Jump to content
Shipfriends

Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκώνα


Recommended Posts

5 hours ago, bas said:

Με τις ταχύτητες που πάνε και τα υπέρογκα λεφτά που ζητάνε από τους επιβάτες, να κόψουν εντελώς την Πάτρα, αφού πλέον με τους αυτοκινητόδρομους δεν υπάρχει λόγος να μην πηγαίνουν όλοι Ηγουμενίτσα. 

Υπάρχει αν πρέπει να πας Νότιο Πελοπόννησος…

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και γενικότερα Αττική και Βοιωτία για εταιρείες... Επίσης για τουρισμό κλπ...

Θέλεις όμως ενα σεβαστό ποσό για διόδια....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι πόσο φτηνότερο θα ήταν το εισιτήριο των επιβατών και των ΙΧ αν το δρομολόγιο σταμάταγε Ηγουμενίτσα. 

Από εκεί και μετά υπάρχει και η διαδρομή του αυτοκινητόδρομου και του παλιού δρόμου σαν επιλογή, όπως και η Γέφυρα ή τα φέρρυ στο Αντίρριο. 

Για Αττική και Βοιωτία για τουρισμό, η επιλογή της Εγνατίας και του Α3 θα είναι πολύ πιο λογική. 

Μιλάμε πάντα για το καλοκαίρι που οι μεταφορικές έχουν και τις επιλογές των Ρο - Ρο, ενώ δεν είναι λογικό να έχουμε τέτοια πλοία επιβατών για να προτιμώνται οι μεταφορικές. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, bas said:

To θέμα είναι πόσο φτηνότερο θα ήταν το εισιτήριο των επιβατών και των ΙΧ αν το δρομολόγιο σταμάταγε Ηγουμενίτσα. 

 

Από Αγκονα, αλλά και από Βενετία και Μπαρι, πληρώνεις ίδια αν και πας Πάτρα, αν και πας Ηγουμενίτσα.

Λογικα τότε, αν πας κεντρική - νότια Ελλάδα, δε συμφέρει να φτάνεις Ηγουμενίτσα .

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ακριβώς λέω. Να μην πηγαίνει Πάτρα αλλά να είναι φτηνότερο το εισιτήριο, όχι να παραμείνει ίδιο όπως τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να το κάνουν,να μειώσουν την τιμή του εισιτηρίου.Απλα αν ποτέ γίνει θα βγουν κερδισμένοι από τα καύσιμα...Όσο για το εάν βολεύει η όχι σκέψου Το φορτηγό πχ θέλει περισσότερα χρήματα για καύσιμα για να φτάσει Ηγουμενίτσα... Οποιαδήποτε μείωση και να γίνει τους κυρίως πελάτες της γραμμής τους επιβαρύνει.Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία το φορτηγό θα κοιτάξει και όχι τον τουρίστα.Αν σας αρέσει να κάνετε το γύρω της Ελλάδας για φθηνότερο εισιτήριο από Αυλώνα για Ανκόνα είναι πολύ φθηνότερα γιατί να μην πηγαίνετε από εκεί...

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Και γω όποτε χρησιμοποιώ την γραμμή αυτή προτιμώ για λιμάνι άφιξης/αναχώρησης την Πάτρα.

Μου αρέσει να είμαι περισσότερη ώρα ξεκούραστος στο πλοίο, ειδικά μεταξύ Πάτρας και Ηγουμενίτσας που αδειάζει.

Παρ΄όλα αυτά όμως θα συμφωνήσω με τον bas.

Την εποχή προ Ιόνιας Οδού και Γέφυρας, η Πάτρα ήταν μονόδρομος για όλη την χώρα πλην βόρειας Ελλάδας.

