Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επισκευη, μετασκευη, δεξαμενισμος, νεα σηνιαλα για το ex. Grand Holiday νυν Magellan της ex. Ibero Cruceros νυν Cruise Maritime Voyages στην Ελευσινα απο σημερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εξυπηρετει πλοια το ναυπηγειο τον τελευταιο καιρο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Αζόρες δεμένο και ενα τάνκερ πανω στη δεξαμενή που πέρναγα απο την Εθνικη ειδα τη Τετάρτη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προθεσμία μέχρι την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου παραχώρησε η ΔΕΗ στη διοίκηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας προκειμένου να διευθετήσει την εκκρεμή οφειλή της προς τη δημόσια υπηρεσία.

 

Πηγη: Zougla.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνολικές υποχρεώσεις 237 εκατ. ευρώ «βουλιάζουν» τα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Quote

Ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας Nαυπηγεία Ελευσίνας Α.Ε. και της μητρικής της, Νεώριων Α.Ε. Συμμετοχών, προς ασφαλιστικά ταμεία και Δημόσιο της τάξης των 80 εκατ. ευρώ, και άλλων 25 εκατ. ευρώ προς τις τράπεζες, προσανατόλισαν την κυβέρνηση στην αναζήτηση λύσης εξυγίανσης, με ή χωρίς τη συμμετοχή στρατηγικού επενδυτή. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» οι νομικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομίας διερευνούν ήδη τις διαθέσιμες εναλλακτικές, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία βολιδοσκόπησης της αγοράς για τη διαπίστωση ενδεχόμενου επενδυτικού ενδιαφέροντος. Εάν κάτι τέτοιο δεν τελεσφορήσει, το οποίο στην παρούσα φάση εμφανίζεται ως το πιθανότερο σενάριο, δεδομένης και της ανυπαρξίας ενδιαφέροντος από την Cosco, εξετάζεται η κεφαλαιοποίηση των απαιτήσεων και η ανάληψη του μετοχικού κεφαλαίου από τους πιστωτές. Σε δεύτερη φάση θα αξιολογηθούν οι επόμενες ενδεικνυόμενες κινήσεις, δηλαδή η διενέργεια διαγωνισμού ή πλειστηριασμού με γνώμονα την επιβίωση των ναυπηγείων αλλά και τη μεγιστοποίηση της ανάκτησης των απαιτήσεων του Δημοσίου και των τραπεζών, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

Τα Nαυπηγεία Ελευσίνας, που βρίσκονται στον κόλπο της Ελευσίνας, έχουν τρεις πλωτές δεξαμενές όπου μπορούν να κατασκευαστούν εμπορικά πλοία των 100.000 τόνων και να γίνουν ναυπηγήσεις πολεμικών πλοίων έως το μέγεθος Κορβέτας. Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας ιδρύθηκαν το 1968 από τον Ανδρέα Ανδρεάδη. Η τελευταία ετήσια έκθεση χρήσης που αφορά το έτος 2015 συντάχθηκε στις 29 Ιουνίου 2017 και δημοσιοποιήθηκε στο ΓΕΜΗ στις 15 Ιανουαρίου του 2018. Η Εκθεση Ελέγχου Ανεξάρτητων Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών αναφέρει πως «τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας έχουν καταστεί αρνητικά και συνεπώς συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 48 του ν. 2190/1920», ενώ υπογραμμίζει πως «η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία συμφωνίας με ποσοστό άνω του 60% των πιστωτών της, προκειμένου να καταλήξει σε αμοιβαία αποδεκτό επιχειρησιακό σχέδιο για την αναδιάρθρωσή της, η οποία πρόκειται να κατατεθεί για έγκριση στο αρμόδιο δικαστήριο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 106 του Πτωχευτικού Κώδικα».

