Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Όπως εμφανίζει τα δρομολόγια στο site της εταιρείας. Μέχρι τις 27/07/09 θα έχει 3 προσεγγίσεις στο Πειραιά. Κάθε Δευτέρα, Παρασκευή για Ηράκλειο και κάθε Σάββατο για Ρέθυμνο. Ενώ μετά τις 27/07/09 έως 30/08/09 θα έχει 4 προσεγγίσεις στο Πειραιά. Κάθε Δευτέρα, Παρασκευή & Κυριακή για Ηράκλειο και κάθε Σάββατο για Ρέθυμνο. Εγώ έχω μια ερώτηση γιατί δεν κάνει το δεύτερο δρομολόγιο για Ρέθυμνο αντί για του Ηρακλείου, μιας και για Ρέθυμνο δεν έχει πολλά δρομολόγια. Ενώ για Ηράκλειο έχει μετά από αυτό το Superfast XII, που φτάνει νωρίτερα στο Ηράκλειο, όποτε δε μπορείς να υπολογίζεις για πολλούς επιβάτες εκεί.
KOKAMI Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Εμφανιστηκε και παλη με πολλα προβληματα ντουμανιασε ο Πειραιας και με ταχυτητες 29 μιλια περιπου ΚΡΙΜΑ ειναι καλο πλοιο. Μολις τωρα δενη Ηρακλειο σε 7 ωρες και 25 λεπτα απο Πειραια.
polmyt Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Το ντουμανι ειναι το λιγοτερο.Το βασικο ειναι οτι με τοσες ωρες που κανει το Ηρακλειο και με την ωρα αναχωρησης που εχει το σιγουρο ειναι οτι δεν προκειται να παρει κοσμο απο Πειραια για Ηρακλειο. Θα συμφωνησω παντως με τον Panagia Ekatontapiliani.Ισως να ηταν καλυτερο να εχει κανα δρομολογιο παραπανω απο Ρεθυμνο. ΚΟΚΑΜΙ το προβληματα το λες για το ντουμανι ή εγινε και τιποτα αλλο?
NHSOS XIOS Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 Ωραια,γιατι δεν το φτιαχνουν λοιπονΤο κλασικο,δεν υπαρχει ρευστο ?
KOKAMI Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 (edited) Δυστυχώς ο Ηλιόπουλος πληρώνει λάθος συνεργεία κι ανθρώπους, τους καλούς τους εφαγαν οι υπεύθυνοι .Ας είναι καλά τα μικρά που τραβούν το ζόρι στα οικονομικά (SEA JET2 - SUPER JET ) . Edited July 10, 2009 by Earl Granville
antupoploiarxos Posted July 10, 2009 Posted July 10, 2009 βασικα το συγκεκριμενο ταχυπλοο καθε μερα με απογοητευει ολο και πιο πολυ...οι ταχυτητες που παει αρμοζουν σε συμβατικο περισσοτερο..ουτε τους 30 κομβους δεν ξεπερναει
Express Pegasus Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 τωρα αναβαινει Σαντορινη και δεν ξεπερναει τους 20 κομβους η ταχυτητα του.Κριμα......
Panagia Ekatontapiliani Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Το Mega Jet σήμερα που θα φτάσει στο Πειραιά θα μείνει εκτός δρομολογίων για δυο ήμερες, για να λύσει κάποια από τα προβλήματα του.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Χθες το Mega Jet έφτασε στο Πειραιά με 3 ώρες καθυστέρηση, δηλαδή αντί για τις 15:30 έφτασε στις 18:30. Λίγο μετά τις 19:30 έφυγε από το Πειραιά με τη παρουσία πλοηγού για το Κερατσίνι (μολο ΔΕΗ)
Orestis Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Το Mega Jet σήμερα που θα φτάσει στο Πειραιά θα μείνει εκτός δρομολογίων για δυο ήμερες, για να λύσει κάποια από τα προβλήματα του. Και η επίσημη ενημέρωση από την εταιρεία: H SeaJets ανακοινώνει ότι λόγω εργασιών αποκατάστασης της βλάβης της 4ης κύριας μηχανής του πλοίου μας Ε/Γ – Ο/Γ-ΚΑΤ «ΜΕΓΑ ΤΖΕΤ» , τα δρομολόγιά του αύριο Τετάρτη 05/08/09 και Πέμπτη 06/08/09 από Ηράκλειο για Θήρα-Ηράκλειο δεν θα εκτελεστούν.Οι επιβάτες που έχουν εκδώσει εισιτήρια, προωθούνται στους προορισμούς τους με άλλα μέσα συμπεριλαμβανομένων και αεροπλάνων με μέριμνα, φροντίδα και έξοδα της εταιρείας. Οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν με τα γραφεία της εταιρίας ( 210 41 21 001 ).
