Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παλιά που είχαμε περισσότερα πλοία απο την εταιρεία στη γραμμή, ένα έμενε και τον Αύγουστο. Τώρα που έχουμε ένα πλοίο θα δέσει με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, απο 11 Αυγούστου μέχρι 21 Αυγούστου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Μιας κι έλειπα στο εξωτερικό αρκετό διάστημα, να αναφέρουμε ότι η κίνηση του πλοίου-ειδικά στα ζεμένα φορτηγά-πάει πάρα πολύ καλά απο τότε που δρομολογήθηκε και πάλι μετά την διακοπή του 15Αυγουστου. Εχθές για παράδειγμα, πήρε συνολικά απο Κόρινθο περίπου 85 κομμάτια, εκ των οποίων τα 35 ήταν ζεμένα με οδηγούς και ανέμεναν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας καμιά 20αριά ζεμένα+ασυνόδευτα που σημαίνει 55 περίπου οδηγοί για Τρίτη!! Όταν φέυγει απο Marghera για Ελλάδα, έχει πάντα οδηγούς αρκετούς.

Ήδη 2 μεγαλομεταφορικές ζήτησαν απο την HSW και 2ο πλοίο (Σαββατο αναχώρηση απο Κόρινθο), αλλά τους απάντησε ότι για την ώρα δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλοία. Μακάρι η κίνηση για το πλοίο, να είναι πάντα ανοδική!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Περασα χθες απο το λιμανι, μετα απο πολυ καιρο, καμια ωρα πριν φυγει για Ιταλια το καραβι και ειχε αρκετη κινηση. Ηταν καμια δεκαρια συνοδευομενα που περιμεναν να μπουν στο καραβι. Τετοια να βλεπουμε να χαιρομαστε πως θα μεινει το καραβι. Ξερει κανεις ποσα κομματια πηρε χθες το καραβι ?

Link to comment
Share on other sites

korinthos7, γιατί να φύγει το καράβι απο την Κόρινθο?? Δουλίτσα δόξα τω Θεό υπάρχει. Με 100+  πάει Marghera (μαζί με Ηγουμενίτσα), με 130+  επιστρέφει! ;)

Μακάρι να έβαζαν και δεύτερο!! 

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειδα διαβασει πριν καιρο οτι θα αγοραζαν το πλοιο και θα εμενε η γραμμη κενη. Ισως να κανω λαθος που δεν νομιζω να κανω λαθος.

 

 

Αληθεια με 100+ φευγει ?? Μπραβο :D

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή δεν μένει κενή. Το Ρόδος δουλεύει πολύ καλά. Παίρνει για Marghera, 100+ κομμάτια απο Κόρινθο και Ηγουμενίτσα μαζί, korinthos7 ;)

Απο Κόρινθο, αυτή την περίοδο γύρω στα 80 με 85 κομμάτια αναχωρεί στο σύνολο (ασυνόδευτα+οδηγοί) και τα υπόλοιπα απο Ηγουμενίτσα. Εαν είχαμε και Σαββατο καράβι, η Κόρινθος τουλάχιστον θα δούλευε (με τις παρούσες συνθήκες).

Link to comment
Share on other sites

Με το περας της ναυλωσης του Audacia απο την ΑΝΕΚ αν η εταιρεια του δεν το αντικαταστησει , προβλεπω περασμα απο την Πατρα η να αφηνει  εξω την Κορινθο...

Link to comment
Share on other sites

Oceanus να αφήνει το πλοίο την Κόρινθο για ποιο λόγο?? Έχουν το μονοπώλιο, έχουν standard πελατεία, έχουν έναν πράκτορα στην Βενετία που "φυσάει", ποιος ο λόγος? Όσο περί ΑΝΕΚ που αναφέρθηκες, η HSW Cargo, είναι ανεξάρτητη. Η ΑΝΕΚ έχει τη συνεργασία της με τη Superfast για Βενετία.