Επισημαίνεται πως κατά την ημερομηνία σύνταξης της έκθεσης ελέγχου «το ύψος των πληρωτέων αποδοχών προς το προσωπικό της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 12.900.000 ευρώ, το δε ύψος των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων ανέρχεται, προς το ΙΚΑ, σε περίπου 51.000.000 ευρώ και προς το Ελληνικό Δημόσιο σε περίπου 17.000.000 ευρώ. Κατά τη γνώμη μας, το πρόβλημα ύπαρξης αρνητικών ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας, το ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών της καθώς και η μη ύπαρξη εγκεκριμένης από το αρμόδιο δικαστήριο συμφωνίας με τους πιστωτές της εταιρείας, στο πλαίσιο του άρθρου 106 του Πτωχευτικού Κώδικα, στην οποία ορίζεται το σύνολο των απαιτούμενων προϋποθέσεων για την υλοποίηση του προγράμματος εξυγίανσης, προκειμένου η επιβίωση της εταιρείας να μην καθίσταται προβληματική, αποτελούν σημαντική ένδειξη για ενδεχόμενη αδυναμία συνέχισης των δραστηριοτήτων της εταιρείας». Οι συνολικές υποχρεώσεις στα τέλη του 2015 (Δημόσιο, Ταμεία, τράπεζες, προμηθευτές κ.λπ.) ανέρχονταν, σύμφωνα με τον δημοσιευθέντα προ ολίγων ημερών ισολογισμό, στα 237 εκατομμύρια ευρώ.

 

Edited by proud_ionian
kathimerini.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η δεξαμενή πρέπει να είναι η δεξιά όπως κοιτάμε το ναυπηγείο, μιας και πριν 7 χρόνια που είχε βυθιστεί η Νο 3 ήταν η αριστερή. Το ρυμουλκό Έκτωρ και Βερνίκος Ωκεανός βρέθηκαν χθες το βράδυ στο χώρο του ναυπηγείου για να τοποθετησουν πλωτό φράγμα πέριξ της ημιβυθισμενης δεξαμενής. Μια φωτογραφία από τη σελίδα για τα ρυμουλκα στο Facebook. 

FB_IMG_1536386250178.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

η KPMG, εκπροσωποντας τους πιστωτες των ναυπηγειων, ξεκινα τη διαδικασια εξυγιανσης/πωλησης των ναυπηγειων, με τις διαδικασιες του πτωχευτικου κωδικα.

3 οι ενδιαφερομενοι, μεταξυ των οποιων και ο θειος σαμ η ΟΝΕΧ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αναμονή για δεσμευτική πρόταση η KPMG για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, από την Inter - M Traders (70% στο σχήμα διάσωσης) και τη Sogem Holdings (30%)

Quote

Την υποβολή δεσμευτικής πρότασης από πλευράς των εταιρειών Inter - M Traders και Sogem Holdings για τα ναυπηγεία Ελευσίνας αναμένει πλέον η KPMG. Η KPMG, η οποία έχει αναλάβει να ολοκληρώσει τη διαδικασία, προκειμένου να βρεθεί νέος επενδυτής για τα ναυπηγεία Ελευσίνας, πήρε, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», το πράσινο φως από την πιστώτρια των ναυπηγείων τράπεζα για την κεφαλαιακή επάρκεια της κοινοπραξίας.  Είχε προηγηθεί η επιστολή του λογιστικού γραφείου CBS Global Accounting, από την Κύπρο, προς την KPMG, που βεβαιώνει ότι οι δύο εταιρείες διαθέτουν κεφάλαια ύψους 90 εκατ. ευρώ, όσα δηλαδή περιλαμβάνουν και στην πρότασή τους για τα ναυπηγεία Ελευσίνας.

Εφόσον κατατεθεί δεσμευτική προσφορά και συμφωνήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι πιστωτές (Δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, υπουργείο Άμυνας, τράπεζα και άλλοι), και αφού έχει δεχθεί και τη διαδικασία ο σημερινός μέτοχος των ναυπηγείων Νίκος Ταβουλάρης, θα κατατεθεί πρόταση στο πρωτοδικείο, προκειμένου να εγκριθεί το σχέδιο βιωσιμότητας της εταιρείας και να αναλάβει τα ηνία ο νέος επενδυτής.
13 όροι

Το δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγείο της χώρας φέρεται να έχει συνολικές οφειλές περίπου 250 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, τόσο το ελληνικό Δημόσιο όσο και η πιστώτρια τράπεζα έχουν αποφασίσει να ζητήσουν 120 εκατ. ευρώ (σε δόσεις) από τον ενδιαφερόμενο επενδυτή. Ζητούν επίσης, και προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία του άρθρου 106 του πτωχευτικού κώδικα, να κατατεθεί ένα βιώσιμο σχέδιο λειτουργίας των ναυπηγείων για την επόμενη ημέρα.

