ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted Monday at 09:46 AM Posted Monday at 09:46 AM Εκλεισε ο κυκλος τους στη κυριολεξια ο τως ξεζουμισμενα μεχρι τελικης πτωσης...
Metal maniac Posted Monday at 10:22 AM Posted Monday at 10:22 AM Αντίο ρε ΚΑΡΑΒΑΡΑ σε ευχαριστώ και δεν θα ξεχάσω ποτέ τα υπέροχα ταξίδια που κάναμε μαζί (σαν επιβάτης) και τις πάρα πολλές αναμνήσεις όταν εργαζόμουν σε εσένα οπότε έκανες την επισκευή σου
Samianshiplover Posted Monday at 11:01 AM Posted Monday at 11:01 AM Εντωμεταξύ το συγκεκριμένο πλοίο είναι και αυτό που κατέρριψε και τον "μύθο" ότι δεν χωράνε πάνω από 150 μέτρα πλοία μέσα στο λιμάνι της Καλύμνου!! Σίγουρα πρόσφερε πάρα πολύ για την εταιρεία του και αυτό το βαπόρι,Και με αυτή την αποχώρηση σιγά σιγά κλείνει και ο κύκλος των παλιών πλοίων της ακτοπλοΐας...
Villandry Posted Monday at 11:20 AM Posted Monday at 11:20 AM (edited) Τον μύθο τον κατέρριψε ο Σκαμάγκας με το πλήρωμα του πάντως, όχι το πλοίο μόνο του. Edited Monday at 11:25 AM by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted Monday at 02:46 PM Posted Monday at 02:46 PM Το περίεργο είναι ότι δεν είδαμε ποτέ ανακοίνωση από την Attica Group για την ολοκλήρωση της πώλησης του Κρήτη Ι, πριν αναχωρήσει για σκραπ, σε αντίθεση με το Κρήτη ΙΙ. ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ Ε/Γ – Ο/Γ ΠΛΟΙΟΥ ΚΡΗΤΗ Ι ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (η «Εταιρία») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι τo Ε/Γ - Ο/Γ πλοίo ΚΡΗΤΗ Ι, πλοιοκτησίας θυγατρικής της Εταιρίας, πωλήθηκε με σκοπό την ανακύκλωσή του σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία για την ασφαλή και περιβαλλοντικώς υγιή ανακύκλωση πλοίων, σε μονάδα ανακύκλωσης πλοίων, η οποία περιλαμβάνεται στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Μονάδων Ανακύκλωσης Πλοίων. Το τίμημα της πώλησης ανήλθε σε Δολάρια Η.Π.Α. 3,6 εκατ. και θα ενισχύσει τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου. Από τη συναλλαγή προέκυψε κέρδος Ευρώ 0,5 εκατ. Υ.Γ: Ίδια τιμή πώλησης αλλά με 300 χιλιάδες παραπάνω κέρδος!!
Metal maniac Posted Monday at 08:10 PM Posted Monday at 08:10 PM Άλλο ένα βίντεο από την αναχώρηση του πλοίου
F/B LISSOS Posted yesterday at 06:04 AM Posted yesterday at 06:04 AM Το τελευταίο από τα ιαπωνικά δίδυμα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Ήταν οι ακούραστοι συνεχιστές του Κάντια/Ρέθυμνο. Τhe end of an era.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted yesterday at 06:34 PM Posted yesterday at 06:34 PM Συνεχιστές μάλλον όχι κατασκευαστικά
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted yesterday at 07:27 PM Posted yesterday at 07:27 PM 13 hours ago, F/B LISSOS said: Το τελευταίο από τα ιαπωνικά δίδυμα της ελληνικής ακτοπλοΐας. Ήταν οι ακούραστοι συνεχιστές του Κάντια/Ρέθυμνο. Τhe end of an era. Μην ξεχνάμε και τα δίδυμα ΚΙΣΣΑΜΟΣ - ΚΥΔΩΝ, μιας και δεν είναι απίθανος ο επαναπατρισμός κάποια στιγμή του δεύτερου. Ακόμα, αν και σε διαφορετικές γραμμές, υπάρχουν και τα ιαπωνικά δίδυμα ΑΧΙΛΛΕΑΣ - ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago (edited) ΑΣΤΕΡΙΩΝ - Ν ΡΟΔΟΣ...Ν ΣΑΜΟΣ-Ι KING κάποτε...τα αδελφά κονταδελφά του Πολέμη Edited 22 hours ago by Nick the Greek Quote
F/B LISSOS Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago Συγγνώμη, εννοούσα δίδυμο – καρμπόν από Ιαπωνία, που οπτικά, μόνο από το όνομα τα ξεχώριζες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago Καρμπόν όχι ακριβώς,είχαν διαφορές στη γέφυρα κ τα πλαϊνά στον καθρέπτη😄
Metal maniac Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Παραδόθηκε το πλοίο και το Protug 85-1 γυρίζει στον Πειραιά
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now