Με τις νέες υποδομές και την προσθήκη του Ε65 όμως η Ηγουμενίτσα είναι πλέον πολύ καλύτερα και ταχύτερα προσβάσιμη, τα οικονομικά της ΑΤΤΙCΑ μέτρια και ο ανταγωνισμός του Ιταλού μέγιστος. Επομένως θα πρέπει να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας. Κόψιμο της Πάτρας -> λιγότερα μίλια -> λιγότερα καύσιμα, περισσότερα κυκλικά, λιγότερες καθυστερήσεις και περισσότερο κέρδος. Ο Ιταλός έχει ακολουθήσει ήδη κατα πολύ το μοντέλο αυτό.

Πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου, μέχρι να πραγματοποιηθεί και η συγχώνευση για να ακολουθήσει και η Attica.

Edited by ΟΡΙΩΝ
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι πλέον υπάρχει και η βαλκανική οδός που δεν υπήρχε παλιά όταν έφερε ο Παναγόπουλος τα σουπερφάστ. 

Σήμερα ένα ντίζελ αυτοκίνητο, μπορεί να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Μόναχο, για να πούμε μία πόλη στο κέντρο της Ευρώπης με 200 ευρώ και με τα διόδια και τις βινιέτες  που θα χρησιμοποιηθούν και στην επιστροφή, με 550 πήγαινε έλα και δύο διανυκτερεύσεις στη Νις, σε καλό ξενοδοχείο να πάμε συνολικά στα 700-750 ευρώ. 

Βάζω διανυκτέρευση στη Νις γιατί έχεις δύο σύνορα από Αθήνα, ενώ μετά έχεις μόνο ένα είτε προς Ουγγαρία, είτε προς Κροατία.

Θα βάλω και το δυσμενές για το αυτοκίνητο σενάριο ότι πάει με 2 μόνο άτομα μέσα. Χάνεις λοιπόν 2+2 μέρες.

Το να φύγω μεσημέρι από Αθήνα για Πάτρα, κερδίζω το πρωινό, ενώ στην επιστροφή δεν κερδίζω τίποτα, αφού φτάνω το απόγευμα Αθήνα. 

Το θέμα είναι ότι και στον οικονομικό ναύλο, ακόμα και σε εσωτερική καμπίνα, τα δύο άτομα θέλουν πάνω από 800 ευρώ μεταφορικά και επιπλέον τα μισά χλμ ήτοι άλλα 100+100 ευρώ καύσιμο, αλλά και ακριβώς διόδια περίπου 150 ευρώ και έτσι φτάσουν τα 1150, 400 ευρώ παραπάνω ήτοι 4 διανυκτερεύσεις, ή 8 γεύματα. 

Και πες έτσι είναι πιο ξεκούραστο. 

Είναι ξεκούραστο, όταν το πλοίο πιάσει Ανκόνα από τις 1 έως τις 3 το μεσημέρι το αργότερο. 

Αν πιάσεις μετά 4-5-6 τότε τα 800 χλμ για Μόναχο, με τα κυκλοφοριακά προβλήματα, σημαίνει ότι θα φτάσει αργά το βράδυ, ίσως και μετά τα μεσάνυχτα, η θα χρεωθείς και άλλη διανυκτέρευση στη διαδρομή, που σημαίνει ότι το να πας Βενετία. και όχι Ανκόνα μπορεί να είναι και φτηνότερο. 

Μία άλλη παράμετρος είναι ότι υπάρχουν στο εξωτερικό πολλά ποιοτικά ξενοδοχεία 2 αστέρων, που είναι καθαρά, συχνά κοντά στον αυτοκινητοδρόμο που σημαίνει και δωρεάν πάρκινγκ και φτηνές τιμές με απλό πρωινό, αλλά αυτά δεν έχουν νυκτερινή ρεσεψιον και μετά τις 9 το βράδυ δεν μπορούν να μπεις. μέσα. Αναγκαστικά θα πας σε πάνω από 100 ευρώ ξενοδοχείο. 

Τώρα αν για τις εταιρείες, τους νοιάζει μόνο το φορτηγό και οι μεταφορικές, τότε γιατί έχουν βάλει πλοία με τόσες καμπίνες επιβατών ?