Η γραμμή, αυτό τον καιρό πάει πολύ καλά, ήδη ζητήθηκε απο την διοικηση και δεύτερο πλοίο με αρνητικό αποτέλεσμα λόγω έλλειψης πλοίων (!) και η όποια φημολογία περί αποχώρησης πλοίου, μόνο κακό κάνει (δεν απευθύνομαι προσωπικά oceanus, απλώς τις τελευταίες ημέρες ακούστηκε εδώ Κόρινθο ότι θα φύγει το πλοίο για Αιγαίο με αποτέλεσμα οι μεταφορικές να είναι ανήσυχες). Η γραμμή αυτή τη στιγμή, φέρνει καλά έσοδα στην εταιρεία και δεν νομίζω να κάνουν το σφάλμα να αποχωρήσει με τις παρούσες συνθήκες-πάντα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

16/12 το τελευταιο δρομολογιο απο Κορινθο για φετος και μετα την επιστροφη ξεκουραση λογω εορτων.Το Ροδος θα επανελθει λογικα στις 13/1 μιας και η προηγουμενη Τριτη(6/1)ειναι τα Θεοφανεια και πιστευω οτι δεν θα υπαρξει αναχωρηση.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Σωστότατος ο Μιλτιάδης! Εκτός αυτού, ο Γενάρης-γενικά-είναι ανέκαθεν νεκρός μήνας για τις μεταφορικές , οπότε πριν τις 13/01 δεν θα υπάρχει σίγουρα και φορτίο-τουλάχιστον απο Κόρινθο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Επειδή υπάρχει ένα μπάχαλο με το πρόγραμμα που έχει ανακοινώσει η Hellenic και που τίποτα δεν ισχύει, να πούμε ότι αρχικό πλάνο για αναχώρηση του Νήσος Ρόδος είναι για 10 Ιανουαρίου. Εαν δεν υπάρχει το αναμενόμενο φορτίο, τελική ημερομηνία θα είναι η 13η Ιανουαρίου, για Ηγουμενίτσα-Marghera.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λόγω μειωμένης κίνησης εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν, το πλοίο φόρτωσε ότι φορτίο είχε έρθει στο λιμάνι της Κορίνθου και το δρομολόγιο μετατίθεται για αύριο-καλώς εχόντων των πραγμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Γεμάτο το γκαράζ με ζεμένα και ασυνόδευτα και 50+ οδηγούς Φλεβάρη μήνα, ένα δεύτερο πλοίο είναι αναγκαίο και απορώ που ακόμα δεν βάζουν

Μήπως προτιμάνε ένα και γεμάτο φίλε CRUISE? Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Mα όταν σου το ζητάνε μεγαλομεταφορικές, που ήδη διακινούν πολλά φορτία τους με το Νήσος Ρόδος και βλέπεις ότι "σηκώνει" και 2ο πλοίο η γραμμή, για ποιο λόγο να μην βάζουν?

Το να λένε ότι μετανιώνουν συνεχώς που διωξαν και τα 2 μεγάλα Ro/Ro για scrap, δεν αλλάζει κάτι. Ενα δεύτερο πλοίο, ειναι αναγκαίο και σίγουρα, θα γεμίζουν και τα 2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αυτό και μόνο φίλε mytilene. Τα άτομα που φωνάζανε και το ζητάγανε απαιτητικά να πάνε για scrap τα πλοία (αναφέρομαι για Master-Sailor μόνο, γιατί αυτά αξιζαν), όταν άλλαξε η διοίκηση της εταιρείας, άλλαξαν κι αυτοί εταιρεία........

Και τώρα που χρειάζεται ένα 2ο πλοίο η γραμμή, σου λένε δεν έχουμε πλοία και τί πάθαμε που δώσαμε τέτοια πλοία!

Link to comment
Share on other sites

Για μένα-προσωπικά-η καλύτερη κίνηση της εταιρείας θα ήταν να πούλαγε το Νήσος Ρόδος και στη θέση του να έβαζε 2 πλοία χωρητικότητας 120-130 κομματιών και 50 οδηγών, με αναχωρήσεις και απο τα 2 λιμάνια Τετάρτη και Σάββατο και να ξέγνοιαζαν μια για πάντα. Γιατί και του Ρόδος το ξενοδοχειακό, δεν αξιοποιείται.

Αλλά, όλα αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με το PETROS P ,πλέον το βλέπω λίγο χλωμό να βρείς βαπόρια  φθηνά και κατάλληλα για την συγκεκριμένη γραμμή (που δεν την ξέρω αλλά από αυτά που διαβάζω).

ΣΗΜ:''Τα άτομα που φωνάζανε και το ζητάγανε απαιτητικά να πάνε για scrap τα πλοία''

Φίλε CRUISE από ανίδεους-ξερόλες σε σημαντικές θέσεις οι ναυτιλιακές έχουν πολλούς δυστυχώς!!!Στα δύσκολα όμως κρύβονται.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά τα λέτε φίλοι μου αλλά μην ξεχνάτε ότι τα προβλήματα σε μιά δύσκολη περίοδο πιθανόν να είναι πολύ πιό σύνθετα απ΄ότι θα ήταν σε μιά ομαλή περίοδο. Καταθέτω όσο συνοπτικά μπορώ κάποιες σκέψεις-προβληματισμούς οι οποίες πιθανόν να είναι και τελείως άστοχες γιατί όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. 

