Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνώ απολύτως σε αυτό που λές

Από εκεί και πέρα η επισήμανση μου έχει να κάνει με το γεγονός πως στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ξεκάθαρη τριπλή σύγκρουση συμφέρονταν

 

Η όποια ένστασή μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι η HSW σκέφτεται να μείνει με ένα μόνο Ro/Ro (που κάποτε είχαμε 4) και την ίδια ώρα ο Grimaldi με συνδυασμό λιμανιών (τύπου Κόρινθος-Ηγουμενίτσα-Κόπερ-Μαργέρα) είναι έτοιμος να εισέλθει κα πάλι με κάποιο Eurocargo εαν συμβεί αυτό!! Και φυσικά υπάρχει ενδυνάμωση της ΑΝΕΚ απο Πάτρα καθώς αφού θα υπάρχει ελλειπής μεταφορά απο Κόρινθο, οι μεταφορικές θα στέλνουν τα φορτία τους απο εκεί για την καλύτερή εξυπηρέτησή τους.

Οπότε υπάρχει μια ξεκάθαρη σύγκρουση ΙΣΒ-Grimaldi στις πλάτες της HSW Cargo

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτη η κοντρα υπηρχε παντα... Βαζαμε την HSW στην μεση, εβγαζε λεφτα και καλυπταμε τρυπες της ΑΝΕΚ... Δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια γραμμη που δουλευεται με τον ιδιο τροπο!!!

Link to comment
Share on other sites

Η ιδιαιτερότητα αυτής της γραμμής όμως είναι πως δεν υπάρχει καμία κόντρα, αφού και οι Μινωικές επωφελούνται από τη μειωμένη παρουσία της HSW, κάτι που είχε αναφερθεί και στην τελευταία γενική συνέλευση της εταιρείας:

 

 

Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Αντώνης Αγαπητός πήρε τον λόγο και περνώντας στην αντεπίθεση αποκάλυψε ότι η πλευρά Grimaldi ήθελε να πουληθούν τα πλοία της Αδριατικής που εκτελούν δρομολόγιο Κόρινθος-Βενετία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι από την κίνηση αυτή θα ωφελείτο ο ιταλικός Όμιλος που δραστηριοποιείται στη γραμμή και θα αποκτούσε μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας:

«Αρνητικό EBITDA είχαν και η γραμμή της Αδριατικής και η γραμμή του Αργοσαρωνικού. Η πρόταση της πλευράς Grimaldi ήταν να πουλήσουμε τα πλοία της Αδριατικής. Γιατί να τα πουλήσουμε; ’Επρεπε να πάρουμε μία απόφαση στο πόδι. Αυτό ήταν το πλάνο των ανθρώπων που ήρθαν στο ΔΣ. Στόχος ήταν να αποχωρήσει η HSW από την Αδριατική και αργότερα και η ΑΝΕΚ» και προσέθεσε: «Τώρα έχουν στόχο να χωρίσουν τους μετόχους σε δύο στρατόπεδα.»

Ο Αντώνης Αγαπητός αποκάλυψε ότι η πλευρά του ιταλικού Ομίλου είχε προτείνει να πωληθούν τα πλοία ακόμη και για σκράπ-παλιοσίδερα οπότε το τίμημα θα ήταν χαμηλό, αν δεν βρισκόταν αγοραστής.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λόγω της χθεσινής απεργίας της ΠΝΟ, τα Ro/Ro της γραμμής αναχώρησαν σήμερα απο τα λιμάνια τους, με άφιξη σε Κόρινθο και Marghera Παρασκευή 19/04 και αναχώρηση Σαββάτο 20/04.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν εκεί στην Hellenic να αλλάξουν τον πίνακα δρομολογίων των Ro/Ro τους, για να αποφεύγονται προβλήματα και εντάσεις απο τους ιδιοκτήτες ΦΓ! Τα σημερινά δρομολόγια των πλοίων δεν πραγματοποιήθηκαν και θα γίνουν αύριο, κάτι που στην Ιταλία είχε γνωστοποιηθεί και δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα, ενώ στην Ελλάδα το μάθαιναν με καθυστέρηση, ώστε "να μην χάνονται τα φορτία μέσω του λιμανιού της Πάτρας"!! Με αυτή την αντίληψη όμως, χάνεται η εμπιστοσύνη και φυσικά χάνονται οριστικά τα φορτία, όταν ο άλλος δεν ξέρει πότε θα φύγει το φορτηγό του!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mε καμιά 70αριά κομμάτια αναχώρησε πριν λίγη ώρα η "μαύρη χήρα" (το παρατσούκλι του Hellenic Trader εδώ στην Κόρινθο, καθώς όλο φεύγει κι έχουν φύγει όλα τ'άλλα :P ) για Marghera.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γκρίνια και προβληματισμός, επικρατεί τις τελευταίες ημέρες για τα χαμηλά νούμερα που κάνουν στην γραμμή τα πλοία (ειδικά το μεγάλο, φεύγει-έρχεται με το 1/3 του γκαράζ του γεμάτο μόνο) και σενάρια περί ενός μόνο πλοίου στην γραμμή!

