Petros P Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Αν δεν κανω λαθος ,στο site του Louis φαινονται μονο τα Orient Queen και Louis Olympia..καποια στιγμη φαινοταν και το Κοραλ..μακαρι..αλλα δυσκολα ..
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Το Coral είναι δεμένο στη ντάνα του Aegean Heaven μετά την πώληση των ομοσταυλων πλοίων της εταιρείας για scrap
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Μαλλον πλησιαζει οι τιτλοι τελους για το πλοιο!! Απο οτι γραφεται στο maritimematters το πλοιο συντομα θα παει για scrap στην Τουρκια
Petros P Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 320 δολλαρια ο τονος.Το maritimematters απο market reports ναυτιλιακων που αναφερθηκαν εχθες στο fb λογικα θα το βρηκε..
Panagia Ekatontapiliani Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Από τα οικονομικά αποτελέσματα της Louis βλέπουμε ότι οι οφειλές προς το ΝΑΤ για το Coral από το προηγούμενο πλοιοκτήτη, ότι το δικαστήριο τελικά δικαιώνει την Louis Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) της Ελλάδας απαίτησε από τη θυγατρική εταιρεία New Wave Navigation S.A., ιδιοκτήτρια του πλοίου M/V Coral, ποσό ύψους €989.783 για οφειλές από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του πλοίου. Η εταιρεία κατάθεσε έφεση στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιά, το οποίο έκρινε ότι το αρμόδιο σώμα για την εκδίκαση της υπόθεσης είναι το Διοικητικό Δικαστήριο. Η εταιρεία κατάθεσε έφεση εναντίον του ΝΑΤ και της προηγουμένης απόφασης από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά. Τον Ιούλιου του 2013, το Δικαστήριο εξέδωσε απόφαση υπέρ της New Wave Navigation S.A, και αναμένεται η πάροδος της σχετικής προθεσμίας για τυχόν άσκηση εφέσεων από το ΝΑΤ.
miko mission Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 ΤRITON στις δοξες του το 1996 επι εποχης ROC
proud_ionian Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 οι οφειλές προς το ΝΑΤ για το Coral από το προηγούμενο πλοιοκτήτη, προηγουμενος πλοιοκτητης ποιος ειναι; εταιρειες συμφεροντων ποταμιανου ή καποια παρενθετη υπερακτια εταιρια;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Εαν δεν κανω λαθος εταιρεια συμφεροντων Ποταμιανου. Πλεον ανακοινωθηκε η πωληση του πλοιο για scrap απο την εταιρεια, το τιμημα φτανει στα 2,3 εκ δολαρια
Petros P Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 320 δολλαρια ο τονος.Το maritimematters απο market reports ναυτιλιακων που αναφερθηκαν εχθες στο fb λογικα θα το βρηκε.. Εαν δεν κανω λαθος εταιρεια συμφεροντων Ποταμιανου. Πλεον ανακοινωθηκε η πωληση του πλοιο για scrap απο την εταιρεια, το τιμημα φτανει στα 2,3 εκ δολαρια και υπολιζοντας το light του ειναι κατω απο 300...αρα τα 320 ειναι για να εχουμε να λεμε...
giorgosz Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Επειδή τα εχω χασει λίγο, δούλεψε το πλοίο φέτος?
Petros P Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Απο το 2011 δεμενο ειναι και διωχνει τα παλαιοτερα πλοια...και τωρα ηθρε η σειρα του δυστυχως...το πλοιο εντος ειναι σε φοβερη κατασταση...ειναι πραγματικα πολυ μα πολυ κριμα που φευγει...με ενα 10ημερο συμμαζεμα και ενα δεξαμενισμο θα μπορουσε να ξαναλειτουργησει...αλλα μονο αυτα θα πηγαιναν κανενα 400-500 χιλ δολλαρια...και το πλοιο σκραπ ειδατε στοιχιζε 2,3 εκ δολλαρια...οποτε δεν πολυαξιζε οπως φαινεται...Οπως φαινεται θα ειναι το 1ο πλοιο του Λουη που παει Τουρκια μετα απο πολλα χρονια για κοψιμο..
proud_ionian Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 με αναμενο το AIS (χωρις αλλαγη ονοματος ακομη). να υποθεσω οτι θα μας αφησει πολυ συντομα
Petros P Posted December 23, 2013 Posted December 23, 2013 Cora και Saint Kitts and Nevis...μαλλον Ινδια θα μας παει το πλοιο... (το Cora απο το Coraκια ε? )
TankerShip Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Γνωρίζει κανείς αν θα φύγει μόνο του (όπως τα Hellenic Master/Trader) ή ρυμουλκούμενο? Γιατί απ' ό,τι φαίνεται στο AIS, χθες είχε δίπλα του υδροφόρα (ΑΙΓΙΝΑ) και σήμερα εφοδιαστικό για καύσιμα...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Όπως περιγράφεις παραπάνω πιστεύω ότι θα φύγει αυτοδύναμο
Petros P Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Το πλοιο για Τουρκια ηταν αρχικα να παει,αφου ειχε ερθει κοσμος απο απεναντι και το δε...το να παιρνει για ωρες πετρελαια και νερο κανει ηλιου φαινοτερο πως παει για Ινδια ,αφου απεναντι πρεπει να πηγαινει με τα λιγοτερα δυνατα καυσιμα και λοιπα αποβλητα λογω νομοθεσιας,αφου οι γειτονες μας ειναι πολυ αυστηροι σε τετοια θεματα..εν αντιθεσει με τα διαλυτηρια του far east που ειναι λιγοτερο(προφανες και απο τις φωτογραφιες που βλεπουμε εκει κατω)
TankerShip Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Να δούμε και μια σημερινή (29/12) φωτο του πλοίου ως... CORA, στον κόλπο της Ελευσίνας. Να πούμε επίσης (αν και φαίνεται και στο AIS) ότι εδώ και λίγες μέρες το πλοίο έχει αφήσει τη ντάνα του AEGEAN HEAVEN και πλέον βρίσκεται μόνο του, στα ανοιχτά μεταξύ Σκαραμαγκά και Ασπροπύργου.
Petros P Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Έφυγε το πλοίο ...με προορισμό Dubai.. Cora και Saint Kitts and Nevis...μαλλον Ινδια θα μας παει το πλοιο... Άρα ισχύει αυτο που μου είχαν πει... διαλυτήρια τα ΗΑΕ προφανώς δεν έχουν...και το πλοίο πουληθηκε σε τιμή Scrap.. παρόμοια με το Caly...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Όχι μόνο πήγε Ινδία, αλλά υπάρχουν και αδιάψευστα στοιχεία...στο 6.40 το Cora περιμένει υπομονετικά τη σειρά του
polmyt Posted April 21 Posted April 21 Να το θυμηθουμε σε μια φωτο λιγο πριν τα Χριστουγεννα του 2011 ,να ειναι δεμενο στο λιμανι του Πειραια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now