Έστω -αυτή την άποψη έχω υποστηρίξει παλαιότερα- ότι το roro ταιριάζει περισσότερο στην γραμμή. Η εταιρεία χρειάζεται ρευστότητα και μπορεί να πουλήσει περισσευούμενο τονάζ για σκράπ. Πουλάει το παλαιό roro ή το αρκετά νεότερο ropax? 

Εγώ πρεσβεύω ότι με τον ανταγωνισμό από Πάτρα (με τα παλαιά τουλάχιστον δεδομένα) η λογική επιλογή πλοίου θα ήταν το roro.  Ας μην ξεχνάμε ότι από την στιγμή που η γραμμή έχει ένα και σχεδόν μοναδικό έσοδο (φορτηγά) δεν μπορεί εύκολα να σταθεί αν δεν έχει πληρότητα, απέναντι σε ανταγωνιστές που εισπράτουν (με συγκριτικά όχι τεράστια απόκλιση σε έξοδα) από πολλές άλλες "πηγές" (επιβάτες, Ι.Χ., εστίαση, πωλήσεις κ.λ.π) 

Τα δεδομένα όμως ανετράπησαν και το roro δεν μπόρεσε να σταθεί. Μήπως η δυνατότητα μεταφοράς οδηγών συνετέλεσε στο να "γεμίσει η τρύπα" που έλειπε στο roro? Και έτσι η λογικά "λάθος επιλογή" απεδείχθη τελικά σωστή?  (σύμφωνα με την πληροφόρηση του φίλου Cruise που έχει αναφέρει ότι η γραμμή πάει καλά).

Το καλά βέβαια έχει διαβαθμίσεις αλλά υποθέτω ότι αν το αποτέλεσμα είναι ελκυστικό η εταιρεία θα μπορούσε να εξετάσει την περίπτωση να "διπλώσει" το πλοίο στην γραμμή (υποθέτω με ναυλωμένο πλοίο γιατί αγορά με τα σημερινά δεδομένα φαντάζει δύσκολη). Από την άλλη τις "μεγαλομεταφορικές" σίγουρα τις εξυπηρετεί η καλύτερη συχνότητα. Θα ήταν όμως σε θέση να αναλάβουν κάποιες δεσμεύσεις κάτω από τις παρούσες συνθήκες? (άσε που είναι αμφισβητήσιμο για πολλές το πόση αξία μπορεί να έχουν οι δεσμεύσεις τους).

Κλείνοντας, επειδή δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα (αυτά στα οποία αναφέρεται ο φιλος mytilene) θα τολμήσω το σχόλιο ότι προσωπικά έχω την εντύπωση πως η προηγούμενη διοίκηση έχει κάνει μεγάλες "γκέλες" (όχι μόνο στην HSW) αλλά αν δεχτούμε ότι τα αποτελέσματα του Ν.Ρόδος είναι ικανοποιητικά τότε πρέπει να ομολογήσουμε ότι είτε λόγω διορατικότητας είτε λόγω  συγκυριών η κίνηση αυτών που πήραν την απόφαση μάλλον "τους βγήκε".


Και ένα επιπλέον off topic σχόλιο. Γιατί να μας ξενίζουν οι ανίδεοι-ξερόλες? Ίδιον όλων μας σχεδόν δεν είναι να έχουμε ΓΝΩΜΗ  επί παντός επιστητού (και μάλιστα να την υπερασπιζόμεθα σθεναρά)  ακόμη και αν στερούμεθα των αναγκαίων ΓΝΩΣΕΩΝ? (Παραπάνω και εγώ κάτι ανάλογο έκανα μάλλον  :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε pathfinder, η Ηellenic διέθετε 2 πλοία (τα Hellenic Master & Hellenic Sailor) τα οποία είχαν πολλές δυνατότητες! Δεν ήταν απλά Ro/Ro όπως για παράδειγμα ήταν το nave και θα μπορούσαν κάλλιστα, να είχαν έστω το 1 ακόμη και σήμερα και να το εκμεταλλευονταν για special cargo όταν έβλεπαν ότι έπεφτε το μεταφορικό έργο της γραμμής (είχε συμβεί στο παρελθόν, γι αυτό το αναφέρω). Ηταν υπερ-βάπορες, με όλη τη σημασία της λέξεως και όχι λόγω εμφάνισης, οπως κάνουν σήμερα οι περισσότεροι που βλέπουν ένα πλοίο και λένε υπερβάπορας.

