Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Sea Jet 2 έπεσε χθες από τη δεξαμενή και έχει δέσει μπροστά από τη ντάνα των Κρουαζιερόπλοιων στην Ακτή Ξαβεριου. Το Επτάνησος που έπεσε από τη δεξαμενή, έχει δέσει στο κεφάλι της Ακτής Ηετίωνας.

Link to comment
Share on other sites

Το Αίολος Κεντερης ΙΙ εδώ και κάποιες είναι δεμένο κανονικά στη πύλη Ε9. Το Aquamarine έδεσε σημερα στη παγόδα, το Cristal άλλαζε πλευρές, μια από την αριστερή και μια από τη δεξια για να βολευτεί.:D Το Εξπρές Πήγασος από σήμερα πάλι στο κεντρικό λιμάνι στο ντοκ 3. Τέλος το Άρτεμις είναι προσωρινά δεμένο στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή το Hellas Liberty δεν έχει AIS ;), πληροφορώ το φιλομαθές κοινόν του forum ότι περί της 12.00 σήμερα το μεσημέρι, απήχθη υπο ρυμουλκών προς άγνωστη κατεύθυνση. Το είδα την ώρα που το ξεκόλλαγαν από τον μώλο, αλλά μετά δεν κατάφερα να το εντοπίσω/φωτογραφήσω προς την κατεύθυνση Ψυττάλειας/Περάματος/ΝΜΔ. Που πήγε :confused:?

Link to comment
Share on other sites

Το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ στα Λεμονάδικα από το πρωί, όπου και κατέβαζε βαρελάκια γύρω στο μεσημεράκι.

Αμοιβαία ανταλλαγή θέσεων σήμερα για ΑΡΙΑΔΝΗ :) και ΕΛΥΡΟ. Πιθανώς ο λόγος βρίσκεται στο ότι στον ΕΛΥΡΟ γινόταν έλεγχος-αντικατάσταση (???) στα σωστικά του πλοίου (ΜΕS και βαρελάκια), και από την δεξιά πλευρά του πλοίου βρισκόταν γερανός και μία-δύο πλατφόρμες νταλίκας.

Link to comment
Share on other sites

Όταν το είδα και εγώ το πρωί φαντάστηκα ότι μπορεί να είναι αυτή η αιτία. Αλλά και πάλι εάν δεν άλλαζαν θέση θα μπορούσε να κατεβάσει βαρελάκια!!

Εγώ μια εξήγηση που σκέφτηκα είναι επειδή το Ελυρος ήρθε πρώτο πήγε να δέσει εκεί, για να μην ζοριστεί το Αριάδνη που θα έπρεπε να πέσει ανάμεσα στο δυο πλοία. Αλλά το Ελυρος είχε τουλάχιστον 2 κενές θέσεις δίπλα του από τον Βιτσεντζο Κορνάρο

Link to comment
Share on other sites

...Αλλά και πάλι εάν δεν άλλαζαν θέση θα μπορούσε να κατεβάσει βαρελάκια!!...

Αν έβλεπες τον χώρο που κατελάμβαναν δίπλα στο πλοίο ο γερανός και οι πλατφόρμες που ανέφερα (και στις οποίες ήταν τοποθετημένα βαρελάκια και ανοιχτά :confused: συστήματα MES), θα καταλάβαινες τον λόγο που δεν μπορούσε να γίνει μάλλον αυτό στην θέση που δένουν τα πλοία της ΑΝΕΚ για Χανιά (είναι πολύ πιό στενός ο χώρος στα δεξιά του πλοίου).

Πάντως για να είμαι ειλικρινής το πρωί που είδα την αλλαγή αυτή στο AIS, και εγώ το ίδιο με εσένα υπέθεσα (Κορνάρος, στενότητα χώρου). :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μια εξήγηση που σκέφτηκα είναι επειδή το Ελυρος ήρθε πρώτο πήγε να δέσει εκεί, για να μην ζοριστεί το Αριάδνη που θα έπρεπε να πέσει ανάμεσα στο δυο πλοία. Αλλά το Ελυρος είχε τουλάχιστον 2 κενές θέσεις δίπλα του από τον Βιτσεντζο Κορνάρο

Έχω δει πολλές φορές το ΕΛΥΡΟΣ να φτάνει πρώτο και το ΑΡΙΑΔΝΗ να χώνεται σε πολύ χειρότερες καταστάσεις όπως αυτή που φαίνεται και στη φωτο παρακάτω όπου είχε ακριβώς μία μόνο θέση κενή και δίπλα του στις άγκυρες τον ΠΗΓΑΣΟ.

Αφενώς όμως το ΕΛΥΡΟΣ δεν είναι πιο μαϊτζέβελο από το ΑΡΙΑΔΝΗ οπότε αν ζορίστηκε κάποιο μπορεί αυτό να ήταν το ΕΛΥΡΟΣ αφεταίρου δεν ξέρουμε τι τεχνικές δυσκολίες μπορεί να υπήρχαν το πρωί που φτάσανε (μιλάω από τη μεριά του ντόκου και όχι κάποια βλάβη στα πλοία) και να επιλέχθηκε αυτή η λύση.

post-17-128326979379_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι λίγο δύσκολο να καταλάβεις γιατί η αμοιβαία σκάντζα έγινε διότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που μπορεί να μην πηγαίνει και καν το μυαλό.Μία εξ αυτών επ ευκαιρία ήταν μια δόση που ζητησε η αστυνομία να γινει αμοιβαία αλλαγή μεταξύ ΛATΩ και ΚΡΗΤΗ Ι για την καλύτερη οργάνωση της σύλληψης ενός υπόδικου ο οποίος είχε εντοπιστει να ταξιδευει στο ΛΑΤΩ.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι ετοιμαζονταν για αναχωρηση και το HIGHSPEED 5

Δεν έφυγε τελικά το Highspeed 5.