KOKAMI Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 (edited) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ <<MEGA JET>> ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΗ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ. Edited August 6, 2009 by proud_ionian .
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Πριν λίγη ώρα το Mega Jet έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό, για να δει τι ψάρια θα πιάσουν μετά τις επισκευές. Ότι ξαναγύρισε στο Κερατσίνι, μήπως δεν είναι καλός οιωνός?
NHSOS XIOS Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Πριν απο λιγο στο δελτιο του Μεγκα ειπαν οτι οι 405 επιβατες που θα ταξιδευαν με το Μεγκα Τζετ θα πρεπει να αναζητησουν αλλα πλοια για το προγραμματισμενο ταξιδι τους αφου το δρομολογιο του πλοιου δεν θα γινει. ΥΓ.Πετυχα στο τελος το ρεπορταζ οποτε δεν ξερω τι ακριβως ειπωθηκε.
monaxoulis192002 Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 δυστηχως ειναι ασχημα τα νεα ,η βλαβη δεν επισκευαστηκε. 400 Επιβατες για Σαντορινη 37 ιχ και 5 επιβατες για Ηρακλειο
gpap2006 Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΡΟΔΑΝΘΗ aν εχουν θεσεις θα μοιραστουν αποψε τους επιβατες για Σαντορινη.
giorgosz Posted August 8, 2009 Posted August 8, 2009 Άκουσα ότι σήμερα τους επιβάτες του πλοίου θα εξυπηρετήσει το ΚΡΗΤΗ Ι που θα κάνει Πειραιά-Σαντορίνη-Ηράκλειο και αύριο (9/8) το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πήρε τους χθεσινούς επιβάτες (7/8).
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Τώρα που επέστρεψε το Mega Jet στα δρομολόγια μετά την ολιγοήμερη παραμονή στα «pits» για συντήρηση πριν το τελική μάχη του Αύγουστου, που ελπίζω να φάνει πιο καλότυχο το πλοίο. Θα σε περιγράψω λίγο τους χώρους του πλοίου. Πεζοί και οχήματα μπαίνουν στο πλοίο από τον ένα καταπέλτη του, που είναι λιγάκι δύσκολος για τα οχήματα (βρίσκουν συχνά κάτω) και το πρώτο που βλέπετε είναι το κυρίως γκαράζ του πλοίου, μιας και έχει πλώρη μια ράμπα που σε οδηγεί στο μικρό άνω γκαράζ. Δεξιά και αριστερά είναι οι είσοδοι των επιβατών που σε οδηγούν στα σαλόνια του πλοίου και στα ανοικτά καταστρώματα. Στο πρώτο κατάστρωμα έχει ένα πολύ μικρό ανοικτό κατάστρωμα στη πρύμη ενώ σε αντίθεση με το πάνω κατάστρωμα που είναι πιο μεγάλο (εδώ υπάρχουν και τα σπιτάκια για τα κατοικίδια ζώα). Υπάρχει επικοινωνία των δυο ανοικτών καταστρωμάτων μέσω μιας εξωτερικής σκάλας. Το πλοίο απαρτίζεται από τρία σαλόνια οικονομικής (δεν υπάρχει Α’ θέση σε αυτό πλοίο). Το πρώτο που βλέπεις είναι το πρυμνιό όπου τα αεροπορικά καθίσματα είναι χρώματος γκρι ενώ είναι αρκετά στριμωγμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα σαλόνια, ενώ δεν έχει κάποιο μπαρ αυτό το σαλόνι. Λίγο πιο μπροστά είναι το επόμενο σαλόνι που δεσπόζει το τεράστιο αίθριο του πλοίου, ένας χώρος εντελώς ανεκμετάλλευτος που θα μπορούσαν να είχαν βάλει κάποια τραπεζάκια με πολυθρόνες, μπροστά από το ένα εκ των δυο μπαρ του πλοίου Σε αυτό το σαλόνι αριστερά υπάρχουν δυο τριάδες από αεροπορικά καθίσματα σε χρώμα μπλε, χωρίς τραπέζια ανάμεσα