Nick the Greek Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Σωστά, το Joint War Committee(JWC) την έχει συμπεριλάβει εδώ και 3-4 εβδομάδες αν δεν κάνω λάθος.
George Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Έφυγε από την Αλεξάνδρεια για το τρίτο του ταξίδι.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 20, 2011 Posted September 20, 2011 To πλοίο από χθες το πρωί βρίσκεται στην Ηγουμενίτσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Tο πλοίο από τις 14 δεκεμβρίου έχει ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Mπάρι δυρράχιο
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 Την αντίθετη διαδρομή από το Bari πήρε το Rigel που κατέβηκε στην Ηγουμενίτσα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 7, 2012 Posted June 7, 2012 To περασμένο Σάββατο (2 Ιουνίου) έφυγε το πλοίο από την Ηγουμενίτσα, με προορισμό το ναυπηγείο Adriatic στον κόλπο Bijela-Boka του Μαυροβουνίου.
Neptune Posted June 7, 2012 Author Posted June 7, 2012 Αυριο τελειωνει και αναχωρει για Αλβανια να ξεκινησει δρομολογια
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Το πλοίο μετά από αρκετό καιρό ανάπαυσης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, αναχώρησε χθες και από το πρωί σήμερα βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Μπάρι.
Neptune Posted May 13, 2013 Author Posted May 13, 2013 RIGEL I πλεον λογω αλλαγης σημαιας (σε Κυπριακη) λογω υπαρξης κι αλλου πλοιου με το ιδιο ονομα
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 Λόγω της βλάβης στο European Express, το Rigel I έκανε μια έκτακτη εμφάνιση στη Ηγουμενίτσα Μπάρι για να το αντικαταστήσει
proud_ionian Posted February 21, 2014 Posted February 21, 2014 δεμενο στην ηγουμενιτσα μετα την επαναδρομολογηση του Bari.
oceanus Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Μετα απο μια επισκεψη στο πλοιο - οσο καιρο το ειχαμε στην Ηγουμενιτσα , εξωτερικα το πλοιο ειναι σε καλυτερη κατασταση απ οτι εσωτερικα. Το πλωριο σαλονι ειναι ολα τα λεφτα , η γεφυρα με τα εξωτερικα μπαλκονια και η ομορφη πλωρη. Η ηλικια του ειναι περισσοτερη φανερη απ μεσα , απ οτι καποιος το βλεπει απ εξω. Ισως το Μπαρι να ειναι ανωτερο εντος. Με καποια λεφτακια μεσα θα γινοταν Top... Κραταει ομως...
proud_ionian Posted May 21, 2014 Posted May 21, 2014 προκειται να δεξαμενιστει τις επομενες μερες στο μαυροβουνιο
Neptune Posted January 19, 2015 Author Posted January 19, 2015 Εγω δεν ξερω γιατι αλλα περιμενα Pollux λογω ομοιοτητας με το Τεο... Το Rigel I τι θα απογινει? Εκει που ειναι μαζι με το ΙΙ
.voyager Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Πηγε πολυ καλα το Μπαρι φετος. Το Rigel I ξεκινα μετα την ετησια του την γραμμη Πριντιζι - Αυλωνα ! Ξέρουμε πού θα την κάνει;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Το Rigel Ι είναι δεμένο στο Δυρράχιο από τις 4 Οκτωβρίου
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Από τη προηγούμενη εβδομάδα το Rigel I έχει επιστρέψει στα δρομολόγια στη γραμμή Μπάρι Δυρραχιο
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Το πλοίο είναι εκτός δρομολογίων από την 1η Φεβρουαρίου και είναι δεμένο στο λιμάνι του Δυρραχιου
Neptune Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Rigel I για scrap το φθινοπωρο. Εισαι σιγουρος? Εγω βλεπω οτι μεσα στην επομενη βδομαδα το πανε για δεξαμενισμο Δε θα παιρνανε ενα extension αν ηταν να δουλεψει 2 μηνες και να παει για σκραπ? Η δε θα το εστελναν απο τωρα? Επισης ακουω οτι ψαχνουν μανιωδως για βαπορι
miko mission Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Tωρα που ξεπουλα η stena λετε να ξαναδουμε κανα <βενιζελακι> μετα απο 10 χρονια
oceanus Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Δεν βγαινουν τα δρομολογια μιας και το Μπαρι θα κατεβει Ηγουμενιτσα. Δεν πανε καλα τα πραγματα οποτε δεν νμζ οτι υπαρχει περιθωριο αγορας. Μετα το καλοκαιρι την κανει για καποια παραλια !
moutsos Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 (edited) δεν γινεται να φυγει πλοιο χωρις αντικατασταση αφου αυτο θα σημαινε οτι δεν θα εκαναν ελλαδα καλοκαιρι.τετοιο ενδεχομενο δεν υπαρχει Edited June 11, 2016 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Αγαπητέ oceanus, μετά από αυτά που είπες: Βαρύς αχός ακούγεται, πολλά ντουφέκια πέφτουν, Κρώζει ο Ζώρζ ο Βεντουρής, φωνάζει κι ο Βαγγέλης! Το Rigel το πρωτότοκο, μην πάει στην Ινδία? Μηδέ το Rigel θε να πάει, μηδέ και όμως και το Bari! Όλα τα πράγματα είν' καλά, βεβαιώνει η εταιρεία! Μαζί τους πάν οι άνθρωποι, μαζί κι οι φορτηγάντζες! Πέρα από την πλάκα με ιντριγκάρισες με αυτά που ανέφερες και φρόντισα -μια στο τόσο κι εγώ- να συνδέσω το βύσμα με το καυλιτσέκι και να αφουγκραστώ το συναίσθημα. Η εικόνα που μετεφέρθη σε μένα είναι ακριβώς αντίθετη, ίσα-ίσα που είναι πολύ ευχαριστημένοι με το μερίδιο τους της γραμμής, που είναι κυρίαρχο. Και μάλιστα η εικόνα από προμηθευτές και λοιπούς συμβαλλόμενους είναι πως δεν υπάρχει κανένα παράπονο απολύτως σε πληρωμές. Τέλος πάντων, ο καιρός θα δείξει πως θα εξελιχθεί το πράγμα. Ο Neptune όμως έχει ένα καλό επιχείρημα: Αν είναι κάτι που δεν κάνει η Ventouris Ferries είναι να πετάει άσκοπα λεφτά. Κι αν όντως δεξαμενιστεί το Rigel I, θα μου φανεί απίθανο να κάνουν τώρα αυτό το έξοδο και μετά από 2 μήνες να στείλουν το βαπόρι εν τόπω αναψύξεως. Οψόμεθα εις Φιλίππους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now