Η παρουσία του Νήσος Ρόδος στη γραμμή, σίγουρα την αναβάθμισε. Με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί όμως στην Αδριατική σήμερα, η δρομολόγηση ενος 2ου πλοίου απο Κόρινθο, είναι αναγκαία.

Στο παρελθόν, κάνανε τεράστια λάθη με το βασικότερο την ασυνέπεια. Δηλαδή, έφερναν φορτίο στο λιμάνι της Κορίνθου κι επειδή δεν είχε πολύ μεταφορικό έργο και έλεγαν απο την εταιρεία  "Ro/Ro είναι, σιγά, ας μην φύγει" και δεν ενημερώναν τις μεταφορικές ότι δεν θα φύγει σήμερα το πλοίο και θα φύγει πχ αύριο, είχαν ως αποτέλεσμα να χάνονται οι πελάτες και να φεύγουν απο Πάτρα ή να προτιμάνε άλλα πλοία που είχαν περάσει απο την Κόρινθο για διπλανά λιμάνια.

Τώρα που υπάρχει μία εμπιστοσύνη με το Ρόδος-που είναι ένα καλό πλοίο για εδώ και το γνώριζαν όλοι και ως Βόγιατζερ-και υπάρχει σταθερή πελατεία, βάζεις το 2ο που το ζητάνε και δένεις τη γραμμή. Τα έσοδα που φέρνει ένα τέτοιου είδους πλοίο στη γραμμή, είναι απόλυτα σεβαστά. Για μένα-προσωπικά-το ιδανικότερο είναι αυτό που προανέφερα σε ανώτερώ μου ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι οι δυνατότητες πολλών roro του 80 ήταν εντυπωσιακές (cargo gear, deck loads, υψη decks κλπ.) Ο λόγος ήταν οι ανάγκες που έπρεπε να καλυφθούν τότε που και οι λιμενικές υποδομές ήταν ελλιπείς αλλά και το cargo mix διαφορετικό. Σήμερα σε γενικές γραμμές τα πλοία είναι περισσότερο προσαρμοσμένα στα trades που εξυπηρετούν και λιγότερο multipurpose. Αυτό σημαίνει ότι mafi με doublestacked containers π.χ. δεν μπαίνει λόγω ύψους, αλλά από την άλλη -εκτός εξαιρέσεων- δεν υπάρχει (πλεον) τέτοια ανάγκη. Στα σημερινά roro (και αυτό είναι εμπορικά πολύ σωστό) προτιμούν να έχουν περισσότερη εκμεταλλεύσιμη επιφάνεια παρά ύψος το οποίο είναι μόνο περιστασιακά εκμεταλλευσιμο.

Η Κόρινθος θα μπορούσε να (ξανα)παίξει πολύ σημαντικό ρόλο αλλά (ίσοις όροις) στα ΖΕΜΕΝΑ δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την Πάτρα. Δεν θα ήθελα να κουράσουμε τους υπόλοιπους φίλους αλλά ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε σε κάποιο ειδικό thread εκτεταμμένη συζήτηση για φορτία και γραμμές -αν κάποιοι ενδιαφερόμαστε- (εγώ είμαι μέσα) γιατί το θεωρώ ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Η παρουσία του Νήσος Ρόδος στη γραμμή, σίγουρα την αναβάθμισε.Με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί όμως στην Αδριατική σήμερα, η δρομολόγηση ενος 2ου πλοίου απο Κόρινθο, είναι αναγκαία.

 

Τώρα που υπάρχει μία εμπιστοσύνη με το Ρόδος-που είναι ένα καλό πλοίο για εδώ και το γνώριζαν όλοι και ως Βόγιατζερ-και υπάρχει σταθερή πελατεία, βάζεις το 2ο που το ζητάνε και δένεις τη γραμμή

Θεωρητικα αυτο ειναι το σωστο,πρακτικα ομως δεν περιμενω να γινει ποτε κατι τετοιο τη στιγμη που η HSW κινειται μετοχικα μεταξυ Grimaldi και Πειραιως,ομιλοι οι οποιοι δραστηριοποιουνται αμεσα η' εμμεσα στην ιδια αγορα μεσω του γειτονικου λιμανιου της Πατρας.

 

Σκεφτειτε μαλιστα αν αυριο για παραδειγμα παρουσιαζοταν ενας αγοραστης για το Ροδος αν θα υπηρχε συνεχεια στη γραμμη η' οχι..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...