Ειδικά για το καλοκαίρι θα έπρεπε να σκέφτονται ΜΟΝΟ τους επιβάτες. Ετσι αυτό το σκηνικό δεν έχει σταθερό ωράριο, όπως είχε παλιότερα, απλά στέλνει τους επιβάτες σε εναλλακτικές, τη βαλκανική οδό ή το αεροπλάνο και σε λίγο ο Γκριμάλντι με τα ρο-ρο που είναι μόνο στην Αδριατική. 

Edited by bas
Link to comment
Share on other sites

Οι εποχές αλλάζουν, τα δεδομένα, οι απαιτήσεις και οι προοπτικές επίσης. Κάποτε υπήρχε μεγάλη επιβατική κίνηση, τώρα για να σταθείς ολοχρονικά πρέπει να εστιάσεις στους σταθερούς πελάτες, τα φορτηγά. Παρά τα όσα ακούγαμε για "την Αδριατική που έχει τελειώσει", ο Grimaldi καλώς ή κακώς μας απέδειξε ότι υπάρχει κίνηση ή ότι μπορείς να δημιουργήσεις κίνηση με στοχευμένες κινήσεις (φτάσαμε να δούμε ολόκληρα ECO...).

Όσον αφορά την Ancona, πρόπερσι που υπήρχαν δύο πλοία καθημερινά από Πάτρα (ένα της κοινοπραξίας μέσω Ηγουμενίτσας και ένα του Grimaldi απευθείας) δε νομίζω ότι δουλεύανε άσχημα. Το πρόβλημα από Πάτρα κατά τη γνώμη μου είναι τα μίλια και κατ' επέκταση τα ωράρια και τα καύσιμα και όχι τόσο η κίνηση (παρότι δε μπορεί να στοχεύσει σε μεταφορείς από Μέση Ανατολή, Τουρκία, Βουλγαρία, Σκόπια όπως η Ηγουμενίτσα). Αν πας απευθείας θες 2 πλοία, κυλιόμενα ωράρια και μία μέρα off. Αν πας μέσω Ηγουμενίτσας είτε θα πρέπει να δουλεύεις καθημερινά με 28άρια, με τρελές καθυστερήσεις και μια μέρα off είτε να πηγαίνεις με τρία πλοία και πάλι με μια μέρα off ενώ από Ηγουμενίτσα τα μίλια είναι πολύ λιγότερα και καλύπτονται άνετα καθημερινά, με δύο πλοία και πολύ πιο οικονομικές ταχύτητες (απόδειξη ότι το δρομολόγιο βγαίνει με πλοία τύπου Venezia και Florencia που δεν ξεπερνάνε τα 21 μίλια).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2 hours ago, proud_ionian said:

Βλάβη απόψε για το πλοίο

Έφτασε μέχρι τη Βαράσοβα και γύρισε Πάτρα.

Mε ώρα αναχώρησης 17.30, το Spirit είναι ακόμη Πάτρα και το δρομολόγιο έχε βγεί τελείως από το σύστημα. Τους κόβω να φευγουν αύριο με το ΧΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνεχίζουν να είναι ακορντεόν, τα δρομολόγια της ΚΞ.

Υποτιθεται απο Πατρα φευγουν 17.30

Την Κυριακή το ΧΙ τροποποίησε σε 19.00

Σήμερα το Spirit, με τροποποιημενη ωρα αφιξης 21.00, απο 14.30, εδεσε στις 22.00. Αναχωρηση στις 23.00 και εννοειται ακομη ειναι δεμενο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 9/26/2023 at 12:06 AM, proud_ionian said:

Συνεχίζουν να είναι ακορντεόν, τα δρομολόγια της ΚΞ.

Δεν έχει σταματήσει το έργο των τροποποιήσεων.

ANCONA-REVISED-SAILING-16-10-2023.pdf

Ενδεικτικά να αναφέρω την αποψινή του ΧΙ. Από 17.30 19.00. Τουλάχιστον τήρησε την νέα ώρα αναχώρησης.