Από την πλευρά τους οι δύο εταιρείες της κοινοπραξίας, οι οποίες έχουν έδρα την Κύπρο, έχουν θέσει στην πρώτη μη δεσμευτική πρότασή τους μια σειρά 13 όρων. Την πρόταση έχει καταθέσει η Inter - M Traders, που εδρεύει στην Κύπρο, ενώ έχει γραφεία και στη Νέα Υόρκη και η οποία θα έχει ποσοστό 70% στο σχήμα διάσωσης των ναυπηγείων, και η Sogem Holdings με ποσοστό 30%.

Οι δύο εταιρείες προτείνουν να καταβάλουν 90 εκατ. ευρώ, όση είναι και η επιχειρησιακή αξία της εταιρείας, όπως έχουν εκτιμήσει, σε δόσεις, με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα καταβολής, το οποίο θα αναπτυχθεί κατά την υποβολή δεσμευτικής προσφοράς και με βάση τη συμφωνία εξυγίανσης και την τελική δεσμευτική προσφορά.

Στην πρότασή τους μεταξύ άλλων ζητούν η επιχείρηση να είναι πλήρως καθαρή από βάρη και υποθήκες, εξασφαλίσεις για σειρά ναυπηγήσεων και επισκευών πολεμικών πλοίων, και πρόγραμμα εθελουσίας με βάση τις ανάγκες του αγοραστή. 

Ο αγοραστής, σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η συμφωνία, μετά την υπογραφή μεταβιβαστικής πράξης και σε διάστημα δύο ετών, θα επενδύσει ποσό τουλάχιστον 25 εκατ. ευρώ προκειμένου να καταστήσει απόλυτα λειτουργικές όλες τις εγκαταστάσεις και να εξοπλίσει το ναυπηγείο με σύγχρονη δεξαμενή, που μαζί με τις υπάρχουσες θα επιτρέψει να υποδέχεται πλοία όλων των κατηγοριών. 

Οι εργαζόμενοι
Την ίδια στιγμή πάντως οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνας εκφράζουν την ανησυχία τους για την καθυστέρηση που έχει λάβει η διαδικασία.

Τις προηγούμενες εβδομάδες τέθηκαν εν αμφιβόλω τόσο η συνέχιση της ιατροφαρμακευτικής τους περίθαλψης όσο και τα ένσημά τους. Η κυβέρνηση σύμφωνα με πληροφορίες δεσμεύτηκε να λύσει νομοθετικά και τα δύο ζητήματα.
Επίσης σε συνάντηση που είχαν πρόσφατα με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης Στέργιο Πιτσιόρλα, τους επεσήμανε ότι μέχρι το τέλος Μαρτίου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για τα ναυπηγεία Ελευσίνας.

Ο Ν. Ταβουλάρης
Εν τω μεταξύ και ο πρόεδρος των ναυπηγείων Ελευσίνας Νίκος Ταβουλάρης επανέφερε την πρόταση που είχε υποβάλει πριν από περίπου έναν χρόνο για εξυγίανση από την υπάρχουσα εταιρεία, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 106, με τη ρητή δέσμευση ότι εφόσον παρουσιαστεί αποδεκτός επενδυτής στην πορεία να λάβει και αυτός μέρος στην προσπάθεια διάσωσης.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαμός στην υπόθεση των ναυπηγείων Ελευσίνας

 

On 3/6/2019 at 10:50 PM, proud_ionian said:

η inter etc, απο που κρατα η σκουφια της; λιγο με off shore μοιαζει

 

Αντιγράφω απ' τη Ναυτεμπορική:

Στη μη δεσμευτική πρόταση που είχε καταθέσει από τις 21 Ιανουαρίου η κοινοπραξία Inter - M Traders, που εδρεύει στην Κύπρο, ενώ έχει γραφεία και στη Νέα Υόρκη και η οποία θα έχει ποσοστό 70% στο σχήμα διάσωσης των ναυπηγείων

Μέσα έπεσες μάλλον @proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΥΤΗ είναι η είδηση της χρονιάς και βάλε!

