Panagia Ekatontapiliani Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Το Mega Jet έκανε ένα ακόμα δοκιμαστικό τη Παρασκευή ενώ αύριο αναμένεται να κάνει άλλο ένα με τη παρουσία των επιθεωρητών.
Earl Granville Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Αυτή την ώρα κάνει νέο δοκιμαστικό με τους επιθεωρητές μέσα.Μακάρι να πάνε όλα καλά και να κατεβει το πλοίο σύντομα στο Ηράκλειο να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.
Earl Granville Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Σήμερα αύριο πέρνει χαρτιά το πλοίο κι αυριο ξεκινάει για κάτω.Θα κάνει ένα ταξίδι πιστοποιήσης όπου θα πιάσει στην Σαντορινη, στην Σίφνο, στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο.
Vortigern1969 Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 (edited) Ξερουμε τι ωρα θα περασει απο Σιφνο περιπου και ποια μερα? Edited May 15, 2009 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Σήμερα αύριο πέρνει χαρτιά το πλοίο κι αυριο ξεκινάει για κάτω.Θα κάνει ένα ταξίδι πιστοποιήσης όπου θα πιάσει στην Σαντορινη, στην Σίφνο, στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο. Το πλοίο είχε περάσει από τη Σαντορίνη, Σίφνο και Ηράκλειο (σε επίσημο δρομολόγιο), γιατί χρειάζεται να περάσει ξανά για πιστοποίηση?? Το Ρέθυμνο να το καταλάβω αλλά για τα αλλά λιμάνια??
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 (edited) Σήμερα το απόγευμα έπαιρνε πετρέλαια και αύριο θα κατέβει για το Ηράκλειο. Edited May 16, 2009 by polmyt quote
LEFTERIS68 Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 07.00 το πρωί ξεκινάει (πρώτα ο θεός) για την πιστοποίηση του πληρώματος σε Σίφνο-Σαντορίνη-Ρέθυμνο & Ηράκλειο...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 Εκτός από την εξόφθαλμη αλλαγή στα σινιάλα του Mega Jet (με το πτερύγιο του καρχαρία) αλλά μια διαφορά στο πλοίο είναι και ο ηλεκτρονικός πίνακας που προστέθηκε στη πρύμη του πλοίου.
polmyt Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 Να συμπληρωσω και την αλλαγη γραμματοσειρας στο ονομα της πλωρης. Μα καλα χαθηκε να τα αλλαξουν και στην πρυμνη.Παρα ειναι χοντροκομενα
pie Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 Πάντως το πλοίο είναι αρκετά όμορφο με τη νέα φορεσιά του...καλά ταξίδια να έχει
antupoploiarxos Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 πολυ καλυτερο το site της seajet!!ομως μου εκανε εντυπωση η ταχυτητα του mega jet μονο 33 κομβοι???εκτος αν εννοει υπηρεσιακη γιατι αλλου εχω δει 36..
pie Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Αφού ρε φίλε το mega jet με το ζόρι ξεπερνάει τα 29 μίλια στα δρομολόγια του, τι να βάλουν?:p
antupoploiarxos Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 το οτι δε ξεπερναει τα 29 δεν ισχυει συνυθως παει με 30+..και επισης στο δρομολογιο που κανει δεν χρειαζεται να παει παραπανω..οταν ομως θα πηγαινει σαντορινη σε 4 ωρες και 10 λεπτα θα ανακαστει να το ανοιγει πανω απο 31-32. επειδη δεν το τρεχουν δεν παει να πει οτι το καραβι δεν εχει δυνατοτητες..το megajet εχει μεγιστη 36
polmyt Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) Δεν εχω παρακολουθησει καθολου με ποσα παει το πλοιο αλλα και τα 29 που λετε παλι πολλα τα βρισκω.Περυσι το βαπορι δεν ταξιδεψε σχεδον καθολου και δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση φετος να βγαλει πανω απο 28-29 ειδικα αμα ειναι γεματο. Τα 36 μεγιστη τα βλεπω σαν αστειο και μονο.Μπορει καποτε να τα επιασε.Τωρα ουτε αδειο δεν τα πιανει Edited June 23, 2009 by polmyt quote
KOKAMI Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) Ο ΠΛΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ 32.5 ΚΟΜΒΟΥΣ ΚΑΙ 27 ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΟΚΟΛΛΟ.ΕΙΧΕ 36 ΣΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΥΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΗ. Edited June 23, 2009 by polmyt
LEFTERIS68 Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Εγώ πιστεύω τον KOKAMI ...Κάτι θα ξέρει αυτός....
antupoploiarxos Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) 32.4 ειχε πιασει πριν 2 εβδομαδες συνεπως τα 32,5 που λες ειναι σιγουρα υπηρεσιακη και τα ειχε πιασει πηγαινοντας απο ηρακλειο σαντορινη Edited June 23, 2009 by polmyt 2 σε 1
pie Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Φαντάζομαι θα είχε και γεμάτο γκαράζ και θα ήταν για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.......;) Πέρα από τη πλάκα τώρα, γεγονός είναι ότι όλα τα ταχύπλοα πλέουν με τη χαμηλότερη δυνατή ταχύτητα μέσα στα επιτρεπτά πλαίσια. Η εξαιρέσεις είναι λίγες...μόνο το HS5, το Seajet και άντε και τα FC3-4. Kαι αυτό είναι λογικό, μιας και η κρίση μαστίζει όλους του κλάδους...καλό λοιπόν είναι για όλους μας τα 2-3 μίλια παρακάτω...