Έχουμε περιπτώσεις που ούτε η τροποποιημένη ώρα τηρείται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/16/2023 at 11:11 PM, proud_ionian said:

Τροποποιήσεις δρομολογίων της ΚΞ, για το δεύτερο δεκαπενθήμερο του ΔεκεμβρίουADRIATIC-SEA-ROUTES-REVISED-SAILINGS-15-12-31-12-2023.pdf

Στην ουσία είναι ακυρώσεις κάποιων δρομολογίων κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και αντικατάσταση του Spirit από το Αριάδνη

 

On 10/20/2023 at 9:10 PM, proud_ionian said:

 

H Attica έχει βγάλει τροποποιήσεις δρομολογίων και για τις τρεις γραμμές που εξυπηρετεί στην Αδριατική.

ΑNCONA-REVISED-SAILINGS-DUE-TO-ADVERSE-WEATHER-CONDITIONS-20-10-23-10-2023.pdf 108.79 kB · 4 downloads

 

 

Τροποποίηση της τροποποιημένης τροποποίησης. 

Νέες τροποποιήσεις για την Ancona.

Aρχικά 5-10/11 (Η επόμενη εβδομάδα)

ANCONA-REVISED-SAILINGS-05-11-10-11-2023.pdf

Απο ότι φαίνεται λείπει το Olympic Champion.

Επόμενη τροποποίηση 27-29/11

ANCONA-REVISED-SAILINGS-27-11-29-11-2023.pdf

Λείπει το Spirit

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μία τροποποίηση την ημέρα, τον επιβάτη κάνει πέρα :P 

Το δρομολόγιο απο Ancona κάθε Τετάρτη, πάει δύο ώρες αργότερα. 15.30 τοπική θα φεύγει από εκεί, 16.30 θα φτάνει εδώ

ANCONA-REVISED-SAILING-01-15-22-29-11-06-13-20-27-12-23.pdf

Link to comment
Share on other sites

Και άλλη τροποποίηση. Λόγω καιρού.

ANCONA-REVISED-SAILINGS-DUE-TO-ADVERSE-WEATHER-CONDITIONS-07-11-09-11-2023.pdf

Όπως λέει και το τραγούδι: και λένε τα ανακοινωθέντα,. φταίει ο καλός μας ο καιρός.:P

Μπείτε Superfast.com  να δείτε πόσες τροποποιήσεις έχει αυτή η εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άλλες δύο τροποποιήσεις:D

26/11 - 01/12 λείπει το ΧΙ

ANCONA-REVISED-SAILINGS-26-11-01-12-2023.pdf

01/12 - 05/12 λείπει το Spirit

ANCONA-REVISED-SAILINGS-01-12-05-12-2023.pdf

H πλάκα είναι ότι για το συγκεκριμένο διάστημα έχουν ξαναβγάλει τροποποιήσεις

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/28/2023 at 8:20 PM, proud_ionian said:

Άλλη μια τροποποίηση σε όλη την Αδριατική.

Με αφορμή το ατύχημα και τις παρατηρήσεις, το spirit βγαίνει λίγο νωρίτερα εκτός δρομολογίων.

Μέχρι και τις 08.12 ΧΙ & Champion κάνουν μόνο Ancona σε express ταχύτητες. Κάποια δρομολόγια είναι χωρίς Ηγουμενίτσα για να βγαίνουν τα ωράρια, ενώ ακυρώνονται τα δρομολόγια της Παρασκευής για Βενετία (01.12 & 08.12).