Η αμερικανική Chatsworth επενδύει 400 εκατ. δολ. στα Ναυπηγεία Ελευσίνας
 

Quote

Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Chatsworth Securities LLC συμφώνησε με την Onex Elefsis Shipyards, LLC, να συμμετάσχει στην υλοποίηση επένδυσης έως και 400 εκατομμυρίων δολαρίων στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας στο πλαίσιο της εν εξελίξει επιχείρησης διάσωσής τους.

Η Chatsworth Securities LLC, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, εκτός από τη μετοχική συμμετοχή που αποκτά καθίσταται και θεσμικός χρηματοπιστωτικός εταίρος της Onex Elefsis Shipyards, LLC στο πλαίσιο των χρηματοδοτικών της πλάνων. Η σχετική συμφωνία υπογράφτηκε μετά στις 19 Ιουλίου.

Η Onex Elefsis Shipyards έχει συμφωνήσει με την ιδιοκτησία του δεύτερου μεγαλύτερου ναυπηγείου στην Ελλάδα, να αναλάβει ως στρατηγικός επενδυτής το 100% των Ναυπηγείων Ελευσίνας, μέσω του ελληνικού Πτωχευτικού Δικαίου και ειδικότερα διά υποβολής σχεδίου εξυγίανσης προς έγκριση από τα ελληνικά δικαστήρια σε ορίζοντα 3 με 6 μηνών.

Περισσότερα εδω: https://www.kathimerini.gr/1035150/article/oikonomia/epixeirhseis/h-amerikanikh-chatsworth-ependyei-400-ekat-dol-sta-nayphgeia-eleysinas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνω από 230 εκατ. τα χρέη των Ναυπηγείων Ελευσίνας

Quote

Σε προχωρημένες συζητήσεις με το υπουργείο Ανάπτυξης, που λειτουργεί ως συντονιστής όλων των εμπλεκόμενων φορέων του Δημοσίου, βρίσκεται η αμερικανική εταιρεία ΟΝΕΧ συμφερόντων Πάνου Ξενοκώστα για την κατάρτιση συμφωνίας εξυγίανσης με την ίδια ως επενδυτή, που θα κατατεθεί προς επικύρωση στο πλαίσιο του άρθρου 106 του πτωχευτικού δικαίου. Παράλληλα, προχωρούν παρόμοιες συζητήσεις με την πιστώτρια τράπεζα Alpha Bank. Στόχος των διαπραγματεύσεων είναι η ρύθμιση των χρεών που θα συμφωνηθεί να αναλάβει ο επενδυτής με αφαίρεση προσαυξήσεων και δοσολόγιο με μακροχρόνιο ορίζοντα αποπληρωμής, σε ένα μοντέλο ανάλογο με αυτό που εφαρμόστηκε στο ναυπηγείο της Σύρου. Οι οφειλές των Ναυπηγείων Ελευσίνας ανέρχονται σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης στα 231 εκατ. ευρώ, «χωρίς να υπολογίζονται οι απαιτήσεις του Πολεμικού Ναυτικού που ανεβάζουν, ενδεχομένως, τα χρέη και άνω των 300 εκατ.» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Αδωνις Γεωργιάδης που είναι ο επισπεύδων για την εξυγίανση των ναυπηγείων.