Χθες επέστρεψαν στο λιμάνι του Πειραιά το Flying Cat 2 (έδεσε δίπλα από το κεντρικό λιμεναρχείο), το Flying Cat 6 (έδεσε στη πλώρη του Highspeed 5 στην Ακτή Τζελεπη). Ενώ σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά το Highspeed 2 (έδεσε στην Ακτή Τζελεπη, ανάμεσα στο Εξπρές Σκιάθος και Dodekanisos Pride), το Highspeed 4 (έδεσε στη γωνία στα Λεμονάδικα).

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψε το Highspeed 3 λίγο πριν τις 20:00 στο Πειραιά και έδεσε στην Ακτή Τζελεπη, δίπλα στο Highspeed 2. Το Sea Star έδεσε παραπλεύρως του Super Jet στην Ακτή Κονδύλη. Ενώ έφυγαν σήμερα το Flying Cat 4 και το Εξπρές Σκιάθος μάλλον με κατεύθυνση την Ελευσίνα και το δεξαμενισμό τους.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά μόνο εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη “λύση”; Τις ημέρες δηλαδή που το ένα πλοίο θα δένει στην προβλήτα που βρίσκεται σήμερα το Νήσος Μύκονος, το άλλο που θα δένει? :confused:

Σήμερα ήταν η πρώτη ημέρα που είχαμε αυτή τη μικρή δυσκολία. Η λύση που δόθηκε ήταν το Νήσος Μύκονος κανονικά στη θέση του και το Superfast XII έδεσε κάτω από το Υπουργείο, δηλαδή πλώρη με πλώρη με το Νήσος Μύκονος.

Φαντάζομαι ότι όποιο θα έρχεται πρώτο θα δένει δίπλα από τη δεξαμενή και αυτό που έρχεται δεύτερο θα δένει κάτω από το Υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

To NHSOS MYKONOS τις ημέρες που έχει παραμονή Τρίτη και Κυριακή έρχεται όταν δεν είναι το SUPERFAST XII οπότε φαντάζομαι θα πηγαίνει στην θέση του κανονικά.

Θα είναι θεαματική πάντως η μανούβρα του κόκκινου της αναχώρησης με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μπροστά του κι ότι πρέπει να κάνει στροφή 180 μοιρών για να βγάλει πλώρη προς τα έξω αφού ανοίξει παράλληλα από την προβλήτα.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ειναι αρκετα στριμωγμενο εκει το κοκκινο...369.55 μετρα ειναι το μηκος της προβλητας,-200(τα δικα του),-140 του ΜΥΚΟΝΟΣ,μενουν 30 μετρα κενο αναμεσα στις 2 πλωρες.

Και ανάμεσα τους φαντάζομαι ότι θα δένει με πρυμνοδετηση το Πλατυτέρα των Ουρανών.

Link to comment
Share on other sites

To NHSOS MYKONOS τις ημέρες που έχει παραμονή Τρίτη και Κυριακή έρχεται όταν δεν είναι το SUPERFAST XII οπότε φαντάζομαι θα πηγαίνει στην θέση του κανονικά.

Θα είναι θεαματική πάντως η μανούβρα του κόκκινου της αναχώρησης με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μπροστά του κι ότι πρέπει να κάνει στροφή 180 μοιρών για να βγάλει πλώρη προς τα έξω αφού ανοίξει παράλληλα από την προβλήτα.

Για να βοηθάτε και εμάς που δεν ξέρουμε πολλά, αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας bow και stern thruster, ώστε να μετατοπιστεί το πλοίο παράλληλα και κατόπιν να μπορει να στρίψει 180 μοίρες προς την έξοδο του λιμανιου;

Συγνώμη αν πέταξα βλακεια

Link to comment
Share on other sites

Όχι μην ανυσηχείς δεν πέταξες βλακεία.;)

Λόγω στενότητος χώρο με τα πλωριά και το πρυμνιό προπελάκι και τις κατάλληλες κινήσεις των μηχανών το πλοίο πρέπει να ανοίξει από την θέση του παράλληλα σε ικανοποιητική απόσταση η οποία θα του επιτρέψει να κάνει στροφή 180 μοιρών και να βγάλει την πλώρη προς τα έξω ώστε να αναχωρήσει από το λιμάνι.

Είναι μια μανούβρα η οποία για το μέγεθος του συγκεκριμένου πλοίου εκτυλίσεται σε μικρό χώρο κι απαιτεί ασκήσεις ακριβείας.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω πραγματικά να βγάλω το καπέλο στα μυαλά της αγκυροβολίας. :mad:

Το FLYING CAT 6 το σκέφτηκαν πολύ να το παρατήσουν εκεί; Μιλάμε ήρθε σήμερα το ΙΘΑΚΗ και είχε να αντιμετωπίσει από τη μια τα ΚΡΗΤΗ ΙΙ, ΚΟΡΝΑΡΟΣ, ΠΡΕΒΕΛΗΣ (ανάμεσα στα δύο πρώτα υπήρχε και μία κενή θέση), δίπλα τις κονσέρβες SEA STAR και SUPER JET και κλασικά στα Λεμονάδικα το JET FERRY με το HIGHSPEED 4. Aποτέλεσμα η πρύμη του ΙΘΑΚΗ να γυρνάει περίπου στα 5 μέτρα από το Vodafonόγατο το οποίο έφαγε τα απόνερα της χρονιάς του. Συγχαριτήρια στον καπτα Σπύρο Πεφάνη που μπορεί μεν να έχει εργαλείο αλλά εν μέσω νεροποντής παρέδωσε μαθήματα όχι απλής μανούβρας, αλλά χειρουργικής επέμβασης. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...