω κατάστρωμα που είναι πιο μεγάλο (εδώ υπάρχουν και τα σπιτάκια για τα κατοικίδια ζώα). Υπάρχει επικοινωνία των δυο ανοικτών καταστρωμάτων μέσω μιας εξωτερικής σκάλας.

Το πλοίο απαρτίζεται από τρία σαλόνια οικονομικής (δεν υπάρχει Α’ θέση σε αυτό πλοίο). Το πρώτο που βλέπεις είναι το πρυμνιό όπου τα αεροπορικά καθίσματα είναι χρώματος γκρι ενώ είναι αρκετά στριμωγμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα σαλόνια, ενώ δεν έχει κάποιο μπαρ αυτό το σαλόνι.

Λίγο πιο μπροστά είναι το επόμενο σαλόνι που δεσπόζει το τεράστιο αίθριο του πλοίου, ένας χώρος εντελώς ανεκμετάλλευτος που θα μπορούσαν να είχαν βάλει κάποια τραπεζάκια με πολυθρόνες, μπροστά από το ένα εκ των δυο μπαρ του πλοίου

Σε αυτό το σαλόνι αριστερά υπάρχουν δυο τριάδες από αεροπορικά καθίσματα σε χρώμα μπλε, χωρίς τραπέζια ανάμεσα τους, όπως και στη δεξιά μεριά του σαλονιού. Ενώ στη μέση υπάρχουν αεροπορικά σε κιτρινομπεζ απόχρωση με τραπεζάκια ανάμεσα σε αυτά. Πλωρα αριστερά είναι το λογιστήριο και η υποδοχή του πλοίου.

Ανεβαίνοντας τις σκάλες του αίθριου φτάνουμε στα πάνω σαλόνι που αποτελείται από αεροπορικά καθίσματα σε αντίθετες αποχρώσεις με το κάτω σαλόνι. Δηλαδή τα κιτρινομπεζ γύρω γύρω στο κατάστρωμα αλλά αυτά έχουν ανάμεσα τραπεζάκια, ενώ στο κέντρο έχουν μπλε απόχρωση οπου και αυτά έχουν τραπεζάκια ανάμεσα τους. Σε αυτό το σαλόνι πρυμα είναι το δεύτερο μπαρ του πλοίου, όπου στην αριστερή πλευρά υπάρχει μια φωτογραφία του πλοίου με τα χρώματα FRS Iberia. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν πόρτες που σε οδηγούν στο ανοικτό πάνω κατάστρωμα.

Τέλος μπορείτε να δείτε το σχέδιο εγκατάλειψης που δείχνει την εσωτερική διαρρύθμιση του πλοίου.

Υ.Γ:Προσωπικά το πλοίο θα το χαρακτήριζα ένα «Highspeed για το λαό». Δηλαδή ποιο λιτό σε διαρρύθμιση ενός Highspeed. Ενώ θα συνιστούσα στην εταιρεία εάν θέλει να το κρατήσει στη γραμμή που είναι να χαλάσει το πάνω γκαράζ και φτιάξει ακόμα ένα σαλόνι, μιας και μέχρι στιγμής το γκαράζ είναι σχεδόν πάντα άδειο ενώ σαλόνια είναι γεμάτα ειδικά στο τμήμα Κρήτης Σαντορίνης.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εσωτερικά μου φαίνετε από τις φωτογραφίες αρκετά όμορφο και πλησιάζει στα standards των highspeed και με ένα πάρα πολυ όμορφο αίθριο! Μακάρι να μην είχε αυτά τα μηχανικά προβλήματα που φαίνονται μάλλον αξεπέραστα δυστηχώς...εαν αυτό το ταχύπλοο είχε δρόμο, θα μπορούσε να σταθεί άνετα σε όλες τις γραμμές. Ας μείνει ως έχει στο Ηράκλειο-Σαντορίνη και ας μην το ταλαιπωρούν και το ίδιο και τους επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ΜEGA , το ΜΕGA JET σταματάει τις προσεγγίσεις στον Πειραιά και θα κάνει μόνο το Ηράκλειο-Σαντορίνη. Ισχύει? Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ειναι εξοργιστικα ολα αυτα που αναφερονται στο δημοσιευμα. Δεν ειναι μονο η απατη του να πληρωνεις ταχυπλοο και να ταξιδευεις με 19 κομβους. Ειναι γενικα το θρασσος και ο τσαμπουκας μελως του πληρωματος, αντιπροσωπων της εταιριας κλπ. Οι μηνυσεις ειναι μια καποια λυση αλλα δεν ξερω αν αρκουν για να βρουν οι επιβατες το δικιο τους. Παντως 14/9 το ''ταχυπλοο'':mad: φαινεται να εχει τελευταιο δρομολογιο για φετος (και ελπιζω για παντα- να φυγει απο το Αιγαιο αφου ειναι τοσο προβληματικο).

Link to comment
Share on other sites

ΑΥτά βέβαια περι κλίσεων κλπ νομίζω ότι είναι κάπως υπερβολικά.....:D

Σε γενικές γραμμές έχει δίκιο σε όλα νομίζω όσα αναφέρονται στο άρθρο. Αυτό με τις θερμοκρασίες ξέρει κανένας εαν και εφόσον ισχύει???

Κρίμα γιατι το πλοίο είναι αρκετά καλό μέσα...! Το πλοίο ταξιδεύει πάντως καθημερινά γύρω στους 23 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...