antupoploiarxos Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) Ναι σαφως τα περισσοτερα πανε με μειωμενη αλλα εξαρταται και απο το δρομολογιο που κανουν..προφανως η seajet δεν θεωρει οτι πρεπει να παει το megajet με μεγαλυτερη ταχυτητα σε ενα δρομολογιο το οποιο ειναι κοντινο πχ σαντορινη -ηρακλειο...τετοια παραδειγματα πολλα υπαρχουν , οχι ομως οτι το πλοιο δεν εχει μεγαλυτερη ταχυτητα!!!ενα πχ ειναι το ταχυτατο highspeed 4..οταν παει κυκλαδες σπανια να ξεπερασει τους 38 ενω μερικες φορες πλεει με 34-37 κομβους.περισυ που πηγαινε ρεθυμνο πηγαινε απο 38+ με 39+ και μερικες φορες αγγιζε και τους 40..γτ για να μην ξεχνιομαστε το καραβι εχει 40,5 υπηρεσιακη στο 90% των μηχανων του.. Στο ταξιδι που επιασε 40 το 4 ταξιδευα και εγω..και το εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα ρεθυμνο πειραια..και με πολυ κοσμο και αυτοκινητα!! οχι αδειο!! Εγώ πιστεύω τον KOKAMI ...Κάτι θα ξέρει αυτός.... μπορεις να πιστευεις οποιον θες..αλλα δεν μπορουμε να ακυρωνουμε δεδομενα ..η να κρινουμε απο την δρομολογιακη ταχυτητα που εχει επιλεξει η εταιρια για την διαδρομη ηρακλειο - σαντορινη Edited June 23, 2009 by proud_ionian κατα ριπας
KOKAMI Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 ΑΓΑΠΗΤΕ <<antupoploiarxos>> ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΟΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ(ΓΕΡΟ) ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ,ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΠΕΡΣΗ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ. 780 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ 800 ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΗΓΕΝΗ 32.5 ΚΟΜΒΟΥΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ.
LEFTERIS68 Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Φίλε ¨"ανθυποπλοίαρχε" εγώ σου είπα ότι κάτι ξέρω΄που πιστεύω τον KOKAMI... Πέρα απ αυτά έπεσε πολύ δουλειά στις μηχανές έγιναν πολύ καλές μεταγραφές σε μηχανικούς όμως η ταχύτητα είναι ταχύτητα... Η Ελπίδα να πάρουν 1-2 μίλια ακόμα πεθαίνει τελευταία αλλά ας είναι χωρίς προβλήματα και το 28 κα;λό είναι...
antupoploiarxos Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 ok παιδια δεν το συνεχιζω περεταιρω αν εχετε τοσο βαθεια γνωση επι του θεματος!!η αληθεια ειναι οτι ειδικευομαι περισσοτερο ως προς τα ταχυπλοοα της hellenic αλλα επειδη το ειχα δει με 32.4 μου φανηκε απιθανο να ειναι και η μεγιστη του στο 100% 32,5...ομως αφου μου ειπατε τοσες λεπτομερειες δεν εχω λογω να σας αμφισβητησω ..ομως θελω να πιστευω τουλαχιστον στα δρομολογια πειραια -σαντορινη - ρεθυμνο απο τις 4/7 που ξεκιναει επειδη λεει για σαντορινη 4 ωρες και 10 λεπτα να πηγαινει πανω απο 31+...παντως κριμα που δεν παει πιο γρηγορα..ειναι πανεμορφο καραβι ..δεν εχουν ολα τα ταχυπλοοα την ταχυτητα των hellenic highspeed
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Επειδή με το θέμα της βλάβης του Mega Jet, μάλλον πέρασε σε δεύτερη μοίρα η πρώτη προσέγγιση του πλοίου στο Πειραιά για τη φετινή σεζόν. Το πλοίο δένει στη μπροστά από τη πύλη Ε9 (εκεί που έδενε το Speedrunner I, Corsica Express Three). Στη πρώτη αναχώρηση του Mega Jet από το Πειραιά τα νούμερα του ήταν απογοητευτικά στο γκαράζ και από επιβάτες μια από τα ιδία άλλο ελαφρώς λιγότερα απογοητευτικά.
Orestis Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 η πρώτη προσέγγιση του πλοίου στο Πειραιά για τη φετινή σεζόν. Μπορεί να μην υπάρχει και δεύτερη… Άκουσα πως ζητήθηκε αλλαγή δρομολογίων, με νέα που δεν συμπεριλαμβάνουν το λιμάνι του Πειραιά.
LEFTERIS68 Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Μη προτρέχεις Orestis.Δεν θα είναι κάθε μερα αλλά 3-4 φορές την εβδομάδα για Πειραιά.Σήμερα θα βγει Δελτίο Τύπου...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now