τους, όπως και στη δεξιά μεριά του σαλονιού. Ενώ στη μέση υπάρχουν αεροπορικά σε κιτρινομπεζ απόχρωση με τραπεζάκια ανάμεσα σε αυτά. Πλωρα αριστερά είναι το λογιστήριο και η υποδοχή του πλοίου. Ανεβαίνοντας τις σκάλες του αίθριου φτάνουμε στα πάνω σαλόνι που αποτελείται από αεροπορικά καθίσματα σε αντίθετες αποχρώσεις με το κάτω σαλόνι. Δηλαδή τα κιτρινομπεζ γύρω γύρω στο κατάστρωμα αλλά αυτά έχουν ανάμεσα τραπεζάκια, ενώ στο κέντρο έχουν μπλε απόχρωση οπου και αυτά έχουν τραπεζάκια ανάμεσα τους. Σε αυτό το σαλόνι πρυμα είναι το δεύτερο μπαρ του πλοίου, όπου στην αριστερή πλευρά υπάρχει μια φωτογραφία του πλοίου με τα χρώματα FRS Iberia. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν πόρτες που σε οδηγούν στο ανοικτό πάνω κατάστρωμα. Τέλος μπορείτε να δείτε το σχέδιο εγκατάλειψης που δείχνει την εσωτερική διαρρύθμιση του πλοίου. Υ.Γ:Προσωπικά το πλοίο θα το χαρακτήριζα ένα «Highspeed για το λαό». Δηλαδή ποιο λιτό σε διαρρύθμιση ενός Highspeed. Ενώ θα συνιστούσα στην εταιρεία εάν θέλει να το κρατήσει στη γραμμή που είναι να χαλάσει το πάνω γκαράζ και φτιάξει ακόμα ένα σαλόνι, μιας και μέχρι στιγμής το γκαράζ είναι σχεδόν πάντα άδειο ενώ σαλόνια είναι γεμάτα ειδικά στο τμήμα Κρήτης Σαντορίνης.
pie Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Πάντως εσωτερικά μου φαίνετε από τις φωτογραφίες αρκετά όμορφο και πλησιάζει στα standards των highspeed και με ένα πάρα πολυ όμορφο αίθριο! Μακάρι να μην είχε αυτά τα μηχανικά προβλήματα που φαίνονται μάλλον αξεπέραστα δυστηχώς...εαν αυτό το ταχύπλοο είχε δρόμο, θα μπορούσε να σταθεί άνετα σε όλες τις γραμμές. Ας μείνει ως έχει στο Ηράκλειο-Σαντορίνη και ας μην το ταλαιπωρούν και το ίδιο και τους επιβάτες.
pie Posted August 13, 2009 Posted August 13, 2009 Σύμφωνα με το ΜEGA , το ΜΕGA JET σταματάει τις προσεγγίσεις στον Πειραιά και θα κάνει μόνο το Ηράκλειο-Σαντορίνη. Ισχύει? Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω?
VILLY Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Είναι αληθές...Οι λόγοι το χειμώνα... Ίσως και νωρίτερα... Από Ρέθυμνο
gpap2006 Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Ειναι εξοργιστικα ολα αυτα που αναφερονται στο δημοσιευμα. Δεν ειναι μονο η απατη του να πληρωνεις ταχυπλοο και να ταξιδευεις με 19 κομβους. Ειναι γενικα το θρασσος και ο τσαμπουκας μελως του πληρωματος, αντιπροσωπων της εταιριας κλπ. Οι μηνυσεις ειναι μια καποια λυση αλλα δεν ξερω αν αρκουν για να βρουν οι επιβατες το δικιο τους. Παντως 14/9 το ''ταχυπλοο'':mad: φαινεται να εχει τελευταιο δρομολογιο για φετος (και ελπιζω για παντα- να φυγει απο το Αιγαιο αφου ειναι τοσο προβληματικο).
pie Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 ΑΥτά βέβαια περι κλίσεων κλπ νομίζω ότι είναι κάπως υπερβολικά..... Σε γενικές γραμμές έχει δίκιο σε όλα νομίζω όσα αναφέρονται στο άρθρο. Αυτό με τις θερμοκρασίες ξέρει κανένας εαν και εφόσον ισχύει??? Κρίμα γιατι το πλοίο είναι αρκετά καλό μέσα...! Το πλοίο ταξιδεύει πάντως καθημερινά γύρω στους 23 κόμβους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now