Επόμενο είναι να μην θέλουν οι μεταφορείς να πάνε πλέον απο Κόρινθο, όταν ο Grimaldi απο Πάτρα σου προσφέρει την σιγουριά ότι το πλοίο θα φύγει, κάτι που στην Κόρινθο δεν γίνεται, σου έχει ειδικά πακέτα τιμών και πολλές παροχές, αν κάνεις συνδυασμό ταξιδιων κλπ προνόμια, ποιος ο λόγος ο άλλος να εμπιστευτεί την νταλίκα του με το εμπόρευμά του στην HSW Cargo?? Μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους και μετά φταίνε οι τρίτοι.......

Link to comment
Share on other sites

Τυχαιο?Δε νομιζω..Απο περσι γνωριζουμε αλλωστε τι σχεδια εχει ο μεγαλομετοχος για τα ro/ro της Κορινθου.Σε βλεπω συντομα να υποδεχεσαι μονο Eurocargo αγαπητε Cruise.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Απίστευτη κίνηση της HSW, με την κάθοδο του Νήσος Ρόδος! Και εγκαίνεια για το πλοίο (πάλι), καθώς σηματοδοτείται μια νέα εποχή για την γραμμή (τέλος των καθαρόαιμων Ro/Ro), και καμιά 60αριά οδηγούς-τελικά, και παρουσίαση του πλοίου σε μεγάλες μεταφορικές εταιρείες, σε ναυτιλιακούς και τοπικούς φορείς της Κορίνθου και σχετική διαφήμιση του πλοίου στην Ιταλία!!

Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές στην Κόρινθο! :P

 

Η HSW φαινεται κανει μια αλλαγη στο target πελατεια της στη γραμμη!! Τοσο καιρο δουλευε με τα ασυνοδευτα φορτηγα, οποτε για αυτο υπηρχαν μονο Ro-Ro στη γραμμη. Τωρα με το Νησος Ροδος κανει κινηση προς τα φορτηγα που συνοδευονται απο οδηγους!! Βεβαια με μια αναχωρηση την εβδομαδα απο καθε λιμανι ειναι περιορισμενες επιλογες για τις μεταφορικες!! Ας δουμε πως θα παει και εαν παει καλα το επιχειρημα αυτο, τοτε μπορει να δουμε και κανενα αλλο πλοιο!!

Link to comment
Share on other sites

Εάν την άλλη εβδομάδα, με τα εγκαίνια η εταιρεία πείσει τις μεταφορικές ότι ήρθε για να μείνει το πλοίο, τότε θα δουλέψει καλά στην γραμμή, γιατί υπάρχει η ανάγκη για τέτοιου είδους πλοία τύπου Ρόδος ασχέτως αν τώρα η κίνηση κατά μέσο όρο είναι 60 κομμάτια (ασυνόδευτα όμως).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Για πιο λογο υπαρχουν μονο πλοια της hsw σε αυτη την γραμμη και δεν μπαινουν και της superfast παραδειγματος χαρη ?? Εχει το μονοπωλειο η hsw ή δεν συμφερει τις εταιρειες να βαλουν πλοιο ??

Τωρα ομως με το Νησος Ροδος, δεν ειναι μια καλης ταξεως ευκαιρεια να μπει και καποια αλλο πλοιο ??