ADRIATIC-SEA-ROUTES-REVISED-SAILINGS-28-11-10-12-2023.pdf 135.71 kB · 10 downloads

Όχι που δεν θα έβγαιναν άλλeς τροποποιήσεις. Λόγω καιρού βεβαίως βεβαίως :P 

ANCONA-REVISED-SAILINGS-01-07-12-2023-BARI-NEW-SAILING-31-12-2023.pdfANCONA-REVISED-SAILINGS-03-12-2023-06-12-2023.pdfANCONA-REVISED-SAILINGS-01-12-05-12-2023.pdfANCONA-REVISED-SAILINGS-DUE-TO-ADVERSE-WEATHER-CONDITIONS-04-12-05-12-2023.pdf

Όποιος καταλάβει τι ισχύει κερδίζει stickerακι με το νεο logo της ΑΝΕΚ :D 

Kαι ένα κουϊζάκι: Σήμερα από Πάτρα ποιο έφυγε; Superfast XI 17.30; Olympic Champion στις 17.30; Superfast XI στις 18.30; Olympic Champion 18.30 ή Olympic Champion 20.30 χωρίς Ηγουμενίτσα; Όλα τα ενδεχόμενα περιλαμβάνονται στις ανακοινώσεις της τελευταίας εβδομάδας. Η τελευταία απάντηση είναι η σωστή και περιλαμβάνεται στο πρώτο pdf.:P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μία αλλαγή:P

ANCONA-REVISED-SAILINGS-06-12-08-12-2023.pdf

6-8 Δεκεμβρίου

Κόβεται η Πάτρα αύριο.

Για σήμερα το exit poll λέει Champion από Πάτρα στις 20.30. Εν τω μεταξύ η Championαρα τώρα μπαίνει στον δίαυλο της Ηγουμενίτσας.

Είναι γραφικοί και αστείοι

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ούτε και οι ίδιοι ξέρουν τι δρομολόγιο θα υπάρχει αύριο.....τροποποίηση, της τροποποίησης και κόντρα τροποποίηση πάνω στις προηγούμενες τροποποιήσεις....

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για την ιστορία, το Champion εφυγε στις 23.00

Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι τα δρομολόγια υπολογίζονται με ταχύτητες που δεν υπάρχουν.

Όταν στο full speed δρομολόγιο πάνε με 26-27 και στο αργό (με τρεις μηχανές) +/- 23, δεν μπορείς να έχεις δρομολόγια υπολογισμένα με 28 και 24 κομβους αντίστοιχα και παραμονές δυόμιση ωρών στα λιμάνια αφετηρίας. Όλα αυτά γιατί; για να λες ότι φεύγεις κάθε μέρα την ίδια ώρα από Πάτρα και Ancona.

Ας υπολογίσουν με πραγματικές ταχύτητες τα δρομολόγια, ας προβλέψουν ρεαλιστικούς χρόνους παραμονής και στα τρία λιμάνια και ας δεχτούν ότι θα έχουν κυλιόμενες ώρες αναχώρησης (υποθετικά: Παρασκεύη και Σάββατο στις 15.00, Κυριακή και Δευτέρα στις 17.30 και Τρίτη Τετάρτη στις 20.00).

Δεν είναι δυνατόν να βγαίνουν συνεχείς τροποποιήσεις και κοψίματα προσεγγίσεων. Γελάγαμε με τον Grimaldi πρόπερσυ το χειμώνα, αλλά το καρναβάλι της Λυσικράτους πάει για Guiness.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα...τα ωράρια δεν είναι απλά μια διαίρεση, ειδικά στην Αδριατική όπου οι μιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγάλες! Και δεν είναι μόνο ο υπολογισμός με 28 και 24 μίλια αλλά και οι ιδιαιτερότητες της γραμμής όπως τα υποχρεωτικά κοψίματα στον Πατραϊκό, στα στενά της Κέρκυρας, στον κόλπο της Ηγουμενίτσας αλλά και το separation της Ancona που αναγκάζει τα πλοία να γυρνάνε στην άνοδο αρκετά μίλια έξω από το λιμάνι. Χώρια τους δύσκολους καιρούς του χειμώνα στους οποίους τα πλοία αναγκάζονται πολλές φορές να πλέουν κοντά στα νησιά της Κροατίας.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...