Στις υποχρεώσεις που θα αναλάβει ο επενδυτής, για τα ναυπηγεία που ίδρυσε το 1968 ο Στρατής Ανδρεάδης,  θα πρέπει να προστεθούν και τα κεφάλαια που θα χρειαστούν για τις επισκευές των υποδομών όπως οι πλωτές δεξαμενές αλλά και άλλες επενδύσεις σε πρόσθετο εξοπλισμό και εκσυγχρονισμό. Ετσι, η συνολική επένδυση εκτιμάται πως μπορεί να ανέλθει ακόμα και στα 400 εκατ. ευρώ σε βάθος χρόνου. Να σημειωθεί πάντως πως το θέμα του χειρισμού των απαιτήσεων του Πολεμικού Ναυτικού, το οποίο αυτή τη στιγμή πληρώνει απευθείας τη μισθοδοσία προκειμένου να ολοκληρωθούν τα ναυπηγικά του προγράμματα ενδέχεται να αποδειχθεί το πλέον ακανθώδες. Επί του παρόντος, λίγα έχουν γίνει γνωστά για τη λύση που θα προκριθεί και οι τελικές αποφάσεις ακόμα δεν έχουν ληφθεί. «Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο Εθνικής Αμυνας έχει κάθε συμφέρον να βρεθεί βιώσιμη λύση», υπογραμμίζουν στην «Κ» κορυφαίες κυβερνητικές πηγές που ερωτήθηκαν σχετικά. Επιπλέον, στις λογιστικές καταστάσεις του εννεαμήνου του 2019 η ελεγκτική εταιρεία (KPMG) δεν έχει περιλάβει στις βεβαιωμένες υποχρεώσεις ενδεχόμενες απαιτήσεις του Π.Ν.

Υπενθυμίζεται πως ήδη από τις αρχές Ιουνίου του 2019 η ONEX εισήλθε σε αποκλειστικές διαπραγματεύσεις για την εξαγορά των Ναυπηγείων Ελευσίνας από τον όμιλο Νίκου Ταβουλάρη που ελέγχει τη μητρική των ναυπηγείων, Νεώριον Α.Ε. Για την πώληση υπάρχει απόφαση διοικητικού συμβουλίου της υπό αποχώρηση ιδιοκτησίας και υπογραφή του βασικού μετόχου της, εξηγούν στην «Κ» τραπεζικές πηγές. Η ONEX προτίθεται να ρυθμίσει σε δόσεις και να καλύψει υποχρεώσεις μέσω ολοκληρωμένης συμφωνίας στο πλαίσιο άρθρου 106 β και 106 δ που θα επικυρωθεί από αρμόδιο Πρωτοδικείο. Το σχετικό αίτημα επικύρωσης με την κατάθεση της συμφωνίας στο Πρωτοδικείο αναμένεται να γίνει εκτός απροόπτου πριν από το Πάσχα.

Αναφορικά με τη χρηματοδότηση της συμφωνίας εξυγίανσης της ONEX, οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως αφενός στη Σύρο όλες οι πληρωμές προχωρούν κατά τα συμφωνηθέντα και αφετέρου ότι, ήδη από τα τέλη Ιουλίου 2019, η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Chatsworth Securities LLC συμφώνησε με την Onex Elefsis Shipyards –σχήμα που έχει δομηθεί για να εξαγοράσει τα Ναυπηγεία Ελευσίνας– , να συμμετάσχει στην υλοποίηση επένδυσης έως και 400 εκατομμυρίων δολαρίων στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας στο πλαίσιο της εν εξελίξει επιχείρησης διάσωσής τους.

Η Chatsworth, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, εκτός από τη μετοχική συμμετοχή που θα έχει θα είναι και ο χρηματοπιστωτικός εταίρος της Onex Elefsis Shipyards στο εγχείρημα.

 

doc20200116-thumb-large.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λύση με «μοντέλο Σύρου» για τα ναυπηγεία Ελευσίνας