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οποιαδηποτε εταιρεια μπορει να βαλει πλοιο στη γραμμη, απλως δεν υπαρχει ενδιαφερον απο αλλες εταιρειες!! Επιπλεον μεχρι προτινως η γραμμη δουλευε καθαρα με Ro-Ro πλοια που δεν ειχαν οι αλλες εταιρειες!!

Link to comment
Share on other sites

Αν οι εταιρείες διαθέτουν κάποιο πλοίο ικανό για το δρομολόγιο και κρίνουν πως μπορούν να έχουν κέρδη από αυτό, ίσως. Το ότι μπήκε ένα πλοίο ωστόσο δεν σημαίνει πως απαραίτητα υπάρχει φαγητό και για δεύτερο ή πως αυτό κάνει κερδοφόρα την γραμμή. Ειδικά στην περίπτωση που η γραμμή σηκώνει ένα πλοίο μόνο από πλευράς κίνησης, ενώ παράλληλα δεν "καταστρέφει" την αγορά σε ανταγωνιστικές κοντινές γραμμές, δε νομίζω πως καμιά εταιρεία θα θελήσει να μπει στη γραμμή μόνο και μόνο για να χωθεί στη μύτη της άλλης και τελικώς να χάσουν όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Για πιο λογο υπαρχουν μονο πλοια της hsw σε αυτη την γραμμη και δεν μπαινουν και της superfast παραδειγματος χαρη ?? Εχει το μονοπωλειο η hsw ή δεν συμφερει τις εταιρειες να βαλουν πλοιο ??

Τωρα ομως με το Νησος Ροδος, δεν ειναι μια καλης ταξεως ευκαιρεια να μπει και καποια αλλο πλοιο ??

Και να μπεί πλοίο άλλης εταιρείας στη συγκεκριμμένη γραμμή, δεν θα "πιάσει" φίλε Κορίνθιε, καθώς η θέση που έχει η HSW στην Marghera είναι προνομιακή, απαλλαγμένη απο "κρυφές" πληρωμές τύπου πάρκινγκ,κ.ά. κι έναν πράκτορα που είναι κορυφή στην Marghera, με πολύ καλές γνωριμίες με τους μεγαλομεταφορείς (είναι απο τους παλαιότερους πρακτόρους της Βενετίας)!

Η Superfast που αναφέρεσαι, κάποτε είχε προσπαθήσει στην γραμμή αλλά απο Πάτρα, με μή αναμενόμενα αποτελέσματα. Πριν χρόνια, είχε έρθει και Ιταλική εταιρεία στην Κόρινθο με το Ro/Ro "ItalRoRo One" (αδελφό του Hellenic Trader με τη διαφορά ότι ήταν κλειστό το άνω γκαράζ), με απογοητευτικά αποτελέσματα (το ανώτερω που είχε φορτώσει τότε που οι εποχές ήταν καλές ήταν 32 νταλίκες)!!

 

Όσο για το Νήσος Ρόδος που αναφέρεσαι, ακόμη πειραματίζονται με τις μέρες που βολεύει τα φορτηγά με τους οδηγούς και βλέπεις ότι μια φέυγει Τετάρτη, μία Πέμπτη, τώρα πάλι Τρίτη απο το λιμάνι της Κορίνθου.... Όταν σταθεροποιηθεί, σίγουρα θα έρθει και δεύτερο πλοίο, γιατί ήδη αρχίζει και διαγράφεται η έλλειψη 2ου πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή και πάλι στην ημέρα απόπλου απο το λιμάνι της Κορίνθου για το πλοίο, με στόχο την προσέλκυση περισσοτερων οδηγών! Έτσι απο αύριο 15/10 και κάθε Τρίτη, θα αναχωρεί το πλοίο απο το λιμάνι της Κορίνθου με άφιξη Πέμπτη στην Marghera και αναχώρηση κανονικά Σαββατο απο εκεί, για Κόρινθο.

Edited by Cruise Europa
Link to comment
Share on other sites

Μιας και εισαι μεσα στα πραγματα. Το πλοιο εχει ''κλεψει'' οδηγους οι οποιοι συνοδευαν το φορτιο και πηγαιναν απο Πατρα ?? Ή και παλι ''κυριαρχουν'' τα ασυνοδευτα ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...