Quote

Τη διαβεβαίωση ότι η εξυγίανση των ναυπηγείων της Ελευσίνας θα γίνει με το μοντέλο που εφαρμόστηκε στη Σύρο, αρκεί να τα βρουν ο νυν ιδιοκτήτης κ. Ταβουλάρης με την ΟΝΕΧ του κ. Ξενόκωστα παρείχε στους εκπροσώπους των εργαζομένων η ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κατά τη συνάντηση που είχαν σήμερα, περίπου δέκα ημέρες μετά την εκδήλωση διαμαρτυρίας που είχε πραγματοποιηθεί στο υπουργείο.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης μαζί με τον αρμόδιο υφυπουργό κ. Νίκο Παπαθανάση παρουσίασαν μεταξύ άλλων στους εκπροσώπους του σωματείου εργαζομένων το χρονοδιάγραμμα του σχεδίου εξυγίανσης του Ναυπηγείου Ελευσίνας ενημερώνοντας τους παράλληλα για τις συζητήσεις που έχουν γίνει μεταξύ του νυν ιδιοκτήτη, του κ. Νίκου Ταβουλάρη, και του προτιμώμενου επενδυτή, της εταιρείας ONEX του κ. Πάνου Ξενοκώστα.
Σε δήλωσή του μετά τη συνάντηση, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε: «Εφ’ όσον όλα πάνε καλά και η συμφωνία μεταξύ των κυρίων Ταβουλάρη και Ξενοκώστα επιτευχθεί, θα προχωρήσουμε στην επόμενη φάση που είναι, κατά το μοντέλο εξυγίανσης των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, η ενδιάμεση λειτουργία και η μεταφορά του ναυπηγείου στην ONEX υπό τους όρους φυσικά της κατά προτεραιότητα πληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων και της διασφάλισης των θέσεων εργασίας».

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Παλιά φωτογραφία των Ναυπηγείων

 

 

Edited by Petros P

Share this post


Link to post
Share on other sites

και επισημος ο Θειος Σαμ η ONEX, προχωρα σε εκδηλωση ενδιαφεροντος για τα Ναυπηγεια Ελευσινας.

εδω το αποσπασμα απο το euro2day

Quote
Επίσημη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εξαγορά των Ναυπηγείων Ελευσίνας μέσω της εταιρίας ONEX Shipyards από τον αμερικανικό κυβερνητικό οργανισμό DFC.gov έλαβε, εχθές το απόγευμα, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνις Γεωργιάδης, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter.
 
Ο υπουργός έδωσε στη δημοσιότητα και την επίσημη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος, την οποία υπογράφει ο επικεφαλής της αμερικανικής υπηρεσίας χρηματοδότησης αναπτυξιακών έργων (DFC) 'Ανταμ Μπόλερ ενώ ο κ. Γεωργιάδης σημειώνει ότι «η επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εξαγορά των Ναυπηγείων Ελευσίνας, μέσω της ONEX Shipyards, αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών μας με τον υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκο Παπαθανάση και οφείλεται και στην ενεργό συμβολή του Αμερικανού πρέσβη, Τζέφρι Πάιατ και του υπουργού Εθνικής Αμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου».
 
Στην επιστολή μεταξύ άλλων ο κ. Μπόλερ αναφέρει πως η επένδυση στο ναυπηγείο της Ελευσίνας θα δημιουργήσει ένα πολύ σημαντικό δίκτυο το οποίο θα βοηθήσει και θα υπηρετήσει την μεταφορά LNG από την Αμερική και την Δυτική Αφρική στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια. O κ. Μπόλερ καταλήγει λέγοντας ότι η επιτυχής έκβαση της επανέναρξης των ναυπηγείων της Σύρου από την ONEX δίνει τα εχέγγυα για την αναγέννηση ενός στρατηγικού κεφαλαίου για την χώρα, που θα βοηθήσει σημαντικά και στην αύξηση των θέσεων εργασίας.

Σε απλα ελληνικα, μια κυβερνητικη αμερικανικη υπηρεσια που αντικειμενο εχει να εξασφαλιζει τη χρηματοδοτηση αναπτυξιακων εργων στο εξωτερικο, ενημερωσε την ελληνικη κυβερνηση οτι η ONEX θελει να αγορασει την Ελευσινα.

αυτο για οσους ειχαν απορια οταν πρωτοεμφανιστηκε η ΟΝΕΧ, ποιοι ειναι, τι επιχειρηματικο παρελθον εχουν κλπ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά φαίνεται να είναι καλά νέα υπό την έννοια ότι δεν θα έβαζαν μπρός για την Ελευσίνα, αν δεν είχαν καλή εμπειρία ως τώρα κι αν δεν έβγαζαν λεφτά από τη Σύρο. Και φυσικά για να εμπλέκεται κι ο Αμερικανός πρέσβης, φαίνεται πως τα λεφτά πίσω από το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι σοβαρά, κι όχι παπατζηλίκια επιπέδου Αλεχάνδρο Σκλαβενίτης και Μπόμπ Κοζώνης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...